Autós hírek: Porsche 911, Cayman: Szalon nyitás


Autóhifi Autosport Bemutató Érdekes Formula 1 Haszonjármû Környezetvédelem Menetpróba, teszt Motorkerékpár Rally Rendezvény/kiállítás Rendõrségi hírek Rövid hírek Technika Traffipax-hírek Tuning Útinfó Vissza


Megújult környezetben várják régi és új ügyfeleiket a Porsche Centrum Budapest munkatársai, ahol április elejétõl a Porsche márkához méltó módon fogadhatják az elsõ vevõket illetve bemutathatják az érdeklõdõknek az új értékesítési és szervizbázist, annak különlegességeit. Ez utóbbi közé tartozik például az épületben a geotermikus energia hasznosítása, ami egy olyan korszerû, környezetbarát és lassan megtérülõ módszer, amely a luxusmárkához méltó magas mûszaki színvonalat képvisel. 

[5]Csak az évszakok változtak a beruházás tavalyi kezdete és átadási határideje, egyébként minden a terv szerint alakult: idén március végére elkészült a fõváros budai oldalán a Porsche Centrum Budapest, amely nem pusztán egy új értékesítési és szervizkomplexum, hanem világszínvonalú Porsche-szalon.

Ezzel – szintén az eredeti terveknek megfelelõen – új szakaszba lép a Porsche-forgalmazás Magyarországon, köszönhetõen az egyedülálló értékesítési és szervizszolgáltatási feltételeknek. Az új helyszín mellett az importõri háttér is változott, hiszen a luxusautó-márka itthoni importõri feladatait 2009. április 1-jétõl a Porsche-Inter Auto csoporthoz tartozó Porsche Centrum Budapest veszi át.

[3]Az új Porsche-szalon és szervizkomplexum építése tavaly nyár közepén kezdõdött a fõváros XI. kerületében, a Szerémi úton (a Kondorosi út sarkánál) található, összesen csaknem 11 ezer négyzetméteres (mintegy 1,1 hektáros) telken. A jól megközelíthetõ helyszínen felépített új létesítmény fõbb paraméterei: az összesen csaknem 4000 négyzetméter alapterületû épületegyüttesben a mélygarázs-szinten összesen 40 autó tárolására, illetve a szervizmunkák elõkészítésére alkalmas a hely, ezen kívül különálló gumiabroncs- és keréktároló, valamint alkatrészraktár is épült.

Egy szinttel feljebb, a márkaszalon és értékesítési bázis összalapterülete 1800 m2, ebbõl a bemutató- és ügyféltér összesen 560 m2. A bemutatóterem tágasságát jellemzi, hogy egyszerre kiállítható a jelenleg kapható teljes Porsche modellpaletta, amelyeket a potenciális vevõk kényelmes körülmények között nézhetnek meg kívül-belül. A vásárláshoz igényelt kiegészítõ információkat szintén – a márkához méltóan – elegáns környezetben kaphatják meg az érdeklõdõk, a galériaszinten pedig az irodák kerültek kialakításra.

[1]A Porsche Centrum Budapest minden tekintetben megfelel a legszigorúbb gyári elõírásoknak: a szerelõmûhely-részben egyszerre tíz autó szervizmunkáinak elvégzésére van hely, külön diagnosztikai rész és kézi autómosó helyiség is mûködik. A szervizmunkákat pedig a Porsche-tulajdonosok, az ügyfélvárót és a mûhelyt elválasztó – nem pusztán látványelemként szolgáló – üvegfalon keresztül is, szemmel kísérhetik.

„Az ingatlanfejlesztés során minden a tervek szerint alakult: az építkezést különleges esemény nem akadályozta, a pályázaton kiválasztott AVS Építészeti és Computergrafikai Kft. tervezõi és a szintén pályázatnyertes generálkivitelezõ METO Építõ Zrt. munkatársai összehangoltan dolgoztak, ami egyrészt az építési határidõ betartását, másrészt a minõségi munkavégzést is garantálta. Az építési munkálatok során szintén jól jött, hogy a kivitelezõ több dolgozóját tudta ide csoportosítani. Mindent együttvéve az építkezés ütemét, a minõségi kivitelezést, az átadási határidõket és az összesen mintegy két milliárd forint költségkeretet sikerült az eredeti terveknek megfelelõen tartani” – összegezte Nagy Szabolcs, a beruházást kezdeményezõ és finanszírozó Porsche-Inter Auto Kereskedelmi Kft. ügyvezetõje.

[8]„Az új márkaszalonba március utolsó napjaiban kezdõdött meg az átköltözés – a XIII. Fáy utcai telephelyrõl – s az elsõ napok, vagyis a próbaüzem tapasztalatai nemcsak a Porsche Centrum Budapest munkatársai számára kedvezõek, hanem azoknak az ügyfeleknek, vevõknek és érdeklõdõknek is, akiknek már volt „dolguk” a szalonban.” – mondta elõzetesen Aradi Géza, a Porsche márkaigazgatója.

Tájékoztatása szerint jó néhány érdeklõdõ – köztük Porsche-tulajdonosok – „csak” azért kereste föl az új szalont, hogy megcsodálja azt, ám az elmúlt néhány napban már vevõket is kiszolgált a Porsche Centrum Budapest. Az egyik ügyfél még a régi értékesítõhelyen rendelte meg új autóját, egy fehér színû Porsche 911 Turbo modellt, az autót pedig már a Porsche Centrum Budapest külön átadóhelyiségében vehette át.

[4]„Éppen az volt a cél, hogy a magyarországi Porsche-tulajdonosokat a luxusmárka színvonalának megfelelõ környezetben fogadhassuk ügyfélként, illetve a leendõ vásárlókat vevõként. Ehhez immár nemcsak a kényelmes és kiváló környezet áll rendelkezésre, hanem az az értékesítési és szervizkapacitás is, amely még több itthoni Porsche-tulajdonos magas szintû kiszolgálását teszi lehetõvé. Azokat is szeretnénk megnyerni, akik eddig valamelyik szomszéd országba vitték az autójukat szervizre, hiszen a Porsche Centrum Budapest létesítményként és kínált szolgáltatásaival is világszínvonalú Porsche-bázis. Arra is számítunk, hogy ezentúl számos szomszédos országbeli Porsche-tulajdonosnak elég lesz Budapestig autóznia, hogy az igényei szerinti vevõ- és szervizszolgáltatásokban részesüljön. Ennek érdekében szinte valamennyi Porsche-tulajdonost értesítettük levélben vagy e-mailen az új értékesítési és szervizbázis kapunyitásáról.” – jegyzi meg a Porsche márkaigazgató.

A Porsche-márka eddigi magyarországi történetének legjobb eredményét sikerült felmutatnia márciusban, hiszen 16 új modell talált gazdára ebben a hónapban. Aradi Géza bízik abban, hogy az idei, eddigi kedvezõ értékesítési tendencia folytatódik, amihez az eladási-, és szervizszolgáltatási körülmények kiválóak. A modellpaletta a korábbi évekhez hasonlóan idén is bõvül, az új modellek hamarosan az új Porsche Centrum Budapest szalonban is elérhetõk lesznek.

[2]Az új Porsche Centrum Budapest mûködésével tovább javíthatja a magyarországi Porsche piaci sikereit, hiszen az itthoni – másfél évtizedet jóval meghaladó – márkaimportõri tevékenység következetes munkájának eredménye, hogy a márkát méltón reprezentáló, a márkaimázst növelõ, látványos és vonzó ingatlanfejlesztés valósulhatott meg./Autósoldalak.hu/