Autós hírek: Citroen C5: Nézze más szemmel a Citroënt!


Autóhifi Autosport Bemutató Érdekes Formula 1 Haszonjármû Környezetvédelem Menetpróba, teszt Motorkerékpár Rally Rendezvény/kiállítás Rendõrségi hírek Rövid hírek Technika Traffipax-hírek Tuning Útinfó Vissza


[2]A Citroën vadonatúj C5-ösének „Megtévesztésig német” (Unmistakeably German) címû kampánya a Motor Trader magazin 2008. évi díjátadóján megszerezte a ’Legjobb autóreklám-kampány’ díjat. Négy év alatt ez a második alkalom, hogy a cég megkapta ezt az elismerést – korábban az úttörõnek számító Transformer C4 reklámjáért, amelybõl az interneten futótûzként terjedõ szenzáció lett.

A Citroën „germán” stílusjegyeket megjelenítõ, vakmerõ mutatványa maga mögé utasította a versenyben a Ford Focus ’Beautifully Arranged’ és a VW Golf ’Enjoy the Everyday’ kampányait.

„A Citroën megint elmés és emlékezetes kampánnyal rukkolt elõ, amely fittyet hány a hagyományos autóhirdetésekre. A „Megtévesztésig német” reklámok eredetiek és innovatívak, továbbá arra ösztökélik az autóvásárlás elõtt állókat, hogy többet akarjanak megtudni az autóról.” – kommentálta Curtis Hutchinson, a Motor Trader magazin szerkesztõje.

[3]A díjat Ian Hughes, a Citroën UK marketingigazgatója vette át, aki elmondta: „Borzasztóan örülünk, hogy ez a reklám olyan új érdeklõdõk figyelmét kelti fel a márka iránt, akik a már megszokott és elvárt kiváló minõséget jól felépített, sõt stílusos csomagolásban szeretnék megkapni. Álom és valóság találkozik, amikor olyan kiváló minõségû terméket kínálhatunk, amely egy számunkra új ügyfélkört képes megszólítani és meggyõzni.” /Autósoldalak.hu/

Az Egyesült Királyságban bemutatott kampány megtekinthetõ : http://www.citroenc5.co.uk/entertainment.asp