SEAT LEON 1.9 TDI Signo



Vételár: Ár: 930.000 Ft
Évjárat: 2002.5
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2017.2
Kivitel: ferdehátú
Állapot: Normál
Km: 215.000
Üzemanyag: Diesel
Sebességváltó fajtája: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 1896 cm3
Teljesítmény: 66 KW / 88 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Klíma fajtája: digitális klíma
Szín: fekete

Az eladó SEAT LEON 1.9 TDI Signo felszereltsége:

digitális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, könnyűfém felni, riasztó, szervokormány, tempomat, vonóhorog, dönthető utasülések, plüss kárpit, ülésmagasság állítás, függönylégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, abs (blokkolásgátló), cd-s autórádió, azonnal elvihető, garázsban tartott, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, törzskönyv



Egyéb információ:

2002.es 1.9 TDI fekete SEAT Leon szeretett és nagy becsben tartott autónk új gazdát keres. 215ezer futott km-rel, vonó horoggal ellátott. 204ezernél kapott új vezérlést, elöl-hátul új fékeket. Könnyűfém és alu felnivel téli-nyári garnitúrával mind a két szett 2szezont futott megkímélt állapotban. Fogyasztása kiváló, belsőtere jó állapotú.



A használt SEAT LEON 1.9 TDI Signo-re itt érdeklődhet:

Eladó neve:
Eladó e-mail címe: farkasm21@gmail.com
Eladó címe: 9024 Gyõr,
Nagy Imre út 34.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/945358
Telefon: +36309291216



Térkép





















További Hírek:

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

Ausztrál F1-es Nagydíj, Melbourne: Vettel briliáns stratégiával nyert!

Mexikó Rali: Meeke furcsa aranya Mexikóban

Rali Világbajnokság, Mexikó Rali: Latvala, Ogier vagy más?

Svéd Rali: Ismét skandináv a skandináv dobogón

Rali Világbajnokság, Svéd Rali: Jeges terepen versenyeznek

Monte-Carlo Rali: Ogier negyedik koronáját szerzi Monacóban

Rali Világbajnokság, Monte-Carlo Rali: Izmosabbak, nagyobbak és agresszívebbek

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Hamilton nyer, Rosberg a világbajnok

F1-es beharangozó Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Izgalmas végkifejlet

Ausztrál Rali: Mikkelsené a Volkswagen utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: távoli szezonzárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Hamilton úszott legjobban az árral

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Brazíliában világbajnokot avathatunk

Mexikói F1-es Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton nyert Mexikóban is

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: vajon ezúttal ki nyeri a csatát?

USA F1-es Nagydíj, Austin, Texas: Hamiltonnak nyernie kellett kedvenc pályáján

F1-es USA Nagydíj, Austin: Az USA-val nyit az amerikai versenyek sora

Spanyol Rali: Sebastien Ogier negyedszerre is világbajnok!

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Vegyes utakon tangóznak a ralisok

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Rosberg Japánban a császár

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Lazítás helyett munka, ezúttal Japánban

Korzika Rali: Sebastien Ogier Korzikán is király!

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Taroltak a Red Bullok Malajziában

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Száguldás a „10.000 kanyar raliján”

F1-es Malajziai Nagydíj, Szepang: „Új” helyszínen a Forma-1

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Rosberg zsinórban harmadszorra is nyert

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Az egyetlen teljesen éjszakai futam

Olasz F1-es Nagydíj: Monzát is bevette Rosberg

F1-es Olasz Nagydíj, Monza: Utoljára Európában

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Rosberg nyerte a drámai belga futamot

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Az utolsó nyári futam

Német Rali: Sebastien Ogier ismét a csúcson

Rali Világbajnokság, Német Rali: Aszfaltos száguldás

Német Forma-1-es Nagydíj, Hockenheim: Hockenheim Hamiltonnak kedvezett

Finn Rali, WRC: Brité a finn korona

Rali Világbajnokság, Finn Rali: Finnország, a nagy kedvenc

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Hamilton ötödször nyert a ringen

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Halhatatlan Hungaroring

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton újabb fricskája

F1-es Brit Nagydíj, Silverstone: Csillapodnak az indulatok Angliában?

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Hamilton ellopta a showt

Lengyel Rali: Tanaktól örökölte az aranyérmet Mikkelsen

Rali Világbajnokság, Lengyel Rali: Kelet-Európában a Rali Világbajnokság

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: Az Alpok lábánál folytatják

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




SEAT LEON 1.9 TDI Signo




SEAT LEON 1.9 TDI Signo

SEAT használtautó kínálatunkból





A Seat-ról:


A SEAT (Sociedad Española de Automóviles de Turismo, magyarul: „Spanyol Személygépkocsi Társaság”) egy spanyol gépkocsimárka, amelyet 1950-ben alapítottak a Fiattal együttműködésben. 1986 óta a Volkswagen csoport leányvállalata. A gyár telephelye Martorellben található, amely Barcelonától 35 km-re fekszik.

