SUZUKI WAGON R+

3dautoker.jpg, 37kB


Vételár: Ár: 640.000 Ft
Kezdő részlet: 160.000 Ft
Évjárat: 2001.11
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2018.8
Kivitel: egyterű
Állapot: Normál
Km: 130.257
Üzemanyag: Benzin
Sebességváltó fajtája: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 1298 cm3
Teljesítmény: 56 KW / 75 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Szín: piros

Az eladó SUZUKI WAGON R+ felszereltsége:

elektromos ablak, szervokormány, színezett üveg, pótkerék, vezetőoldali légzsák, rádiós magnó, 4 hangszóró, azonnal elvihető, autóbeszámítás lehetséges, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott



A használt SUZUKI WAGON R+ -re itt érdeklődhet:

Eladó neve: RACIRE Autókereskedés
Eladó e-mail címe: racirekft@gmail.com
Eladó címe: 5000 Szolnok,
Pipacs utca 4.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/981793
Telefon: 06-30/5465-812

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép





















További Hírek:

Svéd Rali: Ismét skandináv a skandináv dobogón

Rali Világbajnokság, Svéd Rali: Jeges terepen versenyeznek

Monte-Carlo Rali: Ogier negyedik koronáját szerzi Monacóban

Rali Világbajnokság, Monte-Carlo Rali: Izmosabbak, nagyobbak és agresszívebbek

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Hamilton nyer, Rosberg a világbajnok

F1-es beharangozó Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Izgalmas végkifejlet

Ausztrál Rali: Mikkelsené a Volkswagen utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: távoli szezonzárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Hamilton úszott legjobban az árral

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Brazíliában világbajnokot avathatunk

Mexikói F1-es Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton nyert Mexikóban is

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: vajon ezúttal ki nyeri a csatát?

USA F1-es Nagydíj, Austin, Texas: Hamiltonnak nyernie kellett kedvenc pályáján

F1-es USA Nagydíj, Austin: Az USA-val nyit az amerikai versenyek sora

Spanyol Rali: Sebastien Ogier negyedszerre is világbajnok!

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Vegyes utakon tangóznak a ralisok

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Rosberg Japánban a császár

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Lazítás helyett munka, ezúttal Japánban

Korzika Rali: Sebastien Ogier Korzikán is király!

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Taroltak a Red Bullok Malajziában

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Száguldás a „10.000 kanyar raliján”

F1-es Malajziai Nagydíj, Szepang: „Új” helyszínen a Forma-1

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Rosberg zsinórban harmadszorra is nyert

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Az egyetlen teljesen éjszakai futam

Olasz F1-es Nagydíj: Monzát is bevette Rosberg

F1-es Olasz Nagydíj, Monza: Utoljára Európában

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Rosberg nyerte a drámai belga futamot

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Az utolsó nyári futam

Német Rali: Sebastien Ogier ismét a csúcson

Rali Világbajnokság, Német Rali: Aszfaltos száguldás

Német Forma-1-es Nagydíj, Hockenheim: Hockenheim Hamiltonnak kedvezett

Finn Rali, WRC: Brité a finn korona

Rali Világbajnokság, Finn Rali: Finnország, a nagy kedvenc

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Hamilton ötödször nyert a ringen

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Halhatatlan Hungaroring

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton újabb fricskája

F1-es Brit Nagydíj, Silverstone: Csillapodnak az indulatok Angliában?

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Hamilton ellopta a showt

Lengyel Rali: Tanaktól örökölte az aranyérmet Mikkelsen

Rali Világbajnokság, Lengyel Rali: Kelet-Európában a Rali Világbajnokság

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: Az Alpok lábánál folytatják

Európa F1-es Nagydíj, Baku: Rosberg ismét a csúcson

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): izgalmas, új helyszínen a Forma-1

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton Kanadában is király

Szardínia Rali: Neuville nyert Szardínián

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: A vándorcirkusz Kanadába érkezik

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Újabb murvás kihívás

Monacói F1-es Nagydíj, Monte Carlo: Hamilton végre nyert!

Portugál Rali: Meeke simán nyert!

Rali Világbajnokság, WRC, Portugál Rali: Visszatérés Európába

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




SUZUKI WAGON R+




SUZUKI WAGON R+

SUZUKI WAGON R+

SUZUKI WAGON R+

SUZUKI WAGON R+

SUZUKI WAGON R+

SUZUKI WAGON R+

További használtautó kínálatunkból





A Suzuki-ról:

A Suzuki Motor Corporation egy japán multinacionális cég, mely fő jövedelmét az autók és motorkerékpárok gyártásával szerzi be.

