Autós hírek: Chevrolet: Formatervezési pályázat indul


Autóhifi Autosport Bemutató Érdekes Formula 1 Haszonjármû Környezetvédelem Menetpróba, teszt Motorkerékpár Rally Rendezvény/kiállítás Rendõrségi hírek Rövid hírek Technika Traffipax-hírek Tuning Útinfó Vissza


A Chevrolet 2009-ben elõször hirdeti meg Magyarországon is fiatal, tehetséges mûvészeket támogató programját, a Young? Creative? Chevrolet!. A pályázat lehetõséget kínál a mûvészeti egyetemek hallgatóinak arra, hogy öt különbözõ mûvészeti területen; a fotózás, a filmezés, a divat, valamint a zene és képzõmûvészet terén megmérettessék magukat. A pályázatot megelõzõen az érdeklõdõk ingyenes ötnapos szakmai workshop-on vehetnek részt, amely alkalmat kínál a különbözõ mûvészeti ágakhoz kacsolódó szakmai ismeretek elmélyítésére, a konkrét pályázatok-hoz kapcsolódó szakmai kérdések megvitatására, valamint az élet egyéb területein is kiemelkedõ jelentõséggel bíró kommunikációs és önérvényesítési technikák elsajátítására is. 

[3]A pályázók 2009. február 27-ig adhatják le pályamûveiket. Ezt követõen a mûvészvilág, a média és a Chevrolet képviselõibõl álló zsûri kiválasztja mûfajonként a legkiemelkedõbb alkotásokat. Ezután az egyes országok gyõztesei lehetõséget kapnak az európai szintû megmérettetésre is.

Európa-szerte összesen 105 intézmény - 19 országból, közülük öt elsõ ízben nevezett be az immáron harmadik alkalommal megrendezésre kerülõ európai szintû „Young? Creative? Chevrolet!' pályázatra, sõt 2009-ben egy további mûvészeti ággal, a zenével bõvült a paletta.

A versenyen 2009-ben már 19 ország vesz részt; Ausztria, a Balti államok (Észtország, Lettország Litvánia), Belgium, Bulgária, Ciprus, Csehország, Franciaország, Hollandia, Horvátország, Magyarország, Németország, Olaszország, Portugália, Románia, Svájc, Szerbia és Szlovénia.

[2]'Nagyon örültünk a mûvészeti iskolák részére kiírt tavalyi versenyünk pozitív fogadtatásának. Tizenöt országból hetvenöt iskola vett részt, bizonyítva, hogy a diákok szeretik a kihívást, szívesen megmérettetik magukat! Egy olyan dinamikus és gazdag örökséggel rendelkezõ márkának, mint a Chevrolet, óriási potenciált jelent a kapcsolat a kreatív mûvészetek és a márka között. Idén is kíváncsian várjuk az eredményeket a Fotó, Videó, Képzõmûvészet, Divat és Zene kategóriákban. A legérdekesebb számunkra az, ahogyan a diákok megjelenítik, értelmezik a Chevrolet márkát a saját szakterületükön.' - emelte ki Wayne Brannon, a Chevrolet Europe igazgatója.

[5]2009-ben öt új ország csatlakozik a résztvevõk táborához Csehország, Magyarország, Németország, Románia és Szerbia. A „Young? Creative? Chevrolet!' Európa szerte összekapcsolja a fiatal mûvészeket, a résztvevõk nagy száma, pályázatuk sokfélesége pedig garancia a projektek eredetiségére és magas színvonalára.
Néhány intézmény - élve a kezdeményezés kínálta lehetõséggel - már integrálta a versenyt a saját tantervébe is, a „Young? Creative? Chevrolet!' pályázaton dolgozó diákokat konzulensként segítik az intézmény oktatói./Autósoldalak.hu/

A versenyre vonatkozó további információ: www.youngcreativechevrolet.eu