Autós hírek: Smart: A Live Earth hivatalos partnere


Autóhifi Autosport Bemutató Érdekes Formula 1 Haszonjármû Környezetvédelem Menetpróba, teszt Motorkerékpár Rally Rendezvény/kiállítás Rendõrségi hírek Rövid hírek Technika Traffipax-hírek Tuning Útinfó Vissza


A DaimlerChrysler a smart márkával - világviszonylatban egyetlen autógyártóként - hivatalos partnere a 2007. július 7-én több mint 100 helyszínen megrendezésre kerülõ Live Earth koncertsorozatnak, amelyek során a smart szállítja valamennyi fellépõ mûvészt és hivatalos személyiséget. 
 
„A DaimlerChrysler a smart fortwo-val új mércét állított fel a városi közlekedésben, valamint a városok levegõjének szén-dioxid terhelésének vonatkozásában. Mindezt anélkül érte el, hogy  engedményeket tett volna a funkcionalitás, a komfort és a vezetés élményének rovására. Ez a jármû eredményesen ötvözi a modern életstílust, az individuális mobilitással és a környezetvédelem szempontjaival. Ezért örülünk különösen, hogy támogathatjuk a Live Earth projektet és az SOS-kampányt a smart-tal, ezzel az alacsony szén-dioxid kibocsátású autóval.“ - nyilatkozott Dieter Zetsche, a DaimlerChrysler AG vezérigazgatója, a Mercedes Car Group vezetõje.
 
A kilométerenként mindössze 88 gramm szén-dioxid kibocsátással a smart fortwo dízel változata rendelkezik a világon legalacsonyabb CO2-emissziós értékkel, így büszkén viselheti a kitüntetõ CO2-bajnok nevet. Az egyetlen nagyszériában gyártott autó, amely valóban csupán három liter üzemanyagot fogyaszt 100 kilométeren. „A  smart fortwo valódi, nem konvencionális megoldást kínál a korunk városi közlekedésében jelentkezõ problémákra. És efféle megoldásokra van szükségünk a fenyegetõ klímaváltozás tükrében egyéb területeken is. A smart márka segítségével az embereket arra kívánjuk ösztönözni, hogy tudatosan éljenek, és legyenek nyitottak az új, jövõbe mutató kezdeményezésekre.“ - fogalmazott Anders Sundt Jensen, a smart marketing és értékesítési vezetõje.
 
Kevin Wall a következõ szavakkal üdvözölte a smart márkát a rendezvénysorozat hivatalos globális partnereként: „Nagyon örülök, hogy a smart-ban egy ilyen erõs partnerre találtunk, amely már korábban is hatékony lépéseket tett a földünk globális felmelegedése ellen folytatott küzdelemben. Közösen fellépve megmutathatjuk, hogy már rendelkezünk olyan csekély CO2-emissziós technológiákkal, amelyek jelentõsen hozzájárulhatnak a klíma védelmére szolgáló világméretû célkitûzéseink eléréséhez.“
 
„A Live Earth ösztönözni fogja a különbözõ kontinenseken élõket, az ott mûködõ vállalatokat és kormányokat, hogy tegyenek a klímaváltozás ellen.“ -  mondta Al Gore. „A Live Earth a mi globális felmelegedés elleni közös felhívásunkat közvetíti a németek, az európaiak felé és a világon élõ minden emberhez.“
 
A világot behálózó Live Earth rendezvénysorozat célja több mint kétmilliárd ember mozgósítása földünk légkörének védelmére. Az összességében 24 órás élõ zenét nyújtó kilenc koncert helyszíne: Sydney, Tokió, Shanghai, Johannesburg, Isztanbul, Hamburg, London, Rio de Janeiro és New York. Az eseményeket több mint 120 országban közvetíti majd a televízió, a rádió, valamint az internet. A rock- és popzene olyan hírességei, nemzetközi sztárjai jelezték már részvételüket, mint a The Police együttes, Madonna, a Genesis, Bon Jovi, a Red Hot Chili Peppers és Sheryl Crow.
 
„Nagy örömmel tölt el, hogy felléphetek - a rendkívül fontos célért megrendezésre kerülõ - Live Earth koncerten. Remélem, hogy mi, mûvészek nemcsak közremûködésünkkel, hanem személyes hozzáállásunkkal és állásfoglalásunkkal is részt vállalhatunk a fokozottabban környezettudatos szemlélet alakításában.” - mondta Katie Melua énekesnõ. Katie Melua Hamburgban, az egyetlen németországi Live Earth koncerten áll majd a közönség elé.
 
A Live Earth projekt az SOS-kezdeményezés részeként azt a célt tûzte maga elé, hogy  egy világot átfogó mozgalmat indítson a klímaváltozás elleni küzdelem érdekében. Ez a kampány a televízió, a rádió, az internet segítségével, a film lehetõségeinek felhasználásával és a Live Earth koncertekkel kívánja felhívni világszerte az emberek figyelmét földünk globális felmelegedésének veszélyeire. A Live Earth rendezvények kiindulópontját képezik egy, a klíma védelmére szervezõdött szövetség és más, az egyes kormányoktól független civil szervezetek több évre tervezett kampányának. Egyéneket, cégeket és kormányokat kíván mozgósítani a gyors és gyökeres szemlélet- és magatartásváltásra a klímaváltozás fenyegetõ veszélyeinek elkerülésére. Al Gore, az USA egykori alelnöke a szövetség védnökeként és a Live Earth rendezvényekben partnerként támogatja a kezdeményezést. 
 
A smart fortwo 1998. októbere óta immár 36 ország közel 800 000 ügyfelénél bizonyított. A DaimlerChrysler AG márkájaként profitál az anyavállalat színvonalas mûszaki kompetenciájából és az autóiparban szerzett gazdag tapasztalataiból. Az új smart fortwo 2007. áprilisa óta van  jelen az európai piacon, 2008-tól pedig elsõ ízben már az USA-ban is kapható lesz. A smart - mint az egyik legfiatalabb autómárka - az innovációt, funkcionalitást és az életörömet reprezentálja. A smart-ok vezetõire nem az életkoruk, a foglalkozásuk vagy a nemük a jellemzõ - õket életszemléletük teszi hasonlóvá./Autósoldalak.hu/