BMW 525 E61



Vételár: Ár: 1.800.000 Ft
Évjárat: 2004.10
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2018.11
Kivitel: kombi
Állapot: Megkímélt
Km: 262.000
Üzemanyag: Diesel
Sebességváltó fajtája: automata (6 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 2500 cm3
Teljesítmény: 144 KW / 193 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Klíma fajtája: digitális kétzónás klíma
Szín: fekete (metal)

Az eladó BMW 525 E61 felszereltsége:

digitális kétzónás klíma, Állítható kormány, centrálzár, edc (elektronikus lengéscsillapítás vezérlés), elektromos ablak, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, fedélzeti komputer, fűthető tükör, immobiliser, könnyűfém felni, riasztó, sebességfüggő szervókormány, sportfutómű, szervokormány, színezett üveg, tempomat, vonóhorog, fűthető szélvédő, fűthető ülés, ajtószervó, állítható hátsó ülések, automatikusan sötétedő belső tükör, dönthető utasülések, középső kartámasz, multifunkciós kormánykerék, plüss kárpit, tolatóradar, ülésmagasság állítás, roló, függönylégzsák, fényszóró magasságállítás, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), aps (parkolóradar), asr (kipörgésgátló), defekttűrő abroncsok, esőszenzor, esp (menetstabilizátor), guminyomás-ellenőrző rendszer, hátsó fejtámlák, indításgátló, isofix rendszer, autótelefon, cd-s autórádió, gps (navigáció), hifi, rádió, cd tár, mp3 lejátszás, mp4 lejátszás, bluetooth-os kihangosító, kihangosító, 6 hangszóró, azonnal elvihető, frissen szervizelt, garázsban tartott, hölgy tulajdonostól, keveset futott, magyarországon újonnan üzembe helyezett, második tulajdonostól, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv, törzskönyv



Egyéb információ:

Eladó bmw e61 525d! kitűnő állapotban, tökéletes váltó, tökéletes motor, hölgy tulajdonostól új téli gumikkal, frissen szervizelve valós kilométerrel ami alvázszám alapján lekérdezhető, szervizkönyvvel



A használt BMW 525 E61-re itt érdeklődhet:

Eladó neve:
Eladó e-mail címe: Angolsegitseg@yahoo.com
Eladó címe:  Kazincbarcika,
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/987910
Telefon: 06706750905



Térkép





















További Hírek:

Svéd Rali: Ismét skandináv a skandináv dobogón

Rali Világbajnokság, Svéd Rali: Jeges terepen versenyeznek

Monte-Carlo Rali: Ogier negyedik koronáját szerzi Monacóban

Rali Világbajnokság, Monte-Carlo Rali: Izmosabbak, nagyobbak és agresszívebbek

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Hamilton nyer, Rosberg a világbajnok

F1-es beharangozó Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Izgalmas végkifejlet

Ausztrál Rali: Mikkelsené a Volkswagen utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: távoli szezonzárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Hamilton úszott legjobban az árral

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Brazíliában világbajnokot avathatunk

Mexikói F1-es Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton nyert Mexikóban is

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: vajon ezúttal ki nyeri a csatát?

USA F1-es Nagydíj, Austin, Texas: Hamiltonnak nyernie kellett kedvenc pályáján

F1-es USA Nagydíj, Austin: Az USA-val nyit az amerikai versenyek sora

Spanyol Rali: Sebastien Ogier negyedszerre is világbajnok!

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Vegyes utakon tangóznak a ralisok

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Rosberg Japánban a császár

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Lazítás helyett munka, ezúttal Japánban

Korzika Rali: Sebastien Ogier Korzikán is király!

