Az ismert képzõmûvész és ufókutató új projekten dolgozik, amelyben Fabricius Gábor – akinek a közelmúltban jelent meg Puha Neon Fejlövés címû regénye – valamint Kollmann Áron, a Republic Group kreatív producere is támogatják. Korábban a Helyi Témában tett felhívására már hat hölgy jelentkezett: õk bizony már puszta vasba is kapaszkodnának Wahorn Andrásért. De mirõl van szó pontosan? [8]A Matyóföld szélén, Mezõszemerén élõ Wahorn új projekten dolgozik. „Ötven, matyó mennyecskét ufó maszkban, csavarintott kendõvel egy nõheggyé halmozva õket egy 1972-es Cadillac Sedan de Ville...
Minden töltõállomást átlagosan négy napra zártak be, ezalatt elvégezték a szükséges átalakításokat töltõállomásoknál, a shopban és a személyzeti helyiségekben. [1]„Azok az autósok, akik az átalakított töltõállomásokra térnek be, kiváló minõségû Shell üzemanyagokat találnak majd, ráadásul a Tesco kutakon megszokott alacsony árakon”, mondta el Erényi Balázs, a Shell Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke. „Máris kaptunk pozitív visszajelzéseket ügyfeleinktõl, akik dícsérték ingyenesen igénybe vehetõ elõtetõ alatti szolgáltatásainkat...
Webber-t szoros szálak kötik a Madách szinházhoz és Szirtes Tamás igazgatóhoz és ennek is köszönhetõ, hogy a mûvész eljött Budapestre, hogy a „Best of Webber' címen futó gálamûsort a Mûvészetek Palotájában megtekintse. [1]A Cadillac az év eleje óta startégiai partnere a Mûvészetek Palotájának. Az amerikai luxusmárka neve alatt fut a „Hétfõ esti jazz a Cadillac-kel' sorozat, ugyancsak a Cadillac volt a névadója a nyárvégi New Orleans Swing Fesztiválnak és akik a Mûvészetek Palotájában jártak sokhelyütt találkozhattak a Cadillac-kel - például a rangosabb rendezvények idején az épület...
[2]A Pebble Beach-i hagyományos luxusautó rendezvényen a Cadillac nemrégiben fellebbentette a fátylat a következõ generációs SRX crossover-rõl, amely 2010-es modellként 2009. közepén mutatkozik be. Az új SRX az eddigieknél dinamikusabb alternatívát kínál a luxus crossoverek kategóriájában, továbbfejlesztve a Cadillac legfrissebb design trendjét. 'Az új generációs SRX a Cadillac formanyelvének kiteljesítése és továbbfinomítása, dinamikus jelenség a luxus crossoverek között,' mondta Clay Dean, a Cadillac design-igazgatója. [2]A teljesen új SRX az év hátralevõ részében különbözõ jelentõs...
A Pebble Beach-i Concours d\'Elegance, azaz autós szépségverseny eleganciájához és hírnevéhez illõen a Cadillac itt kényeztette el az autórajongókat legújabb sorozatgyártású autótípusának világpremierjével. A 2010-es Cadillac CTS Sport Wagon e hétvégén debütált a Monterey félszigeten, a klasszikus kombi formát továbbfejlesztõ, markánsan új design-nal. [2]A márka korábbi modelljeihez hasonlóan az új CTS Sport Wagon is összetéveszthetetlen, dinamikus jelenség. Mesteri hátsó profilja a divatvilág kifinomultságát jeleníti meg az eddig egyhangúbb küllemû kombik körében....
A 2002-ben megjelent elõdjéhez hasonlóan az új modell új fejezetet ír a Cadillac történetében, ami a továbbfejlesztett motoroknak és váltóknak, valamint az izgalmas új külsõ-belsõ megjelenésnek köszönhetõ. [3]A gazdaságos üzemmel és alacsonyabb károsanyag-kibocsátással párosított nagyobb teljesítmény valódi tervezõi kihívást jelent, de a CTS mindezt teljesíti a közvetlen befecskendezéses technológia segítségével. A Cadillac CTS legerõsebb motorja a General Motors új 3,6 literes, közvetlen befecskendezésû V6-os VVT erõforrása, mely 229 kW (311 LE) ...
[1]Az új CTS a Cadillac „Arts and Science' desing filozófiájának az eddigi legmarkánsabb megjelenése: külseje elegáns és rafinált felületeket ötvöz éles vonalakkal, miközben belül a legigényesebb - sokszor kézi - megmunkálás, bõrborítású mûszerfal és egyedülálló szórakoztató és audió rendszer található. Az alapban hátsókerékhajtású CTS most elõször rendelhetõ összkerékhajtással is. (részletes információ mellékelve). A CTS mellett a Cadillac elsõ kombi autója, a BLS Wagon is már megvásárolható. A BLS - vagy ahogyan azt gyakorta...
az 572,137 jármû* 18,111 darabos növekedést ért el az egy évvel korábbihoz képest. A vállalat piaci részesedése elérte a 9.6 százalékot. 'A Chevrolet márka erõteljes növekedése - különösen Közép- és Kelet-Európában - 2008. elsõ három hónapja során is folytatódott. Mivel pedig több piacon épp most mutattuk be európai bestsellerünket, az új Aveót, bízunk benne, hogy egész évben folytatódik e tendencia,' mondta Jonathan Browning, a GM Europe értékesítési, marketing és vevõszolgálati alelnöke. [1]'Figyelemre méltó eredmény, hogy Oroszországban...