Gyártmány - Modell
RENAULT GRAND MODUS


További Modellek:

renault 4 CV renault ALPINE renault AVANTIME renault CLIO renault ESPACE renault GRAND ESPACE renault EXPRESS renault FLUENCE renault FUEGO renault JUVAQUATRE renault KANGOO renault KANGOO BE BOP renault KOLEOS renault LAGUNA renault LATITUDE renault MASTER renault MEGANE renault MODUS renault GRAND MODUS renault R 4 renault R 5 renault R 6 renault R 9 renault R 10 renault R 11 renault R 12 renault R 16 renault R 19 renault R 21 renault R 25 renault SAFRANE renault SCENIC renault GRAND SCENIC renault THALIA renault TRAFIC renault TWINGO renault VEL SATIS renault WIND renault EGYÉB renault RAPID renault RAPID renault RAPID renault KADJAR renault 18


 RENAULT hírek:



 Autós hírek:

F1-es Ausztrál Nagydíj, Melbourne: Verstappen kiesik, Sainz nyer

F1-es Ausztrál Nagydíj, Melbourne: törés-zúzás, magas szinten

F1-es Szaúd-Arábiai Nagydíj:Verstappen sziklaszilárdan vezetett és nyert

F1-es Szaúd-Arábiai Nagydíj: A RB, Dzsiddában is uralni fogja a címlapokat!

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Verstappen folytatta

F1-es Bahreini Nagydíj: Szombati futammal indul a szezon

WRC, Svéd Rali: Lappié a svéd korona

WRC, Svéd Rali: A hó és jég hazájában raliznak

WRC, Monte-Carlo Rali: Thierry Neuville-é az arany!

WRC, Monte-Carlo Rali: Új világbajnok a láthatáron?

F1-es Abu-Dzabi Nagydíj: Verstappené az utolsó arany!

F1-es Abu-Dzabi Nagydíj: Egy hosszú szezon lezárása

WRC: Japán Rali: Fölényes Toyota siker, Evans-szel az élen

F1-es Las Vegasi Nagydíj: Verstappen bankot robbantott Vegasban

F1-es Las Vegas-i Nagydíj: Viva Las Vegas!

WRC, Japán Rali: Mindenki nyerni akar

F1-es Sao Paulói Nagydíj: Verstappen Brazíliában is hozta formáját

F1-es Sao Paulói Nagydíj, Interlagos: az idei utolsó sprintverseny

F1 Mexikóvárosi Nagydíj: Verstappen a csúcson, Perez a mélyben

WRC, CER Rali: Neuville nyert, Rovanpera a világbajnok!

F1-es Mexikóvárosi Nagydíj: Töretlen Red Bull siker Mexikóban is?

WRC, Közép-Európa Rali: A Közép-Európa rali beköszön!

F1-es USA Nagydíj, Austin: Verstappennek ismét csillagos ötös járt

F1 Amerikai nagydíj, Austin: Elindult a levezetés

F1 Katari Nagydíj, Losail: Verstappen világbajnokként nyert!

F1-es Katari Nagydíj: Bajnokavatás szombaton?

WRC, Chile Rali: Tanak nyert, a Toyota a világbajnok!

WRC, Chile Rali: Visszatérés, három év után

F1 Japán Nagydíj, Szuzuka: Az F1 a régi kerékvágásban

F1-es Japán Nagydíj: Szuzukában folytatják

F1-es Szingapúri Nagydíj: Sainz és a Ferrari nyert!

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina-öböl: Éjszakai száguldás

WRC, Akropolisz Rali: Rovanpera útban a vb cím felé

WRC:70 éves Akropolisz Rali, extrém kihívásokkal

F1-es Olasz Nagydíj: Red Bull-dupla, Ferrari a dobogón

F1-es Holland Nagydíj: Max ott folytatta, ahol abbahagyta

F1-es Holland Nagydíj: Maxtól maximumot várnak otthon is

WRC, Finn Rali: Rovanpera kiesett, Evans behúzta

WRC: A murvás sorozat Finnországban folytatódik

F1-es Belga Nagydíj: Dupla Red Bull siker Belgiumban

F1-es Belga Nagydíj: Sprintfutamos hétvége, utána szünet!