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Taroltak a Red Bullok Malajziában

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Száguldás a „10.000 kanyar raliján”

F1-es Malajziai Nagydíj, Szepang: „Új” helyszínen a Forma-1

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Rosberg zsinórban harmadszorra is nyert

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Az egyetlen teljesen éjszakai futam

Olasz F1-es Nagydíj: Monzát is bevette Rosberg

F1-es Olasz Nagydíj, Monza: Utoljára Európában

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Rosberg nyerte a drámai belga futamot

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Az utolsó nyári futam

Német Rali: Sebastien Ogier ismét a csúcson

Rali Világbajnokság, Német Rali: Aszfaltos száguldás

Német Forma-1-es Nagydíj, Hockenheim: Hockenheim Hamiltonnak kedvezett

Finn Rali, WRC: Brité a finn korona

Rali Világbajnokság, Finn Rali: Finnország, a nagy kedvenc

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Hamilton ötödször nyert a ringen

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Halhatatlan Hungaroring

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton újabb fricskája

F1-es Brit Nagydíj, Silverstone: Csillapodnak az indulatok Angliában?

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Hamilton ellopta a showt

Lengyel Rali: Tanaktól örökölte az aranyérmet Mikkelsen

Rali Világbajnokság, Lengyel Rali: Kelet-Európában a Rali Világbajnokság

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: Az Alpok lábánál folytatják

Európa F1-es Nagydíj, Baku: Rosberg ismét a csúcson

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): izgalmas, új helyszínen a Forma-1

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton Kanadában is király

Szardínia Rali: Neuville nyert Szardínián

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: A vándorcirkusz Kanadába érkezik

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Újabb murvás kihívás

Monacói F1-es Nagydíj, Monte Carlo: Hamilton végre nyert!

Portugál Rali: Meeke simán nyert!

Rali Világbajnokság, WRC, Portugál Rali: Visszatérés Európába

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




BMW 525 E61




BMW 525 E61

BMW 525 E61

BMW 525 E61

BMW 525 E61

BMW használtautó kínálatunkból





A BMW 5-ös sorozatról

2004-2010

BMW 5-ös sorozat

    A nagyautók kategóriájának sportosabb képviselői közé tartozik a BMW 5-ös sorozata, megjelenésének idején még különös formája mára megszokottá vált.

A tradicionális formáktól merészen elrugaszkodott a BMW 5-ös sorozat 2004 tavaszán bemutatott jelenlegi generációja. A lépcsőshátút egy évvel később követte a kombi premierje, majd 2007-ben kisebb modellfrissítést végeztek a sorozaton. Azóta a szokatlan stíluselemek a BMW védjegyeivé lettek, míg az 5-ös sorozat a kategória egyik legjobb sportos limuzinjának számít.


Karosszéria, utastér

Hangsúlyos ívekből áll az 5-ös formája, karosszériájának méretei terjedelmesek. 289 cm-es tengelytávolsága kiemelkedő térkínálatot biztosít, a hátsó üléseken különösen sok a hely, és a csomagtartó mérete is megfelelő. Tágas a kombi kivitel, és bár ledöntött hátsó ülései nem fekszenek síkba, de az így kapott raktér az E-osztályt leszámítva az egyik legnagyobb, ráadásul elektromotorral mozgatott ötödik ajtó is rendelhető hozzá. Utasterét szokatlan vonalak határolják, de az ajtóborítás és középkonzol újszerűsége ellenére funkcionális maradt. Az egyszerű műszerek őrzik a hagyományokat, míg a berendezések többségét az iDrive forgatható nyomógombjával, nagy színes képernyőn megjelenített menürendszerben lehet kezelni.