Története:

  • 1950május 9-én megalakult a Sociedad Española de Automóviles de Turismo S.A., a SEAT. 51%-ban a Spanyol Nemzeti Ipari Intézet, 42%-ban 6 bank és 7%-ban Fiat voltak az alapító tagok.
  • 1951. Megépül a Zona Franca, a SEAT gyára 20 hektáron fekszik, Barcelonában.
  • 1953. Legördült az első SEAT, egy 1400-as modell. Naponta 5 autó készül, és 925 ember dolgozik a SEAT-nál.
  • 1955. május 5-én hivatalosan megnyitják a közel 200.000 négyzetméteren fekvő gyárat. Már 7.000 SEAT fut az utakon.
  • 1956. SEAT elérte első célját, egy éven belül legyártott 10 000 gépkocsit.
  • 1961. 36.000 SEAT készül egy év alatt.
  • 1964június 29-én Madridban megnyílik a SEAT új központi irodája. Közel 10 000-en dolgoznak a SEAT-nál. Naponta 300 autó készül. Ezzel a SEAT a legnagyobb európai autógyártó.
  • 1966. Elkészült az 500 000. autó.
  • 1969. Legördült a gyártósorról az 1 000 000. SEAT, egy sárga 124-es.
  • 1971. A SEAT Spanyolország legnagyobb ipari vállalata. 55.000 SEAT-ot értékesítenek külföldön. Elkészül az egy üléses Formula 1430-as versenyautó.
  • 1974. Elkészült a 2 000 000. SEAT.
  • 1980 májusában a Fiat úgy dönt, hogy megszakítja a SEAT-tal meglévő vállalati kapcsolatát. Ezzel a döntéssel a 30 éves FIAT-SEAT együttműködés megszűnik.
  • 1981. A Fiat eladja a Spanyol Ipari Minisztériumnak a részvényeit. A vállalat új stratégiát követ, saját maga tervezi autóit, neveiket spanyol városok - RondaIbizaMálaga és Marbella- adják.
  • 1982. Új arculatot kap a cég. Szeptember 30-án ipari és kereskedelmi együttműködésről szóló szerződést ír alá a SEAT S.A. a Volkswagen AG-val. A SEAT forgalmazza Spanyolországban a Volkswagen és Audi márkákat, amelyeket részben importál és részben helyben gyárt le.
  • 1983. Legyártják az 5 000 000. SEAT-ot. Elkezdődik a Zona Franca gyárában a VW Passat gyártása.
  • 1986Június 1-jénVolkswagen megveszi a SEAT 51%-át, ezzel a SEAT a Volkswagen csoport harmadik márkájává válik. December 23-ára 75%-os részvényese a Volkswagen a SEAT-nak.
  • 1990. Decemberben a Volkswagen a hátralevő részvényeket is megveszi, és így 99,99%-ban tulajdonosa lett a SEAT-nak.
  • 1992. A SEAT az egyik fő szponzor a XXV. nyári olimpiai játékokon Barcelonában.
  • 1993. Márciusban bemutatták az új Ibizát, amelyből naponta 530 darab készül. Év végén bemutatták a SEAT Cordobát.
  • 1994. augusztusában a Toledo gyártósorát Martorellbe viszik át. Hivatalosan bemutatják a 2.0 literes 16 szelepes Toledót, és az 1.8 literes 16 szelepes Ibizát.
  • 1995. A Genfi Autószalonon bemutatták a SEAT egyterűjét, az Alhambrát. Májusban indultak Brazíliába az első Cordobák. Szeptember 26-án Fülöp trónörökös adja át a 10.000.000. SEAT-ot.
  • 1997. A gyár 402.671 gépkocsi gyártásával történelmi eredményt ér el, az ezredfordulóra 500.000 darab gyártását tűzi ki célul. Termelékenysége 60 gépkocsi/dolgozó, naponta 2050 gépkocsit gyárt, tehát átlagosan 43 másodpercenként készül egy új SEAT.
  • 1998. A Párizsi Autószalonon a SEAT bemutatja az új SEAT Toledót, amely teljesen új külsővel, megváltozott karakterrel jelentkezik.
  • 2000. A Genfi Autószalonon a nagyközönség megismerkedhetett a Salsa nevezetű koncepcióautóval, amely Walter de Silva tervező keze munkája. A kocsi új távlatot nyit a tervezésben. A 250 LE-s, tiptronic váltóval szerelt jármű külső megjelenése a SEAT jövőt tükrözi. 2000 tavaszán mutattuk be a SEAT Leont, amely azóta sikert sikerre halmoz.
  • 2001. Bevezették a SEAT auto emoción szlogent hazánkban is.
  • 2002. Október 10-én ünnepli a SEAT 10 éves magyarországi fennállását.
  • 2003. Januárban Magyarországon is bemutatkozik az új Cordoba. Márciusban Genfben debütál az új SEAT Ibiza Cupra R és az a 250 LE-s Toledo, amellyel az Európai Túrabajnokságon áll rajthoz a SEAT. A 60. Frankfurti Autókiállításon mutatkozik be a SEAT Altea prototípusa. A SEAT első modellje november közepén ünnepeli 50. születésnapját.
  • 2004Walter Maria de’Silva az Audi márkacsoport vezető tervezője megnyitja a ’Konzept Design München’ tervező stúdiót, ahol kreatív koncepciókat dolgoznak ki az Audi márka csoport számára. A Genfi Autószalonon bemutatkozik a nagyközönségnek a SEAT Altea mindössze öt hónappal a prototípus debütálását követően. Májusban debütál a SEAT Toledo prototípusa a Madridi Autókiállításon.
  • 2005. Májusban átadják az 50.000. Magyarországon értékesített SEAT-ot. Júniusban a nemzetközi sajtónak bemutatkozik az új Leon, mely itthon szeptemberben debütál. A 2005-ös év legkedveltebb SEAT modellje az Ibiza Magyarországon.
  • 2006. Márciusban Magyarországon is debütál az új Ibiza. Júniusban bemutatkozik a Leon FR, majd decemberben a 240 lóerős Leon Cupra. Októberben már megismerheti a nemzetközi sajtó az Altea XL modellt, amely Magyarországra 2007. februárjában érkezik. A SEAT modellek 2006-ban is halmozták a díjakat, ebben elsősorban a Leon járt az élen több kitüntetéssel.
  • 2007. A spanyol márka Shakira Oral Fixation európai turnéjának kiemelt támogatójaként Magyarországon 100 darabos limitált szériát dob piacra Ibiza FEVER néven. Februárban Magyarországon is bemutatkozik az új SEAT Altea XL. A tavaly év végi nemzetközi bemutatót követően Magyarországra is megérkezik a legerősebb SEAT, a 240 lóerős SEAT Leon Cupra.
  • 2008. A SEAT martorelli gyára február 22-én ünnepelte működésének 15. évét. Áprilisban mutatkozott be a nemzetközi sajtó számára, majd júliusban hazánkba is megérkezik az ötajtós SEAT Ibiza, amely az Euro NCAP töréstesztjén 5-csillagos minősítést szerez. Júniusban a spanyol autógyártó bemutatja a háromajtós SEAT Ibiza SportCoupé modellt illetve nyilvánosságra hozza, hogy a 2009-ben piacra kerülő, B-szegmensben vetélkedő limuzinja EXEO néven kapható majd.
  • 2009. A SEAT a válságot követő évben, minden nehézség ellenére nyereséggel folytathatta alaptevékenységét. Bevezetik az új SEAT Exeo Limousine-t valamint a kombi-változat Exeo ST-t. Mindezt a legsportosabb Ibizák (FR, Cupra és Bocanegra), valamint az újszerű imázzsal megjelent, látványos Leon FR, Cupra és Cupra R verziók egészítették ki. Mindemellett számos modell kínálata újabb motorváltozatokkal bővült.
  • 2010. Ebben az évben ünnepelte a SEAT fennállásának 60. évfordulóját. A SEAT és az UEFA Európa Liga közötti sikeres partneri együttműködés a 2010/2011-es labdarúgó szezonban is folytatódik. Emellett a 2010-es SEAT León-Európa-kupa már a harmadik szezon volt a sorozat történelmében. 2010. május 22-én vette kezdetét Monzában, és szeptember 19-én Valenciában zárult és ismét magyar versenyző szerezte meg a bajnoki címet. Michelisz Norbert 2009-es sikere után a 2010-es sorozatot Wéber Gábor nyerte meg. 15 év után ebben az évben visszatért a megújult Alhambra, a SEAT egyterűje, amelynek itthon novemberben kezdték meg az értékesítését.
  • 2011. Jubilált a SEAT magyarországi importőre, a márka 1992-es hazai indulása óta 20 000 SEAT Ibiza talált gazdára. Az Ibiza a márka kínálatának legnépszerűbb tagja hazánkban, 1992 óta a márka eladásainak 27%-át a típus tette ki. A kisautó kategóriában megszületett a SEAT Mii, de hazánkban azonban ez a modell nem került bevezetésre.
  • 2012. májusában az Ibiza ráncfelvarráson, úgynevezett Faceliften esett át. Tavasszal a genfi Autószalonon bemutatták az új Toledót, a szeptemberi párizsi Autókiállításon pedig a megújult Leonnal is megismerkedhetett a közönség.
  • 2013. Hazánkban is megkezdődik az új Leon és Toledo értékesítése. A SEAT a martorelli gyártóüzem hivatalos megnyitásának 20. évfordulóját ünnepli.

Vélemények a Seat-ról


Autós hírek




A SEAT Ibiza, Leon és Alhambra már eddig is rendelkezésre álló ECOMOTIVE-változatai szegmenseik leginkább környezetkímélõ modelljei közé tartoznak: az Ibiza ECOMOTIVE széndioxid-kibocsátása 98, a 2009-es Genfi Autószalonon bemutatott Leoné 99, míg az Alhambra egyterûé kilométerenként csupán 159 grammra adódik. Az új ECOMOTIVE modelleket a common-rail 1.6 TDI (77 kW/105 LE) erõforrás hajtja, amely már alapkivitelében dízel részecskeszûrõvel készül. A Leon 99, valamint az...

Tovább a cikkhez



Az igazi kihívást az jelentette, hogy az Ibiza kifejezetten fiatalos és sportos karakterét ezúttal egy kombi modellben fogalmazzák meg a tervezõk, mégpedig megnövelt méretek és csomagtér mellett. Luc Donckerwolke, a SEAT vezetõ formatervezõje mindenesetre szabad utat engedett az új modellrõl alkotott esztétikus és praktikus víziójának, s csapatával olyan funkcionális, egyben vonzó megjelenésû formavilágot alkotott, amely a kényelem és a bõséges térkínálat erényeit...

Tovább a cikkhez



A SEAT Ibiza az 1984-es Párizsi Autószalon alkalmával mutatkozott be a világ autós közönségének. Emlékezetes esemény volt, egy egészen napjainkig tartó sikertörténet kezdete, hiszen a spanyol gyártó emblematikus modellsorozata immár negyedik generációjának közelmúltbeli bemutatójáig ível. Az Ibiza igazi mérföldkõ a SEAT történetében, annak idején a független vállalat elsõ, teljes egészében saját fejlesztésû modelljeként jelenhetett...

Tovább a cikkhez



Erich Schmitt hangsúlyozta az új modellek jelentõségét a SEAT számára, kiemelve: „Az új termékek bemutatása a legjobb válasz a válságra, s a SEAT jelenleg a piac egyik legkorszerûbb modellpalettáját mondhatja magáénak.” Új tagjaival kiegészülve, a SEAT különösen korszerû palettával jelenik meg, kezdve az új Ibiza Bocanegra modellel, amelynek lendületes, sportos megjelenése különösen elölnézetben érvényesül, ám minden irányból...

Tovább a cikkhez



A döntés többek között köszönhetõ azoknak az elõrelépéseknek, amelyeket a SEAT a minõség emelése és a költségek racionalizálása terén az utóbbi években elért. Maguk a SEAT alkalmazottak is, köszönhetõen az elmúlt hónap tárgyalásai során kinyilvánított döntéseiknek, rendkívül pozitív módon járultak hozzá ehhez az eredményhez. [3]“Nagyon boldogok vagyunk, hogy fenn tudjuk tartani azt a jó kapcsolatot az Audival, melyet az...

Tovább a cikkhez



A FIA Túraautó Világbajnokság (World Touring Car Championship; WTCC) sorozata története során elsõ ízben érkezik Marokkóba, ahol immár igen rég, az 1958-as Formula-1 Marokkói Nagydíj alkalmával rendeztek utoljára pontgyûjtõ világbajnoki futamot. [2]A május 2-3-án megrendezésre kerülõ WTCC-forduló kapcsán így Marokkó ismét a nemzetközi sajtó címlapjaira kerülhet. A mind újabb országokban és kontinenseken megjelenõ versenysorozat e futama különösen komoly...

Tovább a cikkhez



Mindössze három hét alatt több mint negyedmillió letöltéssel, az iPhone/iPod touch készülékekre készült új SEAT-játék e platform legnépszerûbb szoftverei közé lépett elõ. Valójában már egy hét után az ingyenes alkalmazások hármas élmezõnyében szerepelt, mégpedig minden kategóriát egybevetve. [2]Az Apple iTunes App Store oldaláról ingyen letölthetõ játék erõteljes 3D-megjelenítése valóban dinamikus élményt...

Tovább a cikkhez



Új oldaláról mutatkozik be a spanyol márka divatos kisautója a Glamour Napok fõtámogatójaként. A hölgyek körében igen népszerû modell nem csupán a nevét adja a 8. alkalommal egyre nagyobb sikerrel futó rendezvényhez, de aktívan részt is vesz benne. A Glamour Napok hete alatt megrendelt bármely SEAT Ibiza modellnél, felszereltségtõl függetlenül 20 százalék kedvezményt ad a SEAT bármely extra felszereltség árából. De nem csak ezért érdemes ellátogatni...

Tovább a cikkhez


További Modellek: