VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 VONÓHOROG, FRISS VIZSGÁVAL



Vételár: Ár: 329.000 Ft
Évjárat: 1991.12
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2018.8
Kivitel: Zárt
Állapot: Normál
Km: 284.872
Üzemanyag: Benzin
Sebességváltó fajtája: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 2459 cm3
Teljesítmény: 81 KW / 109 LE
Szállítható szem. száma: 3 fő
Ajtók száma: 4
Szín: fehér

Az eladó VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 VONÓHOROG, FRISS VIZSGÁVAL felszereltsége:

vonóhorog, cd-s autórádió, azonnal elvihető, autóbeszámítás lehetséges, második tulajdonostól, nem dohányzó



Egyéb információ:

Friss műszakival rendelkező Volgswagen Transporter eladó. Korához képest megkímélt állapotban.Méretei: hosszúság 2,7 m , szélesség 1,.6 m, magasság 1,4 m , dobozlemez távolság 1,2 m Felszereltség: vonóhorog, CD-s rádió Hengerűrtartalom: 2459 cm36 Teljesítmény: 81 KW---110 LE Műszaki érvényesség: 2018.08.29. HITEL-LEHETŐSÉG! Bármilyen autó (max. 16 év) vásárlásához reális feltételekkel kaphat hitelt segítségünkkel, akár hozott autóra is! Csak bejön hozzánk, mindent elintézünk. Telefonon tájékoztatjuk, kérésére visszahívjuk. Éjjeli baglyoknak NON-STOP ügyelet. (Autóinkat a Jófogás oldalán ne keresse!)



A használt VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 VONÓHOROG, FRISS VIZSGÁVAL-re itt érdeklődhet:

Eladó neve: Szilágyi Autókereskedés
Eladó e-mail címe: szilagyiautokereskedes@gmail.com
Eladó címe: 4271 Mikepércs,
Debreceni út 21. sz.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/951785
Telefon: (+36) 70/77 24 369
(+36) 52/398 112

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép





















További Hírek:

Rali Világbajnokság, Monte-Carlo Rali: Izmosabbak, nagyobbak és agresszívebbek

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Hamilton nyer, Rosberg a világbajnok

F1-es beharangozó Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Izgalmas végkifejlet

Ausztrál Rali: Mikkelsené a Volkswagen utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: távoli szezonzárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Hamilton úszott legjobban az árral

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Brazíliában világbajnokot avathatunk

Mexikói F1-es Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton nyert Mexikóban is

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: vajon ezúttal ki nyeri a csatát?

USA F1-es Nagydíj, Austin, Texas: Hamiltonnak nyernie kellett kedvenc pályáján

F1-es USA Nagydíj, Austin: Az USA-val nyit az amerikai versenyek sora

Spanyol Rali: Sebastien Ogier negyedszerre is világbajnok!

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Vegyes utakon tangóznak a ralisok

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Rosberg Japánban a császár

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Lazítás helyett munka, ezúttal Japánban

Korzika Rali: Sebastien Ogier Korzikán is király!

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Taroltak a Red Bullok Malajziában

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Száguldás a „10.000 kanyar raliján”

F1-es Malajziai Nagydíj, Szepang: „Új” helyszínen a Forma-1

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Rosberg zsinórban harmadszorra is nyert

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Az egyetlen teljesen éjszakai futam

Olasz F1-es Nagydíj: Monzát is bevette Rosberg

F1-es Olasz Nagydíj, Monza: Utoljára Európában

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Rosberg nyerte a drámai belga futamot

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Az utolsó nyári futam

Német Rali: Sebastien Ogier ismét a csúcson

Rali Világbajnokság, Német Rali: Aszfaltos száguldás

Német Forma-1-es Nagydíj, Hockenheim: Hockenheim Hamiltonnak kedvezett

Finn Rali, WRC: Brité a finn korona

Rali Világbajnokság, Finn Rali: Finnország, a nagy kedvenc

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Hamilton ötödször nyert a ringen

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Halhatatlan Hungaroring

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton újabb fricskája

F1-es Brit Nagydíj, Silverstone: Csillapodnak az indulatok Angliában?

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Hamilton ellopta a showt

Lengyel Rali: Tanaktól örökölte az aranyérmet Mikkelsen

Rali Világbajnokság, Lengyel Rali: Kelet-Európában a Rali Világbajnokság

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: Az Alpok lábánál folytatják

Európa F1-es Nagydíj, Baku: Rosberg ismét a csúcson

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): izgalmas, új helyszínen a Forma-1

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton Kanadában is király

Szardínia Rali: Neuville nyert Szardínián

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: A vándorcirkusz Kanadába érkezik

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Újabb murvás kihívás

Monacói F1-es Nagydíj, Monte Carlo: Hamilton végre nyert!

