Gyártmány - Modell
MAZDA 323


További Modellek:

mazda 2 mazda 3 mazda 5 mazda 6 mazda 121 mazda 323 mazda 323 F mazda 626 mazda 818 mazda 929 mazda B 2200 mazda B 2500 mazda BT-50 mazda CX-5 mazda CX-7 mazda CX-9 mazda DEMIO mazda E 2000 mazda E 2200 mazda LUCE mazda MILLENIA mazda MPV mazda MX-3 mazda MX-5 mazda MX-6 mazda NAVAJO mazda PREMACY mazda RX-7 mazda RX-8 mazda TRIBUTE mazda XEDOS 6 mazda XEDOS 9 mazda EGYÉB


 MAZDA hírek:



 Autós hírek:

F1-es Kínai Nagydíj: Sprintfutammal térnek vissza Kínába

WRC, Horvát Rali: A szomszédban a ralizás csúcsa

F1-es Japán Nagydíj: Verstappen ismét nyeregben, ezúttal Japánban

F1-es Japán Nagydíj: Tavaszi futam a Távol-Keleten

WRC, Szafari Rali: Rovanpera állva maradt és nyert

WRC, Szafari Rali: Csapadékos küzdelem Afrikában

F1-es Ausztrál Nagydíj, Melbourne: Verstappen kiesik, Sainz nyer

F1-es Ausztrál Nagydíj, Melbourne: törés-zúzás, magas szinten

F1-es Szaúd-Arábiai Nagydíj:Verstappen sziklaszilárdan vezetett és nyert

F1-es Szaúd-Arábiai Nagydíj: A RB, Dzsiddában is uralni fogja a címlapokat!

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Verstappen folytatta

F1-es Bahreini Nagydíj: Szombati futammal indul a szezon

WRC, Svéd Rali: Lappié a svéd korona

WRC, Svéd Rali: A hó és jég hazájában raliznak

WRC, Monte-Carlo Rali: Thierry Neuville-é az arany!

WRC, Monte-Carlo Rali: Új világbajnok a láthatáron?

F1-es Abu-Dzabi Nagydíj: Verstappené az utolsó arany!

F1-es Abu-Dzabi Nagydíj: Egy hosszú szezon lezárása

WRC: Japán Rali: Fölényes Toyota siker, Evans-szel az élen

F1-es Las Vegasi Nagydíj: Verstappen bankot robbantott Vegasban

F1-es Las Vegas-i Nagydíj: Viva Las Vegas!

WRC, Japán Rali: Mindenki nyerni akar

F1-es Sao Paulói Nagydíj: Verstappen Brazíliában is hozta formáját

F1-es Sao Paulói Nagydíj, Interlagos: az idei utolsó sprintverseny

F1 Mexikóvárosi Nagydíj: Verstappen a csúcson, Perez a mélyben

WRC, CER Rali: Neuville nyert, Rovanpera a világbajnok!

F1-es Mexikóvárosi Nagydíj: Töretlen Red Bull siker Mexikóban is?

WRC, Közép-Európa Rali: A Közép-Európa rali beköszön!

F1-es USA Nagydíj, Austin: Verstappennek ismét csillagos ötös járt

F1 Amerikai nagydíj, Austin: Elindult a levezetés

F1 Katari Nagydíj, Losail: Verstappen világbajnokként nyert!

F1-es Katari Nagydíj: Bajnokavatás szombaton?

WRC, Chile Rali: Tanak nyert, a Toyota a világbajnok!

WRC, Chile Rali: Visszatérés, három év után

F1 Japán Nagydíj, Szuzuka: Az F1 a régi kerékvágásban

F1-es Japán Nagydíj: Szuzukában folytatják

F1-es Szingapúri Nagydíj: Sainz és a Ferrari nyert!

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina-öböl: Éjszakai száguldás

WRC, Akropolisz Rali: Rovanpera útban a vb cím felé

WRC:70 éves Akropolisz Rali, extrém kihívásokkal

F1-es Olasz Nagydíj: Red Bull-dupla, Ferrari a dobogón

F1-es Holland Nagydíj: Max ott folytatta, ahol abbahagyta

F1-es Holland Nagydíj: Maxtól maximumot várnak otthon is

WRC, Finn Rali: Rovanpera kiesett, Evans behúzta

WRC: A murvás sorozat Finnországban folytatódik

F1-es Belga Nagydíj: Dupla Red Bull siker Belgiumban

F1-es Belga Nagydíj: Sprintfutamos hétvége, utána szünet!

