[g2]A GT9-et továbbfejlesztve készült el a GT9-R névre hallgató szupersportkocsi. Az autó elméletileg Porsche, ám gyakorlatilag teljesen egyedi fejlesztés: mindössze az alkatrészek 2%-a eredeti, a többi mind a 9ff saját fejlesztése.A GT9 karrierje 2005-ben indult, és az autós szaklapok hamar felkapták az apró cég félelmetes próbálkozását. Az 9ff azóta is nagyban játszik: jelenleg õk készítik a legdurvább Porsche átiratokat, és van egy olyan pletyka is, hogy 911 Turbo-nál gyengébb alappal nem szívesen foglalkoznak.
A GT9 elérte célját, megverte a Bugatti Veyront: 987 lóerõvel 409 km/h-ra gyorsult. Ám a fejlõdés itt nem állhat meg, így elkészült a GT9-R, ami 1120 lóerõs és elméletileg elérheti a 414 km/h-s végsebességet.
[g4]Motorja egy négyliteres bi-turbó hathengeres boxermotor, amit közvetlenül az ülések mögé építettek be a nagyobb stabilitás kedvéért. Az 1120 lóerõhöz 1050Nm csúcsnyomaték tartozik, a 0-100-at 2,9 másodperc alatt futja, a 0-300 sem kell több 15,8 másodpercnél.
A kocsi új rekordjára a készítõk szerint a jó idõ beköszöntéig várni kell.
|