Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, könnyűfém felni, szervokormány, színezett üveg, kikapcsolható légzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, abs (blokkolásgátló), azonnal elvihető, rendszeresen karbantartott, törzskönyv
Egyéb információ:
2002.12.évi 1.2 60 l 8 v punto 2.es 195 000 km futott. Motorhibás! 1 fogat elugrott a vezérlés. A kocsi beindul,csak 1000 fordulattól halható kopogás! A kocsiban most lettek toronycsapágyak,hátsó kerékcsapágyak,kormánymű,hátsó teleszkópok,első szélvédő vadi új 2 hete volt csere. Az első féktárcsa,betét nem rég lett cserélve. Új alsó motortartó bak.A kocsi mindennapos használatban volt.4 db 14"-os acél felnik 70-80% négy évszakos gumikkal,4 db alufelni 14"-os van hozzá még! plusz komplett csomagtartó kárpit,2 db biztonsági öv,gumitömítés csomag tartóhoz,1 db új vezérmű szíj,még tömítések is vannak! Kisebb karcolások vannak rajt! Elektromos ablak elől.központi zár. Érvényes magyar papírok,2016. 12. ig műszakival!
A használt FIAT PUNTO 2-re
itt érdeklődhet:
Eladó neve:
Eladó címe:
9483 Sopronkövesd, Vörösmarty Mihály utca 10
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:
A Fiat Csoport és a Chrysler globális stratégiai szövetségre lépett egymással. Ennek értelmében a Chrysler használhatja a Fiat versenyképes padlólemezeit és üzemanyag-takarékos hajtásláncait, továbbá mindketten profitálhatnak egymás disztribúciós hálózatából és optimalizálhatják globális gyártói és beszállítói bázisukat. A Fiat segít (nem pénzzel) az amerikai...
[chr]A részvények adás-vételén felül megegyeztek a gyártási platformok szabad cseréjérõl, így a Fiat javítani tud gazdaságosságán, miközben betörhet az amerikai piacra, ahonnan már jó ideje kiveszett, ám most lenne igény stílusos és takarékos kisautóira. A Chrysler pedig ezzel párhuzamosan használhatja a Fiat kisautóplattformját, ám készpénzes segítséget nem kap az olaszoktól. Eközben a Daimler bejelentette, hogy a maradék 20%...
Nálunk még nem került a szalonokba egyik jármû sem, remélhetõleg hamarosan landolnak a kereskedésekben. A két friss közül a Stilo az izgalmasabb. Az Uproad kivitel az Európába is begyûrûzött terepjáró hullámot lovagolja meg. Nem valódi sárdagasztót csinált a Fiat, hanem annak látszó tárgyat. Ebben a mûfajban a dögös kinézet a fontos, a valódi képességek kevésbé. A Stilo kombi képezi az alapot, amit megemeltek néhány centit. A rugózás mellett vastag...