Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!!



Vételár: Ár: 419.000 Ft
Évjárat: 1998.11
Km: 230.000
Üzemanyag: Benzin
Hengerűrtartalom: 1747 cm3
Ajtók száma: 4
Klíma: van
Szín: Ezüst (metál)

Az eladó Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!! felszereltsége:

Autóbeszámítás lehetséges , azonnal elvihetõ , frissen szervizelt , Magyarországon újonnan üzembe helyezett , motorbeszámítás lehetséges , nem dohányzó , törzskönyv , 0%-tól elvihetõ.0%-TÓL ELVIHETÕ! MAGYARORSZÁGI, FA KORMÁNY, AUTOMATA KLÍMA, SZELEPFEDÉL+OLAJ FRISSEN CSERÉLVE, KEDVEZÕ FORINT ALAPÚ HITELEK! HITEL-CSERE-REÁLIS AUTÓBESZÁMÍTÁS! AKI AZ AUTÓT SZERETI, AZ TÕLÜNK JÓ ÁRON VIHETI! AUTÓZÁLOG KÉSZPÉNZ AKÁR AZONNAL! EGY HÉTRE KAMATMENTESEN! A TÉVEDÉS ÉS AZ ELADÁS JOGÁT FENN TARTJUK!



A használt Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!!-re itt érdeklődhet:

Eladó neve: Columbia Auto Kft
Eladó e-mail címe: columbiaautokft@gmail.com
Eladó címe: 1106 Budapest,
FEHÉR ÚT 9-11.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/267322
Telefon: (+36) 20/2387069
(+36) 20/5926261

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép





















További Hírek:

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

Ausztrál F1-es Nagydíj, Melbourne: Vettel briliáns stratégiával nyert!

Mexikó Rali: Meeke furcsa aranya Mexikóban

Rali Világbajnokság, Mexikó Rali: Latvala, Ogier vagy más?

Svéd Rali: Ismét skandináv a skandináv dobogón

Rali Világbajnokság, Svéd Rali: Jeges terepen versenyeznek

Monte-Carlo Rali: Ogier negyedik koronáját szerzi Monacóban

Rali Világbajnokság, Monte-Carlo Rali: Izmosabbak, nagyobbak és agresszívebbek

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Hamilton nyer, Rosberg a világbajnok

F1-es beharangozó Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Izgalmas végkifejlet

Ausztrál Rali: Mikkelsené a Volkswagen utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: távoli szezonzárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Hamilton úszott legjobban az árral

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Brazíliában világbajnokot avathatunk

Mexikói F1-es Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton nyert Mexikóban is

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: vajon ezúttal ki nyeri a csatát?

USA F1-es Nagydíj, Austin, Texas: Hamiltonnak nyernie kellett kedvenc pályáján

F1-es USA Nagydíj, Austin: Az USA-val nyit az amerikai versenyek sora

Spanyol Rali: Sebastien Ogier negyedszerre is világbajnok!

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Vegyes utakon tangóznak a ralisok

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Rosberg Japánban a császár

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Lazítás helyett munka, ezúttal Japánban

Korzika Rali: Sebastien Ogier Korzikán is király!

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Taroltak a Red Bullok Malajziában

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Száguldás a „10.000 kanyar raliján”

F1-es Malajziai Nagydíj, Szepang: „Új” helyszínen a Forma-1

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Rosberg zsinórban harmadszorra is nyert

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Az egyetlen teljesen éjszakai futam

Olasz F1-es Nagydíj: Monzát is bevette Rosberg

F1-es Olasz Nagydíj, Monza: Utoljára Európában

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Rosberg nyerte a drámai belga futamot

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Az utolsó nyári futam

Német Rali: Sebastien Ogier ismét a csúcson

Rali Világbajnokság, Német Rali: Aszfaltos száguldás

Német Forma-1-es Nagydíj, Hockenheim: Hockenheim Hamiltonnak kedvezett

Finn Rali, WRC: Brité a finn korona

Rali Világbajnokság, Finn Rali: Finnország, a nagy kedvenc

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!!




Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!!

Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!!

Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!!

Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!!

Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!!

Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!!

Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!!

Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!!

Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!!

Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!!

Alfa Romeo 156 1.8 16V T. Spark 144 LE.0%-TÓL ELVIHETÕ!!

További használtautó kínálatunkból





Az Alfa Romeo-ról:


Az Alfa Romeo sportautóiról nevezetes olasz autógyár, a Fiat-konszern része.

Története

A cég elődjét, a Darracq Italianát 1907-ben egy milánói arisztokrata, Ugo Stella lovag és Alexandre Darracqfrancia autógyáros alapította. A cég kezdetben Nápolyban gyártotta a Darraq autókat.

A Darracq Italiana megszűnése után Stella és több olasz befektető egy újfajta Daracqot kezdett el gyártani MilánóPortello nevű kerületében. Ekkor a cég megváltoztatta nevét, innentől használta az A.L.F.A. rövidítést (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, magyarul a hivatalos megnevezése: Névtelen Lombardiai Autógyár). Ugo Stella nagy döntése az volt, hogy felvette a kiváló mérnököt Giuseppe Merosit. Az első modell az 1910-ben gyártott 24 darab sportos HP autó volt. Ezt további 12 HP követte amelyet ugyanazzal a motorral szerelték, de teljesítményét lecsökkentették.

Miután Nicola Romeo megvásárolta a gyárat, az embléma fémes karimájába az ALFA ROMEO-MILANO felirat került. Az első Alfa Romeo márkanév alatt gyártott 1920-ban készült el. Ez volt a Torpedo 20–30 HP.

Szimbólumok

Az első embléma 1910–1915 között

Az Alfa Romeo embléma két jellegzetes milánói szimbólum, a kígyó és a kereszt ötvözete. A halványkék háttérrel ábrázolt Visconti kígyó ötlete a műszaki részleg egyik fiatal tervezőjének a fejéből pattant ki, amikor aPiazza Castello-n éppen villamosra várt és a Filarete tornyon látható kígyót nézte. A kígyót és a fehér háttér előtt ábrázolt vörös keresztet fémes karima veszi körül, amelyen az ALFA („Anonima Lombarda Fabbrica Automobili”) és a MILANO szavak olvashatók, köztük két, aSavoyai-dinasztiára jellemző csomóval.

Másik nagy jellegzetessége, a pajzs az autók elején. 1910-től kezdve, az összes típuson megtalálható, kisebb-nagyobb formában.

1910-ben egy magazin a következőket írta: „ALFA: a név önmagában egy program, vagy inkább egy program egyértelmű magyarázata. Az ábécé első betűjét jelöli, egyfajta kiindulópontot szimbolizál, valaminek a kezdetét, egy új élet kialakulását…

Vélemények az Alfa Romeo-ról


További Modellek: