Szervizkönyv, Rendszeresen karbantartott, Nem dohányzó, Keveset futott, Elsõ tulajdonostól, Autóbeszámítás lehetséges, Színezett üveg, Szervokormány, Riasztó, Klíma, Immobiliser, Fûthetõ tükrök, Fedélzeti komputer, Elektromos tükör állítás, Elektromos ablak, Központi zár, Állítható kormány, ESP (menetstabilizátor), Vezetõoldali légzsák, Utasoldali légzsák, Ködlámpa, ASR, ABS, Ülésmagasság állítás, Parkolóradar, CD-s rádió,
AKÁR 24 HÓ KIBÕVÍTETT MÛSZAKI GARANCIÁVAL! MAGYARORSZÁGI LEINFORMÁLT GÉPKOCSI KM GARANCIÁVAL!NETTÓ ÁR 2.847M Ft. A BRUTTÓ VÉTELÁR ÁFÁT TARTALMAZ! Részletre * 737.000 Ft befizetéssel * biztonságos FIX forint alapon!
A gépkocsi mûszakilag bevizsgált + festékvastagság mérési jegyzõkönyv. Vásárláshoz kedvezõ forint alapú részletfizetést biztosítunk. Csereautóját beszámítjuk, amely ha hitellel terhelt, hitelét lezárjuk.
Szervizkönyv, Rendszeresen karbantartott, Nem dohányzó, Elsõ tulajdonostól, Autóbeszámítás lehetséges, Tempomat, Színezett üveg, Szervokormány, Klíma, Immobiliser, Fûthetõ tükrök, Fedélzeti komputer, Elektromos tükör állítás, Elektromos ablak, Központi zár, Állítható kormány, ESP (menetstabilizátor), Vezetõoldali légzsák, Ködlámpa, ISOFIX rendszer, ASR, ABS, Ülésmagasság állítás, Parkolóradar, CD-s rádió,
AKÁR 24 HÓ KIBÕVÍTETT MÛSZAKI GARANCIÁVAL! MAGYARORSZÁGI LEINFORMÁLT GÉPKOCSI KM GARANCIÁVAL!NETTÓ ÁR 5.5M Ft. A BRUTTÓ VÉTELÁR ÁFÁT TARTALMAZ, VÁLLALKOZÁS KÖLTSÉGTAKARÉKOS NYÍLTVÉGÛ PÉNZÜGYI LÍZINGGEL ÉS KEDVEZÕ *EURÓS FINANSZÍROZÁSSAL VÁSÁROLHAT! Részletre * 1.397.000 Ft befizetéssel * biztonságos FIX forint alapon!
A gépkocsi mûszakilag bevizsgált + festékvastagság mérési jegyzõkönyv. Vásárláshoz kedvezõ forint alapú részletfizetést biztosítunk. Csereautóját beszámítjuk, amely ha hitellel terhelt, hitelét lezárjuk.
Szervizkönyv, Rendszeresen karbantartott, Nem dohányzó, Keveset futott, Elsõ tulajdonostól, Autóbeszámítás lehetséges, Tempomat, Színezett üveg, Szervokormány, Riasztó, Klíma, Immobiliser, Fûthetõ tükrök, Fedélzeti komputer, Elektromos tükör állítás, Elektromos ablak, Központi zár, Állítható kormány, ESP (menetstabilizátor), Vezetõoldali légzsák, Utasoldali légzsák, Ködlámpa, ISOFIX rendszer, ASR, ABS, Ülésmagasság állítás, Parkolóradar, CD-s rádió,
AKÁR 24 HÓ KIBÕVÍTETT MÛSZAKI GARANCIÁVAL! MAGYARORSZÁGI LEINFORMÁLT GÉPKOCSI KM GARANCIÁVAL!NETTÓ ÁR 8.46M Ft. A BRUTTÓ VÉTELÁR ÁFÁT TARTALMAZ, VÁLLALKOZÁSOKKÖLTSÉGTAKARÉKOS NYÍLTVÉGÛ PÉNZÜGYI LÍZINGGEL ÉS KEDVEZÕ *EURÓS FINANSZÍROZÁSSAL VÁSÁROLHAT Részletre * 2.157.000 Ft befizetéssel * biztonságos FIX forint alapon!
A gépkocsi mûszakilag bevizsgált + festékvastagság mérési jegyzõkönyv. Vásárláshoz kedvezõ forint alapú részletfizetést biztosítunk. Csereautóját beszámítjuk, amely ha hitellel terhelt, hitelét lezárjuk.
Telefon.: +36 20/923 1765
Autó azonosítója: 1947384
Hely:
KLÍMA
ABS
ASR
LÉGZSÁK
SZERVO
TEMPOMAT
AUTOMATA
BŐR
A Ford-ról:
A Ford Motor Company egy amerikai multinacionális vállalat, amit Henry Ford1903.június16-ánLansingben alapított 11 társával együtt, mindössze 28 000 dollár készpénzből. Akkor még Ő sem gondolta, hogy a világ egyik legnagyobb ipari vállalatát, a második legnagyobb autógyárát hozzák létre, melynek fejlődése szorosan összekapcsolódik AmerikaXX. századi ipari fejlődésével.
Története
A század elejétől fogva az amerikai ipar egyet jelent a Ford névvel. A Ford gyár az alapítás idején egy átalakított kis detroiti vagongyárat jelentett 10 fő alkalmazottal.
Henry Ford irányításával az első 15 hónapban 1700 autó hagyta el a gyárat. A gépkocsik 1903 és 1908 között az ábécé első 19 betűjét viselték. A korai gyártmányok közül az első sikeres modell az "N-modell" volt, mely egy kicsi és könnyű négyhengeres autó volt és 500 dollárért árulták. Az 1908-as év folyamán aztán megjelent a legendás "T-modell", melyből az elkövetkező tizenkilenc évben több mint 15 millió darabot adtak el. Amerika nem kevesebbet köszönhetett a "T-modellnek", mint azt, hogy elindulhatott a városiasodás útján.
Az első Ford gépkocsit egy chicagói fogorvos, egy bizonyos Mr. Pfennig vásárolta. Ezzel a Ford megtette az első lépést, hogy a világ egyik vezető autógyártójává nője ki magát. 1914-re már minden második autó a Ford gyárból került ki. A fokozatos növekedés külföldi terjeszkedést tett szükségessé. A Ford Motor Company az első külföldi gyárat Kanadában, Walkerville-ben alapította. A Ford autók az autópiac minden kategóriájában uralták a piacot. Az első komolyabb európai megjelenést az 1931-ben, Kölnben megnyitott gyár jelentette.
1942-ben a Ford Motor Company is, mint minden más amerikai gyár a haditermelésre állt át. A háborús termelési program eredményeként a gyár több mint 8000 bombázó repülőgépet, 5700 repülőmotort és mintegy 250 ezer dzsipet, tankot és más háborús gépet szállított az Egyesült Államok hadseregének.
A Ford márkái
A Ford mint konszern több autómárkát is a magáénak mondhat. Amerikaiak közül a Lincolnt, a Mercuryt, valamint az ez utóbbihoz tartozó Cougart. Ezen márkák kínálatában saját autókon kívül többször az anyacég modelljeivel megegyező autók is szerepeltek, illetve szerepelnek. 1958 és 1960 között létezett az Edsel is. Ez Henry Ford fiának keresztneve volt eredetileg, mivel ő alapította a márkát. A gyenge eladások miatt azonban két év múlva meg is szűnt az Edselek gyártása.
Külföldi márkák közül jelenleg a Volvo tartozik a konszernhez. Korábban birtokolta az Aston Martint (1989-2007), ahogy a Jaguart és a Land Rovert is, amit 2008-ban adott el az indiai Tata cégnek. Ezen kívül kapcsolata volt, illetve van az orosz GAZ-zal, valamint a japán Mazdával.
Sebastien Ogiernek nem sikerült kilencedszerre is nyernie a Monte-Carlo Ralin, mivel a Dakar Raliról épphogy megérkező és a Rali Világbajnokságba visszatérő Sebastien Loeb elorozta előle a győzelmet. Ezzel beérte honfitársát és már neki is nyolc Monte-Carlo Rali-győzelme van. Az M-Sport Fordjával rajthoz álló kilencszeres ralivilágbajnok így a legidősebb győztese lett a Rali Világbajnokságnak. Az idén csak bizonyos versenyeken rajtoló Ogier így kénytelen volt beérni a második hellyel rangidős honfitársa mögött. A bronzérmes helyezés Loeb csapattársáé, Craig Breené lett. „Nagyon boldognak érzem magam, természetesen. Nem vártam ennyit ettől a versenytől. Nagyszerű harcot vívtunk, Ogier nagyon gyors volt. Tegnap és ma reggel is egy kissé szenvedtem, de a végén….” – szögezte le a versenygyőztes veterán a rali végén. Az első és második helyezett is új navigátorral álltak rajthoz, mivel...
A 2021-es szezont lezáró Monza Ralival véget ért a WRC-korszak a Rali Világbajnokságban és 2022-től új időszámítás lépett életbe. A hibrid-éra a tradicionális Monte-Carlo Ralival veszi kezdetét a hétvégén. A koronavírus járvány miatt idén is nehezített terepen zajlanak a csatározások, ennek ellenére egy elég erős, 75 autós mezőny képviselteti magát a 2022-es szezonnyitó versenyen. Jubileumot ül a Rali Világbajnokság. Idén lesz éppen 50 éves, s ráncfelvarrást kapott. A környezettudatosabb lét magával hozta a változásokat az autósportban is, ami mostanra a raliba is megérkezett a fenntarthatóbb jövő érdekében. Az új hibrid autókat egy 100 kW-os elektromos motor és egy 1.6 literes turbómotor hajtja. A Toyota, a Hyundai és az M-Sport hibrid autóit és új pilótáit a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) új elnöke, Mohammed Bin Sulayem részvétele mellett mutatták be január közepén...
A rali világbajnoki szezon második fele a július végi Finn Ralival vette kezdetét, így a csapatok már bemelegedve érkeznek majd meg a Német Rali helyszínére augusztus közepén. Négy murvás megmérettetés után egy gyors és nagyon kedvelt aszfaltos futam következik, ahol a szakértő pilóták alig várják, hogy megmutathassák, hogy ki is az úr betonon. Nagyszerű élményt nyújt majd a rali mind a résztvevőknek, mind a várhatóan 200 ezres nézőseregnek. Az időjárás keserítheti meg csak a résztvevők dolgát, amely itt eléggé kiszámíthatatlan, s az időjósok szerint ez ezúttal sem lesz másként. A Német Rali végeredménye megjósolhatatlan, bár az aszfaltspecialisták előnye megkérdőjelezhetetlen. Tavaly miután az előző murvás viadalon is diadalmaskodott, Ott Tanak behúzta a Német Rali-győzelmet is. Az észt tehetség akkor senkit sem engedett a tűz közelébe, domináns versenyzéssel szerezte meg a végső...
Sebastien Ogier idén ismét szépen nyitotta a Rali Világbajnokságot. A Forddal másodszor, de összességében ötödször sikerült a francia pilótának az élen zárnia a nagy presztízsű Monte-Carlo Ralit. A második helyen a Toyotával a hétvégén debütáló Ott Tanak ért célba. A Toyota örömét Jari-Matti Latvala tette teljessé, miután a harmadik helyre hozta célba autóját. „Nehéz hétvégén vagyunk túl. A Montén gyakran találkozunk nehéz körülményekkel, de az ideiek extrém durvák voltak. Köszönet a csapatnak, hogy ismét jól indítottuk a szezont.” – szögezte le Ogier. Idén is igen nehéz dolog elé állította a szezonnyitó verseny a mezőny tagjait. Szinte minden időjárási körülménnyel találkoztak a pilóták, s így a gumiválasztás újfent komoly fejtörést okozott a többségnek. Nem volt ez másként a versenygyőztes franciával sem. Már a verseny elejétől fogva vezette a mezőny, de azért ő is megcsúszott a...
