MAGYARORSZÁGI LEINFORMÁLT GÉPKOCSI KILOMÉTER GARANCIÁVAL! NETTÓ ÁRA * 2.99 MFt. * A BRUTTÓ VÉTELÁR ÁFÁT TARTALMAZ! Részletre * 759.000 Ft befizetéssel * biztonságos FIX forint alapon!
A gépkocsi mûszakilag bevizsgált + festékvastagság mérési jegyzõkönyv. Vásárláshoz kedvezõ forint alapú részletfizetést biztosítunk. Csereautóját beszámítjuk, amely ha hitellel terhelt, hitelét lezárjuk.
Telefon.: +36 20/923 1765
Autó azonosítója: 1948343
Hely:
KLÍMA
ABS
ASR
LÉGZSÁK
SZERVO
TEMPOMAT
AUTOMATA
BŐR
A Renault-ról:
A Renault S.A.Franciaország nagy járműgyártó cégcsoportja. Készítenek személyautókat, buszokat, traktorokat és teherautókat. Múltja
A céget „Société Renault Frères” néven 1898-ban alapította meg Louis Renault, valamint két testvére Marcel és Fernand. Már hamar a versenyek felé fordult a figyelmük; de sajnos Marcel az 1903-as Párizs-Madrid autóversenyen életét vesztette. Ezután Louis már nem ült többet a volán mögé. A Renault AK 90CV viszont – a gyár akkori tesztelési osztályvezetőjével, Szisz Ferenccel a nyergében – megnyerte az 1906-os Grand Prix versenyt.
Renault FT-17 tank
Az első világháború idején a gyár haditermelésre állt át. Gyártottak lőszert, katonai repülőgépeket valamint a Renault FT-17tankot.
A második világháborúig leginkább mezőgazdasági és ipari gépeket gyártottak. Mivel a cég a világháború alatt együttműködött a német megszállókkal, ezért a háború után a gyárat államosították és „Régie Nationale des Usines Renault” néven alakult újjá, Pierre Lefaucheux vezetésével. Az első új autómodell az elsőkerék hajtású „4CV” volt. Ez az autó megnyerte a Le Mans 24 órás, a Mille Miglia és a Monte Carlo raliversenyeket is. A sikereken felbuzdulva 1955-ben megalakították az Société Automobiles Alpine céget.
Renault 4CV
A korábbi modellt a Dauphine váltotta fel.
A vállalat az 1960-as és 1970-es években kezdett terjeszkedni Kelet-Európában és Dél-Amerikában. A Dacia1968-ban jött létre Romániában, a Renault 12 modell gyártására.
A Renault 5 modellt 1972-ben adta ki. Az 1973-ban kitört olajválság miatt a gazdaságos kisautó hamar népszerű lett. A különféle változatait egészen 1996-ig gyártották.
1976-ban az Alpine-ből a Gordini tuningműhely beolvasztásával létrehozták a Renault Sport részlegét. 1991-ben jelent meg a Clio.
A céget 1996-ban privatizálták, létrejött a Renault S.A.1999-ben kötöttek megállapodást a Nissannal. 2001-ben eladták a teherautó részleget a Volvonak.
Jelen
A cég jelenleg „Renault-Nissan” csoport része. Övék a:
44%-a a Nissan-nak (a Nissan viszont 15%-ban tulajdonos a Renault-nál)
80%-a a Renault Samsung Motors vállalatnak
20%-a az AB Volvo-nak (akik 100%-os tulajdonosai a Renault Trucks-nak)
A Red Bull ismét leigázta a mezőnyt, ezúttal Japánban. Tavaly ősszel itt védte meg világbajnoki címét a csapat, s a két héttel ezelőtti ausztráliai fiaskót követően minden a megszokott mederben haladt a hétvégén. Max Verstappen és Sergio Perez az első két helyen futott célba Szuzukában. Ferrari-pilóta állhatott fel a dobogó harmadik fokára. Carlos Sainz ezúttal egy bronzérmes hellyel gazdagodott. 'Nagyon jól ment, azt hiszem a kritikus rész a rajt volt, hiszen elől kellett maradnom. Az autó egyre jobb és jobb lett a verseny során, lehet, hogy azért, mert a felhők előjöttek. Nagyon jól ment minden, a bokszbeállások is, a stratégia is. Nem is alakulhattak volna jobban a dolgok. Az ezelőtti futam egy kis visszaesés volt, de boldog vagyok, hogy visszatértünk a csúcsra. Nagyszerű szurkolók vannak itt, fantasztikus, hogy nyertünk a Honda számára.' - szögezte le a versenygyőztes holland. A...
