Autós hírek: Peugeot Partner: Megérkezett a hétüléses kivitel!


Autóhifi Autosport Bemutató Érdekes Formula 1 Haszonjármû Környezetvédelem Menetpróba, teszt Motorkerékpár Rally Rendezvény/kiállítás Rendõrségi hírek Rövid hírek Technika Traffipax-hírek Tuning Útinfó Vissza


Hátul a padló is magasabb kissé, úgyhogy a panoráma-hatásnak köszönhetõen a leghátul ülõknek is megfelelõ kilátás jut. Az üléstámlák dõlésszögét pedig úgy állapították meg, hogy kellemes legyen a testtartás, és komfortos az utazás.

Tetszés szerint variálható, praktikus utastér

[3] A hétüléses Partner Tepee kihangsúlyozza az egyterû szabadidõ autók variálhatóságát és praktikusságát. A második és a harmadik sorban elhelyezett üléseket egyenként, a többiektõl függetlenül lehet lehajtani vagy kivenni. Mivel az elõbbiek súlya mindössze 14 kiló, az utóbbiaké pedig 12, tetszés szerint, minimális erõfeszítéssel lehet berendezni az utasteret.

A harmadik sorba a második sor szélsõ üléseinek elõrehajtásával lehet bejutni. Ezt nagyon megkönnyíti a tolóajtók széles nyílása. A gyerekek persze játékosabbnak tartják, ha a poggyásztéren keresztül másznak be, kihasználva a harmadik sor ülései között lévõ távolságot!

Hátul a padlóban három ügyes tárolót alakítottak ki, amelyek egyikében például jól el lehet helyezni az összehajtható kalaptartót. Ezek kiegészítik a második üléssor lábterében található rekeszeket, és jól érzékeltetik a tervezõk minden lehetõséget kihasználó gondosságát. A második sor utasainak komfortját lehajtható „asztalka” és állítható támladõlés fokozza, de mindenki más is kellemesnek találja az utazást a sokféle rakodási és elhelyezkedési lehetõség közepette. Hét ülés esetén a csomagtér 100 liternyi a kalaptartó alatt. Lehajtott harmadik sori ülésekkel 470 literre nõ, illetve 650-re, ha kiveszik az üléseket.

Kényelmes utastér, kényelmesre hangolt felfüggesztés

[2]A hétszemélyes Partner Tepee dinamikus menettulajdonsága, hatékony fékrendszere és felfüggesztési komfortja annak köszönhetõ, hogy maximálisan kihasználták a típus etalonnak számító futómûvében rejlõ lehetõségeket; a rugókat és a lengéscsillapítókat pedig az ötszemélyesénél nagyobb terheléshez illesztették.

Nagyon odafigyeltek a hangszigetelésre, ami egyike az autó erõsségeinek. A harmadik sorban ülõk is könnyedén társaloghatnak az elöl helyet foglalókkal.

Nagyteljesítményû motorok széles választéka
A hétüléses Partner Tepee a következõ motorokkal készül: 1.6 l benzines 16v 110 LE, 1.6 l HDi 90 LE, 1.6 l HDi 110 LE FAP.

Valamennyihez ötfokozatú manuális sebességváltó jár. A 110 LE-s dízelhez részecskeszûrõ (FAP) kapható, a Peugeot környezetvédelmi elkötelezettsége jegyében. Az 1.6-os HDi motor a legújabb dízel-nemzedéket képviseli a márkánál, második generációs közös nyomócsöves befecskendezéssel és 16 szelepes könnyûfém-hengerfejjel. Remekül vezethetõ, csekély fogyasztással és CO2-emisszióval.


[3]A hétüléses verzió kizárólag a Prémium felszereltségben rendelhetõ, és a harmadik üléssor megemelése miatt néhány kiegészítõ opció, mint például a Zenith tetõ és a belsõ tetõcsomagtartó nem rendelhetõ hozzá.

A hétszemélyes Partner Tepee bevezetése 2009 februárjában kezdõdik./Autósoldalak.hu/