Műszaki tartalom

Élményszámba megy az 5-ös vezetése, erre a testre szabható vezetőülés és jó fogású kormánykerék, valamint a stabil útfekvést biztosító futómű és a hátsókerékhajtás a garancia. Felárért rendelhető az aktív kormányzás, amely tempótól függően változtatja az áttételt, ezért kis sebességnél kevesebbet kell fordítani a volánon: ez parkoláskor és szerpentinen is jól jön Az alapmotorok csak négyhengeresek, de a soros hathengeresek már sportosan mozgatják az autót, és a nagyravágyók kétféle V8-as közül is választhatnak. A csúcsmodell a V10-es motorral, szekvenciális váltóval és rajtautomatikával szerelt M5. 
Ideális választás lehet a 3 literes dízel, amely három teljesítményfokozatban készül, a legerősebbet két turbótöltő segíti. Hagyományosan összkerékhajtású kivitele is van az 5-ösnek. Rezzenéstelenül kapcsoló automataváltója a modellfrissítés óta kézbeillő kis joystick karral kezelhető. Szintén a közelmúltban apró fogásokkal növelték minden modellváltozat hatékonyságát, ezért azok kevesebbet fogyasztanak a korábbiaknál.


Költségek, felszereltség, biztonság

Függönylégzsák és menetstabilizáló rendszer alapáron jár, de az 5-ös csak négy csillagot szerzett a törésteszten. A megbízhatósági statisztikát az élen zárta.

MŰSZAKI ADATOK

MÉRETEK


Hosszúság Szélesség Magasság Tengelytáv Csomagtér
4 ajtós 4841 mm 1846 mm 1468 mm 2888 mm 520 l
kombi 4843 mm 1846 mm 1491 mm 2886 mm 500/1650 l


MOTORVÁLASZTÉK


Teljesítmény Nyomaték Gyorsulás Végsebesség Fogyasztás
2,0 benzin 163 LE 210 Nm 8,7 s 224 km/h 6,7 l
2,5 benzin 190 LE 235 Nm 8,2 s 237 km/h 7,3 l
3,0 benzin 218 LE 270 Nm 7,1 s 248 km/h 7,4 l
3,0 benzin 272 LE 320 Nm 6,3 s 250 km/h 7,7 l
4,0 benzin 305 LE 390 Nm 6,1 s 250 km/h 10,5 l
4,8 benzin 367 LE 490 Nm 5,2 s 250 km/h 10,9 l
5,0 benzin 507 LE 520 Nm 4,7 s 250 km/h 14,8 l
2,0 dízel 163 LE 340 Nm 8,6 s 223 km/h 5,9 l
3,0 dízel 197 LE 400 Nm 7,6 s 237 km/h 6,2 l
3,0 dízel 235 LE 500 Nm 6,8 s 250 km/h 6,4 l
3,0 dízel 286 LE 580 Nm 6,4 s 250 km/h 6,8 l

Forrás: Autóválasztó.hu

2010-

BMW 5-ös sorozat

A nagyautók kategóriájának sportosabb képviselői közé tartozik a BMW 5-ös sorozata, megjelenésének idején még különös formája mára megszokottá vált.


A tradicionális formáktól merészen elrugaszkodott a BMW 5-ös sorozat 2004 tavaszán bemutatott jelenlegi generációja. A lépcsőshátút egy évvel később követte a kombi premierje, majd 2007-ben kisebb modellfrissítést végeztek a sorozaton. Azóta a szokatlan stíluselemek a BMW védjegyeivé lettek, míg az 5-ös sorozat a kategória egyik legjobb sportos limuzinjának számít.


Karosszéria, utastér

Hangsúlyos ívekből áll az 5-ös formája, karosszériájának méretei terjedelmesek. 289 cm-es tengelytávolsága kiemelkedő térkínálatot biztosít, a hátsó üléseken különösen sok a hely, és a csomagtartó mérete is megfelelő. Tágas a kombi kivitel, és bár ledöntött hátsó ülései nem fekszenek síkba, de az így kapott raktér az E-osztályt leszámítva az egyik legnagyobb, ráadásul elektromotorral mozgatott ötödik ajtó is rendelhető hozzá. Utasterét szokatlan vonalak határolják, de az ajtóborítás és középkonzol újszerűsége ellenére funkcionális maradt. Az egyszerű műszerek őrzik a hagyományokat, míg a berendezések többségét az iDrive forgatható nyomógombjával, nagy színes képernyőn megjelenített menürendszerben lehet kezelni.


Műszaki tartalom

Élményszámba megy az 5-ös vezetése, erre a testre szabható vezetőülés és jó fogású kormánykerék, valamint a stabil útfekvést biztosító futómű és a hátsókerékhajtás a garancia. Felárért rendelhető az aktív kormányzás, amely tempótól függően változtatja az áttételt, ezért kis sebességnél kevesebbet kell fordítani a volánon: ez parkoláskor és szerpentinen is jól jön Az alapmotorok csak négyhengeresek, de a soros hathengeresek már sportosan mozgatják az autót, és a nagyravágyók kétféle V8-as közül is választhatnak. A csúcsmodell a V10-es motorral, szekvenciális váltóval és rajtautomatikával szerelt M5. 
Ideális választás lehet a 3 literes dízel, amely három teljesítményfokozatban készül, a legerősebbet két turbótöltő segíti. Hagyományosan összkerékhajtású kivitele is van az 5-ösnek. Rezzenéstelenül kapcsoló automataváltója a modellfrissítés óta kézbeillő kis joystick karral kezelhető. Szintén a közelmúltban apró fogásokkal növelték minden modellváltozat hatékonyságát, ezért azok kevesebbet fogyasztanak a korábbiaknál.


Költségek, felszereltség, biztonság

Függönylégzsák és menetstabilizáló rendszer alapáron jár, de az 5-ös csak négy csillagot szerzett a törésteszten. A megbízhatósági statisztikát az élen zárta.

MŰSZAKI ADATOK

MÉRETEK


Hosszúság Szélesség Magasság Tengelytáv Csomagtér
4 ajtós 4899 mm 1860 mm 1464 mm 2968 mm 520 l
5 ajtós 4998 mm 1901 mm 1559 mm 3070 mm 440/1700 l
kombi 4907 mm 1860 mm 1462 mm 2968 mm 560/1670 l

MOTORVÁLASZTÉK


Teljesítmény Nyomaték Gyorsulás Végsebesség Fogyasztás
2,0 benzin 184 LE 270 Nm 7,9 s 227 km/h 6,8 l
2,0 benzin 245 LE 350 Nm 6,2 s 250 km/h 6,8 l
3,0 benzin 272 LE 310 Nm 6,5 s 250 km/h 7,6 l
3,0 benzin 306 LE 400 Nm 5,8 s 250 km/h 8,1 l
4,4 benzin 407 LE 600 Nm 5,0 s 250 km/h 10,4 l
4,4 benzin 560 LE 680 Nm 4,4 s 250 km/h 9,9 l
2,0 dízel 184 LE 380 Nm 8,2 s 231 km/h 4,5 l
2,0 dízel 218 LE 450 Nm 6,2 s 243 km/h 5,0 l
3,0 dízel 258 LE 540 Nm 7,4 s 250 km/h 5,7 l
3,0 dízel 313 LE 630 Nm 6,5 s 250 km/h 5,4 l
3,0 dízel 381 LE 740 Nm 7,1 s 250 km/h 6,3 l
3,0 hibrid 340 LE 450 Nm 5,9 s 250 km/h 6,4 l


Forrás: Autóválasztó.hu

Vélemények a BMW 5-ös sorozatról


Autós hírek




Sportágként azonban csak hétvégén (május 14-15), egy látványos rendezvény keretében debütál a gymkhana – a motorsportág, ahol az érzék és a tehetség fontosabb, mint a motorteljesítmény, és ahol a közönség többet kap, mint a gymkhanát alkotó mûfajok bármelyikében. Gymkhana – a világhódító sportág Magyarországra ért [3]Az a több tízmillió ember, aki látta Ken Block videóit, és a több tízezer,...

Tovább a cikkhez



Konstrukciója és alapvetõ felépítése tekintetében az új boxermotor mûszaki alapjául a BMW HP2 Sport DOHC-erõforrása szolgált, amit tervezõi a BMW R 1200 RT számára a túrázók speciális igényeit szem elõtt tartva, célzottan dolgoztak át, illetve fejlesztettek tovább. [6]Noha már elõdje 1.170 köbcentiméteres boxermotorja is mindenfajta útviszonyok közepette illetve menethelyzetek során kellõen dinamikus menettulajdonságokkal szolgált, a BMW R 1200 RT e tekintetben is még magasabbra...

Tovább a cikkhez



Már az R 1200 GS és R 1200 GS Adventure elõzõ generációja is kifejezetten dinamikus menetteljesítményeket és intenzív vonóerõt kínált, amit a hosszú túrák tekintetében is igen széles körû alkalmazhatóság, valamint a kanyargós országutak intenzív és élvezetes élménye tett teljessé. A BMW Motorrad most mindezen erényeket az új motorral kívánja tovább erõsíteni. [2]Konstrukcióját és alapvetõ felépítését tekintve...

Tovább a cikkhez



Az elsõ három helyezett, Zubán Gergely Márton, Bonera Krisztián és Maszlik Dávid a havi rendszeres ösztöndíj-támogatás mellett értékes szakmai és tárgyjutalomban is részesült. A pályázattal a Bosch a fiatal mérnöknemzedéket kívánja motiválni újabb támogatási formával bõvítve az eddigi rendszert. [1]A magyarországi Bosch csoport autóipar területén tevékenykedõ vállalatai 2008 októberében hirdették meg a vállalat...

Tovább a cikkhez



Mindkét különleges tanulmány a motorbiciklik és az autók határán egyensúlyoz, de míg a Simple- Sustainable and and Innovative Mobility Product for Low Energy consumption - vadonatújnak számít, addig a Clever 2002-es találmány. [b2]A háromkerekû csodabogár utascellája a kocsikéhoz hasonló védelmet nyújt az idõjárás, a menetszél ellen, valamint pajzsként viselkedik a balesetek során, illetve jelentõsen megszûri a menetzajokat is. A keskeny kialakítást, az ülések...

Tovább a cikkhez



Az új BMW F 800 R Chris Pfeiffer kiadásának megjelenése alkalmából a névadó háromszoros világbajnok stuntlegenda a BMW híres, „Négy Henger”-ként ismert székházának tetején trükközött. „Ez volt a legizgalmasabb dolog, amit mostanában csináltam. A helyszín fantasztikus volt, egész München a lábam elõtt hevert!” – mondta el a háromszoros stuntbajnok. [2]Az F 800 R Chris Pfeiffer kiadás a bajnok motorjának utcai változata a hagyományos BMW Motorsport...

Tovább a cikkhez



A dinamikus, csupasz F 800-as, nem csak az utakon vált gyorsan elismertté. Az extrém könnyû kezelhetõséget jól szemlélteti a négyszeres világ- és európabajnok motoros kaszkadõr Chris Pfeiffer, aki már 2007-ben és 2008-ban az F 800 S speciálisan átalakított változatát használta, ami nagyon hasonló a késõbbi F 800R-hez. A modell 2008. novemberi, milánói hivatalos bemutatója óta, Chris Pfeiffer már az új F 800 R-rel vesz részt a nemzetközi versenyeken és bemutatókon. Motorja csak...

Tovább a cikkhez



A BMW ActiveHybrid 7 a világ elsõ olyan modellje, amely egy V8-as belsõégésû erõforrást, egy 8-fokozatú automata sebességváltót és egy, a Mild-hibrid koncepció keretében alkalmazott elektromos motort kombinál hajtásrendszerében. A BMW TwinPower Turbo és a Második Generációs Közvetlen Benzinbefecskendezés (High Precision Injection) technikájával mûködõ, továbbfejlesztett nyolchengeres aggregát és a háromfázisú szinkronmotor együttes alkalmazásával a BMW ActiveHybrid 7 342...

Tovább a cikkhez


További Modellek: