Gyártmány - Modell
BMW 316


További Modellek:

bmw 116 bmw 118 bmw 120 bmw 123 bmw 125 bmw 130 bmw 135 bmw 315 bmw 316 bmw 318 bmw 320 bmw 323 bmw 324 bmw 325 bmw 328 bmw 330 bmw 335 bmw 518 bmw 520 bmw 523 bmw 524 bmw 525 bmw 528 bmw 530 bmw 535 bmw 540 bmw 545 bmw 550 bmw 628 bmw 630 bmw 635 bmw 645 bmw 650 bmw 725 bmw 728 bmw 730 bmw 732 bmw 735 bmw 740 bmw 745 bmw 750 bmw 760 bmw 850 bmw M1 bmw M3 bmw M5 bmw M6 bmw OLDTIMER 501 bmw OLDTIMER 700 bmw OLDTIMER 1502 bmw OLDTIMER 1602 bmw OLDTIMER 1800 bmw OLDTIMER 2000 bmw OLDTIMER 2002 bmw OLDTIMER 2500 bmw OLDTIMER 2800 bmw X1 bmw X3 bmw X5 bmw X6 bmw Z1 bmw Z3 bmw Z4 bmw EGYÉB


 BMW hírek:



 Autós hírek:

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Bottas nyerte az unalmas szezonzárót

F1-es Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Mennyei környezetben zár a világbajnokság

Ausztrál Rali: Neuville-é a szezon utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: Paradicsomi zárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Vettel nyert, Massa búcsúzott

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Utolsó szamba Brazíliában

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton világbajnok lehet Mexikóban

Rali Világbajnokság, Wales Rali: Ogier Walesben ünnepelhet

USA F1-es Nagydíj, Austin: Hamilton nyer, de még nem világbajnok

F1-es USA Nagydíj, Austin: A Forma-1 beveszi Amerikát

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Hamilton nyert, Vettel bánkódott

Spanyol Rali, WRC: Meeke nyert, Ogier a vb cím kapujában

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Finisében a Rali Világbajnokság

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Szünet nélkül Japánban

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Verstappené az utolsó maláj trófea

F1-es beharangozó Malajziai Nagydíj, Szepang: Búcsú Malajziától

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Hamiltoné ez az arany is

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Száguldás sötétben

Olasz F1-es Nagydíj, Monza: A Mercedes ismét hengerelt Itáliában

F1-es beharangozó Olasz Nagydíj: Monzában búcsúznak Európától

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Hamilton újabb aranya

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Pihenés után munka

Német rali: Tanak nyert, Ogier ismét az élen

Rali Világbajnokság, Német Rali: Utolsó aszfaltos megmérettetés

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Sebastian Vettel nyerte a Magyar Nagydíjat

Finn Rali: Lappi északon tartotta a trófeát

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Kubica is nálunk köröz

Rali Világbajnokság, Finn Rali: A leggyorsabb rali következik

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton negyedszer is behúzta

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Bottas második aranya!

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: A Forma-1 már a sógoroknál jár

Lengyel Rali: Neuville triplázásával közelebb a bajnoki címhez

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): F1 az egyik legújabb helyszínen

Szardínia Rali: Tanak megnyerte!

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton hatodik kanadai aranya

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: egy újabb utcai pálya, csak épp Amerikában

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Ismét murván

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?


2 DB találat

bmw 316 ti compact

899.000


bmw 316 ti compact
Tel: (+36) 70/77 24 369
(+36) 52/398 112
2001.8 Benzin - 1796 cm³ - 85 KW (114 LE) - 192.883 km
digitális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, elektromos tükör, fedélzeti komputer, könnyűfém felni, szervokormány, középső kartámasz, pótkerék, ülésmagasság állítás, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), asr (kipörgésgátló), cd-s autórádió, 2 hangszóró, autóbeszámítás lehetséges, garázsban tartott, nem dohányzó

Autó azonosítója: 1091683

Hely: Mikepércs
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR


bmw 316 touring

1.299.000


bmw 316 touring
Tel: (+36) 70/77 24 369
(+36) 52/398 112
2004.2 Benzin - 1796 cm³ - 85 KW (114 LE) - 283.600 km
manuális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, elektromos tükör, fedélzeti komputer, könnyűfém felni, szervokormány, tempomat, vonóhorog, középső kartámasz, multifunkciós kormánykerék, ülésmagasság állítás, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), cd-s autórádió, 4 hangszóró, autóbeszámítás lehetséges, garázsban tartott, nem dohányzó

Autó azonosítója: 1094052

Hely: Mikepércs
  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR




A BMW 1-es sorozat-ról:

2004-2011

BMW 1-es sorozat

Sikerre vitte prémium kompakt autóját a BMW: az 1-es sorozat első generációja furcsa formája ellenére kívánatos lett a tehetős, divatot követő célközönség körében.


Karosszéria, utastér

A 2004-ben bemutatott autó konstrukciója nagyszerű, mert riválisaival szemben egyedinek számít a hosszában beépített orrmotor és hátsókerékhajtás kombinációja. Mindez jó súlyelosztást, pozitív menettulajdonságokat és remek vezethetőséget jelent. Az élményt fokozza az alacsony vezetőülés, a nem túl nagy átmérőjű, remek fogású és közvetlen áttételezésű kormánykerék, valamint a feszes futómű is. A nyújtott lábbal ülő vezetőnek a hátsó utasok látják kárát, itt már szűkös a hely, de a csomagtér mérete legalább megfelelő és az osztott támlák ledöntésével bővíthető. A vezetőülés magassága manuális módban kényelmetlenül, saját súlyunkkal ránehezedve állítható. A keskeny oldalsó és hátsó ablakok, valamint a vaskos C oszlop miatt nehéz a kilátás hátra. Ez fokozottan igaz a kupéra, ami nem egy hagyományos értelemben vett kupé, sokkal inkább tűnik egy kétajtós, lépcsős hátsójú kivitelnek, ami a BMW hagyományait idézi. Ennek alapjára készült a kabrió, akár menet közben is nyitható-csukható, elektromotoros mozgatású vászontetővel és négy férőhellyel. A kupé is négyszemélyes, de a ferdehátúban sem érdemes több utassal próbálkozni, hiszen a hátsó hajtás sok helyet követel a hátulsó lábtérből.


Műszaki tartalom

Noha az alapvető igényeket az 1,6 literes benzines is kielégíti, mégis erősebb motor illik az 1-eshez. A bajor márka klasszikus jellemzőit felvonultató – pörgős és erős – 2 és 3 literes benzinesek már sportos menetteljesítményeket garantálnak. Igazán ajánlottak a dízelek, hiszen még az étvágytalan kisebb teljesítményűek is jól viszik az autót, míg a dupla turbós dízel elképesztő menetteljesítményeket garantál, még éppen elviselhető fogyasztás mellett. A BMW hatékonyságnövelő programja keretében többek közt start-stop rendszert és takarékos fogyasztókat építettek az autóba, amitől minden kivitel kevesebb üzemanyagot igényel. A kupé és kabrió a nagyobb presztízsautókat idéző hathengeres benzinmotorokkal is kérhető. Motorváltozattól függetlenül mindegyik 1-es sportosan vezethető, az egyébként csendes felfüggesztés keménysége csak rossz minőségű úton zavaró, és a túlzottan nagy átmérőjű könnyűfém kerekek vagy a defekttűrő abroncsok is kényelmetlenné tehetik az utazást rossz burkolaton.


Költségek, felszereltség, biztonság

A fontosabb tételek szériatartozékok. ESP, valamint oldal- és függönylégzsák is jár az autóhoz, de az alapmodellen meg kell elégednünk a dísztárcsával. Prémiumautóhoz illően azonban többféle kerék, hifi és navigációs berendezés, valamint számtalan egyéb extra segítségével lehet személyre szabni a kis BMW-t.


MŰSZAKI ADATOK

MÉRETEK


Hosszúság Szélesség Magasság Tengelytáv Csomagtér
3 ajtós 4239 mm 1748 mm 1421 mm 2660 mm 330/1150 l
5 ajtós 4239 mm 1748 mm 1421 mm 2660 mm 330/1150 l
kupé 4360 mm 1748 mm 1423 mm 2660 mm 370 l
kabrió 4360 mm 1748 mm 1411 mm 2660 mm 260/305 l

MOTORVÁLASZTÉK


Teljesítmény Nyomaték Gyorsulás Végsebesség Fogyasztás
1,6 benzin 122 LE 160 Nm 10,1 s 204 km/h 6,1 l
2,0 benzin 143 LE 190 Nm 8,7 s 210 km/h 6,1 l
2,0 benzin 170 LE 210 Nm 7,7 s 224 km/h 6,4 l
3,0 benzin 218 LE 270 Nm 6,4 s 245 km/h 7,9 l
3,0 benzin 265 LE 315 Nm 6,0 s 250 km/h 8,3 l
3,0 benzin 306 LE 400 Nm 5,3 s 250 km/h 9,2 l
3,0 benzin 340 LE 450 Nm 4,9 s 250 km/h 9,6 l
2,0 dízel 115 LE 260 Nm 10,2 s 200 km/h 4,4 l
2,0 dízel 143 LE 300 Nm 8,9 s 210 km/h 4,5 l
2,0 dízel 177 LE 350 Nm 7,5 s 228 km/h 4,8 l
2,0 dízel 204 LE 400 Nm 6,9 s 238 km/h 5,2 l


2011-
BMW 1-es sorozat
    Sikeres elődje bevált receptjét folytatja a BMW az 1-es sorozat második generációjával: hátsókerék-hajtásával még mindig unikum a kompaktosztályban.


Karosszéria, utastér
Némileg nagyobb lett, de megőrizte egyedi stílusát az 1-es BMW. A tengelytáv ugyan 30 milliméterrel nőtt, ennek ellenére azonban továbbra is szűkös a hátul utazók lábtere, és 30 literrel nőtt a csomagtartó befogadóképessége is.


Műszaki tartalom

Az átfésült futóműnek köszönhetően még precízebb a kormányzás és az úttartás, de továbbra is ráz az autó. A kategóriában még mindig egyedülálló hosszmotor és hátsókerék-hajtás kombinációja kivételes vezetési élményt ígér, különösen az 1,6 literes turbós benzines vagy a továbbfejlesztett 2 literes dízelmotorokkal. A választék legjobbja a 118d, amely 143 lóerős teljesítményével elég fürgén mozgatja az autót, de közben nagyon takarékos is. A 184 lóerős dízel pedig már sportos vezetők igényeit is kielégíti, még a nyolcfokozatú automata sebességváltóval is.


Költségek, felszereltség, biztonság

Az új 1-es BMW főbb berendezéseit is az iDrive forgó-nyomógombról lehet irányítani, és opciós listája is hosszú: internetelérés is megtalálható rajta, ami mobiltelefon-integrációval, élő közlekedési információval, valamint Facebook és Twitter alkalmazásokkal lehet szimpatikus a fiatal vásárlóknak.

MŰSZAKI ADATOK

MÉRETEK


Hosszúság Szélesség Magasság Tengelytáv Csomagtér
3 ajtós 4324 mm 1765 mm 1421 mm 2690 mm 360/1200 l
5 ajtós 4324 mm 1765 mm 1421 mm 2690 mm 360/1200 l

MOTORVÁLASZTÉK


Teljesítmény Nyomaték Gyorsulás Végsebesség Fogyasztás
1,6 benzin 116 LE 260 Nm 10,5 s 195 km/h 3,8 l
1,6 benzin 102 LE 180 Nm 11,2 s 195 km/h 5,5 l
1,6 benzin 136 LE 220 Nm 8,5 s 210 km/h 5,5 l
1,6 benzin 170 LE 250 Nm 7,4 s 225 km/h 5,8 l
2,0 benzin 116 LE 260 Nm 10,3 s 200 km/h 4,3 l
2,0 benzin 218 LE 310 Nm 6,4 s 245 km/h 6,6 l
3,0 benzin 320 LE 450 Nm 5,1 s 250 km/h 8,0 l
0,0 dízel 0 LE 0 Nm 0,0 s 0 km/h 0,0 l
2,0 dízel 143 LE 320 Nm 8,9 s 212 km/h 4,4 l
2,0 dízel 184 LE 380 Nm 7,2 s 228 km/h 4,5 l
2,0 dízel 218 LE 450 Nm 6,5 s 240 km/h 4,9 l

Vélemények az BMW 1-es sorozatról


Autós hírek




Sportágként azonban csak hétvégén (május 14-15), egy látványos rendezvény keretében debütál a gymkhana – a motorsportág, ahol az érzék és a tehetség fontosabb, mint a motorteljesítmény, és ahol a közönség többet kap, mint a gymkhanát alkotó mûfajok bármelyikében. Gymkhana – a világhódító sportág Magyarországra ért [3]Az a több tízmillió ember, aki látta Ken Block videóit, és a több tízezer, aki kilátogatott a márciusi tuning show-ra, és megnézte a bemutatót, már tudja: a gymkhana a driftet, a gyorsulást, és a szlalom...

Tovább a cikkhez



Konstrukciója és alapvetõ felépítése tekintetében az új boxermotor mûszaki alapjául a BMW HP2 Sport DOHC-erõforrása szolgált, amit tervezõi a BMW R 1200 RT számára a túrázók speciális igényeit szem elõtt tartva, célzottan dolgoztak át, illetve fejlesztettek tovább. [6]Noha már elõdje 1.170 köbcentiméteres boxermotorja is mindenfajta útviszonyok közepette illetve menethelyzetek során kellõen dinamikus menettulajdonságokkal szolgált, a BMW R 1200 RT e tekintetben is még magasabbra tör. Új erõforrása ugyanis a korábbi 115 helyett – változatlanul 6.000-es percenkénti fordulatszámnál – immár 120 newtonméter...

Tovább a cikkhez



Már az R 1200 GS és R 1200 GS Adventure elõzõ generációja is kifejezetten dinamikus menetteljesítményeket és intenzív vonóerõt kínált, amit a hosszú túrák tekintetében is igen széles körû alkalmazhatóság, valamint a kanyargós országutak intenzív és élvezetes élménye tett teljessé. A BMW Motorrad most mindezen erényeket az új motorral kívánja tovább erõsíteni. [2]Konstrukcióját és alapvetõ felépítését tekintve az új boxermotor mûszaki alapjául a BMW HP2 Sport DOHC-erõforrása szolgált, amit tervezõi a BMW R 1200 GS és R 1200 GS Adventure számára a...

Tovább a cikkhez



Az elsõ három helyezett, Zubán Gergely Márton, Bonera Krisztián és Maszlik Dávid a havi rendszeres ösztöndíj-támogatás mellett értékes szakmai és tárgyjutalomban is részesült. A pályázattal a Bosch a fiatal mérnöknemzedéket kívánja motiválni újabb támogatási formával bõvítve az eddigi rendszert. [1]A magyarországi Bosch csoport autóipar területén tevékenykedõ vállalatai 2008 októberében hirdették meg a vállalat szlogenjével összhangban álló „Bosch Életre Tervezve Díj” címû pályázatot, amelyre a hazai fõiskolák, illetve egyetemek villamos-,...

Tovább a cikkhez



Mindkét különleges tanulmány a motorbiciklik és az autók határán egyensúlyoz, de míg a Simple- Sustainable and and Innovative Mobility Product for Low Energy consumption - vadonatújnak számít, addig a Clever 2002-es találmány. [b2]A háromkerekû csodabogár utascellája a kocsikéhoz hasonló védelmet nyújt az idõjárás, a menetszél ellen, valamint pajzsként viselkedik a balesetek során, illetve jelentõsen megszûri a menetzajokat is. A keskeny kialakítást, az ülések konfigurációját, és leginkább a dinamikus vezetési stílusát viszont a kétkerekûek ihlették, a mindössze 450 kg-os, 36 kW-os...

Tovább a cikkhez



Az új BMW F 800 R Chris Pfeiffer kiadásának megjelenése alkalmából a névadó háromszoros világbajnok stuntlegenda a BMW híres, „Négy Henger”-ként ismert székházának tetején trükközött. „Ez volt a legizgalmasabb dolog, amit mostanában csináltam. A helyszín fantasztikus volt, egész München a lábam elõtt hevert!” – mondta el a háromszoros stuntbajnok. [2]Az F 800 R Chris Pfeiffer kiadás a bajnok motorjának utcai változata a hagyományos BMW Motorsport színekben. Az erõforrás karakterisztikája változatlan az F 800 R alapváltozathoz képest, ám a modell Akrapovic kipufogódobot, egyedi...

Tovább a cikkhez



A dinamikus, csupasz F 800-as, nem csak az utakon vált gyorsan elismertté. Az extrém könnyû kezelhetõséget jól szemlélteti a négyszeres világ- és európabajnok motoros kaszkadõr Chris Pfeiffer, aki már 2007-ben és 2008-ban az F 800 S speciálisan átalakított változatát használta, ami nagyon hasonló a késõbbi F 800R-hez. A modell 2008. novemberi, milánói hivatalos bemutatója óta, Chris Pfeiffer már az új F 800 R-rel vesz részt a nemzetközi versenyeken és bemutatókon. Motorja csak néhány apróságban különbözik a sorozatgyártású változattól. [1]2008-ban, Chris Pfeiffer összesen 85 nap vett...

Tovább a cikkhez



A BMW ActiveHybrid 7 a világ elsõ olyan modellje, amely egy V8-as belsõégésû erõforrást, egy 8-fokozatú automata sebességváltót és egy, a Mild-hibrid koncepció keretében alkalmazott elektromos motort kombinál hajtásrendszerében. A BMW TwinPower Turbo és a Második Generációs Közvetlen Benzinbefecskendezés (High Precision Injection) technikájával mûködõ, továbbfejlesztett nyolchengeres aggregát és a háromfázisú szinkronmotor együttes alkalmazásával a BMW ActiveHybrid 7 342 kW/465 LE összteljesítményt és 700 newtonméter maximális forgatónyomatékot produkál. E tekintélyes...

Tovább a cikkhez