Portugál Rali: Meeke simán nyert!

Rali Világbajnokság, WRC, Portugál Rali: Visszatérés Európába

F1-es Spanyol Nagydíj: Cserebere fogadom, többé vissza... nem adom

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Rosbergé a negyedik futam is

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Rosberg vs. Hamilton

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 VONÓHOROG, FRISS VIZSGÁVAL




VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 VONÓHOROG, FRISS VIZSGÁVAL

VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 VONÓHOROG, FRISS VIZSGÁVAL

VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 VONÓHOROG, FRISS VIZSGÁVAL

VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 VONÓHOROG, FRISS VIZSGÁVAL

VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 VONÓHOROG, FRISS VIZSGÁVAL

VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 VONÓHOROG, FRISS VIZSGÁVAL

VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 VONÓHOROG, FRISS VIZSGÁVAL

VOLKSWAGEN TRANSPORTER T4 VONÓHOROG, FRISS VIZSGÁVAL

További használtautó kínálatunkból





A Volkswagen-ről:

A Volkswagen konszern német autógyártó vállalat, egyike a legnagyobb autógyártó cégeknek a világon. A cégcsoporthoz tizenkét márka tartozik – a Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, Ducati, Volkswagen Nutzfahrzeuge, Scania és az MAN. Ezenkívül – 19,9%-kal – a Suzuki legnagyobb részvényese. A csoport legnagyobb piaca Kína, ahol külön leányvállalata működik Volkswagen Group China néven. 2011-ben a Volkswagen csoport összesen 8,265 millió autót adott el, mellyel a nemzetközi személygépkocsi-piacon 12,3 %-os részesedést ért el.

A 2011. évi 159 milliárd eurós forgalmát tekintve az egyik legfontosabb európai iparvállalat.

Története

A Volkswagent 1937-ben alapította a nemzetiszocialista német kormány, eredetileg a Volkswagen Bogár gyártására. Adolf Hitler arra utasította az akkori fejlesztőket, élükön Ferdinand Porschével, hogy egy KdF-Wagent, egy „népautót” tervezzenek, mely olcsó, egyszerű , de minősége verhetetlen. A második világháború után 1945-ben az angol hadsereg vette át a lebombázott romokban lévő gyár irányítását. Elkezdődött újra a Bogár gyártása. 1948-ban a brit kormány visszaadta a gyárat teljes egészében a németeknek, akik a volt Opel elnökét, Heinrich Nordhoffot nevezték ki a gyár főnökének.

1960-ban a német kormány részvénytársasággá alakította a céget, részvényei megjelentek a német tőzsdén. 1985 júliusa óta ezeken az értékpapírokon Volkswagen AG-nek (Volkswagenwerk Aktien Gesellschaft) nevezik a társaságot. Ez volt az első jele a cég jövőbeli terveinek – növelni a globális befolyást a nemzetközi autópiacon, melyet más autóipari márkák fúziójában látott. A – Németország kivételével – mindenhol Volkswagen Csoportnak nevezett konszern jelenleg a legnagyobb autógyártó a világon (2009). 2005-ben több mint 5,2 millió járművet értékesített, világpiaci részesedése 9%-nál is nagyobb.

2005 októberében a Porsche 18.53%-os érdekeltséget szerzett a gyárban, melyet 2006 júliusában 25%-ra növelt. Még ugyanebben az évben 30.9%-osra nőtt, szakértők szerint ez a befektetés tökéletesen megfelelt a Porsche stratégiájának.

1998-ban 3 sport- és luxusautó gyártót is felvásárolt, az olasz Lamborghinit, a francia Bugattit, és az angol Bentleyt. A Bugatti Veyron bekerült a Guiness Rekordok könyvébe is, mint a világ leggyorsabb szériaautója. A Lamborghini eladásai is soha nem látott rekordokat döntöttek meg az olasz sportkocsi gyárban az utóbbi évtizedben, valamint mára a Bentley uralja a luxusautó piacot.

2009-ben aztán nagy fordulat következett. Eredetileg Wolfgang Porsche szerette volna felvásárolni a Volkswagent, mely párharc hosszú éveken át zajlott a két gyártó közt, ám végül a Porschét integrálták a wolfsburgi Volkswagen konszernbe, a Volkswagen AG fokozatosan olvasztotta be a sportautó gyártót, kifizetve a Porsche hatalmas, több milliárd eurós tartozásainak nagy részét.

2010-ben 19.9 %-os részesedést vásároltak a Suzukiban, mellyel a Suzuki legnagyobb részvényesévé váltak.