F1-es Magyar Nagydíj:Verstappen rekord sikere a Hungaroringen

WRC, Észt Rali: Sikerre éhesen Észtországban

F1-es Magyar Nagydíj: Verseny, a megújuló Hungaroringen

F1-es Brit Nagydíj: Verstappen Angliában sem talált kihívóra

F1-es Brit Nagydíj, Silverstone: Hazatér a cirkusz

F1-es Osztrák Nagydíj: Verstappen nyert Ausztriában is

F1-es Osztrák Nagydíj: A cirkusz visszatér Európába

WRC, Szafari Rali: Toyota-uralom Kenyában

WRC, Szafari Rali: Irány Afrika!


1 DB találat

renault GRAND MODUS 1.2 tce expression klÍma. ÜlÉsfŰtÉs!

1.399.000


renault GRAND MODUS 1.2 tce expression klÍma. ÜlÉsfŰtÉs!
Tel: (+36) 30/9552426
(+36) 30/5160406
2010.6 Benzin - 1149 cm³ - 75 KW (101 LE) - 182.000 km
manuális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak elöl, elektromos tükör, fedélzeti komputer, fűthető tükör, könnyűfém felni, riasztó, szervokormány, színezett üveg, vonóhorog, füthető ülés, Ülésmagasság állítás, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, ködlámpa, abs(blokkolásgátló), asr(kipörgésgátló), inditásgátló(immobiliser), isofix rendszer, cd-s autóradió, kihangositó, 4 hangszóró, autóbeszámitás lehetséges

Autó azonosítója: 1362010

Hely: Nyíregyháza
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR




A Renault-ról:


A Renault S.A. Franciaország nagy járműgyártó cégcsoportja. Készítenek személyautókat, buszokat, traktorokat és teherautókat.

Múltja

A céget „Société Renault Frères” néven 1898-ban alapította meg Louis Renault, valamint két testvére Marcel és Fernand. Már hamar a versenyek felé fordult a figyelmük; de sajnos Marcel az 1903-as Párizs-Madrid autóversenyen életét vesztette. Ezután Louis már nem ült többet a volán mögé. A Renault AK 90CV viszont – a gyár akkori tesztelési osztályvezetőjével, Szisz Ferenccel a nyergében – megnyerte az 1906-os Grand Prix versenyt.

Renault FT-17 tank

Az első világháború idején a gyár haditermelésre állt át. Gyártottak lőszert, katonai repülőgépeket valamint a Renault FT-17 tankot.

A második világháborúig leginkább mezőgazdasági és ipari gépeket gyártottak. Mivel a cég a világháború alatt együttműködött a német megszállókkal, ezért a háború után a gyárat államosították és „Régie Nationale des Usines Renault” néven alakult újjá, Pierre Lefaucheux vezetésével.
Az első új autómodell az elsőkerék hajtású „4CV” volt. Ez az autó megnyerte a Le Mans 24 órás, a Mille Miglia és a Monte Carlo raliversenyeket is. A sikereken felbuzdulva 1955-ben megalakították az Société Automobiles Alpine céget.

Renault 4CV

A korábbi modellt a Dauphine váltotta fel.

A vállalat az 1960-as és 1970-es években kezdett terjeszkedni Kelet-Európában és Dél-Amerikában. A Dacia 1968-ban jött létre Romániában, a Renault 12 modell gyártására.

A Renault 5 modellt 1972-ben adta ki. Az 1973-ban kitört olajválság miatt a gazdaságos kisautó hamar népszerű lett. A különféle változatait egészen 1996-ig gyártották.

1976-ban az Alpine-ből a Gordini tuningműhely beolvasztásával létrehozták a Renault Sport részlegét. 1991-ben jelent meg a Clio.

A céget 1996-ban privatizálták, létrejött a Renault S.A. 1999-ben kötöttek megállapodást a Nissannal. 2001-ben eladták a teherautó részleget a Volvonak.

Jelen

A cég jelenleg „Renault-Nissan” csoport része. Övék a:

  • 44%-a a Nissan-nak (a Nissan viszont 15%-ban tulajdonos a Renault-nál)
  • 80%-a a Renault Samsung Motors vállalatnak
  • 20%-a az AB Volvo-nak (akik 100%-os tulajdonosai a Renault Trucks-nak)
  • 99%-a a Dacia-nak
  • 20%-a a Renault Agriculture vállalatnak.

Vélemények a Renault-ról


Autós hírek




  Max Verstappen újabb sikeres hétvégét tudhat magáénak a Sao Paulói Forma-1-es Nagydíjon, ahol mind a szombati sprint, mind a vasárnapi főfutam győzelmét megszerezte. A főfutam sorrendje majdnem megegyezett a sprintével, hiszen a második helyen Lando Norris ért célba mindkét megmérettetésen. A dobogó harmadik helyén álló pilóta személyében van változás. A sprintet Sergio Perez nyerte, de a főfutamon Fernando Alonsóba beletört a bicskája. Az Aston Martin pilótája keményen tartva és visszavéve Pereztől a harmadik helyet, végül célba vitte méregzöld autóját a bronzérmes helyen. 'A rajtok nagyon fontosak voltak ma, mindkettő. Azt hiszem ma nagyon jók voltunk, az egész a gumimenedzselésről szólt. Minden abroncson jól mentünk, de a verseny közepén tudtam nagyobb előnyre szert tenni.' - nyilatkozta Max Verstappen, aki rekordszámú 17. idei győzelmét szerezte Brazíliában. Amikor már mindenki...

Tovább a cikkhez



  Egy nagyon fordulatos, izgalmas, balesetekkel, jó és rosszabb stratégiai döntésekkel lezajlott Brit Nagydíjat követően pihenő nélkül utazik tovább a Forma-1-es mezőny. A hétvégén a Red Bull hazai pályája, az ausztriai Spielberg következik, amely az idei második sprintfutamos hétvégével vonzza ide a már úgyis rekord számban várható rajongókat. Max Verstappen narancssárga hada várhatóan elözönli a helyszínt és hatalmas fesztivállal várja kedvence győzelmét. 2020-ban és 2021-ben is két futamot rendezhettek az osztrákok. Mi több, ők voltak a legmerészebbek 2020-ban, a koronavírus kitörésének évében. Elsőként rendeztek futamot abban az évben és mindjárt kettőt is bevállaltak. Az Osztrák Nagydíjat a Stájer Nagydíj követte sorban. Ez ugyanígy volt rá egy évre, csak éppen más sorrendben. 2021-ben az első futamon csak korlátozottan lehettek ott nézők, míg a rá következőn már tömött lelátók...

Tovább a cikkhez



  2020-ban szezonnyitó versenyként indult volna az Ausztrál Nagydíj, amit azonban a hétvége tartalmi részének megkezdése előtt, egyetlen egy kör megtétele nélkül lefújtak az egyre inkább eszkalálódó koronavírus járvány hatására. 2021-ben már el sem látogattak a csapatok a távoli földrészre, a szigorú beutazási korlátozások és karanténkötelezettség miatt. Idén már minden Forma-1-es résztvevőnek kötelező a koronavírus elleni oltás. Így bár nem szezonnyitó futamként szervezett, de még a szezon elején megrendezésre kerülő Ausztrál Nagydíj ismét helyet kapott a Forma-1-es versenynaptárban. A 2022-es szezon harmadik versenyére érkeznek meg a hétvégén a Forma-1-es csapatok. Az Ausztrál Nagydíjat mindenki nagyon szereti. Mivel a szezon már márciusban útjára indult, a pilóták egy kicsit lazábban érkeznek meg a Kenguruk Földjére. A Melbourne-i egy nehéz utcai pálya, amelynek eddig nem volt...

Tovább a cikkhez



  A tavaly december elején bemutatkozó Szaúd-Arábiai Nagydíj helyszínére látogat el a hétvégén a Forma-1-es mezőny. Nem kellett messzire utaznia a csapatoknak, pihenés nélkül folytatódik a 2022-es hosszúnak ígérkező versenyszezon. Szaúd-Arábia azon van, hogy feltegye az országot az autósport térképére, így a Dakar Rali után ismét rendez Forma-1-es versenyt is az Arab-öböl legnagyobb népességű országa. Zavargások réme fenyegeti a hétvégi futam megrendezését, de mivel fontos az országnak az esemény, minden bizonnyal rendezik addigra a helyzetet. Elindult a hétvégén a forradalmian új Forma-1-es szezon és nem okozott csalódást. Az előszezoni tesztek alapján már érezhető volt, hogy a Ferrari és a Red Bull gyors lesz, a címvédő konstruktőr Mercedes pedig most már szemmel látható módon nem altatott, mikor lemaradásról beszélt. A Mercedes-motoros csapatok küszködtek. A McLaren pedig mintha...

Tovább a cikkhez



  A drámai 2021-es szezonhoz méltó módon ért célba a Forma-1-es világbajnokság. Max Verstappen ugyanis az utolsó utáni pillanatban előzte ki Lewis Hamiltont és nyerte meg a szezonzáró Abu-Dzabi Nagydíjat, és húzta be Forma-1-es pályafutása első világbajnoki címét. Hamilton szomorúan konstatálva kellett, hogy beérje a második hellyel és az azzal járó egyéni ponttábla második helyezésével. A versenyben a bronzérmes helyre Carlos Sainz hozta célba a Ferrarit. 'Hihetetlen. Az egész verseny során küzdöttem, aztán az utolsó körben jött egy lehetőség. Elképesztő. Nem is tudom mit mondjak. A csapatom és a Honda megérdemli (a győzelmet). A végén nekem volt egy kis szerencsém. Szeretnék köszönetet mondani Checónak (Sergio Perez), briliáns csapattárs volt. Soha nem akarok csapatot váltani. Életem végéig velük akarok maradni, ha ők is velem. Nagyon boldog vagyok. A célunk a világbajnokság...

Tovább a cikkhez



  Vadonatúj, soha nem használt, mi több, még be sem fejezett versenypályán állnak rajthoz a hétvégén a Forma-1-es pilóták. Na jó, a betoncsík készen van, a kiszolgálóegységek nem lesznek száz százalékosak az első nagydíjra. Szaúd-Arábia fel kívánja rakni magát az autósport térképre, így a Dakar Rali után Forma-1-es versenyt is rendez az Arab-öböl legnagyobb népességű országa. A Forma-1-es világbajnokság finisében vagyunk és még minden nyitott. Mindjárt belépünk a naptári télbe és ebből a nagyon hosszú 2021-es szezonból még két futam hátravan. Abu-Dzabi nem hiába fizet nagy összeget az aktuális szezon utolsó futamáért, ha ott dől el a világbajnoki cím(ek) sorsa, már megérte a befektetés, s idén akár az is előfordulhat, hogy nem a mostani hétvégén, hanem a szezonzáró futamon dől el, melyik pilóta és melyik csapat viheti haza a 2021-es világbajnoki trófeát. Többfajta forgatókönyv is...

Tovább a cikkhez



  Hosszú, háromhétvégés menet ér véget ezen a hétvégén az Ausztrál Nagydíj helyére beugró újonccal, Katarral. A Losail pálya számára nem újdonság a késhegyre menő harc, csakhogy eddig a gyorsasági motorosok küzdöttek meg itt. A koronavírus járvány átírta a Forma-1-es versenynaptárat még idén is. Így történhetett meg, hogy az eddig tradicionális ausztrál futam kikerült és helyette az arab-öbölbeli pálya került be november harmadik hétvégéjére. Már-már eldőlni látszott a Forma-1-es világbajnokság a Sao Paulói Nagydíj előtt. A Red Bullnak kedvező pályán sokan Max Verstappen sikerét jósolták, s azzal szinte már biztos lett volna a holland végső sikere. A Mercedes és Lewis Hamilton azonban nem adta olyan olcsón a bőrét. Minden a brit ellen játszott és mégis a 71 körös futam végén ő emelhette a magasba a győzelmi trófeát. A szezon végével nagyon éles a verseny a két világbajnoki aspiráns...

Tovább a cikkhez



  Max Verstappen mexikóvárosi győzelmével 19 pontosra növelte előnyét az egyéni ponttáblán, amikor egy a Red Bullnak ismét kedvező magaslati pályára, Interlagosra érkezik meg a Forma-1-es mezőny a hétvégére. Pihenő nélkül veszi kezdetét a Sao Paulói Nagydíj, amely az ezt megelőző két futamhoz hasonlóan nem került tavaly megrendezésre. Hatalmas tömegek várhatók a lelátókra. Az elmúlt években a Brazil Nagydíj a szezon utolsó vagy a legutóbbi időkben az utolsó előtti futama volt. Többször dőlt el itt világbajnoki címek sorsa, vagy épp búcsúztak el itt pilóták. Idén nem így lesz, hiszen az Arab-öbölben fog kiderülni, ha nem is biztosan épp az utolsó futamon, hogy ki lesz a világbajnok. Ettől még mindenki nagyon várja, hogy visszatérjen a cirkusz erre a legendás, mindenki által kedvelt pályára. Mexikó egy hármas sorozat első részének nyitánya volt, amit a hétvégén máris Brazília követ, s...

Tovább a cikkhez