Gyártmány
DACIA


További Modellek:

dacia 1300 dacia 1310 dacia 1410 dacia DUSTER dacia LOGAN dacia NOVA dacia SANDERO


 DACIA hírek:



 Autós hírek:

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Kubica is nálunk köröz

Rali Világbajnokság, Finn Rali: A leggyorsabb rali következik

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton negyedszer is behúzta

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Bottas második aranya!

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: A Forma-1 már a sógoroknál jár

Lengyel Rali: Neuville triplázásával közelebb a bajnoki címhez

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): F1 az egyik legújabb helyszínen

Szardínia Rali: Tanak megnyerte!

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton hatodik kanadai aranya

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: egy újabb utcai pálya, csak épp Amerikában

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Ismét murván

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

Ausztrál F1-es Nagydíj, Melbourne: Vettel briliáns stratégiával nyert!

Mexikó Rali: Meeke furcsa aranya Mexikóban

Rali Világbajnokság, Mexikó Rali: Latvala, Ogier vagy más?

Svéd Rali: Ismét skandináv a skandináv dobogón

Rali Világbajnokság, Svéd Rali: Jeges terepen versenyeznek

Monte-Carlo Rali: Ogier negyedik koronáját szerzi Monacóban

Rali Világbajnokság, Monte-Carlo Rali: Izmosabbak, nagyobbak és agresszívebbek

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Hamilton nyer, Rosberg a világbajnok

F1-es beharangozó Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Izgalmas végkifejlet

Ausztrál Rali: Mikkelsené a Volkswagen utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: távoli szezonzárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Hamilton úszott legjobban az árral

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Brazíliában világbajnokot avathatunk

Mexikói F1-es Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton nyert Mexikóban is

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: vajon ezúttal ki nyeri a csatát?

USA F1-es Nagydíj, Austin, Texas: Hamiltonnak nyernie kellett kedvenc pályáján

F1-es USA Nagydíj, Austin: Az USA-val nyit az amerikai versenyek sora

Spanyol Rali: Sebastien Ogier negyedszerre is világbajnok!

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Vegyes utakon tangóznak a ralisok

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Rosberg Japánban a császár

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Lazítás helyett munka, ezúttal Japánban

Korzika Rali: Sebastien Ogier Korzikán is király!

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Taroltak a Red Bullok Malajziában

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Száguldás a „10.000 kanyar raliján”

F1-es Malajziai Nagydíj, Szepang: „Új” helyszínen a Forma-1


7 DB találat

dacia NOVA 1.6

167.000


dacia NOVA 1.6
Tel: (20) 80 48 666
(20) 80 38 666
1999/11 Benzin - 1557 cm³
Autóbeszámítás lehetséges, Vonóhorog, Színezett üveg,

Teljes körû ügyintézéssel várjuk!

email: ifjszantolaszlo@autodual.hu Telefon.: (20) 25 28 774

Autó azonosítója: 1063770

Hely:
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR


dacia LOGAN MCV 1.4 MAGYARORSZ

997.000


dacia LOGAN MCV 1.4  MAGYARORSZ
Tel: (20) 80 48 666
(20) 80 38 666
2008/06 Benzin - 1390 cm³ - 128.899 km
Autóbeszámítás lehetséges, Vonóhorog, Színezett üveg, Immobiliser, Vezetõoldali légzsák, ABS, CD-s rádió,

Részletre * 187.000 Ft befizetéssel * biztonságos forint alapon! A gépkocsi mûszakilag bevizsgált + festékvastagság mérési jegyzõkönyv. Vásárláshoz kedvezõ forint alapú részletfizetést biztosítunk. Csereautóját beszámítjuk, amely ha hitellel terhelt, hitelét lezárjuk.

email: ifjszantolaszlo@autodual.hu Telefon.: (20) 25 28 774

Autó azonosítója: 1063547

Hely:
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR


dacia SANDERO 1.5 dci vezetett szervizkönyv!

