Szervizkönyv, Rendszeresen karbantartott, Nem dohányzó, Keveset futott, Elsõ tulajdonostól, Autóbeszámítás lehetséges, Színezett üveg, Szervokormány, Klíma, Immobiliser, Fûthetõ tükrök, Fedélzeti komputer, Elektromos tükör állítás, Elektromos ablak, Központi zár, Állítható kormány, ESP (menetstabilizátor), Vezetõoldali légzsák, Utasoldali légzsák, Ködlámpa, ASR, ABS, Ülésmagasság állítás, Parkolóradar, Fûthetõ ülések, CD-s rádió,
AKÁR 24 HÓ KIBÕVÍTETT MÛSZAKI GARANCIÁVAL! MAGYARORSZÁGI LEINFORMÁLT GÉPKOCSI KM GARANCIÁVAL!NETTÓ ÁR 3.4M Ft A BRUTTÓ VÉTELÁR ÁFÁT TARTALMAZ, VÁLLALKOZÁS KÖLTSÉGTAKARÉKOS ZÁRTVÉGÛ PÉNZÜGYI LÍZINGGEL IS MEGVÁSÁROLHAT! Részletre * 937.000 Ft befizetéssel * biztonságos FIX forint alapon!
A gépkocsi mûszakilag bevizsgált + festékvastagság mérési jegyzõkönyv. Vásárláshoz kedvezõ forint alapú részletfizetést biztosítunk. Csereautóját beszámítjuk, amely ha hitellel terhelt, hitelét lezárjuk.
Rendszeresen karbantartott, Keveset futott, Garázsban tartott, Elsõ tulajdonostól, Autóbeszámítás lehetséges, Színezett üveg, Szervokormány, Klíma, Immobiliser, Fedélzeti komputer, Elektromos tükör állítás, Elektromos ablak, Központi zár, Állítható kormány, Vezetõoldali légzsák, Utasoldali légzsák, Ködlámpa, ASR, ABS, Ülésmagasság állítás, Rádiós magnó,
AKÁR 24 HÓ KIBÕVÍTETT MÛSZAKI GARANCIÁVAL! MAGYARORSZÁGI LEINFORMÁLT GÉPKOCSI KM GARANCIÁVAL! Részletre * 997.000 Ft befizetéssel * biztonságos FIX forint alapon!
A gépkocsi mûszakilag bevizsgált + festékvastagság mérési jegyzõkönyv. Vásárláshoz kedvezõ forint alapú részletfizetést biztosítunk. Csereautóját beszámítjuk, amely ha hitellel terhelt, hitelét lezárjuk.
Telefon.: +36 20/923 1765
Autó azonosítója: 1948614
Hely:
KLÍMA
ABS
ASR
LÉGZSÁK
SZERVO
TEMPOMAT
AUTOMATA
BŐR
A Dacia-ról:
A Dacia (IPA: ['da.ʧi.a]) egy autótípus, amelyet Romániában a Renault csoport leányvállalata gyárt.
Története
A román személyautó-gyártás első szériagyártású modellje a Dacia 1100 volt, 1967 augusztusától. A francia Renault céggel kötött megállapodás alapján épült gyárban (Uzina de Autoturisme, Pitești-Colibași) két modell gyártása kezdődött meg: az egyik a Renault 8 modellen, a másik a Renault 12 modellen alapult. Ez a megállapodás a szocialista országok által kötött licenc-szerződések közül az egyik legsikeresebbnek tekinthető, mivel a Dacia 1300 jelű modell gyártása 1969-ben korábban kezdődött meg, mint a Renault saját termelése. Az elsőkerék-hajtású, akkoriban igen korszerű gépkocsit négyhengeres, felülszelepelt (OHV), 1289 cm³-es lökettérfogatú soros motor hajtotta; a legnagyobb motorteljesítmény 5250 1/min fordulatszámon 39,7 kW (54 DIN-LE) volt, míg a végsebesség 145 km/h.
1984 augusztusában készült el a 900 ezredik példány a Dacia típusból. A gyár évi termelése ekkor a svájciAutomobile Revue adata szerint 70 ezer darab volt.
