szervokormány, színezett üveg, dönthető utasulések, pótkerék, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, abs(blokkolásgátló), hátsó fejtámlák, cd-s autóradió, aux csatlakozó, 4 hangszóró, autóbeszámitás lehetséges, magyarországon újonnan üzembe helyezett, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott
Egyéb információ:
Tetszetős karosszéria, tágas utastér, takarékos motor, jó rugózás, kedvező vételár.
Hengerűrtartalom: 1086 cm3
Teljesítmény:48 KW----> 65 LE
Műszaki érvényesség: 2022.04.
Az autó érvényes külföldi okmányokkal rendelkezik. A feltüntetett ár tartalmazza a magyarországi forgalomba helyezés költségeit, a névre írás költségein kívül.
HITEL-LEHETŐSÉG! Bármilyen autó vásárlásához reális feltételekkel kaphat hitelt segítségünkkel, akár hozott autóra is! Csak bejön hozzánk, mindent elintézünk. Telefonon tájékoztatjuk, kérésére visszahívjuk. Éjjeli baglyoknak NON-STOP ügyelet.
A használt HYUNDAI I10 -re
itt érdeklődhet:
Eladó neve:
Autókereskedés
Eladó címe:
Mikepércs, .
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:
Háromhetes szünet után folytatódik a hétvégén a Rali Világbajnokság Portugáliában. A szezon ötödik ralijával egy hosszú murvás menet következik egészen szeptember közepéig. Az első európai murvás rali nagy népszerűségnek örvend, hiszen hihetetlen atmoszférájú a verseny mindig sok lelkes rajongóval. Nem véletlen, hogy nagy örömmel látogat el minden alkalommal a világbajnoki ralimezőny ebbe a csodás országba. Különleges lesz ez a mostani verseny, hiszen rajthoz áll az idén csak meghatározott ralikon induló Sebastien Ogier és Kalle Rovanpera is a Toyotával. A nemrég lovaggá ütött Sebastien Ogier 2017-ben nyert itt utoljára, de az előző Horvát Ralin megszerzett győzelme nagy lendületet...
Sebastien Ogier a harmadik helyen autózott Horvátországban, mikor az előtte autózó két vetélytársa hibázott és Thierry Neuville és Elfyn Evans hátrébb esett. A nyolcszoros világbajnok állhatott fel így vasárnap a dobogó legfelső fokára. Evans lett végül a második és Neuville a harmadik. Nagyon feszült küzdelem folyt napokon át a horvát pályák mellé kilátogató hatalmas tömegek nagy örömére a Hyundai-pilóta Thierry Neuville és a Toyota-pilóta Elfyn Evans között a végső győzelemért. Az utolsó nap drámai fordulataként mégsem közülük került ki a győztes, hanem az idén csak bizonyos ralikon rajthoz álló Sebastien Ogier vihette haza a győztesnek járó trófeát. A napot az élen kezdő Neuville...
2021-ben 19 év kihagyást követően tért vissza a Szafari Rali a Rali Világbajnokság versenynaptárába. Nagy csinnadrattával harangozták be a Rali Világbajnokság visszatérését az afrikai kontinensre, s bár 2020-ban nem tudott debütálni a koronavírus járvány miatt, idén már negyedik alkalommal méreti meg magát a rali világbajnokság mezőnye a távoli Afrikában. Idén új időpontban, a Mexikó Rali helyén, nyár helyett tavasszal utazott el a mezőny Kenyába. A helyszín régi, mégis a modernkori ralizáshoz alakították úgy, hogy közben a fő karakterisztikája megmaradt. Vagyis maradtak a nehéz, murvás utak, ahol csodás fotókat lehet készíteni háttérben az afrikai vadvilággal. Köves, szétszabdalt utak...
Egyik világbajnoki aspiránsnak és a címvédő Kalle Rovanperának sem sikerült megszereznie vasárnap a Svéd Rali-győzelmet. Helyettük az utoljára 2017-ben győzedelmeskedő Hyundai-pilóta, Esapekka Lappi kaparintotta meg a győztes trófeát. Ez a győzelem már csak azért is pikáns, mivel Lappi 2024-ben csak fél szezont vállalt arra hivatkozva, hogy több időt szeretne tölteni a családjával, s ez volt az idei első ralija. A világbajnoki címre esélyes pilóták közül csak Elfyn Evans állhatott fel a dobogóra, annak is a második fokára. A bronzérmes helyezett Adrien Fourmaux lett a félgyári Forddal. A Hyundai különösen örülhet a végeredmény láttán. A Monte-Carlo Rali után a havas-jeges Svéd Ralin is...
Január legutolsó hétvégéjén a tradicionális Monte-Carlo Ralival elrajtol a 2024-es Rali Világbajnokság. A szezonnyitó verseny népszerűsége töretlen, idén is maximális létszámmal vesznek részt rajta a ralisok. 70 indulóval, havas-jeges körülmények között rajtol a hétvégén a Rali Világbajnokság. A 2022-es évben korszakváltás történt a Rali Világbajnokságban, s úgy tűnik a hibrid-éra harmadik szezonában sem csökkent a világbajnokságban indulók száma. Bár idén ismét igazi havas-télies viszonyok uralkodnak Európa szerte, de a korábbi évek enyhébb téli időjárása miatt a Monte-Carlo Rali helyszínét északabbra helyezték, s a főhadiszállást idén ismét Gap városában, a nyolcszoros ralivilágbajnok...
Kalle Rovanpera megvédte világbajnoki címét vasárnap a Közép-Európa Ralin, így már nyugodtabban utazhat majd el a szezonzáró Japán Ralira november közepén. Sokáig az élen hajtott a fiatal finn, de miután riválisa, Elfyn Evans kiesett, biztosra ment és beérte a második hellyel és begyűjtötte második világbajnoki címét. A versenyt a Hyundai pilótája, Thierry Neuville nyerte, aki a Szardínia Rali után idei második győztes kupájával térhet haza. A dobogó színesre sikerült, hiszen harmadik gyártóként a Ford is felkerült Ott Tanak révén. „Nagyon jól érzem magam. Azt gondolom, hogy ez az év számomra sokkal fontosabb volt, mint a tavalyi. A verseny szorosabb volt és tényleg nagyon jó munkát...
Három hetes szünet után egy vadonatúj helyszínen folytatódik a Rali Világbajnokság. Egy hosszúra nyúlt murvás menetelés után ismét Európában és ismét aszfalton a mezőny. Ezzel együtt még két rali van hátra a szezonból és eddig az biztos, hogy ismét a Toyota a világbajnok. Áprilisban, Horvátországban mentek utoljára aszfalton a ralisok, így vissza kell állniuk a csapatoknak arra, hogy a murvával ellentétben itt az első rajtolók vannak előnyben. Ők még tiszta aszfalton vezetnek, miközben koszt hordanak fel az aszfaltra, ami az utánuk jövők számára megnehezíti a versenyzést. Kanyarlevágásokkal, átvágásokkal lehet gyorsítani a tempón és persze sarat felvinni az útra. Európában már őszi...
Egy olyan helyszínre érkeznek meg a csapatok a hétvégére, amely 2019-ben debütált a Rali Világbajnokságban. A koronavírus járvány miatt azonban itt vége is lett a történetnek, egy időre. Chile a 32. ország volt, amely világbajnoki versenyt rendezhetett, s idén visszatér ebbe a dél-amerikai országba a rali mezőnye. A május óta tartó murvás maraton utolsó fordulójához érkezünk meg a hétvégén. Szokás szerint itt is az elsőként rajtolók hátrányban lehetnek a később rajtolókkal szemben. Az útsöprögetés itt is kellemetlen feladat lesz az élen haladók számára, elsősorban a világbajnokságban vezető Kalle Rovanpera számára. Május helyett szeptember végén-október elején kerül megrendezésre ez a...