digitális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, szervokormány, hátsó oldal légzsák, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, ködlámpa, abs(blokkolásgátló), asr(kipörgésgátló), esp(menetstabilizátor), hátsó fejtámlák, cd-s autóradió, 8 hangszóró, azonnal elvihető, frissen szervizelt, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, törzskönyves
manuális klíma, Állítható kormány, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, abs (blokkolásgátló), azonnal elvihető, hölgy tulajdonostól, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, törzskönyv
Autóbeszámítás lehetséges, Vonóhorog, Tempomat, Színezett üveg, Szervokormány, Riasztó, Könnyûfém keréktárcsa, Immobiliser, Fûthetõ tükrök, Fedélzeti komputer, Elektromos tükör állítás, Elektromos ablak hátul, Elektromos ablak, Központi zár, Klíma, Állítható kormány, ESP (menetstabilizátor), Xenon fényszóró, Vezetõoldali légzsák, Utasoldali légzsák, Oldal légzsák, Ködlámpa, Függönylégzsák, ASR, ABS, Ülésmagasság állítás, Parkolóradar, Rádiós magnó,
AKÁR 24 HÓ KIBÕVÍTETT MÛSZAKI GARANCIÁVAL! Részletre * 1.497.000 Ft befizetéssel * biztonságos FIX forint alapon!
A gépkocsi mûszakilag bevizsgált + festékvastagság mérési jegyzõkönyv. Vásárláshoz kedvezõ forint alapú részletfizetést biztosítunk. Csereautóját beszámítjuk, amely ha hitellel terhelt, hitelét lezárjuk.
Telefon.: +36 20/923 1765
Autó azonosítója: 1947833
Hely:
KLÍMA
ABS
ASR
LÉGZSÁK
SZERVO
TEMPOMAT
AUTOMATA
BŐR
Az Audi autómárkáról:
Az AUDI AG általában Audiként ismert német autógyártó cég, melynek székhelye a németországi Ingolstadt-ban található. 1964 óta 99,7%-ban a Volkswagen AG leányvállalata. Története
Az Audi története az egyik „legsokszínűbb” az autóipar történelmében. Négy márka, az Audi, a DKW, a Horch és a Wanderer összeolvadásából jött létre 1932-ben, hogy megalapítsa az Auto Union AG márkát, amelynek emblémájául a négy karikát választották. Ez a négy karika a négy márkát szimbolizálja.
Az Audi AG az Audi NSU Auto Union AG-ből alakult 1985-ben. Az Auto Union GmbH és az NSU GmbH tradicionális márkákkal együtt az Audi Tradition készíti és bemutatja az Audi tartalmas és szerteágazó történelmét.
Audi Typ E
Ferdinand Porsche fejlesztette az Auto Union motorjait, így ő is nagy szerepet vállalt a márka sikerében. 1949 után Ingolstadt lett az Auto Union központja. 1958-ban a Mercedessel kötött szövetség hat év után szétesett, mivel az Auto Union vezetősége továbbra is a kétütemű motorokat részesítette előnyben. Az Auto Union fő részvényese, Friedrich Flikk szoros kapcsolatokat ápolt Heinrich Nordhoffal, a VW vezetőjével, aki 1965-ben átvette a négykarikás márkát.
1969-től Audi NSU Auto Union névre változtatták a cég nevét az NSU beolvadása után, amit 1985-ben Audira egyszerűsítettek. A részben galvanizált Audi 80-as 1972-ben új távlatokat nyitott az autógyártásban, és az Audi 200 5T 1980-as bevezetése sikeresen bevezette az Audi márkát a felső osztályba. Az Audi quattro állandó összkerékhajtása megjelenésekor világszenzáció volt, amit az Audi alkalmazott először sorozatgyártásban készülő autó esetében, és nem csak a rali világában.
Immár a jövő útját mutató kvalitásokkal mutatkozik be az új Audi RS 6 Avant, amely elődjénél lényegesen könnyebben és gazdaságosabban kínál még dinamikusabb menetteljesítményeket. Álló helyzetből mindössze 3,9 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, végsebessége pedig kívánságra akár a 305 kilométer/órát is eléri. A 4.0 TFSI 412 kilowattos (560 LE) teljesítményszint mellett átlagosan 9,8 liter üzemanyaggal is beéri 100 kilométerenként. Az új Audi RS 6 Avant a mindennapok nagyteljesítményű sportautója. Különöses dinamikus karaktere, illetve ehhez kötődő következetesen sportos kialakítása a quattro GmbH, az AUDI AG egyik leányvállalatának munkája. A quattro GmbH RS-modelljei nagy erejű motorjaikkal az Audi modellprogramjának csúcsát jelentik. Az „RS” rövidítést mindegyik modellsorozatban a legerősebb motorizáltságú kivitel viseli, miközben a quattro állandó...
