A világ legsikeresebb üzleti autójának, az éppen most megújult Mercedes-Benz E-osztálynak a szintén teljesen megújult E-Coupé változata felülmúlhatatlanul elegáns, bármilyen környezetben, bármilyen alkalommal jól mutat, és magabiztos fellépést ad tulajdonosának, ugyanakkor olyan biztonságos dinamikát kínál, amely felülmúlja néhány kevésbé kifinomult és komfortos, úgynevezett sportautóét.
A modellt egy különleges rendezvény keretén belül ismerhették meg az érdeklõdök.
A Mercedes-Benz “Star Experience” roadshow-sorozata, mindeddig nagy sikernek bizonyult: a színvonalas program sok potenciális ügyfél érdeklõdését keltette fel.
[3]2007-ben, Közép-Európa hét országában került sor az elsõ „Star Experience“ bemutatókra, középpontban a gazdagabb felszerelésû és nagyobb teljesítményû jármûvekkel, többek között különféle AMG-változatokkal.
A nagyon pozitív visszajelzések hatására hat ország tizenöt városában rendezték meg a második eseménysorozatot, 2008 folyamán. Mottója a “Star Experience GLK és barátai“ volt, és ennek megfelelõen a GLK-osztályra, illetve az összkerékhajtású 4MATIC családra irányította a figyelmet. Fénypontjainak egyike a helyszíneken felállított mûvi tereppálya volt, ahol ki lehetett próbálni az autók akadályleküzdõ képességét.
Az idei rendezvényre is Közép-Európa márkakereskedõinél kerül sor. Ezeken a piacokon nem játszott különösebb szerepet a CLK-osztály, amelynek utóda, az új E-Coupé, 2009. május 9.-én jelent meg, mint a szó igazi értelmében sportosan elegáns autók etalonja. Az új E-Coupét és néhány más attraktív terméket mutatta be a roadshow, próbavezetéssel egybekötve, hogy az érdeklõdõk személyesen tapasztalhassák meg az autók egyedülálló képességeit és vezetõtámogató rendszereit, különös tekintettel a következõkre:
[2]Az autó kipróbálása mellett az ügyfél megismerhette az E-Coupé pozicionálását, és így megérti, mitõl olyan ellenállhatatlan a típus vonzereje („Pure Attraction“). Megfelelõen divatos és rangos környezetet egy üvegfalú lounge pavilon teremt.
A “Star Experience” Közép-Európa kiválasztott országain vonult keresztül, lehetõséget teremtve a helyi márkakereskedõknek, hogy nagyon exkluzív módon mutassák be új és attraktív autóinkat.
Hazánkban 3 állomáson találkozhattak vele ügyfelek. /Autósoldalak.hu/
|