2012-ben felvásárolták az olasz Ducati sportmotorkerékpár gyártót is, mely piaci részesedésének növelésére egyből egy új gyárat kezdtek létesíteni Észak-Amerikában, ahol az Audi modelljei mellett a Ducati sportmotorkerékpárjait is tudják majd gyártani.

Vélemények a Volkswagen-ről


Autós hírek




  Andreas Mikkelsen győzelemre vitte a Volkswagent az utolsó raliversenyén, a szezonzáró Ausztrál Nagydíjon. Ezzel egy korszak ért véget a Rali Világbajnokságok történetében és négyszeres bajnok után jövőre már új gyártót koronázhatnak királlyá. A második hely is a VW-é lett Sebastien Ogier révén. Thierry Neuville harmadik helyezésével bebiztosította második helyét az egyéni ponttáblán. Mikkelsen számára fontos volt ez a győzelem, hiszen meghatározhatja, hogy lesz-e és hogy hol lesz ülése a jövő évben. Bár a norvég pilóta Lengyelország után idén már másodjára állhatott fel a dobogó legfelső fokára, ez sem volt elég ahhoz, hogy kielőzze Thierry Neuville-t és az egyéni ponttábla második...

Tovább a cikkhez



  Sebastien Ogier ismét megcsinálta. A Spanyol Ralin megszerzett győzelmével zsinórban immár negyedszer is világbajnok lett a Volkswagen francia pilótája. A második helyen a helyi hős, Dani Sordo ért célba. A Hyundai spanyol pilótáját saját csapattársa, Thierry Neuville követi a dobogón a harmadik helyen. Ogier viszonylag gyorsan magához ragadta az irányítást a Spanyol Ralin. Ő kezdett az első nap, murván, s ez a tisztogató szerep nem feküdt neki. Dani Sordo mögött autózott, mígnem a második napon, immár aszfalton, erőre kapott. Egy sor szakaszgyőzelmet szerzett, s ezzel az élre tört. Ebben az is segítette, hogy Sordo autója aszfalton alulkormányozottsággal küzdött. A Volkswagen pilótája...

Tovább a cikkhez



  A Korzika Rali hat év szünet után tavaly visszakerült megérdemelt helyére a Rali Világbajnokság naptárába. Azelőtt utoljára 2008-ban rendezték meg ezt a versenyt, majd felcserélte a Francia Rali. Sebastien Loeb hazai ralija volt az a futam, de a szervezők a húzó név híján nem tudták finanszírozni a verseny szervezését, így a helyszín visszakerült a kontinensről a „Szépség Szigetére”, Korzikára. A Korzika Rali története a régmúltra tekint vissza. A versenyt először 1956-ban rendezték meg és a Rali Világbajnokság szerves része volt 1973-2008 között. 2009 egy furcsa év volt a Rali Világbajnokság történetében. Abban az évben ugyanis elmaradt a legendás Monte-Carlo Rali, de a Korzika Rali...

Tovább a cikkhez



  Drámai véget ért a Lengyel Rali vasárnap azután, hogy a sokáig az élen álló és a versenyt vezető Ott Tanak defektet kapott és elvesztette a győzelmet. Ezzel az addig a második helyen autózó Andreas Mikkelsen ezüsttálcán kapta a győzelmet. A norvég pilóta idén a hatodik, akinek sikerült győzelmet szereznie a Rali Világbajnokságban. A harmadik helyen az a Hayden Paddon állhatott dobogóra, aki az előző két ralin célba sem tudott érni. „Egész hétvégén nagyon keményen nyomtuk a gázt. Mindent beleadtunk. Tudtuk, hogy nehéz lesz. Az előző gyorsasági szakasz olyan volt, mint egy háború. A szerencsén múlt minden és ezúttal mi voltunk a szerencsések. Ezt a hétvégét soha nem felejtem el.” –...

Tovább a cikkhez



  Sebastien Ogier domináns teljesítményén egy ideje nem csodálkozunk, így már az sem meglepő, hogy az északi pilóták uralta Svéd Ralit 2015 után zsinórban másodjára is meg tudta nyerni a francia. A legendás Sebastien Loeb mellett ő az egyetlen nem északi pilóta, akinek ez sikerült, s ezzel a Volkswagen pilótája is a legendává válás útját egyengeti. A második helyre zseniális vezetéssel Hayden Paddon hozta célba az új generációs Hyundait. A harmadik hely a legmagasabb, amire skandináv pilóta felállhatott. Mads Östberg ugyanis bronzérmes lett a Forddal. Hayden Paddon még sosem járt ilyen közel ahhoz, hogy nevét beírja a Svéd Ralik történetébe, hiszen új-zélandi még nem állt a dobogó...

