Hölgy tulajdonostól, Autóbeszámítás lehetséges, Színezett üveg, Szervokormány, Klíma, Immobiliser, Elektromos ablak, Központi zár, Állítható kormány, Vezetõoldali légzsák, Utasoldali légzsák, Oldal légzsák, ABS, Rádiós magnó,
Részletre * 297.000 Ft befizetéssel * biztonságos FIX forint alapon!
A gépkocsi mûszakilag bevizsgált + festékvastagság mérési jegyzõkönyv. Vásárláshoz kedvezõ forint alapú részletfizetést biztosítunk. Csereautóját beszámítjuk, amely ha hitellel terhelt, hitelét lezárjuk.
Telefon.: +36 20/923 1765
Autó azonosítója: 1947749
Hely:
KLÍMA
ABS
ASR
LÉGZSÁK
SZERVO
TEMPOMAT
AUTOMATA
BŐR
A Suzuki-ról:
A Suzuki Motor Corporation egy japán multinacionális cég, mely fő jövedelmét az autók és motorkerékpárok gyártásával szerzi be.
A Suzuki a 12. legnagyobb személygépkocsi gyártó a világon. Több mint 45 000 embert alkalmaz, a világ 163 országában van jelen, 28 vegyesvállalattal közvetlenül vagy értékesítési hálózata révén. Története
A cégalapító Szudzuki Micsio. Az első termékét 1909-ben, 22 évesen készítette egy pedál-hajtású szövőgépet, és árusítani kezdte.
30 évesen már egy szövőszéküzem vezetője volt. Ekkor hatvan alkalmazott dolgozott az üzemben. Eközben tett szert fémmegmunkálási tapasztalatokra is.
Szudzuki Micsio folyamatosan korszerűsítette a termelést, legújabb szövőszékeit már gépesítette, amihez friss tőkére volt szüksége, ezért 1920márciusában, 500 000 jen alaptőkével, Suzuki Szövőszékgyártó Vállalat (Suzuki Jidosa Kogyo) néven bevezette cégét a tőzsdére. Ez a dátum tekinthető a mai nevén Suzuki Motor Corporation-ként ismert cég megalapításának.
1922-re a cég már a legnagyobb Japán szövőszékgyárak egyike lett. Azonban a piac telítődni kezdett, mivel Suzuki kiváló minőségű, az akkori igényeket teljes mértékben kielégítő szövőszékei nem romlottak el, így az új szövőszékek iránti igény fokozatosan csökkent.
A második világháború után a szövőszékgyártás ugyan újraindult, de a háború és az azt követő gazdasági helyzet rossz hatással volt a cég rehabilitására.
Szudzuki Micsio a szövőszékpiac telítődése miatt már a háború előtt is felmerült a gyártott termékpaletta járműipari kibővítése, sőt még 1938-ban egy Angliából hozatott Austin Seven típusú gépkocsi alapján egy prototípust is elkészített a gyár fejlesztőgárdája. Azonban az akkori projekt nem valósulhatott meg, mert időközben kitört a világháború.
2010 január 15.én a Volkswagen AG megvette a Suzuki részvényeinek 19.9 %-át, mellyel a Suzuki legnagyobb részvényesének számítanak.
Kronológiai áttekintés
Suzulight
Suzuki gyárEsztergomban. Több, mint 6000 alkalmazottja van a létesítménynek.
1909 Szudzuki Micsio megalapítja a Suzuki szövőgép gyárat.
1922 Legnagyobb szövőszékgyárak egyike
1952 Elkészült az első itt gyártott jármű Power Free néven 36ccm-es kétütemű segédmotorral hajtott kerékpár, amit a 60 ccm-es, kétsebességes Diamond Free követett.
1954 A cég neve Suzuki Motor Corporation-re változik.
1955 A motorbicikliket követte az első itt gyártott autó, a Suzulight, egy elsőkerékhajtású kisautó.
1962 A Suzuki az 50 ccm-es kategóriában megrendezésre kerülő motorkerékpár-bajnokságon első helyezést ér el.
1963 Az Egyesült Államokban, Los Angeles-ben, U.S. Suzuki Motor Corporation néven, gyári márkaképviselet nyílik.
1967 360 ccm-es, kétütemű motorral piacra kerül a Suzuki Fronte.
1971 Elkészül a Suzuki GT 750, kétütemű, vízhűtéses motorkerékpár.
1974 Elindult a gépkocsiexport
1976 A Suzuki Fronte új motorja már 450 ccm-es. Piacra kerül a négyütemű, 400, 500 és 750 ccm-es Suzuki GS motorkerékpár sorozat.
1977 Elkészül az első LJ80-as, négykerék-meghajtású Suzuki, melyet már négyütemű, 800 ccm-es motor hajt.
1981 Piacra kerül a CS50-es robogó. Szerződés a General Motors-szal és az Isuzuval.
1982 A diadalmenet folytatódik. A Suzuki az 500-as kategóriában hetedszer is megnyeri az országúti motorkerékpár világbajnokságot. Megkezdi működését a pakisztáni Suzuki gyár. Aláírják az indiai Maruti és a spanyolországi Santana gyár létesítéséről szóló szerződéseket.
1983Suzuki Cultus néven 1000 ccm-es motorral megjelent a Swift elődje. Majd a Suzuki GTI, 1300 ccm-es motorral 1986-ban.
1988 Elkészül a Vitara, a Suzuki terepjárója.
1989 nyarán a General Motorsszal közösen teljesen felújították a Swiftet. A kerekek hátul is függetlenül rugóznak, a motorokat is tökéletesítették. 1990-ben bemutatták a Sedant is.
1990-ben megállapodtak a magyarországi Suzuki gyártásáról, 1991-ben megalakult a Magyar Suzuki Rt.
1991 Piacra kerül a kétüléses Cappuccino.
1992-ben legyártották az első Magyar Suzukit. 1993 óta az „új autó eladások” listája szerint a Suzuki a legnépszerűbb típus Magyarországon.
1993 Beindul a Suzuki autók gyártása és értékesítése Esztergomban. Hivatalosan is felavatják a Suzuki legújabb autógyárát Magyarországon, Esztergomban. A Suzuki Motor Corporation bemutatja a Wagon R-t, a legújabb egyterű autóját.
1994Japánban az összes autóeladás eléri a tízmilliót.
1995 A motorbicikli export meghaladja a húszmillió darabot. A Suzuki Motor Corporation legújabb fejlesztése a Baleno.
1996Vietnamban motorbicikli- és személyautó-gyártás indul.
1997 A személygépkocsik tengerentúli értékesítése eléri a tízmillió darabot.
2001 Év végére világszerte 30 millió darab Suzuki gépkocsit értékesítettek, ebből több mint 15 millió darab export piacokon kelt el.
2002 - május A Suzuki többségi tulajdont szerez a Maruti Indiában.
2002 Új összeszerelő sort helyeznek üzembe a Kosai gyárban.
Délután 4 óra után 10 perccel történt közlekedési baleset Székesfehérváron a Balatoni úton lévõ parkolónál. Egy soponyai lakos által vezetett Fiat Brava és egy motorkerékpáros ütközött. A motoros 8 napon túl gyógyuló súlyos sérüléseket szenvedett. A balesetben a felelõsség megállapítása még további vizsgálatot igényel. 22 óra 40 perckor a 8-as számú fõúton egy Peugeot 405 típusú személygépkocsi sofõrje közlekedett a Sajó utca felöl a Palotai út irányába. Az Újcsóri utca 6. szám elõtt jármûvével...
A Vaszar irányából Pápa felé közlekedõ 39 éves férfi 21.30 óra elõtt néhány perccel a város közeli vasúti átjáróhoz érve figyelmen kívül hagyta a fénysorompó tilos jelzését. Az úttesttel az átjáró elõtt párhuzamos pályán haladó és Gyõr-Celldömölk között közlekedõ gyorsvonat vezetõje már hiába fékezett: a mozdony az autó bal oldalt kapta el, mintegy kétszáz méteren keresztül tolta maga elõtt, majd kilökte a gépkocsit a töltésre. A Suzukiban utazó négy személyt a tûzoltóknak kellett kiemelni. A sofõr azonnal meghalt, három utasa...
Kedden késõ este egy dunaújvárosi autótulajdonos tett bejelentést, hogy a Vasmú út egyik parkolójából eltûnt a Suzukija. A hölgy vasárnap este parkolta le az autót a lakása mögötti parkolóban. Hétfõn észrevette, hogy nincs meg a kulcsa. Keresni kezdte elõbb a kulcsot, majd az autót is, hátha máshová parkolt le, de sem a kulcsot, sem autóját nem találta. Kedd este bejelentette mindezt a kapitányság ügyeletére. A hölgy bejelentése nyomán szokásos teendõket végezték a nyomozók, miközben az ügyeletük újabb hívást vett. Egy férfi kért segítséget, mert a Piac tér egyik...
2006. szeptember 07-én délután Szeged külterületén, Dorozsma és Sziksós között két személygépkocsi összeütközött. A rendelkezésre álló adatok alapján Bordány felõl Dorozsma irányába haladt egy Suzuki típusú személygépkocsi, melynek elõzésébe kezdett egy mögötte közlekedõ Daevoo. A közlekedési manõver közben azonban a két személyautó eddig tisztázatlan körülmények között összeütközött. A körülmények tisztázása végett a Szegedi Rendõrkapitányság Közlekedésrendészeti Osztálya...
A terepjárós történetet hasznos ha két részre bontjuk. Egyik az esztergomi gyárban nemsokára készülõ járgány, a másik a Vitara utódja. Az elsõ szál a legbizonytalanabb, mert hivatalos információk alig vannak a területrõl. Amit biztosan lehet tudni, hogy 2003 tavaszán a Fiat és Suzuki elnöke aláírt egy megállapodást. A szerzõdés azt takarja, hogy Esztergomban gyártanak évente hatvanezer közös fejlesztésû szabadidõautót. Ebbõl húszezer Fiat, negyvenezer pedig Suzuki jelvénnyel fog készülni. A kocsi mûszaki háttérérõl keveset tudni. Valószínûnek látszik, hogy nem a...