manuális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak elöl, elektromos tükör, szervokormány, dönthető utasulések, pótkerék, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, hátsó fejtámlák, cd-s autóradió, 6 hangszóró, azonnal elvihető, hölgy tulajdonostól, magyarországon újonnan üzembe helyezett, nem dohányzó
középső kartámasz, rádió, mp3 lejátszás, wma lejátszás, aux csatlakozó, usb csatlakozó, 4 hangszóró, azonnal elvihető, frissen szervizelt, keveset futott, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, törzskönyves
digitális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, könnyűfém felni, szervokormány, tempomat, azonnal elvihető, autóbeszámitás lehetséges, frissen szervizelt, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyves, törzskönyves
digitális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, könnyűfém felni, szervokormány, tempomat, frissen szervizelt, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyves, törzskönyves
A Mazda Motor Corporationjapán autógyár, amelynek székhelye Hirosimában, Japánban van.
2006-ra a vállalat termelése elérte az évi 1,25 millió járműt, amit elsősorban Japánban, Európában, Ausztráliában és Észak-Amerikában, kisebb mértékben Latin-Amerikában értékesítettek.
Egy Mazda gépkocsi
Története
A Mazda története Toyo Cork Kogyo Co., Ltd. néven kezdődött 1920-ban, Japánban. 1927-ben a Toyo Cork Koygo cég átnevezte magát Toyo Koygo Co., Ltd.-re. Toyo Kogyo a gépgyártás után a járműgyártás felé fordult, amikor 1931-ben bemutatta a Mazdagó-t, ami egy motoros riksára hasonlító háromkerekű jármű volt. A Toyo Kogyo a második világháború alatt végig fegyvereket gyártott a japán hadsereg számára. Ezek közül a Type 99 puska a leginkább említésr méltó. A vállalat formálisan csak 1984-ben vette fel a Mazda nevet, jóllehet már a kezdetektől minden autóját ezzel a névvel értékesítette. A Mazda R360-at 1960-ban mutatták be, amit 1962-ben a Mazda Carol követett.
Mazdago
A Ford Motor Company tulajdonában kezdetben a Mazda 15%-a volt, azonban miután a Mazda pénzügyi válságba került a Ford 33,4%-ra növelte részesedését a Mazdában 1999.március 31-én, amivel megszerezte az ellenőrzést a vállalat felett. A Ford egyik vezetőjének, Mark Fieldsnek a nevéhez fűződik a Mazda kiemelése a válságból. A Ford több modelljét is Mazda-alapokra építette, mint például a Ford Probe-ot, az észak-amerikai Ford Escort későbbi modelljeit és a Mercury Tracert, valamint a Mazdával együttműködve fejlesztették ki a Ford Escape/Mazda Tribute párost.
A Mazda segített a Fordnak az 1991-es Explorer kifejlesztésében is, amit a Mazda 2 ajtós Navajó-ként árult 1991-1994 között. Furcsamód a Mazda verziója nem aratott sikert, míg a Ford (ami 4 és 2 ajtós változatban is elérhető volt) azonnal a SUV-eladási listák élére került, és meg is őrizte ezt a pozícióját egy évtizeden át. A Mazda a Ford Ranger pickupját használta az észak-amerikai piacra szánt saját B-series kisteherautóinak az alapjául. Ezek gyártását 1994-ben kezdte meg és a mai napig gyártja őket az Amerikai Egyesült Államokban. Azonban ma ezek az autók a Mazdától származó 2,3 literes soros, 4-hengeres motorral készülnek a régi Ford Lima 2,3 literes soros, 4-hengeres helyett. 3,0 literes és 4,0 literes Ford V6-os motorokkal is kapható volt az autó (igaz a 3,0 literes erőforrással csak a 2007-es modellévig), valamint négykerék-hajtással és 4 ajtós kivitelben is (jóllehet nem hagyományos hátsó ajtókkal, mint amilyennek a GM és a Nissan által készített modellek kabinja volt felszerelve, vagy amilyennel a Ford is kínálta a Sport Tracet).
Egy 1979-es alku lehetővé tette a Ford számára, hogy Mazda emblémával áruljon Fordokat Ázsiában és Ausztráliában. Így árulták a Ford Lasert és a Ford Telstart. Ezek a modellek váltották le azokat a Ford Europe-tól származó modelleket, amelyeket az 1970-es években árultak. A Ford arra is felhasználta a Mazda modelleket, hogy létrehozza a saját kiskereskedelmi hálózatát Japánban. Az Autorama autókereskedői árulták ezeket az autókat és a Ford US és Ford Europe modelljeit is. A Ford gyártmányok Mazda emblémával történő értékesítését 2000 után fejezték be, amikor a Ford a Lasert a már Ford név alatt futó Focusszal, a Telstart pedig a szintén Ford márkanév alatt futó Mondeóval cserélte le.
Ennek a fordítottja történt Európában, ahol a Mazda saját emblémájával árult Ford modelleket. Például a Ford Fiestára alapuló Mazda 121-et. A Ford és a Mazda később még jobban elmélyítette az együttműködést, amikor közös padlólemezre kezdték építeni az autóikat.
A vadonatúj SKYACTIV-G 2.5 erőforrást, az eddigi legnagyobb és legerősebb SKYACTIV motort kifejezetten maximális teljesítményre tervezték. Olyannyira, hogy teljesítményadatai (141kW/192 LE percenkénti 5.700-as fordulatszámon, 256 Nm forgatónyomaték 3.250/percnél) sokkal inkább illenének egy felső kategóriás limuzinhoz. A közvetlen benzinbefecskendezéses SKYACTIV-G 2.5minden fordulatszámon lenyűgöző teljesítményre képes: mindössze 7,8 mp alatt gyorsítja 100 km/óra sebességre az új Mazda6-ot, végsebessége eléri a 223 km/órát.A nagyobb teljesítményű motornál óhatatlanul fellépő zajok és rezgések csillapítása érdekében a Mazda mérnökei kiegyensúlyozó tengelyt építettek be, így az erőforrás még a kisebb SKYACTIV-G 2.0 motornál is csendesebben jár. A két erőforrás között számos hasonlóság fedezhető fel: közös az ultra magas sűrítési viszony, a speciális kipufogó leömlő-kialakítás, a jobb...
A Mazda MX5 elõtt le a kalappal, ugyanis a megjelenése 1989-ben volt. Az Amerikában Miataként, Japánban Eunos-ként ismert kétüléses, könnyû súlyával, jó vezethetõségével és hátsókerékhajtásával szerezte híveit. A csinos MX5 élvezetes nyitott autózást biztosított, viszonylag olcsón. A siker recept a fenti összetevõkbõl állt össze. Az eltelt idõszak alatt, az öt éve történt átalakításkor változott komolyabban az MX5. A lemezek alatti technika közben maradt a régi. A generáció váltást még tovább húzták, egy tavaly történt, néhány dolgot érintõ...
Dávid sikereirõl beszámoló miskolci lap újságírója találóan fogalmazott, mikor jellemezte a fiatalembert. A versenyautóban ülõ gyermek volánforgatására azt írta, hogy kívülrõl olyan, mintha egy sisak vezetné a kocsit. A kolléga beletalált, a magasított ülésen helyet foglaló gyermekbõl leginkább a fejvédõ látszik. Az egész autóversenyzõs történet az apukánál kezdõdött. Egerszegi úr, rali másodosztályában mûvelte a tarkabarkára festett, rajtszámos autók vezetését. A sportolás, a családdal teljes egyetértésben történt, mivel két gyermeke és...