Autós hírek: Porsche 911: Jó hírnév


Autóhifi Autosport Bemutató Érdekes Formula 1 Haszonjármû Környezetvédelem Menetpróba, teszt Motorkerékpár Rally Rendezvény/kiállítás Rendõrségi hírek Rövid hírek Technika Traffipax-hírek Tuning Útinfó Vissza


A Porsche a legjobb hírnévnek örvendõ német vállalat. Legalábbis így ítélte meg az igazgatósági tagok, ügyvezetõk és vezetõ beosztású alkalmazottak 2.500 képviselõje, akik sorozatban ötödik alkalommal ítélték oda az elsõ helyet a Porsche AG számára.
 
[1]Ezzel a Porsche immár nyolcadik esztendeje áll zavartalanul az „Imázs-profil”, a „Manager-Magazin” kétévente megjelentetett nagytekintélyû tanulmányának ranglistája élén. A megbízásból az Institute TNS Infratest és a BIK Marplan Intermedia által készített tanulmány az összbenyomás mellett az idén elsõ alkalommal vizsgált külön öt imázs-alakító tényezõt: az etikus tevékenységet, az innovációs erõt, az ügyfélközpontúságot, a menedzsment színvonalát, valamint a termék- és szolgáltatási minõséget.
 
[2]A német autóipar ez alkalommal, a magazin 15. imázs-szavazásán is megõrizte dobogós helyezéseit. A legutóbbi felméréshez képest a Porsche AG még tovább is növelte elõnyét: a tíz szakterület összesen 152 vállalatának összértékelésében a sportkocsi-gyártó 893 ponttal gyõzedelmeskedett a BMW (853 pont) és az Audi (850 pont) elõtt. Az elsõ tízben végzett még az Adidas, a Google, a Miele, a Coca-Cola, a Deutsche Lufthansa, a Hugo Boss és a Nokia.
 
A Volkswagen, amelyben a Porsche már közel 31 százalékos tulajdont szerzett, a 76-ról a 26. helyre lépett elõre, s ezzel az elmúlt két év során a legnagyobb imázs-növekedést elért vállalatok közé tartozik./Autósosoldalak.hu/