Max Verstappen újabb sikeres hétvégét tudhat magáénak a Sao Paulói Forma-1-es Nagydíjon, ahol mind a szombati sprint, mind a vasárnapi főfutam győzelmét megszerezte. A főfutam sorrendje majdnem megegyezett a sprintével, hiszen a második helyen Lando Norris ért célba mindkét megmérettetésen. A dobogó harmadik helyén álló pilóta személyében van változás. A sprintet Sergio Perez nyerte, de a főfutamon Fernando Alonsóba beletört a bicskája. Az Aston Martin pilótája keményen tartva és visszavéve Pereztől a harmadik helyet, végül célba vitte méregzöld autóját a bronzérmes helyen. 'A rajtok nagyon fontosak voltak ma, mindkettő. Azt hiszem ma nagyon jók voltunk, az egész a gumimenedzselésről szólt. Minden abroncson jól mentünk, de a verseny közepén tudtam nagyobb előnyre szert tenni.' - nyilatkozta Max Verstappen, aki rekordszámú 17. idei győzelmét szerezte Brazíliában. Amikor már mindenki...
Egy nagyon fordulatos, izgalmas, balesetekkel, jó és rosszabb stratégiai döntésekkel lezajlott Brit Nagydíjat követően pihenő nélkül utazik tovább a Forma-1-es mezőny. A hétvégén a Red Bull hazai pályája, az ausztriai Spielberg következik, amely az idei második sprintfutamos hétvégével vonzza ide a már úgyis rekord számban várható rajongókat. Max Verstappen narancssárga hada várhatóan elözönli a helyszínt és hatalmas fesztivállal várja kedvence győzelmét. 2020-ban és 2021-ben is két futamot rendezhettek az osztrákok. Mi több, ők voltak a legmerészebbek 2020-ban, a koronavírus kitörésének évében. Elsőként rendeztek futamot abban az évben és mindjárt kettőt is bevállaltak. Az Osztrák Nagydíjat a Stájer Nagydíj követte sorban. Ez ugyanígy volt rá egy évre, csak éppen más sorrendben. 2021-ben az első futamon csak korlátozottan lehettek ott nézők, míg a rá következőn már tömött lelátók...
2020-ban szezonnyitó versenyként indult volna az Ausztrál Nagydíj, amit azonban a hétvége tartalmi részének megkezdése előtt, egyetlen egy kör megtétele nélkül lefújtak az egyre inkább eszkalálódó koronavírus járvány hatására. 2021-ben már el sem látogattak a csapatok a távoli földrészre, a szigorú beutazási korlátozások és karanténkötelezettség miatt. Idén már minden Forma-1-es résztvevőnek kötelező a koronavírus elleni oltás. Így bár nem szezonnyitó futamként szervezett, de még a szezon elején megrendezésre kerülő Ausztrál Nagydíj ismét helyet kapott a Forma-1-es versenynaptárban. A 2022-es szezon harmadik versenyére érkeznek meg a hétvégén a Forma-1-es csapatok. Az Ausztrál Nagydíjat mindenki nagyon szereti. Mivel a szezon már márciusban útjára indult, a pilóták egy kicsit lazábban érkeznek meg a Kenguruk Földjére. A Melbourne-i egy nehéz utcai pálya, amelynek eddig nem volt...
