Mindhárom modelben elektromos motorok végzik majd munkát, a sorozat ezért BlueZero névre fog hallgatni, ami utal a nulla emisszióra. A kocsikat külön E-Cell, F-Cell és E-Plus néven mutatják be.
Az E-Cell tisztán elektromos üzemû lesz, az energiát lítium-ion akkumulátorokban tárolja, töltéséhez külsõ áramforrásra van szükség. A kocsi hajtótávolsága körülbelül 200 kilométer lesz, ami városban és rövid távon ideális jármûvé tehetné az E-Cellt, ha gyártásba kerülne.
Az F-Cell egy érdekesen értelmezett hibrid lesz. A lítium-ion akkumulátorok és az elektromos motorok mellett egy belsõégésû benzinmotort is beépítenek, de ez utóbbi közvetlenül nem vesz rész a kocsi meghajtásában, csupán a generátor szerepét tölti be. A pletykák szerint a Smart háromhengeres motorját használják erre a célra.
A harmadik az E-Plus a leginkább elõremutató, ez ugyanis a mozgáshoz szükséges áramot hidrogén üzemanyagcella segítségével állítja elõ a rendszer. Az üzemanyagcellás E-Plus hatótávja 640 kilométer körül várható.
|