Az elmúlt két hétben Cadillac, Saab, Opel, Chevrolet, Corvette és HUMMER autók tûntek fel Budapest forgalmas központjában nem kis feltünést keltve azzal, hogy a kabriókból illetve a zárt tetejû autók nyitott napfénytetején át fenyõfák - késõbb már feldíszített, kivilágított karácsonyfák - kandikáltak ki. A karácsonyfás GM autók csoportosan vagy egyesével gyakori vendégek voltak a [2]Hõsök terén, ahol a Mikulás Gyár mûködik illetve a Kossuth téren, ahol az ország Karácsonyfája van fölállítva. A fenyõfás kabrió akció kisérõje annak a...
A 9-3 kabrió alapjára épülõ tanulmány a két üzemmódú Two-Mode-System jóvoltából (a General Motors, a DaimlerChrysler és a BMW közös fejlesztése) mûködhet tiszta bioalkohollal (E100) vagy tisztán elektromosan is. A rendszer nem termel a hagyományos üzemanyagból származó széndioxidot, ugyanakkor nagy teljesítményt és szerény fogyasztást garantál. A 260 lóerõs, 2,0 literes BioPower turbómotor teljes mértékben alkalmas a „Flex-Fuel“ üzemanyag használatára: járatható tiszta bioalkohollal (E100), E85-tel (85 % bioalkohol, 15 % benzin) valamint ezek tetszõleges keverékével. A 9-5 BioPower modellek piaci...
A sportos autóvezetés élményének és az innovatív technológiának kombinációja a márka skandináv tradícióján, azaz a teljesítmény és felelõsségtudat összhangján alapul. Megújítható és fenntartható Bio-Ethanol (E85) üzemanyag révén a 9-5 Aero SportCombi-ban található 2,3 literes turbó motor, közel 20 %-kal nagyobb teljesítményt (260 lóerõ helyett 310) és 25 %-kal megnövekedett nyomatékot (440 Nm szemben a 350 Nm-rel) biztosít, mint a hagyományos üzemanyaggal hajtott verzió. Nulláról 96 km/óra sebességre kevesebb, mint 6 másodperc alatt gyorsul fel, szemben a benzines megoldás 6, 9 másodpercével. A technikai teljesítmény fejlesztését környezetbarát szempontok figyelembevételével és drasztikus megújításával párhuzamosan hajtották végre, ezzel bizonyítva, hogy e kettõ nem zárja ki egymást. Csökkentették az üvegház-gáz, a káros széndioxid (C02) kibocsátást, mely köztudottan hozzájárul a...
A Thatcham tesztek négy besorolási kategóriát különböztetnek meg az elsõ ülések és fejtámlák nyaksérülés elleni védelmének osztályzásakor. Nevezetesen: gyenge, csekély, elfogadható és kiváló. A Saab 9-3 Convertible, 9-3 SportCombi és 9-5-ös modellek most magukénak tudhatják a legmagasabb minõsítést, csakúgy, mint a 9-3 Sport Sedan a tavalyi tesztek elsõ fordulójában. [s4]Elsõ körben, a statikus tesztelés során az ülések kialakítását vizsgálják, amikor a fejtámla méreteinek és egy középkorú férfi testarányainak megfelelõ tesztbaba fej...