Autós hírek: Smart: Irány Amerika!


Autóhifi Autosport Bemutató Érdekes Formula 1 Haszonjármû Környezetvédelem Menetpróba, teszt Motorkerékpár Rally Rendezvény/kiállítás Rendõrségi hírek Rövid hírek Technika Traffipax-hírek Tuning Útinfó Vissza


A smart fortwo, az UnitedAuto Group Inc. vállalaton keresztül történõ, exkluzív értékesítésének kereteit már meg is határozták. Ezek szerint az UnitedAuto vállalja a felelõsséget a potenciális kereskedõk kiválasztásáért, valamint átveszi az USA és Puerto Rico területét érintõ smart kereskedõi hálózat felépítésének és gondozásának feladatkörét.
Dieter Zetsche ezzel kapcsolatban ezt nyilatkozta: „A smart fortwo sikeres kanadai tesztelése után és azon tapasztalat alapján, miszerint  az amerikai piacon az elérhetõ ár és üzemanyag-takarékos kisautók iránt egyre növekvõ érdeklõdés mutatkozik, a smart képében újszerû mobilitási formával próbáljuk meghódítani az Egyesült Államok nagyvárosait is. Sosem tûnt alkalmasabbnak az idõpont minderre – meggyõzõdésem, hogy az innovatív, gazdaságos és agilis smart fortwo városi kisautó a jövõben New York, Miami vagy Seattle városképét éppen annyira fogja meghatározni, mint ahogyan azt napjainkban Rómában, Berlinben vagy Párizsban teszi.“
[1]A smart fortwo következõ generációja mindent megtesz annak érdekében, hogy az amerikai ügyfelek még biztonságosabban és jobban érezzék magukat autózás közben. A Mercedes Car Group termékeként a smart elõdjéhez hasonlóan a legmodernebb biztonsági technológiával, az úgynevezett tridion biztonsági utascellával, ESP-vel és különféle légzsákokkal lesz felszerelve. 
Az UnitedAuto tervei szerint a kereskedõk kiválasztása egy olyan nyitott eljárás keretein belül zajlik majd, amely egyrészt a márka iránti elkötelezettséget célozza meg, másrészt az UnitedAuto nagy hangsúlyt helyez a célrégiókban a márkának és az ügyféligényeknek legjobban megfelelõ, stratégiailag fontos helyekre. Az ügyfelek a kereskedõvel szembeni rendkívüli elégedettsége fontos szerepet játszik majd a franchise-jogok odaítélésénél. A kereskedõi hálózat felépítése 2007. közepén kezdõdik el, a márka hivatalos bemutatása pedig néhány hónappal ezt követõen történik majd. A smart fortwo-t elõreláthatólag 2008 elejétõl kínálják majd az USA-ban.
“Örülünk annak a lehetõségnek, hogy a smart márkát az USA-ban és Puerto Ricoban is képviselhetjük. Nemzetközi berendezkedésünknek köszönhetõen ismerünk minden elõnyt, amellyel a smart Európában rendelkezik. Meggyõzõdésünk, hogy az egyesült államokbeli ügyfelek is lelkesen fogadják majd ezt a rendkívül kedvezõ fogyasztású, környezetbarát kisautót. Örömmel nézünk a smart sikeres piaci bevezetése elé.“ – mondta Roger Penske, a UnitedAuto Group igazgatóságának elnöke. /Autósoldalak.hu/