Szervizkönyv, Rendszeresen karbantartott, Nem dohányzó, Keveset futott, Garázsban tartott, Autóbeszámítás lehetséges, Tempomat, Színezett üveg, Szervokormány, Riasztó, Könnyûfém keréktárcsa, Immobiliser, Fûthetõ tükrök, Fedélzeti komputer, Elektromos tükör állítás, Elektromos ablak hátul, Elektromos ablak, Központi zár, Automata váltó, Klíma, Állítható kormány, ESP (menetstabilizátor), Vezetõoldali légzsák, Utasoldali légzsák, Oldal légzsák, Ködlámpa, ISOFIX rendszer, ASR, ABS, Ülésmagasság állítás, Parkolóradar, GPS (navigáció), Fûthetõ ülések, CD-s rádió,
AKÁR 24 HÓ KIBÕVÍTETT MÛSZAKI GARANCIÁVAL! LEINFORMÁLT GÉPKOCSI KM GARANCIÁVAL!NETTÓ ÁR 13.38M Ft. A BRUTTÓ VÉTELÁR ÁFÁT TARTALMAZ! Részletre * 4077000 Ft befizetéssel * biztonságos FIX forint alapon!
A gépkocsi mûszakilag bevizsgált + festékvastagság mérési jegyzõkönyv. Vásárláshoz kedvezõ forint alapú részletfizetést biztosítunk. Csereautóját beszámítjuk, amely ha hitellel terhelt, hitelét lezárjuk.
Telefon.: +36 20/923 1765
Autó azonosítója: 1948857
Hely:
KLÍMA
ABS
ASR
LÉGZSÁK
SZERVO
TEMPOMAT
AUTOMATA
BŐR
A Mercedes-Benz-ről:
A Mercedes-Benz egy német autómárka.
A DMG Mercedes Simplex 1906 a Deutsches Museumban
1957 Mercedes-Benz 300Sc Cabriolet
1959 Mercedes-Benz W120 Model 180
Fontos autómodellek
1928: SSK, a legendás versenyautó
1930: 770 "Grosser Mercedes" reprezentációs autó
1934: 500 K
1936: 260 D a világ első szériagyártású dízelmotoros személygépkocsija
1938: W195 sebességrekorder autó
1953: "Ponton" modellek
1954: 300SL "Gullwing" vagy "sirályszárnyú" Mercedes
1959: "fecskefarkú" modellek
1960: 220SE Cabriolet
1963: 600 "Grand Mercedes"
1965: S-osztály
1966: 300SEL 6.3
1969: C111 kísérleti autó
1972: Mercedes-Benz W107 350SL
1974: 450SEL 6.9
1974: 240D
1975: 280
1976: 300D
1979: 500SEL és a G-Class
1983: 190E 2.3-16
1986: első 'E-osztály'
1993: első 'C-osztály'
1995: a 'Mercedes-Benz' és az 'AMG' első közös autója
1995: Mercedes-Benz SL73 AMG a legnagyobb Mercedes-Benzbe épített motor, egy 7.3 literes V12-es
1996: Mercedes-Benz SL60 AMG nagyon ritka 6.0 literes V8-as, 408LE, 0–100 km/h 5.1 s alatt
1996: Mercedes-Benz RENNtech E7.4RS| a világ leggyorsabb utcai szedánja
1997: Mercedes-Benz M-osztály
1998: Mercedes-Benz CLK GTR
1991: 600SEL
2004: Mercedes-Benz CLK DTM AMG
2004: Mercedes-Benz SLR McLaren
2004: Mercedes-Benz CLS
2007: E320 és GL320 Bluetec
Tanulmányautók
1978 Wankel motoros sportautó, egyben kísérleti modell
1981 Mercedes-Benz Auto 2000 - négyajtós szedán
1986 Mercedes-Benz NAFA – mikroautó
1991 Mercedes-Benz C112 – sportautó, egyben technológiai tesztautó
Mercedes-Benz F 100 – 1991-ben bemutatott egyterű tanulmány
Mercedes-Benz F 200 Imagination – 1996-ban bemutatott kétajtós kupé Paris Motor Show
Mercedes-Benz F 300 Life Jet– Háromkerekű autó-motor hibrid 1997-ből Frankfurt Motor Show
1999 Mercedes-Benz Vision SLR – A Mercedes-Benz SLR McLaren prototípusa, 1999-ben leplezték le North American International Auto Show
Mercedes-Benz Vision SLA – A Vision SLR kabrió változata, 2000-ben mutatták be North American International Auto Show
Mercedes-Benz F 400 Carving – Egy kétüléses roadster 2002-ből Tokyo Motor Show
Mercedes Benz F 500 Mind – 2003-as csapottvégű szedán Tokyo Motor Show
Mercedes-Benz F 600 HYGENIUS – kompakt üzemanyagcellás autó, 2005-ös kiadás Tokyo Motor Show
Mercedes-Benz Bionic – 2005-ben a DaimlerChrysler Innovation Symposium-on Washington-ban bemutatott modell, egy hal formáját másolja
