Autós hírek: Infiniti: Villanyújság!


Autóhifi Autosport Bemutató Érdekes Formula 1 Haszonjármû Környezetvédelem Menetpróba, teszt Motorkerékpár Rally Rendezvény/kiállítás Rendõrségi hírek Rövid hírek Technika Traffipax-hírek Tuning Útinfó Vissza


Röviddel az Apple iPad bemutatása után a nagy teljesítményû autóiról ismert, többszörösen díjnyertes japán prémium márka, az Infiniti “adeyaka” címû magazinja már a világ minden táján kifejezetten az iPad készülékekre kifejlesztett változatban is elérhetõ.

Az iPad-re kifejlesztett adeyaka tehát kiegészíti a magazin Európában, Oroszországban, a Közel-Keleten és Kanadában nyomtatott formában megjelenõ, illetve az interneten is elérhetõ változatait. Akárcsak az összes többi adeyaka magazin, az iPad változat is a németországi székhelyû szakkiadó, a Köckritzdörrich munkája.

[4]Az adeyaka magazin iPad változatának kiadásával az Infiniti szeretné kihangsúlyozni a vállalati kiadványok területén betöltött vezetõ szerepét. A magazin internetes verziója (amely a www.adeyaka.com címen érhetõ el) már 2008-as kiadásakor új mércét állított fel, 2009-ben pedig elnyerte a legjobb vállalati kiadványnak járó “Best of Corporate Publishing Award” díjat, amely a vállalati kommunikáció legfontosabb elismerésének számít Európában. Ami a tartalmat és a megjelenést illeti, az adeyaka iPad-es változata elsõsorban a magazin nyomtatott változatához igazodik, de új és érdekes lehetõségekkel bõvíti a márkával kapcsolatos ismeretszerzés élményeit, vagyis új szintre emeli a márka kommunikációs teljesítményét.

Az adeyaka iPad-re kifejlesztett változata 2010 májusától érhetõ el az Apple iTunes online áruházban.

[2]Andreas Sigl, az Infiniti globális márka innovációért felelõs ügyvezetõje  idõben felismerte, hogy a nemzetközi prémium márkává vált Infiniti az iPad-re kifejlesztett magazin segítségével még jobban el tudja érni technikai újdonságokra fogékony célközönségét. “Meg voltunk gyõzõdve arról, hogy a szerkesztõi munka és a média nyújtotta lehetõségek merõben új kombinációjával még magasabbra tudjuk emelni márkánk népszerûségét. Az adeyaka Apple iTunes online áruházban megvásárolható iPad-es változatával tehát elsõként érhetjük el potenciális és meglévõ vásárlóinkat a világ minden táján egyetlen médián keresztül.”

[3]Berthold Dörrich, a Köckritzdörrich Kiadó ügyvezetõje elmondta: “Az iPad változat kiadásával immár - elsõként - lehetõségünk nyílik a nyomtatott magazin és a korszerû tartalomkezelés elõnyeinek ötvözésére anélkül, hogy (mint korábban) a felhasználónak át kellene térnie a nyomtatott változatról az interneten elérhetõ online változatra. Ennek köszönhetõen az Infiniti márkával kapcsolatos élmények minden eddiginél nagyobb intenzitással kommunikálhatók. Azzal, hogy a magazin olvasói közvetlenül az iPad segítségével megoszthatják élményeiket ismerõseikkel a különbözõ közösségi oldalakon (pl. a Facebook-on, a XING-en, a LinkedIn-en, vagy a Twitteren), a magazin egy különösen erõs „hógolyó” effektust biztosít ügyfelünk számára a márkakommunikációban.”

 “Az adeyaka iPad változata kihasználja az iPad számos funkcióját, így teljesen egyedülálló olvasási élményt kínál, miközben mit sem veszít abból a „pillants rá, és érezd” élménybõl, amelynek köszönhetõen az adeyaka egyike lett azoknak a magazinoknak, amelyek a legnagyobb elismerést vívták ki az olvasók körében” – mondta Lutz Suendermann, a projektért felelõs kreatív igazgató. /Autósoldalak.hu/