Az Audi arzenáljában az R8 a csúcsfegyver. A nagyteljesítményű szupersportkocsi ezentúl még dinamikusabb az új S tronic váltó és a külsőt, a belsőteret, illetve a fékeket érintő újdonságok jóvoltából. A teljes egészében LED-technológiájú fényszórók immár az alapfelszereltség részét képezik, a hátsó lámpatestekben pedig a dinamikus irányjelzők – egy újabb innovatív megoldás az Auditól – ünneplik premierjüket. Az új, 404 kilowatt (550 lóerő) teljesítményű R8 V10 plus motorral 3,5 másodperc alatt katapultál száz kilométer/órás tempóra álló helyzetből a jármű, az Audi ultra könnyűszerkezetes építésmódja jóvoltából pedig a típus csúcsmodellje kézi kapcsolású sebességváltóval mindössze 1570 kilogramm tömegű.Az átdolgozott R8-modellprogramot két karosszériatípus – Coupé és Spyder – és három motorváltozat alkotja. Az új, hétfokozatú S tronic kettős tengelykapcsolós automatizált váltóval...
Egészen új, a prémium alsó-középkategória szegmensét nyitotta meg az Audi 1996-ban A3 családjával, amelynek immár harmadik generációja érkezik a piacra. Az új A3 vérbeli high-tech autó, minden műszaki területen innovatív fejlesztések egész sorát vonultatva fel. A hibrid és alternatív – mint a földgáz és az Audi e-gas – hajtású változatok már fejlesztés alatt állnak. Még 2012-ben várható a különösen gazdaságos 1.6 TDI motorral szerelt kivitel, amely átlagosan mindössze 3,8 liternyi gázolajjal is beéri 100 kilométerenként, 99 g/km széndioxid-kibocsátás mellett.A vonzó formavilágú, háromajtós karosszéria az Audi „ultra” könnyűszerkezetes technológiája eredményeképpen különösen könnyű, az új A3 így akár 80 kilogrammal is kevesebbet nyomhat elődjénél. Futóművét kimondottan sportos és a mozgékonyságot előtérbe helyező hangolás, motorjait magas teljesítményszint és kiemelkedő gazdaságosság,...
A korszerû hajtásrendszer már egy nagyobb hathengeres belsõégésû konstrukció kínálta dinamikus menetteljesítményeket biztosítja az Audi luxuslimuzinja számára. A „downsizing” elvének következetes alkalmazása az elektromos hajtások elõnyeivel együttesen az üzemanyag-fogyasztás tekintetében is jól érzékelhetõen fejti ki hatását: az Audi A8 hybrid 100 kilométerenként mindössze 6,2 liter üzemanyaggal is beéri, széndioxid-kibocsátása pedig kilométerenként csupán 144 grammra adódik. [2]Az Audi A8 hybrid párhuzamos hibrid rendszerrel készült, amely magas hatásfokú megoldásként jelentõsen...
„Az ,Audi race experience’ elsõ ízben kínálja ügyfelek számára annak lehetõségét, hogy az Audi professzionális gyári csapatában vegyen részt versenyen, mégpedig hosszú távú és magas anyagi ráfordításokat igénylõ elkötelezettség nélkül“ – magyarázta Klaus Demel, az „Audi driving experience” vezetõje. „Nagy örömmel tölt el, hogy e projektünkhöz az Audi Sport és Reinhold Joest csapatát egyaránt partnerünkként üdvözölhetjük.“ [2]Az „Audi race experience” legújabb programjának alapjául az Audi R8 LMS versenyautó szolgál, amelyet célzottan...
Az Audi gazdaságosságnövelõ mûszaki megoldásai modulrendszerû programjának célzottan kombinált technikái eredményeképpen az automatikus motorleállítás és -indítás rendszere immár automatikus sebességváltóval együtt is rendelkezésre áll. Elsõként a 77 kW (105 LE) teljesítményû Audi A3 1.6 TDI, valamint a 92 kilowattos (125 LE) 1.4 TFSI kínálja az automatikus motorleállítás és -indítás és az innovatív kettõs tengelykapcsolós S-tronic sebességváltó kettõsét. Az automatikus motorleállítás és -indítás rendszere haladéktalanul leállítja az...
Októberben tartotta 18. hivatalos találkozóját Az Audi Sport Quattro Club, a német Audi AG által egyedüli, hivatalos, a gyárhoz kötõdõ klubként elismert szervezet. A találkozó során tisztújító közgyûlést is tartottak, ahol a már 10 éve az elnöki posztot betöltõ Daniel Bachmann és a vezetõség többi tagja is új kezekbe adta a klub vezetését. A hazai autósélet „diplomáciai sikereként” a klub alelnöki posztjára a hazai Audi Quattro körökben is jól ismert Szentpéteri Zsoltot választották. Az új vezetésnek köszönhetõen nem csak a klub arculatváltására,...
A világ legjobb pálya- és raliversenyzõi viadalának elõdöntõjén a kétszeres DTM-bajnok Jenson Button, majd a döntõben Michael Schumacher Forma-1-világbajnokokat gyõzte le. „Számomra egészen különleges nap a mai“ – ünnepelte a 31 esztendõs pilóta a Pekingi Olimpiai Stadionban aratott diadalát. „Az idén a DTM-ben sajnos nem sok örömöm telt, ám valóban fantasztikus egy Michael Schumacher elleni gyõzelemmel búcsúztatni a szezont.“ Ekström a jól ismert „Madárfészek” arénában kialakított, 1,074 kilométeres pályán igazán elismerésre méltó teljesítményt produkált. Az Audi gyári...