A tavaly december elején bemutatkozó Szaúd-Arábiai Nagydíj helyszínére látogat el a hétvégén a Forma-1-es mezőny. Nem kellett messzire utaznia a csapatoknak, pihenés nélkül folytatódik a 2022-es hosszúnak ígérkező versenyszezon. Szaúd-Arábia azon van, hogy feltegye az országot az autósport térképére, így a Dakar Rali után ismét rendez Forma-1-es versenyt is az Arab-öböl legnagyobb népességű országa. Zavargások réme fenyegeti a hétvégi futam megrendezését, de mivel fontos az országnak az esemény, minden bizonnyal rendezik addigra a helyzetet. Elindult a hétvégén a forradalmian új Forma-1-es szezon és nem okozott csalódást. Az előszezoni tesztek alapján már érezhető volt, hogy a Ferrari és a Red Bull gyors lesz, a címvédő konstruktőr Mercedes pedig most már szemmel látható módon nem altatott, mikor lemaradásról beszélt. A Mercedes-motoros csapatok küszködtek. A McLaren pedig mintha...
A drámai 2021-es szezonhoz méltó módon ért célba a Forma-1-es világbajnokság. Max Verstappen ugyanis az utolsó utáni pillanatban előzte ki Lewis Hamiltont és nyerte meg a szezonzáró Abu-Dzabi Nagydíjat, és húzta be Forma-1-es pályafutása első világbajnoki címét. Hamilton szomorúan konstatálva kellett, hogy beérje a második hellyel és az azzal járó egyéni ponttábla második helyezésével. A versenyben a bronzérmes helyre Carlos Sainz hozta célba a Ferrarit. 'Hihetetlen. Az egész verseny során küzdöttem, aztán az utolsó körben jött egy lehetőség. Elképesztő. Nem is tudom mit mondjak. A csapatom és a Honda megérdemli (a győzelmet). A végén nekem volt egy kis szerencsém. Szeretnék köszönetet mondani Checónak (Sergio Perez), briliáns csapattárs volt. Soha nem akarok csapatot váltani. Életem végéig velük akarok maradni, ha ők is velem. Nagyon boldog vagyok. A célunk a világbajnokság...
Vadonatúj, soha nem használt, mi több, még be sem fejezett versenypályán állnak rajthoz a hétvégén a Forma-1-es pilóták. Na jó, a betoncsík készen van, a kiszolgálóegységek nem lesznek száz százalékosak az első nagydíjra. Szaúd-Arábia fel kívánja rakni magát az autósport térképre, így a Dakar Rali után Forma-1-es versenyt is rendez az Arab-öböl legnagyobb népességű országa. A Forma-1-es világbajnokság finisében vagyunk és még minden nyitott. Mindjárt belépünk a naptári télbe és ebből a nagyon hosszú 2021-es szezonból még két futam hátravan. Abu-Dzabi nem hiába fizet nagy összeget az aktuális szezon utolsó futamáért, ha ott dől el a világbajnoki cím(ek) sorsa, már megérte a befektetés, s idén akár az is előfordulhat, hogy nem a mostani hétvégén, hanem a szezonzáró futamon dől el, melyik pilóta és melyik csapat viheti haza a 2021-es világbajnoki trófeát. Többfajta forgatókönyv is...
Hosszú, háromhétvégés menet ér véget ezen a hétvégén az Ausztrál Nagydíj helyére beugró újonccal, Katarral. A Losail pálya számára nem újdonság a késhegyre menő harc, csakhogy eddig a gyorsasági motorosok küzdöttek meg itt. A koronavírus járvány átírta a Forma-1-es versenynaptárat még idén is. Így történhetett meg, hogy az eddig tradicionális ausztrál futam kikerült és helyette az arab-öbölbeli pálya került be november harmadik hétvégéjére. Már-már eldőlni látszott a Forma-1-es világbajnokság a Sao Paulói Nagydíj előtt. A Red Bullnak kedvező pályán sokan Max Verstappen sikerét jósolták, s azzal szinte már biztos lett volna a holland végső sikere. A Mercedes és Lewis Hamilton azonban nem adta olyan olcsón a bőrét. Minden a brit ellen játszott és mégis a 71 körös futam végén ő emelhette a magasba a győzelmi trófeát. A szezon végével nagyon éles a verseny a két világbajnoki aspiráns...