F1-es Magyar Nagydíj:Verstappen rekord sikere a Hungaroringen

WRC, Észt Rali: Sikerre éhesen Észtországban

F1-es Magyar Nagydíj: Verseny, a megújuló Hungaroringen


3 DB találat

mazda 323 F 1.5 active megbízható. pakolós!

299.000


mazda 323 F 1.5 active megbízható. pakolós!
2000.3 Benzin - 1489 cm³ - 65 KW (87 LE) - 214.777 km
manuális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak elöl, elektromos tükör, szervokormány, vonóhorog, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, ködlámpa, abs(blokkolásgátló), hátsó fejtámlák, cd-s autóradió, 4 hangszóró, azonnal elvihető, rendszeresen karbantartott, törzskönyves

Autó azonosítója: 1562529

Hely: Mikepércs
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR


mazda 323 F 1.3 kombi leszervizelt mutatós családi autó!

340.000


mazda 323 F 1.3 kombi leszervizelt mutatós családi autó!
Tel: Küldjön üzenetet az alábbi piros gombra kattintva!
2002.3 Benzin - 1324 cm³ - 53 KW (71 LE) - 217.700 km
manuális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak elöl, elektromos tükör, fűthető tükör, szervokormány, színezett üveg, dönthető utasulések, pótkerék, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, abs(blokkolásgátló), hátsó fejtámlák, inditásgátló(immobiliser), isofix rendszer, rádió, usb csatlakozó, 4 hangszóró, azonnal elvihető, autóbeszámitás lehetséges, frissen szervizelt, magyarországon újonnan üzembe helyezett, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, törzskönyves

Autó azonosítója: 1504628

Hely: Rakamaz
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR


mazda 323 F

349.000


mazda 323 F
Tel: Küldjön üzenetet az alábbi piros gombra kattintva!
1999.11 Benzin - 1489 cm³ - 65 KW (87 LE) - 227.472 km
manuális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak elöl, elektromos tükör, szervokormány, dönthető utasulések, pótkerék, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, hátsó fejtámlák, cd-s autóradió, 6 hangszóró, azonnal elvihető, hölgy tulajdonostól, magyarországon újonnan üzembe helyezett, nem dohányzó

Autó azonosítója: 1537118

Hely: Mikepércs
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR




A Mazda-ról:


A Mazda Motor Corporation japán autógyár, amelynek székhelye Hirosimában, Japánban van.

2006-ra a vállalat termelése elérte az évi 1,25 millió járműt, amit elsősorban Japánban, Európában, Ausztráliában és Észak-Amerikában, kisebb mértékben Latin-Amerikában értékesítettek.


Egy Mazda gépkocsi

Története

A Mazda története Toyo Cork Kogyo Co., Ltd. néven kezdődött 1920-ban, Japánban. 1927-ben a Toyo Cork Koygo cég átnevezte magát Toyo Koygo Co., Ltd.-re. Toyo Kogyo a gépgyártás után a járműgyártás felé fordult, amikor 1931-ben bemutatta a Mazdagó-t, ami egy motoros riksára hasonlító háromkerekű jármű volt. A Toyo Kogyo a második világháború alatt végig fegyvereket gyártott a japán hadsereg számára. Ezek közül a Type 99 puska a leginkább említésr méltó. A vállalat formálisan csak 1984-ben vette fel a Mazda nevet, jóllehet már a kezdetektől minden autóját ezzel a névvel értékesítette. A Mazda R360-at 1960-ban mutatták be, amit 1962-ben a Mazda Carol követett.

Mazdago

A Ford Motor Company tulajdonában kezdetben a Mazda 15%-a volt, azonban miután a Mazda pénzügyi válságba került a Ford 33,4%-ra növelte részesedését a Mazdában 1999. március 31-én, amivel megszerezte az ellenőrzést a vállalat felett. A Ford egyik vezetőjének, Mark Fieldsnek a nevéhez fűződik a Mazda kiemelése a válságból. A Ford több modelljét is Mazda-alapokra építette, mint például a Ford Probe-ot, az észak-amerikai Ford Escort későbbi modelljeit és a Mercury Tracert, valamint a Mazdával együttműködve fejlesztették ki a Ford Escape/Mazda Tribute párost.

