Autós hírek: Új kézben


Autóhifi Autosport Bemutató Érdekes Formula 1 Haszonjármû Környezetvédelem Menetpróba, teszt Motorkerékpár Rally Rendezvény/kiállítás Rendõrségi hírek Rövid hírek Technika Traffipax-hírek Tuning Útinfó Vissza


A BMW Magyarország Kft. a BMW motorkerékpárok, az eredeti alkatrészek, felszerelések behozatala és forgalmazása mellett a szerviztevékenység felügyeletéért, valamint a marketingkommunikációért is felel a továbbiakban.
A folyamatot a két cég már hónapok óta közösen készíti elõ, hogy az ügyfelek számára zökkenõmentesen tudják biztosítani a magas színvonalú szolgáltatásokat. A két cég közötti szoros együttmûködés a jövõben márkakereskedõi szinten folytatódik.
A BMW Magyarország a motorkerékpárok értékesítésében is hasznosítani fogja a BMW csoport nemzetközi know-how-ját, illetve bevezeti a leányvállalat eddig csak gépkocsik vásárlásakor felkínált lehetõségeit, így pl. a Financial Services szolgáltatást ezentúl a motorkerékpárokat vásárló ügyfelek is igénybe vehetik.
A BMW csoport magyarországi leányvállalata 2004. május 1-jén kezdte meg mûködését, és azóta irányítja a BMW és MINI autók, valamint a felszerelések behozatalát, illetve a szerviztevékenységet. 2005-ben a valamelyest csökkenõ eredményeket produkáló hazai autópiacon a BMW Magyarország eladásai közel 60 százalékos növekedést mutattak 2004-hez képest. 2005-ben 58 százalékkal több BMW-t, illetve 73,3 százalékkal több MINI-t értékesítettek, mint egy évvel korábban. A BMW csoport leányvállalatai között ezzel az eredménnyel a BMW Magyarország érte el a legnagyobb növekedést tavaly.
Tilo von Harling ügyvezetõ igazgató szerint az elért eredmények a BMW csoport hosszú távú stratégiájának sikerét igazolják, és hozzátette, bízik abban, hogy a vállalat 2006-ban a motorkerékpárok terén is tovább javíthatja eredményeit.
/Autósoldalak.hu/