Autós hírek: Kawasaki ZX-10: Az elsõ versenyzõi benyomások


Autóhifi Autosport Bemutató Érdekes Formula 1 Haszonjármû Környezetvédelem Menetpróba, teszt Motorkerékpár Rally Rendezvény/kiállítás Rendõrségi hírek Rövid hírek Technika Traffipax-hírek Tuning Útinfó Vissza


A malajziai Kuala Lumpur Nemzetközi reptérhez közel fekvõ, 5.548 km hosszú sepangi pálya kemény kihívás elé állít gépet és embert, mert nagyon meleg és párás a levegõ, sehol máshol nincs ilyen idõ a Superbike (SBK) sorozatban. Mivel a sepangi pálya nem szerepel a SBK helyszínek között, nem tudtak korábbi értékekkel érkezni a motor vagy futómû beállítások tekintetében. Az így született pozitív eredmények minden tekintetben bizakodásra adnak okot.
2005-ös Pirelli gumikon futva a leggyorsabb pilóta Fonsi Nieto volt, aki 2’07.464-es idõt ért el a kvalifikációs gumival
 
A második leggyorsabb Chris Walker lett 2.07.65-tel, versenygumikon. Az új csapattag, Regis Laconi 2’09.10-et futott. A pilóták kitartóan tesztelték a fékek beállításait, a fékbetét anyagokat és az airbox design-t.
 
A versenyzõket nagyon meggyõzte az új váz és futómû, a 2005-ös csapattag Walker megerõsítette, hogy a reakciók és beállítások sokkal jobbak a 2005-ös verzióhoz képest.
A csapat tovább folytatja a felkészülést. A 13 futamos szezon február 25-én kezdõdik Quatarban./Autósoldalak.hu/