Suzuki a 12. legnagyobb személygépkocsi gyártó a világon. Több mint 45 000 embert alkalmaz, a világ 163 országában van jelen, 28 vegyesvállalattal közvetlenül vagy értékesítési hálózata révén.

Története

A cégalapító Szudzuki Micsio. Az első termékét 1909-ben, 22 évesen készítette egy pedál-hajtású szövőgépet, és árusítani kezdte.

30 évesen már egy szövőszéküzem vezetője volt. Ekkor hatvan alkalmazott dolgozott az üzemben. Eközben tett szert fémmegmunkálási tapasztalatokra is.

Szudzuki Micsio folyamatosan korszerűsítette a termelést, legújabb szövőszékeit már gépesítette, amihez friss tőkére volt szüksége, ezért 1920 márciusában, 500 000 jen alaptőkével, Suzuki Szövőszékgyártó Vállalat (Suzuki Jidosa Kogyo) néven bevezette cégét a tőzsdére. Ez a dátum tekinthető a mai nevén Suzuki Motor Corporation-ként ismert cég megalapításának.

1922-re a cég már a legnagyobb Japán szövőszékgyárak egyike lett. Azonban a piac telítődni kezdett, mivel Suzuki kiváló minőségű, az akkori igényeket teljes mértékben kielégítő szövőszékei nem romlottak el, így az új szövőszékek iránti igény fokozatosan csökkent.

A második világháború után a szövőszékgyártás ugyan újraindult, de a háború és az azt követő gazdasági helyzet rossz hatással volt a cég rehabilitására.

Szudzuki Micsio a szövőszékpiac telítődése miatt már a háború előtt is felmerült a gyártott termékpaletta járműipari kibővítése, sőt még 1938-ban egy Angliából hozatott Austin Seven típusú gépkocsi alapján egy prototípust is elkészített a gyár fejlesztőgárdája. Azonban az akkori projekt nem valósulhatott meg, mert időközben kitört a világháború.

2010 január 15.én a Volkswagen AG megvette a Suzuki részvényeinek 19.9 %-át, mellyel a Suzuki legnagyobb részvényesének számítanak.

Kronológiai áttekintés

Suzulight
Suzuki gyár Esztergomban. Több, mint 6000 alkalmazottja van a létesítménynek.
  • 1909 Szudzuki Micsio megalapítja a Suzuki szövőgép gyárat.
  • 1922 Legnagyobb szövőszékgyárak egyike
  • 1952 Elkészült az első itt gyártott jármű Power Free néven 36ccm-es kétütemű segédmotorral hajtott kerékpár, amit a 60 ccm-es, kétsebességes Diamond Free követett.
  • 1954 A cég neve Suzuki Motor Corporation-re változik.
  • 1955 A motorbicikliket követte az első itt gyártott autó, a Suzulight, egy elsőkerékhajtású kisautó.
  • 1962Suzuki az 50 ccm-es kategóriában megrendezésre kerülő motorkerékpár-bajnokságon első helyezést ér el.
  • 1963 Az Egyesült Államokban, Los Angeles-ben, U.S. Suzuki Motor Corporation néven, gyári márkaképviselet nyílik.
  • 1967 360 ccm-es, kétütemű motorral piacra kerül a Suzuki Fronte.
  • 1971 Elkészül a Suzuki GT 750, kétütemű, vízhűtéses motorkerékpár.
  • 1974 Elindult a gépkocsiexport
  • 1976Suzuki Fronte új motorja már 450 ccm-es. Piacra kerül a négyütemű, 400, 500 és 750 ccm-es Suzuki GS motorkerékpár sorozat.
  • 1977 Elkészül az első LJ80-as, négykerék-meghajtású Suzuki, melyet már négyütemű, 800 ccm-es motor hajt.
  • 1981 Piacra kerül a CS50-es robogó. Szerződés a General Motors-szal és az Isuzuval.
  • 1982 A diadalmenet folytatódik. A Suzuki az 500-as kategóriában hetedszer is megnyeri az országúti motorkerékpár világbajnokságot. Megkezdi működését a pakisztáni Suzuki gyár. Aláírják az indiai Maruti és a spanyolországi Santana gyár létesítéséről szóló szerződéseket.
  • 1983 Suzuki Cultus néven 1000 ccm-es motorral megjelent a Swift elődje. Majd a Suzuki GTI, 1300 ccm-es motorral 1986-ban.
  • 1988 Elkészül a Vitara, a Suzuki terepjárója.
  • 1989 nyarán a General Motorsszal közösen teljesen felújították a Swiftet. A kerekek hátul is függetlenül rugóznak, a motorokat is tökéletesítették. 1990-ben bemutatták a Sedant is.
  • 1990-ben megállapodtak a magyarországi Suzuki gyártásáról, 1991-ben megalakult a Magyar Suzuki Rt.
  • 1991 Piacra kerül a kétüléses Cappuccino.
  • 1992-ben legyártották az első Magyar Suzukit. 1993 óta az „új autó eladások” listája szerint a Suzuki a legnépszerűbb típus Magyarországon.
  • 1993 Beindul a Suzuki autók gyártása és értékesítése Esztergomban. Hivatalosan is felavatják a Suzuki legújabb autógyárát MagyarországonEsztergomban. A Suzuki Motor Corporation bemutatja a Wagon R-t, a legújabb egyterű autóját.
  • 1994 Japánban az összes autóeladás eléri a tízmilliót.
  • 1995 A motorbicikli export meghaladja a húszmillió darabot. A Suzuki Motor Corporation legújabb fejlesztése a Baleno.
  • 1996 Vietnamban motorbicikli- és személyautó-gyártás indul.
  • 1997 A személygépkocsik tengerentúli értékesítése eléri a tízmillió darabot.
  • 2001 Év végére világszerte 30 millió darab Suzuki gépkocsit értékesítettek, ebből több mint 15 millió darab export piacokon kelt el.
  • 2002májusSuzuki többségi tulajdont szerez a Maruti Indiában.
  • 2002 Új összeszerelő sort helyeznek üzembe a Kosai gyárban.