A Dacia eladásai a 1990-es években csökentek a korszerűtlen modellek és a rossz minőség miatt. 1995-ben mutatták be a Dacia Nova nevű saját fejlesztésű új modellt, amely azonban szintén sikertelennek bizonyult.
A Daciát 1999-ben privatizálták, a pályázatot a francia Renault nyerte meg. Ebben vállalta gyár rendbetételét, a fejlesztéseket. A gyárat korszerűsítette, a régi Nova modellt továbbfejlesztette, és ebből lett a Dacia Solenza, a Nova Renault-motort kapott változata. A gyárra a Renault 700 millió eurót költött.
2004-ben mutatta be a Renault az általa fejlesztet Logant. (A kocsit csak az európai piacon forgalmazzák Dacia Logan néven, Dél-Amerikában és Indiában Renault Logan néven fut. Létezik Nissan változata is „Aprio” néven Mexikóban.) A modell sikeres lett világszerte. Öt különböző felszereltségi szint van hozzá a fapadostól a sportos 104 LE-s bőrkormányos változatig. A motorválaszték a következő: benzines: 1,4 75LE; 1,6 90 LE; 1,6 16v 104 LE; dízel: 1,5 DCI 70 LE; 1,5 DCI 85 LE. Az autók sok alkatrésze származik a Renault Thalia és Renault Clio típusokból, például a motorok, a futómű, stb.
2006 októberében jelent meg a Dacia a kombi változata, a Dacia Logan MCV.
2007. január 23-án jelent meg a Logan MCV-n alapuló Logan VAN
2007. február 18-án jelent meg a Daci Logan Pick-Up
2008.június 4-én mutatták be az 5 ajtós változatot, új karosszériával, azonos műszaki alapokon. Ez a Dacia Sandero nevet kapta, forgalmazása júniusban kezdődött.
2008.július 1-jén muttaták be a Dacia Logan frissített változatát.
2009-ben mutatták be a Sandero terepjárós külsejű testvérét, a Stepway-t.
2010-ben fogják bemutatni a Duster terepjárót, ami a Renault Koleos alapjaira épül.
A Lodgy Glace nyerte a 2011–2012-es jégralizás csúcsát, az Andros trófeát Alain Prost pilótával, a Formula–1 négyszeres világbajnokával.
Modelljei
Nicolae Ceaușescu vezeti az első Dacia személygépkocsit (1968)
Duster 'Laureate', K9K - 1,5 l.
Duster a versenypályán
Duster a Genova -i bemutatón (concept)
Dacia 1100 (1967–1971)
Dacia 1300 (1969–1983) / Dacia Denem (az Egyesült Királyságban)
Hagyományosan nyíló elsõ és egy hátul, a C oszlopon zsanérozott ajtajával elsõrangú utazási kényelmet sugall. A Duster magassága 1,49 méter, rövid elsõ és hátsó túlnyúlásokkal (65 cm és 80 cm), nagyvonalú tengelytávval (2,8 méter), de kompakt külsõ méretekkel (4,25 méteres hossz, 1,64 méteres szélesség) rendelkezik, kisugárzása pedig egyszerre robosztus és sportos. [1]Az orr-részt egy széles lökhárító határozza meg, két, erõt sugárzó vízszintes légbelépõ nyílással. A hûtõrács a megszokott Dacia stílusjegyeket viseli magán, és két,...
A Logan alapját is adó B0 padlólemezre épülõ, a brazíliai Curitiba gyárban gyártott modellt 2007 decemberében vezetik be Brazíliában, majd nem sokkal késõbb Argentínában. A Renault a brazíliai regionális fejlesztõközpontjának közremûködésével fejlesztett Sandero kifejezetten a dél-amerikai vásárlók igényeinek figyelembevételével készült. Ez a vonzó ötajtós ferdehátú a B0 padlólemezre épülõ modellek összes alapvetõ tulajdonságával rendelkezik: tágas, robusztus, számos tárolóhelyet alakítottak ki az utastérben, csomagtere pedig hatalmas. A Sandero Brazíliában...
A nagyobb teljesítmény és nyomaték mindkét modell menetteljesítményét fokozza, miközben megerõsíti a Dacia gazdaságos kínálatát – a limuzin és az MCV vegyes átlagfogyasztása is nagyon alacsony, sorrendben 4,6 (Logan) és 5,2l/100km (Logan MCV). A két változat CO2-kibocsátása is csökkent, a Logan limuziné mindössze 120g/km, a Logan MCV kivitelé pedig 137g/km. Ezek az értékek jelenleg a legjobbak a tágas családi autók között. Nyugat-Európában a 85 lóerõs 1.5 dCi motorok a Logan Lauréate és Prestige, valamint a Logan MCV Ambiance és Lauréate felszereltségû változataihoz lesznek elérhetõk. A Dacia...
A Dacia Logan Pickup a legújabb tagja a Logan családnak, amelynek már lépcsõshátú, kombi és kishaszongépjármû változata is ismert. A romániai Pitesti gyárban készülõ Logan Pickup ideális munkaeszköz az iparosok és kereskedõk számára, miközben az átlagos felhasználó igényeinek is megfelel. A Logan Pickup természetesen minden megoldásában hamisítatlan Logan maradt. A Renault-tól származó benzines és dízelmotor választékával és a Logan MCV-re épülõ karosszériával a Logan Pickup egyszerre modern és robusztus. A Logan Pickup gyakorlatiasság tekintetében is kiemelkedik – akár a...
A Logan Van az X90 Program harmadik gépjármûve, és a Dacia márka elsõ kisáruszállítója. A romániai pitesti üzemben gyártott Logan Van Romániában és Bulgáriában 2007 februárjától, Dacia márkajelzéssel kerül forgalomba, és 2007 végétõl lesz kapható a többi piacon. [3]A „Renault Kötelezettségvállalások 2009” terv keretében a jövõben összesen hat gépjármûvet felsorakoztató X90 Program harmadik gépjármûvének bemutatása nem csupán a program folyamatban lévõ fejlesztéseinek részét képezi, de a csoport nemzetközi fejlõdésében is fontos szerepet...
Nagy helykínálatú és rakterû kombiként a Logan MCV a Logan limuzin valamennyi elõnyét felsorakoztatja, ugyanakkor variálhatósággal gazdagítja, és tovább növeli sokoldalúságát. Az akár 7 felnõtt számára is helyet kínáló Logan MCV forradalmasítja a kombik piacát, ugyanúgy, ahogyan azt a Logan tette a négyajtós családi autók körében. A Logan MCV bemutatására már a Párizsi Autószalonon sor került, forgalmazása pedig 2006 októberében kezdõdött Romániában, és 2007 elején a Dacia fõbb európai piacain. A Logan limuzinhoz hasonlóan erõforrásai között...
Nagy helykínálatú és rakterû kombiként a Logan MCV a Logan limuzin valamennyi elõnyét felsorakoztatja, ugyanakkor variálhatósággal gazdagítja, és tovább növeli sokoldalúságát. Az akár 7 felnõtt számára is helyet kínáló Logan MCV forradalmasítja a kombik piacát, ugyanúgy, ahogyan azt a Logan tette a négyajtós családi autók körében. A Logan MCV bemutatására már a Párizsi Autószalonon sor kerül, forgalmazása pedig 2006 októberében kezdõdik Romániában, és 2007 elején a Dacia fõbb európai piacain. A Logan limuzinhoz hasonlóan erõforrásai között...
Nagy helykínálatú és rakterû kombiként a Logan MCV a Logan limuzin valamennyi elõnyét felsorakoztatja, ugyanakkor variálhatósággal gazdagítja, és tovább növeli sokoldalúságát. Az akár 7 felnõtt számára is helyet kínáló Logan MCV forradalmasítja a kombik piacát, ugyanúgy, ahogyan azt a Logan tette a négyajtós családi autók körében. A Logan MCV bemutatására már a Párizsi Autószalonon sor kerül, forgalmazása pedig 2006 októberében kezdõdik Romániában, és 2007 elején a Dacia fõbb európai piacain. Korszerû motorkínálat A Logan MCV a limuzint sikerre vezetõ...