A legpatinásabb európai helyszínére látogat el a hétvégén a Forma-1 az Emilia Romagna Nagydíj után pihenő nélkül. A szezon hosszú, a cirkusz nem pihenhet, s a hétvégén már a Monacói Hercegségben a szokásos időpontban állnak rajthoz az autóversenyzők, azaz 2022-től kezdve nem különbözik a hétvége lebonyolítási rendje Monacóban sem. A versenynaptár legrövidebb és leglassabb futama következik. Hagyományosan Monacóban csütörtökön tartották a máshol pénteken megszokott eseményeket, s a péntek pihenőnapnak számított. 2022-től azonban itt is pénteken rendezik az első edzésnapot, ebben már nem kivétel ez a futam. Monaco a Forma-1 koronaékszere. Így a csapatoknak és a pilótáknak nagy presztízzsel bír egy monacói győzelem. A szokatlan és az új, nagyobb versenyautók számára különösen szűknek ígérkező utcai versenypályán nemegyszer borul a papírforma, s egészen váratlan győztesek is...
Már régen elkezdődött a Forma-1-es világbajnokság, de a szereplők csak most érkeznek haza, Európába. Az igazi európai szezonkezdet ezúttal is az Imolában rendezett Emilia Romagna Nagydíj lesz. A koronavírus járvány egyik nyertese az imolai versenypálya, amely sokáig része volt a Forma-1-es versenynaptárnak, majd egy időre kikerült belőle. 2020 óta rendeznek itt ismét futamokat, de tavaly a régiót ért nagy esőzések miatti áradások miatt lehetetlen volt itt megrendezni a futamot. Általában májusban szokott megérkezni a Forma-1-es mezőny Európába, amikor már kellemesen meleg időjárási körülmények között lehet a vén kontinensen is futamokat tartani. Nyári meleg várható az Olaszország északi részén fekvő Emilia Romagna tartományban, amiről a nevét is kapta a futam. Vasárnapra azért várható eső a futam idejére, de az már biztos nem befolyásolja a futam megtartásának lehetőségét. Egy...
A Forma-1 a hétvégén olyan helyszínre érkezik, ahol 2019 óta nem járt. A koronavírusos években Kínában ugyanis nem rendeztek Forma-1-es futamot, most meg rátesznek egy lapáttal, hiszen mindjárt sprintfutammal indítanak a sanghaji pályán. 2019-ben emlékezetes futam zajlott Kínában, a Forma-1 ezredik nagydíja. A jubileumi futamot Lewis Hamilton nyerte az akkor még domináns Mercedes volánja mögött. Fernando Alonso már biztosan nem fogja elfoglalni jövőre Lewis Hamilton ülését a Mercedesnél. Bár szó volt róla, hogy a veterán spanyol is esélyes lehet arra, hogy George Russell csapattársa legyen, a 42 éves pilóta 2026 végéig még biztosan az Aston egyik méregzöld autóját vezeti majd. Carlos Sainzről közben olyan hírek röppentek fel, hogy ő lehet a befutó Toto Wolffnál, már ami a következő egy-két évet illeti. Mint ismeretes az osztrák csapatfőnök a saját nevelésű Andrea Kimi Antonellit nem...
A Japán Forma-1-es Nagydíjra általában egy őszi időpontban került eddig sor. A versenynaptár racionalizálásával azonban idén tavasszal kerül megrendezésre, közvetlenül a koronavírusos kihagyást követően visszatérő Kínai Nagydíj előtt. Távol még az európai futamok sora, de a jó idő érkezésével arra is sor kerül. Egy nagyon kedvelt, tradicionális helyszínre érkeznek meg a csapatok, ahol a pilóták szeretnek versenyezni. A japán sportismerő és szerető nemzet, s a fanatikus rajongók nagy lelkesedéssel fogadják a mezőnyt. A Forma-1-es résztvevők örömét majd csak a várhatóan esős időjárás ronthatja el. Az időjárás mindig kulcsfontosságú szerepet tölt be a Japán Nagydíjak esetében. 2019-ben egy szupertájfun és a vele érkező égszakadás-földindulás keverte meg a hétvége időrendjét. Idén tavasszal az Európában szokásos hőmérsékletek és a hétvége nagy részében eső várható Szuzukában. 2023-ban...
Megszakadt Max Verstappen tavaly óta tartó győzelmi sorozata Ausztráliában, amikor is a Ferrari kettős sikert húzott be, élen a szaúdi futamot kihagyó és a vakbélműtétből felépülő Carlos Sainz-cal. Charles Leclerc mögé a dobogó harmadik fokára Lando Norris állhatott fel. Ez a brit idei első dobogós helyezése, amelyet csapattársának köszönhet, aki csapatutasításra helyet cserélt vele. 'Nagyszerű verseny volt, jól éreztem magam. Persze egy kicsit még fájdalmas, nem a legegyszerűbb volt, de szerencsés voltam, hogy többé kevésbé uralhattam a saját tempómat és menedzselhettem a gumikat.' - szögezte le a versenygyőztes spanyol, akinek a futamon való indulása nem volt egyértelmű. 'Nagyon boldog és nagyon büszke vagyok a csapatra és arra, hogy kettős győzelmet szereztünk Charles-ral itt. Látszik, hogy a kemény munka kifizetődik és az élet néha különös fordulatokat hoz. Egy hullámvasút, de...
A sokáig szezonnyitó futamként funkcionáló Ausztrál Nagydíj következik a hétvégén. A szezon első két szombati futamát követően egy kis szusszanás után idén először vasárnap, európai idő szerint, hajnalban láthatjuk a 2024-es mezőnyt ismét körözni. Ezen a versenyen mindig történik baleset, elég csak a tavalyi káoszos futamra gondolni. Talán ez egy kicsit felrázza idén is a mezőnyt a megszokottnál korábban kezdődő futamon. A mezőny tagjai által nagyon kedvelt ausztrál helyszín volt annak idején a koronavírus járvány nagy vesztese, hiszen 2020-ban már minden készen állt a futam lebonyolítására, mikor világszerte kirobbant a járvány és le kellett fújni a hétvégét. Ezután már a szezonkezdő helye is ugrott. Így tavaly után idén is a szezon harmadik futamaként kerül megrendezésre, ezúttal korábban, március végén. Egy az eddigieknél érdekesebb futam reményében kelhetünk majd hajnalban a...
A 2021 december elején bemutatkozó Szaúd-Arábiai Nagydíjnak otthont adó Corniche pályára látogat el a hétvégén a Forma-1-es mezőny. Immár negyedik Forma-1-es futamát rendezi meg az Arab-öböl legnagyobb népességű országa. A szezonnyitó szombati bahreini futamot követően ismét villanyfényes és ismét szombati futamot láthatunk a hétvégén, azon a pályán, amely a Forma-1-es pilóták egyöntetű véleménye szerint a versenynaptár legveszélyesebb pályája. Nem csitulnak a hullámok a Red Bull körül, s újabb és újabb részletei látnak napvilágot ennek a puccsnak. A Ramadán március 10.-én, vasárnap kezdődik, így történhet meg, hogy két egymást követő szezonnyitó futam két arab országban szombaton kerül megrendezésre a 2024-es szezon elején. Bahreinben annyira bevált ez a formula, hogy azon gondolkoznak a szervezők, hogy a jövőben is szombaton tartsák a futamot, ami az arab országokban az utolsó...
Max Verstappen zsinórban nyolcadik győzelmét szerezte meg szombaton Bahreinben. A Red Bull fölénye vitathatatlan, s ezt Sergio Perez is bizonyította a második helyezésével. A dobogó harmadik fokára Carlos Sainz állhatott fel. A negyedik helyezett Sainz csapattársa, Charles Leclerc lett. Bejött a tesztelésen látható papírforma. A Ferrari és a Mercedes versenghet majd a lepattanó helyekért. 'Hihetetlen, a mai nap jobban ment a vártnál. Jó volt a tempónk, szuperélvezetes volt a vezetés. Nem volt gondunk semmivel. Jól indult az év, nem is indulhatott volna jobban.' - szögezte le a versenygyőztes pilóta. Bár nagyon jól indult a verseny a Mercedes első számú pilótájaként előlépő George Russell számára, mégsem tudta dobogós helyre célba vinni az Ezüst Nyilat. Russell és a jövőre a Ferrarihoz szerződő Hamilton is egy sor technikai hibával küszködött. Utóbbi csak a hetedik lett. A...