Autós hírek: Kawasaki KLX 450R: A krossz pályákról érkezett


Autóhifi Autosport Bemutató Érdekes Formula 1 Haszonjármû Környezetvédelem Menetpróba, teszt Motorkerékpár Rally Rendezvény/kiállítás Rendõrségi hírek Rövid hírek Technika Traffipax-hírek Tuning Útinfó Vissza


Képzeljen el egy kifejezetten terepre szánt versenygépet osztályelsõ 4 ütemû motortechnológiával és a versenyeken bizonyított karosszéria know-how-val a motocross gyors ütemû világából. Pontosan ettõl félt a konkurencia, és erre vártak a Kawasaki rajongói a nagyra tartott KX 450F alig két éve történt bemutatója óta, és pontosan ezt kínálja a Kawasaki a teljesen új 2008-as KLX 450R-ben, a cég eddigi legkönnyebb, leggyorsabb és legerõsebb nagy furatú, 4 ütemû terepversenygépében.
 
[1]A KLX 450R fõ alkatrészei egyenesen a nagyteljesítményû KX 450F motocross gépbõl származnak, és terepversenyhez módosították azokat. A KX 450F nagyteljesítményû, könnyû 4 ütemû motorját nagyobb alacsony fordulatszámú nyomatékra kalibrálták, és speciális széles áttételi arányú 5 sebességes erõátvitellel párosították, és természetesen önindítóval rendelkezik. A könnyû alumínium vázat alaposan átvizsgálták, hogy a terepversenyek legkeményebb körülményei között is teljesíteni tudjon, és többféle terepen is könnyebben lehessen vezetni. A KX 450F nagyteljesítményû AOS fordított villáját és a kiváló hátsó felfüggesztését megerõltetõbb körülményekre és a vezetõ hosszabb távon jelentkezõ fáradtságának minimumra csökkentésére hangolták.
 
Az úttörõ jellegû, teljesen új, nagyteljesítményû KLX 450R-rel a konkurenciának minden oka megvan a félelemre. A terepversenyzõk ugyanazt a hihetetlen motort, kiváló vázat és felfüggesztési technológiát élvezhetik, mint a kategóriájában elsõ KX 450F esetében, de egy kifejezetten a terepversenyzésre épített gépben. /Autósoldalak.hu/