Autós hírek: Opel Insignia: Átütõ siker a középkategória felsõ szegmensében


Autóhifi Autosport Bemutató Érdekes Formula 1 Haszonjármû Környezetvédelem Menetpróba, teszt Motorkerékpár Rally Rendezvény/kiállítás Rendõrségi hírek Rövid hírek Technika Traffipax-hírek Tuning Útinfó Vissza


Az európai Év Autója 2009. díj nyertese kiérdemelte a vásárlók elismerését is. Az Opel Insignia látványos piacra kerülésének köszönhetõen az Opel jelenleg vezeti a középkategóriás eladásokat Európában. Az Opel Insignia 2009. elsõ negyedévében az  összes versenytársát túlszárnyalta. Az európai piacok túlnyomó többségén az értékesítés idén januárjában kezdõdött meg.  A nagy keresletnek köszönhetõen három további mûszakot kell beiktatni az Opel Rüsselsheim-i gyárában május folyamán. Az Insigniára beérkezett megrendelések száma már most meghaladja a százezret.
[3]'Az Insignia nagyon kedvezõ fogadtatásra talált, beleértve a klasszikus prémium márkák által megcélzott vásárlói réteget is - mondta Alain Visser, a General Motors Europe Opel márkáért felelõs alelnöke. Ez az autó jelképezi a bennünk rejlõ képességet és teljesítményt -  bizonyítva ezzel, hogy mire képes az Opel.'
Németországban az Opel kiváló eredményeket ért el a középkategóriában. Az elsõ negyedéves eladások 82%-kal ugrottak meg az elõzõ év hasonló idõszakához képest. Az Insignia által kínált haladó technológiai megoldások különösen népszerûek. 'Ebben az esetben az Opel magasabb hasznot remélhet az Insignia értékesítésekkel, mint elõdmodellje esetében. Ez egy nagyon fontos kérdés az Opel jövõjét illetõen.' - tette hozzá Visser.
[1]A vásárlók közel 56%-a választotta a 9 új funkcióval ellátott új generációs Adaptiv Fényszóró (Adaptive Forward Lighting - AFL+) rendszert. A megrendelések 80%-a tartalmazta a DVD navigációs rendszert színes kijelzõvel és további 35% igényelte a FlexRide elnevezésû aktív felfüggesztést.  Minden második vásárló  az ergonomikus sport üléseket kérte. A legnépszerûbb motor a 160 lóerõs kétezres dízel, amelyet minden harmadik vásárló választott. Az ügyfelek közel fele a dízel motort részesítette elõnyben a benzinessel szemben.
Az Insignia Sports Tourer most mutatkozik be Európa-szerte - így Magyarországon is - a márkakereskedésekben és várhatóan további lendületet visz az Insignia eladásokba.                                                                                                                                   
[4]A legújabb családtag, a rövidesen megjelenõ alacsony károsanyag-kibocsátású Insignia ecoFLEX ötvözi a dinamikus vezetési élményt az alacsony, 136 g/km-es CO2 kibocsátással, ami 5.2 liter/100 km-es fogyasztással párosul. Az EcoFlex változat idén nyáron kerül piacra./Autósoldalak.hu/