Vélemények a Suzuki-ról


Autós hírek




Délután 4 óra után 10 perccel történt közlekedési baleset Székesfehérváron a Balatoni úton lévõ parkolónál. Egy soponyai lakos által vezetett Fiat Brava és egy motorkerékpáros ütközött. A motoros 8 napon túl gyógyuló súlyos sérüléseket szenvedett. A balesetben a felelõsség megállapítása még további vizsgálatot igényel. 22 óra 40 perckor a 8-as számú fõúton egy Peugeot 405 típusú...

Tovább a cikkhez



A Vaszar irányából Pápa felé közlekedõ 39 éves férfi 21.30 óra elõtt néhány perccel a város közeli vasúti átjáróhoz érve figyelmen kívül hagyta a fénysorompó tilos jelzését. Az úttesttel az átjáró elõtt párhuzamos pályán haladó és Gyõr-Celldömölk között közlekedõ gyorsvonat vezetõje már hiába fékezett: a mozdony az autó bal oldalt kapta el, mintegy kétszáz méteren keresztül tolta maga...

Tovább a cikkhez



Kedden késõ este egy dunaújvárosi autótulajdonos tett bejelentést, hogy a Vasmú út egyik parkolójából eltûnt a Suzukija. A hölgy vasárnap este parkolta le az autót a lakása mögötti parkolóban. Hétfõn észrevette, hogy nincs meg a kulcsa. Keresni kezdte elõbb a kulcsot, majd az autót is, hátha máshová parkolt le, de sem a kulcsot, sem autóját nem találta. Kedd este bejelentette mindezt a kapitányság ügyeletére. A hölgy bejelentése nyomán szokásos teendõket...

Tovább a cikkhez



2006. szeptember 07-én délután Szeged külterületén, Dorozsma és Sziksós között két személygépkocsi összeütközött. A rendelkezésre álló adatok alapján Bordány felõl Dorozsma irányába haladt egy Suzuki típusú személygépkocsi, melynek elõzésébe kezdett egy mögötte közlekedõ Daevoo. A közlekedési manõver közben azonban a két személyautó eddig tisztázatlan körülmények...

Tovább a cikkhez



A terepjárós történetet hasznos ha két részre bontjuk. Egyik az esztergomi gyárban nemsokára készülõ járgány, a másik a Vitara utódja. Az elsõ szál a legbizonytalanabb, mert hivatalos információk alig vannak a területrõl. Amit biztosan lehet tudni, hogy 2003 tavaszán a Fiat és Suzuki elnöke aláírt egy         megállapodást. A szerzõdés azt takarja, hogy Esztergomban gyártanak évente hatvanezer közös fejlesztésû szabadidõautót. Ebbõl...

Tovább a cikkhez


További Modellek: