Gyártmány
JAGUAR


További Modellek:

jaguar DAIMLER jaguar MARK jaguar S-TYPE jaguar SOVEREIGN jaguar X-TYPE jaguar XF jaguar XJ jaguar XJ5 jaguar EGYÉB


 JAGUAR hírek:



 Autós hírek:

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): F1 az egyik legújabb helyszínen

Szardínia Rali: Tanak megnyerte!

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton hatodik kanadai aranya

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: egy újabb utcai pálya, csak épp Amerikában

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Ismét murván

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

Ausztrál F1-es Nagydíj, Melbourne: Vettel briliáns stratégiával nyert!

Mexikó Rali: Meeke furcsa aranya Mexikóban

Rali Világbajnokság, Mexikó Rali: Latvala, Ogier vagy más?

Svéd Rali: Ismét skandináv a skandináv dobogón

Rali Világbajnokság, Svéd Rali: Jeges terepen versenyeznek

Monte-Carlo Rali: Ogier negyedik koronáját szerzi Monacóban

Rali Világbajnokság, Monte-Carlo Rali: Izmosabbak, nagyobbak és agresszívebbek

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Hamilton nyer, Rosberg a világbajnok

F1-es beharangozó Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Izgalmas végkifejlet

Ausztrál Rali: Mikkelsené a Volkswagen utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: távoli szezonzárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Hamilton úszott legjobban az árral

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Brazíliában világbajnokot avathatunk

Mexikói F1-es Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton nyert Mexikóban is

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: vajon ezúttal ki nyeri a csatát?

USA F1-es Nagydíj, Austin, Texas: Hamiltonnak nyernie kellett kedvenc pályáján

F1-es USA Nagydíj, Austin: Az USA-val nyit az amerikai versenyek sora

Spanyol Rali: Sebastien Ogier negyedszerre is világbajnok!

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Vegyes utakon tangóznak a ralisok

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Rosberg Japánban a császár

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Lazítás helyett munka, ezúttal Japánban

Korzika Rali: Sebastien Ogier Korzikán is király!

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Taroltak a Red Bullok Malajziában

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Száguldás a „10.000 kanyar raliján”

F1-es Malajziai Nagydíj, Szepang: „Új” helyszínen a Forma-1

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Rosberg zsinórban harmadszorra is nyert

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Az egyetlen teljesen éjszakai futam

Olasz F1-es Nagydíj: Monzát is bevette Rosberg

F1-es Olasz Nagydíj, Monza: Utoljára Európában

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Rosberg nyerte a drámai belga futamot

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Az utolsó nyári futam


2 DB találat

jaguar X-TYPE 2.5 v6 sport

1.299.000


jaguar X-TYPE 2.5 v6 sport
Tel: (+36) 70/3650703
+36309429766
2002.2 Benzin - 2495 cm³ - 144 KW (193 LE) - 279.789 km
digitális kétzónás klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, fedélzeti komputer, fűthető tükör, immobiliser, könnyűfém felni, riasztó, szervokormány, színezett üveg, tempomat, bőr belső, automatikusan sötétedő belső tükör, automatikusan sötétedő külső tükör, faberakás, középső kartámasz, multifunkciós kormánykerék, tolatókamera, tolatóradar, ülésmagasság állítás, kikapcsolható légzsák, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), asr (kipörgésgátló), esp (menetstabilizátor), hátsó fejtámlák, cd-s autórádió, dvd, gps (navigáció), 8 hangszóró, autóbeszámítás lehetséges, első tulajdonostól, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv

Autó azonosítója: 949863

Hely: Budapest
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR


jaguar S-TYPE 2.7 d v6 executive (automata)

2.099.000


jaguar S-TYPE 2.7 d v6 executive (automata)
Tel: (+36) 70/3650703
+36309429766
2007.3 Diesel - 2720 cm³ - 152 KW (204 LE) - 229.324 km
digitális kétzónás klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, fedélzeti komputer, fűthető tükör, könnyűfém felni, részecskeszűrő, riasztó, sportülések, szervokormány, színezett üveg, tempomat, fűthető szélvédő, fűthető ülés, hűthető kesztyűtartó, bőr belső, automatikusan sötétedő belső tükör, automatikusan sötétedő külső tükör, dönthető utasülések, faberakás, középső kartámasz, memóriás vezetőülés, multifunkciós kormánykerék, pótkerék, tolatóradar, ülésmagasság állítás, kikapcsolható légzsák, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), asr (kipörgésgátló), esőszenzor, esp (menetstabilizátor), hátsó fejtámlák, indításgátló, cd-s autórádió, dvd, gps (navigáció), hifi, cd tár, 8 hangszóró, garanciális, autóbeszámítás lehetséges, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv

Autó azonosítója: 973009

Hely: Budapest
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR




A Jaguar-ról:


Jaguar XJ8

A Jaguar (2012. december 28. óta Jaguar Land Rover Limited, előtte Jaguar Cars Limited) egy brit autómárka. Székhelye eredetileg Browns Lane (Coventry, Egyesült Királyság), manapság pedig Whitley, (Coventry, Egyesült Királyság). A Jaguart Swallow Sidecar Company néven alapították 1922-ben; amely név 1934-ben SS Cars Ltd-re változott, majd 1945-ben Jaguar Cars Ltd-re. Kezdetben motorkerékpár-oldalkocsikat készítettek. Az 1935-ben bemutatott nagyobb teljesítményű modelleket már „S.S. Jaguar”-nak hívták. A Jaguar gyárai Whitleyben, Castle Bromwichban és Halewoodban vannak (mind az Egyesült Királyság területén).

A Jaguar 1989 óta a Ford Motor Company tulajdona, és a Volvo, valamint a Land Rover mellett a Ford Premier Automotive Group elnevezésű, az amerikai-német márka prémium autómárkáit tartalmazó csoportjának harmadik tagja volt. 2008-ban megvásárolta az indiai Tata.

A Jaguar angol szó ejtése a következő: /ˈdʒægjuːə/. A Jaguar márka beceneve Jag (ejtsd: dʒæg).

Történet

A cég születése

A céget Swallow Sidecar Company-ként alapította két autórajongó, Sir William Lyons és William Walmsley 1922-ben. Az SS Jaguar név először 2.5 literes saloon-on jelent meg 1935-ben, az első ilyen járművek sport modellek, az SS 90 és az SS 100 voltak. A Jaguar nevet a cégnek 1945-ben adták amikor az SS-t elvetették a népszerűség csökkenése miatt a II. világháború idején.

A Jaguar név az 1950-es években jött létre egy sorozat elegáns stílusú sportautóval és luxuslimuzinnal.

British Leyland

A Jaguar 1966-ban egyesült a British Motor Corporation (BMC)-vel, és Austin-Morris-szal, megalapítva British Motor Holdings (BMH)-t. Miután egyesült a Leyland-del, ami már átvette Rover-t és a Standard Triumph-ot, a cég 1968-ban British Leyland Motor Corporation (BLMC) lett. Pénzügyi nehézségek és a Ryder Report kiadása vezetett az államosításhoz és a cég 1975-ben British Leyland, Ltd (később csak BL plc) lett.

Ford Motor Company

Jaguar S-Type

1989 novemberében a Ford Motor Company felkínálta a részvényeit az angol és az amerikai részvényeseknek. 1990. február 28-án megszűnt a Jaguar jegyzése Londoni Értéktőzsdén. 1999-ben a Ford új Premier Automotive Group csoportjának tagjává vált, amelynek tagjai voltak az Aston Martin, a Volvo Cars, és 2000-től a Land Rover is. 2007-ben az Aston Martin kilépett.


Forrás: Wikipédia
Olvass tovább

Vélemények a Jaguar-ról


Autós hírek




Sokan álmodoznak arról, hogy valamilyen módon különlegessé, „dögössé” vagy „csajossá” tegyék autóik külsejét, de az esetek többségében ebbõl végül semmi sem lesz. Egy jármû egyedi fényezése, igényes és teljes kézi átfestése ugyanis több százezer forintba kerül. Eközben a kocsi gyakorlatilag eladhatatlanná válik, így a többség inkább a józan eszére hallgat, és soha nem engedi meg magának a teljesen egyedi külsejû autó luxusát. Számukra kínál most minõségi és megfizethetõ alternatívákat az amerikai 3M új fejlesztése. [4]Az...

Tovább a cikkhez



A Tata Motors vezetõsége rábólintott egy kisszériás Jaguar sportkocsi fejlesztésére, hiszen az XF sikere mellett most már megengedhetnek maguknak egy arculatjavító típust is. A kocsi szellemi elõdjének a Jaguar XJ220-ast nevezik meg, ami a leggyorsabb szériautó volt a McLaren F1 megjelenéséig. A kétüléses sportkocsi alumíniumvázra épülne, és az ülések mögé az XF-R kompresszoros V8-asát építenék be, ami 510 lóerõt teljesít. Ha a terv valóra válik, akkor a régóta rossz bõrben lévõ Jaguar sikeres konkurenciát tudna teremteni a Ferrari F430-nak és az Audi R8-nak.

Tovább a cikkhez