A használt HYUNDAI I20 1.25 DOHC Classic AC-re
itt érdeklődhet:
Eladó neve:
Ékszer-Autó Kft.
Eladó címe:
4551 Nyíregyháza, Rozsnyai utca 15.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:
Használt autó LÍZING! A lízing ajánlataink Forint alapúak, a Törlesztő részletek NEM változnak!.
500.000, - Ft felvett hitel esetén FIX: 11.284, - Ft, THM: 23, 30%,
800.000, - Ft felvett hitel esetén FIX: 18.038, - Ft, THM: 23, 01%,
1.000.000, - Ft felvett hitel esetén FIX: 22.568, - Ft, THM: 22, 97%,
1.200.000, - Ft felvett hitel esetén FIX: 27.071, - Ft, THM: 22, 90%
A Lízing ajánlataink Forint alapúak, Változó kamatozású!
500.000.- Ft felvett hitel esetén 12.958.- Ft THM: 29,98%,
800.000.- Ft felvett hitel esetén 20,714.- Ft THM: 29,66%,
1.000.000,- Ft felvett hitel esetén 25.916,- Ft THM: 29,62%,
1.200.000,- Ft felvett hitel esetén 31.086,- Ft THM: 29,53%
A törlesztő részletek és a THM 84 hónapos hitel és 5 éves autó esetén számított! Az adatok tájékoztató jellegűek, a felvett hitelösszegtől, a futamidőtől és az autó évjáratától függően is változhatnak! Az Autóink Vételára Készpénzes Vásárláskor SEM Emelkedik! Autóbeszámítás! Bármilyen típus.
A Nyitva tartás: Hétköznap és Szombaton az autó megnézhető IDŐPONT EGYEZTETÉSSEL.
Háromhetes szünet után folytatódik a hétvégén a Rali Világbajnokság Portugáliában. A szezon ötödik ralijával egy hosszú murvás menet következik egészen szeptember közepéig. Az első európai murvás rali nagy népszerűségnek örvend, hiszen hihetetlen atmoszférájú a verseny mindig sok lelkes rajongóval. Nem véletlen, hogy nagy örömmel látogat el minden alkalommal a világbajnoki ralimezőny ebbe a csodás országba. Különleges lesz ez a mostani verseny, hiszen rajthoz áll az idén csak meghatározott ralikon induló Sebastien Ogier és Kalle Rovanpera is a Toyotával. A nemrég lovaggá ütött Sebastien Ogier 2017-ben nyert itt utoljára, de az előző Horvát Ralin megszerzett győzelme nagy lendületet...
Sebastien Ogier a harmadik helyen autózott Horvátországban, mikor az előtte autózó két vetélytársa hibázott és Thierry Neuville és Elfyn Evans hátrébb esett. A nyolcszoros világbajnok állhatott fel így vasárnap a dobogó legfelső fokára. Evans lett végül a második és Neuville a harmadik. Nagyon feszült küzdelem folyt napokon át a horvát pályák mellé kilátogató hatalmas tömegek nagy örömére a Hyundai-pilóta Thierry Neuville és a Toyota-pilóta Elfyn Evans között a végső győzelemért. Az utolsó nap drámai fordulataként mégsem közülük került ki a győztes, hanem az idén csak bizonyos ralikon rajthoz álló Sebastien Ogier vihette haza a győztesnek járó trófeát. A napot az élen kezdő Neuville...
2021-ben 19 év kihagyást követően tért vissza a Szafari Rali a Rali Világbajnokság versenynaptárába. Nagy csinnadrattával harangozták be a Rali Világbajnokság visszatérését az afrikai kontinensre, s bár 2020-ban nem tudott debütálni a koronavírus járvány miatt, idén már negyedik alkalommal méreti meg magát a rali világbajnokság mezőnye a távoli Afrikában. Idén új időpontban, a Mexikó Rali helyén, nyár helyett tavasszal utazott el a mezőny Kenyába. A helyszín régi, mégis a modernkori ralizáshoz alakították úgy, hogy közben a fő karakterisztikája megmaradt. Vagyis maradtak a nehéz, murvás utak, ahol csodás fotókat lehet készíteni háttérben az afrikai vadvilággal. Köves, szétszabdalt utak...
Egyik világbajnoki aspiránsnak és a címvédő Kalle Rovanperának sem sikerült megszereznie vasárnap a Svéd Rali-győzelmet. Helyettük az utoljára 2017-ben győzedelmeskedő Hyundai-pilóta, Esapekka Lappi kaparintotta meg a győztes trófeát. Ez a győzelem már csak azért is pikáns, mivel Lappi 2024-ben csak fél szezont vállalt arra hivatkozva, hogy több időt szeretne tölteni a családjával, s ez volt az idei első ralija. A világbajnoki címre esélyes pilóták közül csak Elfyn Evans állhatott fel a dobogóra, annak is a második fokára. A bronzérmes helyezett Adrien Fourmaux lett a félgyári Forddal. A Hyundai különösen örülhet a végeredmény láttán. A Monte-Carlo Rali után a havas-jeges Svéd Ralin is...
Január legutolsó hétvégéjén a tradicionális Monte-Carlo Ralival elrajtol a 2024-es Rali Világbajnokság. A szezonnyitó verseny népszerűsége töretlen, idén is maximális létszámmal vesznek részt rajta a ralisok. 70 indulóval, havas-jeges körülmények között rajtol a hétvégén a Rali Világbajnokság. A 2022-es évben korszakváltás történt a Rali Világbajnokságban, s úgy tűnik a hibrid-éra harmadik szezonában sem csökkent a világbajnokságban indulók száma. Bár idén ismét igazi havas-télies viszonyok uralkodnak Európa szerte, de a korábbi évek enyhébb téli időjárása miatt a Monte-Carlo Rali helyszínét északabbra helyezték, s a főhadiszállást idén ismét Gap városában, a nyolcszoros ralivilágbajnok...
Kalle Rovanpera megvédte világbajnoki címét vasárnap a Közép-Európa Ralin, így már nyugodtabban utazhat majd el a szezonzáró Japán Ralira november közepén. Sokáig az élen hajtott a fiatal finn, de miután riválisa, Elfyn Evans kiesett, biztosra ment és beérte a második hellyel és begyűjtötte második világbajnoki címét. A versenyt a Hyundai pilótája, Thierry Neuville nyerte, aki a Szardínia Rali után idei második győztes kupájával térhet haza. A dobogó színesre sikerült, hiszen harmadik gyártóként a Ford is felkerült Ott Tanak révén. „Nagyon jól érzem magam. Azt gondolom, hogy ez az év számomra sokkal fontosabb volt, mint a tavalyi. A verseny szorosabb volt és tényleg nagyon jó munkát...
Három hetes szünet után egy vadonatúj helyszínen folytatódik a Rali Világbajnokság. Egy hosszúra nyúlt murvás menetelés után ismét Európában és ismét aszfalton a mezőny. Ezzel együtt még két rali van hátra a szezonból és eddig az biztos, hogy ismét a Toyota a világbajnok. Áprilisban, Horvátországban mentek utoljára aszfalton a ralisok, így vissza kell állniuk a csapatoknak arra, hogy a murvával ellentétben itt az első rajtolók vannak előnyben. Ők még tiszta aszfalton vezetnek, miközben koszt hordanak fel az aszfaltra, ami az utánuk jövők számára megnehezíti a versenyzést. Kanyarlevágásokkal, átvágásokkal lehet gyorsítani a tempón és persze sarat felvinni az útra. Európában már őszi...
Egy olyan helyszínre érkeznek meg a csapatok a hétvégére, amely 2019-ben debütált a Rali Világbajnokságban. A koronavírus járvány miatt azonban itt vége is lett a történetnek, egy időre. Chile a 32. ország volt, amely világbajnoki versenyt rendezhetett, s idén visszatér ebbe a dél-amerikai országba a rali mezőnye. A május óta tartó murvás maraton utolsó fordulójához érkezünk meg a hétvégén. Szokás szerint itt is az elsőként rajtolók hátrányban lehetnek a később rajtolókkal szemben. Az útsöprögetés itt is kellemetlen feladat lesz az élen haladók számára, elsősorban a világbajnokságban vezető Kalle Rovanpera számára. Május helyett szeptember végén-október elején kerül megrendezésre ez a...