A Mazda segített a Fordnak az 1991-es Explorer kifejlesztésében is, amit a Mazda 2 ajtós Navajó-ként árult 1991-1994 között. Furcsamód a Mazda verziója nem aratott sikert, míg a Ford (ami 4 és 2 ajtós változatban is elérhető volt) azonnal a SUV-eladási listák élére került, és meg is őrizte ezt a pozícióját egy évtizeden át. A Mazda a Ford Ranger pickupját használta az észak-amerikai piacra szánt saját B-series kisteherautóinak az alapjául. Ezek gyártását 1994-ben kezdte meg és a mai napig gyártja őket az Amerikai Egyesült Államokban. Azonban ma ezek az autók a Mazdától származó 2,3 literes soros, 4-hengeres motorral készülnek a régi Ford Lima 2,3 literes soros, 4-hengeres helyett. 3,0 literes és 4,0 literes Ford V6-os motorokkal is kapható volt az autó (igaz a 3,0 literes erőforrással csak a 2007-es modellévig), valamint négykerék-hajtással és 4 ajtós kivitelben is (jóllehet nem hagyományos hátsó ajtókkal, mint amilyennek a GM és a Nissan által készített modellek kabinja volt felszerelve, vagy amilyennel a Ford is kínálta a Sport Tracet).

Egy 1979-es alku lehetővé tette a Ford számára, hogy Mazda emblémával áruljon Fordokat Ázsiában és Ausztráliában. Így árulták a Ford Lasert és a Ford Telstart. Ezek a modellek váltották le azokat a Ford Europe-tól származó modelleket, amelyeket az 1970-es években árultak. A Ford arra is felhasználta a Mazda modelleket, hogy létrehozza a saját kiskereskedelmi hálózatát Japánban. Az Autorama autókereskedői árulták ezeket az autókat és a Ford US és Ford Europe modelljeit is. A Ford gyártmányok Mazda emblémával történő értékesítését 2000 után fejezték be, amikor a Ford a Lasert a már Ford név alatt futó Focusszal, a Telstart pedig a szintén Ford márkanév alatt futó Mondeóval cserélte le.

Ennek a fordítottja történt Európában, ahol a Mazda saját emblémájával árult Ford modelleket. Például a Ford Fiestára alapuló Mazda 121-et. A Ford és a Mazda később még jobban elmélyítette az együttműködést, amikor közös padlólemezre kezdték építeni az autóikat.

Forrás: Wikipédia
Olvass tovább

Vélemények a Mazda-ról


Autós hírek




A vadonatúj SKYACTIV-G 2.5 erőforrást, az eddigi legnagyobb és legerősebb SKYACTIV motort kifejezetten maximális teljesítményre tervezték. Olyannyira, hogy teljesítményadatai (141kW/192 LE percenkénti 5.700-as fordulatszámon, 256 Nm forgatónyomaték 3.250/percnél) sokkal inkább illenének egy felső kategóriás limuzinhoz. A közvetlen benzinbefecskendezéses SKYACTIV-G 2.5minden fordulatszámon lenyűgöző teljesítményre képes: mindössze 7,8 mp alatt gyorsítja 100 km/óra sebességre az új Mazda6-ot, végsebessége eléri a 223 km/órát.A nagyobb teljesítményű motornál óhatatlanul fellépő zajok és rezgések csillapítása érdekében a Mazda mérnökei kiegyensúlyozó tengelyt építettek be, így az erőforrás még a kisebb SKYACTIV-G 2.0 motornál is csendesebben jár. A két erőforrás között számos hasonlóság fedezhető fel: közös az ultra magas sűrítési viszony, a speciális kipufogó leömlő-kialakítás, a jobb...

Tovább a cikkhez



A Mazda MX5 elõtt le a kalappal, ugyanis a megjelenése 1989-ben volt. Az Amerikában Miataként, Japánban Eunos-ként ismert kétüléses, könnyû súlyával, jó vezethetõségével és hátsókerékhajtásával szerezte híveit. A csinos MX5 élvezetes nyitott autózást biztosított, viszonylag olcsón. A siker recept a fenti összetevõkbõl állt össze. Az eltelt idõszak alatt, az öt éve történt átalakításkor változott komolyabban az MX5. A lemezek alatti technika közben maradt a régi. A generáció váltást még tovább húzták, egy tavaly történt, néhány dolgot érintõ...

Tovább a cikkhez



Dávid sikereirõl beszámoló miskolci lap újságírója találóan fogalmazott, mikor jellemezte a fiatalembert. A versenyautóban ülõ gyermek volánforgatására azt írta, hogy kívülrõl olyan, mintha egy sisak vezetné a kocsit. A kolléga beletalált, a magasított ülésen helyet foglaló gyermekbõl leginkább a fejvédõ látszik. Az egész autóversenyzõs történet az apukánál kezdõdött. Egerszegi úr, rali másodosztályában mûvelte a tarkabarkára festett, rajtszámos autók vezetését. A sportolás, a családdal teljes egyetértésben történt, mivel két gyermeke és...

Tovább a cikkhez