Tovább a cikkhez



  A Rali Világbajnokság második fordulója ismét téli kihívás elé állítja a világbajnoki ralimezőnyt. A szezonnyitó futam változó télies körülményei után, a hétvégi Svéd Rali sem lesz egy könnyű vasárnapi sétakocsikázás. Egy a különbség. A skandináv rali mindig is egy klasszikus téli verseny volt szegecses gumikkal nagyon gyors és látványos gyorsasági szakaszokon. Most viszont az enyhe idő hatására elolvadt a jég az utakról, s emiatt a tervezett 21 helyett csak 13 gyorsasági szakasz lesz megtartva. A ralirajongók mielőtt elkeserednének, inkább örüljenek, mivel arról is szó volt, hogy a nagy olvadás miatt, ami a hétvégén zajlott le, akár törölhetik is ezt a nagyon kedvelt ralit. A kötelező...

Tovább a cikkhez



  2016-ben ismét a már hagyományos helyszínen, Monte-Carlóban veszi kezdetét a Rali Világbajnokság. Ez egy nagyon különleges helyszín, amelyet minden pilóta nagyon kedvel. Az ünnepeknek és a teszteléseknek vége, a csapatok tűkön ülnek, jó lesz ismét lendületbe jönni. Még csak januárt írunk, de a többi versenysorozattal ellentétben itt beindult az élet, már decemberben tesztelések folytak. A mediterrán éghajlatú Monaco és a télies dél-franciaországi terep remek helyszín az év eleji bemelegítéshez. Nem lesz könnyű dolga a Monte-Carlo Ralin induló csapatoknak, ahol a hegyekben megjósolhatatlan időjárás nagy fejfájást okozhat. Bár a gyorsasági szakaszok nagy részét aszfalton teszi meg a...

Tovább a cikkhez



  A tét óriási volt, de Sebastien Ogier tudott élni a lehetőséggel Ausztráliában. A francia pilóta megszerezte az Ausztrál Rali első helyét, s így a távoli kontinensen begyűjtötte harmadik világbajnoki címét. A francia nem egyedül ünnepelt, hiszen csapata, a Volkswagen is világbajnok lett, immáron harmadjára, ismét Ausztráliában. A második helyen, ahogy az várható volt Ogier legnagyobb ellenfele, saját csapattársa, Jari-Matti Latvala ért célba. A bronzérmes helyezés Kris Meekéé lett, aki ezzel az eredménnyel az egyéni ponttábla hatodik helyére ugrott. Sebastien Ogier idei hetedik győzelmét gyűjthette be a kenguruk földjén, s harmadik világbajnoki címének megszerzésével bekerült a ralis...

Tovább a cikkhez


További Modellek:

- volkswagen AMAROK - volkswagen BOGÁR (KÄFER) - volkswagen 1200 - volkswagen 1300 - volkswagen 1302 - volkswagen 1303 - volkswagen BORA - volkswagen BUGGY - volkswagen CADDY - volkswagen CADDY LIFE - volkswagen CADDY MAXI - volkswagen CARAVELLE - volkswagen CORRADO - volkswagen EOS - volkswagen FOX - volkswagen GOLF I - volkswagen GOLF II - volkswagen GOLF III - volkswagen GOLF IV - volkswagen GOLF PLUS - volkswagen GOLF V - volkswagen GOLF VI - volkswagen ILTIS - volkswagen JETTA - volkswagen JETTA I - volkswagen JETTA II - volkswagen JETTA V - volkswagen JETTA VI - volkswagen KARMANN GHIA - volkswagen LT - volkswagen LUPO - volkswagen MULTIVAN - volkswagen NEW BEETLE - volkswagen PASSAT - volkswagen PASSAT CC - volkswagen PASSAT I - volkswagen PASSAT II - volkswagen PASSAT III - volkswagen PASSAT IV - volkswagen PASSAT V - volkswagen PASSAT VI - volkswagen PASSAT VII - volkswagen PHAETON - volkswagen POLO - volkswagen POLO I - volkswagen POLO II - volkswagen POLO III - volkswagen POLO IV - volkswagen POLO V - volkswagen SANTANA - volkswagen SCIROCCO - volkswagen SHARAN - volkswagen TARO - volkswagen TIGUAN - volkswagen TOUAREG - volkswagen TOURAN - volkswagen TRANSPORTER - volkswagen TRANSPORTER T1 - volkswagen TRANSPORTER T2 - volkswagen TRANSPORTER T3 - volkswagen TRANSPORTER T4 - volkswagen TRANSPORTER T5 - volkswagen TYP 3 - volkswagen 1500 - volkswagen 1600 - volkswagen TYP 4 - volkswagen 411 - volkswagen TYP 181 - volkswagen UP - volkswagen VENTO - volkswagen EGYÉB