2016 után a 2017-es Rali Világbajnokság is a kenguruk földjén, a messzi Ausztráliában ér véget. A hagyományosan szezonzáró Wales Rali helyét vette át Ausztrália, gyaníthatóan azért, hogy résztvevők számára csökkenjenek az utazási- és szállítási költségek és kedvezzenek a mindig újításra kész ausztrál szervezőknek. Ez az a verseny, amelyet az elmúlt években kihagyásokkal rendeztek meg, de 2013 óta immár zsinórban ötödször is biztos a helye a versenynaptárban. Ennek sokan örülnek, hiszen az ausztrál helyszínt mindenki kedveli és várja, bár nagyon messzire kell érte repülni. A világbajnoki címek elkeltek, a raliszezon egy csodálatos környezetben ér véget. Sebastien Ogier és csapata az M-Sport Walesben begyűjtötte a világbajnoki címeket. A francia pilóta nem csak hogy zsinórban ötödjére lett egyéni világbajnok, de az ötödik koronát új csapatával, egy félgyári csapattal, és egy Forddal...
Sebastien Ogier visszalendült nyerő formájába a hétvégi Portugál Ralira, s az volt annyira jó, hogy megakadályozza Thierry Neuville triplázását a Rali Világbajnokságban. Nagyon jól ment a Hyundai pilótája, de az nem volt elég arra, hogy megállítsa a címvédő világbajnokot abban, hogy Monaco után idén ismét ralit nyerjen. A koreai csapat spanyol pilótája, Dani Sordo ért célba harmadikként. Sebastien Ogier idei második győzelmével az M-Sport Forddal tovább növelte előnyét az egyéni ponttábla élén. A francia pilótát a szerencse is segítette törekvésében. A második nap tudott ugyanis kiemelkedni a mezőnyből, mikor versenytársai szép sorban kihullottak előle hol vezetői, hol technikai hiba folytán. Ogier a távoli nyolcadik helyen autózott az első nap a söprögetés kellemetlen feladatát végezve. Kitartása azonban kifizetődő volt, hiszen a rali végére egyedül ő és Neuville maradt talpon...
A Ford olyan szénszálas motorháztető prototípusát mutatta be, ami csökkenti az autók tömegét, és ezzel együtt üzemanyag-fogyasztásukat is: a Ford Focus szénszálas kísérleti motorházteteje több mint 50 százalékkal könnyebb az acélból készült változatnál, s az új – egyéb részegységek készítéséhez is felhasználható – gyártási eljárás az alkatrész elkészítésének idejét is jelentősen mérsékli. A Ford Európai Kutatási Központja mellett a Dow Automobile Systems is részt vesz a Hightech.NRW nevű kutatási projektben, amelynek célja a modern anyagok felhasználási lehetőségeinek kutatása, fejlesztése és a gyártási eljárások kidolgozása.A Ford bemutatta a szénszálas motorháztető prototípusát, ami mérsékelheti a Ford járműveinek fogyasztását. A motorháztető-prototípus több mint 50 százalékkal könnyebb az acélból készült változatnál. A Ford Európai Kutatási Központ mérnökeinek bevonásával jelenleg...
Az új Ford Fiesta-ban bemutatkozó Ford MyKey rendszer lehetővé teszi, hogy a szülők beállítsák gyermekeik számára a biztonságos autózás feltételeit, ami nagy megnyugvást jelenthet. A Ford MyKey rendszerrel felszerelt Fiesta tulajdonosai korlátozhatják a végsebességet, csökkenthetik a hifi maximális hangerejét, és letilthatják a vezetősegítő rendszerek és biztonság technológiák kikapcsolását.A kizárólag a Ford által kínált MyKey rendszer az öt csillagos Euro NCAP biztonsági minősítést szerzett új Ford Fiesta -ban mutatkozik be az európai piacon, így hazánkban is. Az Euro NCAP Advanced díját is megkapó Ford MyKey rendszer segítségével a szülők beprogramozhatnak egy – általában tizenéves gyermekük által használt – indítókulcsot, korlátozva ezzel a Fiesta végsebességét, az audiorendszer maximális hangerejét, sőt akár azt is beállíthatják, hogy a hifi mindaddig néma maradjon, míg a vezető...