1.790.000


dacia SANDERO 1.5 dci vezetett szervizkönyv!
Tel: (+36) 20/9862636
2013.3 Diesel - 1461 cm³ - 66 KW (88 LE) - 184.900 km
manuális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, elektromos tükör, immobiliser, szervokormány, színezett üveg, pótkerék, ülésmagasság állítás, kikapcsolható légzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), hátsó fejtámlák, indításgátló, isofix rendszer, cd-s autórádió, 4 hangszóró, azonnal elvihető, autóbeszámítás lehetséges, magyarországon újonnan üzembe helyezett, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott

Autó azonosítója: 1061684

Hely: Rakamaz
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR


dacia LOGAN 1.5 dci arctic

2.370.000


dacia LOGAN 1.5 dci arctic
Tel: (+36) 30/4159863
(+36) 30/4159863
2013.7 Diesel - 1461 cm³ - 55 KW (74 LE) - 112.000 km
manuális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, szervokormány, színezett üveg, dönthető utasülések, pótkerék, ülésmagasság állítás, kikapcsolható légzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), esp (menetstabilizátor), fékasszisztens, hátsó fejtámlák, indításgátló, isofix rendszer, cd-s autórádió, autóbeszámítás lehetséges, első tulajdonostól, garázsban tartott, keveset futott, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv, törzskönyv

Autó azonosítója: 1044817

Hely: Szentes
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR


dacia LOGAN

2.654.990


dacia LOGAN
Tel: +3666250083
+36308631185
2015.2 Benzin - 1200 cm³ - 11.200 km
manuális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, elektromos tükör, fedélzeti komputer, fűthető tükör, szervokormány, fűthető szélvédő, álló helyzeti klíma, velúr kárpit, állítható hátsó ülések, dönthető utasülések, középső kartámasz, ülésmagasság állítás, kikapcsolható légzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), csomag rögzítő, ebd/ebv (elektronikus fékerő-elosztó), esőszenzor, guminyomás-ellenőrző rendszer, hátsó fejtámlák, autótelefon, cd-s autórádió, erősítő kimenet, memóriakártya-olvasó, garanciális, azonnal elvihető, autóbeszámítás lehetséges, első tulajdonostól, frissen szervizelt, garázsban tartott, keveset futott, magyarországon újonnan üzembe helyezett, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv, törzskönyv

Autó azonosítója: 973356

Hely: Kétegyháza
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR




dacia DUSTER 1.5 dCi 4X4 MO-I

2.847.000


dacia DUSTER 1.5 dCi 4X4   MO-I
Tel: (20) 80 48 666
(20) 80 38 666
2014/04 Diesel - 1461 cm³ - 148.133 km
Szervizkönyv, Rendszeresen karbantartott, Keveset futott, Elsõ tulajdonostól, Autóbeszámítás lehetséges, Színezett üveg, Szervokormány, Klíma, Immobiliser, Fûthetõ tükrök, Elektromos tükör állítás, Elektromos ablak, Központi zár, Állítható kormány, ESP (menetstabilizátor), Vezetõoldali légzsák, Utasoldali légzsák, Oldal légzsák, Ködlámpa, ISOFIX rendszer, ASR, ABS, Ülésmagasság állítás, CD-s rádió,

MAGYARORSZÁGI LEINFORMÁLT GÉPKOCSI KILOMÉTER GARANCIÁVAL! NETTÓ ÁR * 2.24 MFt. * VÉTELÁR ÁFÁT TARTALMAZ, VÁLLALKOZÁSOK KÖLTSÉGTAKARÉKOS NYÍLTVÉGÛ PÉNZÜGYI LÍZING RÉSZLETFIZETÉSSEL IS MEGVÁSÁROLHATJÁK! Részletre * 567.000 Ft befizetéssel * biztonságos forint alapon! A gépkocsi mûszakilag bevizsgált + festékvastagság mérési jegyzõkönyv. Vásárláshoz kedvezõ forint alapú részletfizetést biztosítunk. Csereautóját beszámítjuk, amely ha hitellel terhelt, hitelét lezárjuk.

email: borgyerobert@autodual.hu Telefon.: (20) 80 43 666

Autó azonosítója: 1063809

Hely:
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR


dacia DUSTER

3.590.000


dacia DUSTER
Tel: 0670 622 26 36
2015.3 Diesel - 1461 cm³ - 80 KW (107 LE) - 98.000 km
automata klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, fedélzeti komputer, fűthető tükör, immobiliser, könnyűfém felni, sebességfüggő szervókormány, szervokormány, színezett üveg, tempomat, fűthető ülés, középső kartámasz, multifunkciós kormánykerék, tolatóradar, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), aps (parkolóradar), esp (menetstabilizátor), indításgátló, isofix rendszer, cd-s autórádió, gps (navigáció), bluetooth-os kihangosító, azonnal elvihető, autóbeszámítás lehetséges, első tulajdonostól, frissen szervizelt, garázsban tartott, keveset futott, magyarországon újonnan üzembe helyezett, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv, törzskönyv

Autó azonosítója: 1025718

Hely: Debrecen
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR




A Dacia-ról:

Dacia (IPA['da.ʧi.a]) egy autótípus, amelyet RomániábanRenault csoport leányvállalata gyárt.

Története

A román személyautó-gyártás első szériagyártású modellje a Dacia 1100 volt, 1967 augusztusától. A francia Renault céggel kötött megállapodás alapján épült gyárban (Uzina de AutoturismePitești-Colibași) két modell gyártása kezdődött meg: az egyik a Renault 8 modellen, a másik a Renault 12 modellen alapult. Ez a megállapodás a szocialista országok által kötött licenc-szerződések közül az egyik legsikeresebbnek tekinthető, mivel a Dacia 1300 jelű modell gyártása 1969-ben korábban kezdődött meg, mint a Renault saját termelése. Az elsőkerék-hajtású, akkoriban igen korszerű gépkocsit négyhengeres, felülszelepelt (OHV), 1289 cm³-es lökettérfogatú soros motor hajtotta; a legnagyobb motorteljesítmény 5250 1/min fordulatszámon 39,7 kW (54 DIN-LE) volt, míg a végsebesség 145 km/h.

1984 augusztusában készült el a 900 ezredik példány a Dacia típusból. A gyár évi termelése ekkor a svájci Automobile Revue adata szerint 70 ezer darab volt.

A Dacia eladásai a 1990-es években csökentek a korszerűtlen modellek és a rossz minőség miatt. 1995-ben mutatták be a Dacia Nova nevű saját fejlesztésű új modellt, amely azonban szintén sikertelennek bizonyult.

A Daciát 1999-ben privatizálták, a pályázatot a francia Renault nyerte meg. Ebben vállalta gyár rendbetételét, a fejlesztéseket. A gyárat korszerűsítette, a régi Nova modellt továbbfejlesztette, és ebből lett a Dacia Solenza, a Nova Renault-motort kapott változata. A gyárra a Renault 700 millió eurót költött.

2004-ben mutatta be a Renault az általa fejlesztet Logant. (A kocsit csak az európai piacon forgalmazzák Dacia Logan néven, Dél-Amerikában és Indiában Renault Logan néven fut. Létezik Nissan változata is „Aprio” néven Mexikóban.) A modell sikeres lett világszerte. Öt különböző felszereltségi szint van hozzá a fapadostól a sportos 104 LE-s bőrkormányos változatig. A motorválaszték a következő: benzines: 1,4 75LE; 1,6 90 LE; 1,6 16v 104 LE; dízel: 1,5 DCI 70 LE; 1,5 DCI 85 LE. Az autók sok alkatrésze származik a Renault Thalia és Renault Clio típusokból, például a motorok, a futómű, stb.

2006 októberében jelent meg a Dacia a kombi változata, a Dacia Logan MCV.

2007január 23-án jelent meg a Logan MCV-n alapuló Logan VAN

2007február 18-án jelent meg a Daci Logan Pick-Up

2008. június 4-én mutatták be az 5 ajtós változatot, új karosszériával, azonos műszaki alapokon. Ez a Dacia Sandero nevet kapta, forgalmazása júniusban kezdődött.

2008. július 1-jén muttaták be a Dacia Logan frissített változatát.

2009-ben mutatták be a Sandero terepjárós külsejű testvérét, a Stepway-t.

2010-ben fogják bemutatni a Duster terepjárót, ami a Renault Koleos alapjaira épül.

A Lodgy Glace nyerte a 20112012-es jégralizás csúcsát, az Andros trófeát Alain Prost pilótával, a Formula–1 négyszeres világbajnokával.

Modelljei

Nicolae Ceaușescu vezeti az első Dacia személygépkocsit (1968)
Duster 'Laureate', K9K - 1,5 l.
Duster a versenypályán
Duster a Genova -i bemutatón (concept)
  • Dacia 1100 (1967–1971)
  • Dacia 1300 (1969–1983) / Dacia Denem (az Egyesült Királyságban)
  • Dacia 1310 (1983–2004)
  • Dacia 1301 (1970–?)
  • Dacia 1302 pick-up (1975–1983)
  • Dacia 1304 pick-up (1983–2006)
  • Dacia 1305 drop-side (1985–2006)
  • Dacia 1307 double cab (1992–2006)
  • Dacia 1307 king cab (1992–1999)
  • Dacia 1309 estate-derived pick-up (1992–1997)
  • Dacia Sport 1310 coupe (1983–1992)
  • Dacia 2000
  • Dacia D6 (1974–1977)
  • Dacia DusterARO 10 (1985–2005)
  • Dacia 500 (Lăstun) (–1989)
  • Dacia Gamma
  • Dacia 1320 hatchback (1988–1991)
  • Dacia Liberta Hatchback (1990–1996)
  • Dacia Nova (1995–2000) – (Peugeot 309 alapokon)
  • Dacia SuperNova (2000–2003)
  • Dacia Solenza (2003–2005)
  • Dacia Logan (2004-től)
  • Dacia Logan MCV (2006-tól)
  • Dacia Logan VAN (2007-től)
  • Dacia Logan Pick-Up (2007-től)
  • Dacia Sandero (2008-tól)
  • Dacia Logan firssített változat (2008-tól)
  • Dacia Logan MCV frissített változat (2008-tól)
  • Dacia Duster új (2010-től)
  • Dacia Lodgy új (2012-től)

















Vélemények a Dacia-ról


Autós hírek




Hagyományosan nyíló elsõ és egy hátul, a C oszlopon zsanérozott ajtajával elsõrangú utazási kényelmet sugall. A Duster magassága 1,49 méter, rövid elsõ és hátsó túlnyúlásokkal (65 cm és 80 cm), nagyvonalú tengelytávval (2,8 méter), de kompakt külsõ méretekkel (4,25 méteres hossz, 1,64 méteres szélesség) rendelkezik, kisugárzása pedig egyszerre robosztus és sportos. [1]Az orr-részt egy széles lökhárító határozza meg, két, erõt sugárzó vízszintes légbelépõ nyílással. A hûtõrács a megszokott Dacia stílusjegyeket viseli magán, és két,...

Tovább a cikkhez



A Logan alapját is adó B0 padlólemezre épülõ, a brazíliai Curitiba gyárban gyártott modellt 2007 decemberében vezetik be Brazíliában, majd nem sokkal késõbb Argentínában. A Renault a brazíliai regionális fejlesztõközpontjának közremûködésével fejlesztett Sandero kifejezetten a dél-amerikai vásárlók igényeinek figyelembevételével készült. Ez a vonzó ötajtós ferdehátú a B0 padlólemezre épülõ modellek összes alapvetõ tulajdonságával rendelkezik: tágas, robusztus, számos tárolóhelyet alakítottak ki az utastérben, csomagtere pedig hatalmas. A Sandero Brazíliában...

Tovább a cikkhez



A nagyobb teljesítmény és nyomaték mindkét modell menetteljesítményét fokozza, miközben megerõsíti a Dacia gazdaságos kínálatát – a limuzin és az MCV vegyes átlagfogyasztása is nagyon alacsony, sorrendben 4,6 (Logan) és 5,2l/100km (Logan MCV). A két változat CO2-kibocsátása is csökkent, a Logan limuziné mindössze 120g/km, a Logan MCV kivitelé pedig 137g/km. Ezek az értékek jelenleg a legjobbak a tágas családi autók között. Nyugat-Európában a 85 lóerõs 1.5 dCi motorok a Logan Lauréate és Prestige, valamint a Logan MCV Ambiance és Lauréate felszereltségû változataihoz lesznek elérhetõk. A Dacia...

Tovább a cikkhez



A Dacia Logan Pickup a legújabb  tagja a Logan családnak, amelynek már lépcsõshátú, kombi és kishaszongépjármû változata is ismert. A romániai Pitesti gyárban készülõ Logan Pickup ideális munkaeszköz az iparosok és kereskedõk számára, miközben az átlagos felhasználó igényeinek is megfelel. A Logan Pickup természetesen minden megoldásában hamisítatlan Logan maradt. A Renault-tól származó benzines és dízelmotor választékával és a Logan MCV-re épülõ karosszériával a Logan Pickup egyszerre modern és robusztus. A Logan Pickup gyakorlatiasság tekintetében is kiemelkedik – akár a...

Tovább a cikkhez



A Logan Van az X90 Program harmadik gépjármûve, és a Dacia márka elsõ kisáruszállítója. A romániai pitesti üzemben gyártott Logan Van Romániában és Bulgáriában 2007 februárjától, Dacia márkajelzéssel kerül forgalomba, és 2007 végétõl lesz kapható a többi piacon.   [3]A „Renault Kötelezettségvállalások 2009” terv keretében a jövõben összesen hat gépjármûvet felsorakoztató X90 Program harmadik gépjármûvének bemutatása nem csupán a program folyamatban lévõ fejlesztéseinek részét képezi, de a csoport nemzetközi fejlõdésében is fontos szerepet...

Tovább a cikkhez



Nagy helykínálatú és rakterû kombiként a Logan MCV a Logan limuzin valamennyi elõnyét felsorakoztatja, ugyanakkor variálhatósággal gazdagítja, és tovább növeli sokoldalúságát. Az akár 7 felnõtt számára is helyet kínáló Logan MCV forradalmasítja a kombik piacát, ugyanúgy, ahogyan azt a Logan tette a négyajtós családi autók körében. A Logan MCV bemutatására már a Párizsi Autószalonon sor került, forgalmazása pedig 2006 októberében kezdõdött Romániában, és 2007 elején a Dacia fõbb európai piacain. A Logan limuzinhoz hasonlóan erõforrásai között...

Tovább a cikkhez



Nagy helykínálatú és rakterû kombiként a Logan MCV a Logan limuzin valamennyi elõnyét felsorakoztatja, ugyanakkor variálhatósággal gazdagítja, és tovább növeli sokoldalúságát. Az akár 7 felnõtt számára is helyet kínáló Logan MCV forradalmasítja a kombik piacát, ugyanúgy, ahogyan azt a Logan tette a négyajtós családi autók körében. A Logan MCV bemutatására már a Párizsi Autószalonon sor kerül, forgalmazása pedig 2006 októberében kezdõdik Romániában, és 2007 elején a Dacia fõbb európai piacain. A Logan limuzinhoz hasonlóan erõforrásai között...

Tovább a cikkhez



Nagy helykínálatú és rakterû kombiként a Logan MCV a Logan limuzin valamennyi elõnyét felsorakoztatja, ugyanakkor variálhatósággal gazdagítja, és tovább növeli sokoldalúságát. Az akár 7 felnõtt számára is helyet kínáló Logan MCV forradalmasítja a kombik piacát, ugyanúgy, ahogyan azt a Logan tette a négyajtós családi autók körében. A Logan MCV bemutatására már a Párizsi Autószalonon sor kerül, forgalmazása pedig 2006 októberében kezdõdik Romániában, és 2007 elején a Dacia fõbb európai piacain.   Korszerû motorkínálat   A Logan MCV a limuzint sikerre vezetõ...

Tovább a cikkhez