PEUGEOT 207 SW 1.6 HDi Trendy



Vételár: Ár: 1.249.000 Ft
Évjárat: 2009.3
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2019.5
Kivitel: kombi
Állapot: Sérülésmentes
Km: 158.604
Üzemanyag: Diesel
Sebességváltó fajtája: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 1560 cm3
Teljesítmény: 80 KW / 107 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Klíma fajtája: manuális klíma
Szín: fekete (metal)

Az eladó PEUGEOT 207 SW 1.6 HDi Trendy felszereltsége:

manuális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tolótető, elektromos tükör, fedélzeti komputer, fűthető tükör, szervokormány, színezett üveg, tempomat, tolótető (napfénytető), automatikusan sötétedő belső tükör, automatikusan sötétedő külső tükör, dönthető utasülések, pótkerék, tolatóradar, ülésmagasság állítás, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), esőszenzor, esp (menetstabilizátor), hátsó fejtámlák, indításgátló, isofix rendszer, cd-s autórádió, 6 hangszóró, garanciális, autóbeszámítás lehetséges, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv



A használt PEUGEOT 207 SW 1.6 HDi Trendy-re itt érdeklődhet:

Eladó neve: Autó Side
Eladó e-mail címe: euroside66@gmail.com
Eladó címe: 1103 Budapest,
Kőér u. 1/a
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/936163
Telefon: (+36) 70/3650703
+36309429766

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép





















További Hírek:

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

Ausztrál F1-es Nagydíj, Melbourne: Vettel briliáns stratégiával nyert!

Mexikó Rali: Meeke furcsa aranya Mexikóban

Rali Világbajnokság, Mexikó Rali: Latvala, Ogier vagy más?

Svéd Rali: Ismét skandináv a skandináv dobogón

Rali Világbajnokság, Svéd Rali: Jeges terepen versenyeznek

Monte-Carlo Rali: Ogier negyedik koronáját szerzi Monacóban

Rali Világbajnokság, Monte-Carlo Rali: Izmosabbak, nagyobbak és agresszívebbek

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Hamilton nyer, Rosberg a világbajnok

F1-es beharangozó Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Izgalmas végkifejlet

Ausztrál Rali: Mikkelsené a Volkswagen utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: távoli szezonzárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Hamilton úszott legjobban az árral

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Brazíliában világbajnokot avathatunk

Mexikói F1-es Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton nyert Mexikóban is

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: vajon ezúttal ki nyeri a csatát?

USA F1-es Nagydíj, Austin, Texas: Hamiltonnak nyernie kellett kedvenc pályáján

F1-es USA Nagydíj, Austin: Az USA-val nyit az amerikai versenyek sora

Spanyol Rali: Sebastien Ogier negyedszerre is világbajnok!

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Vegyes utakon tangóznak a ralisok

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Rosberg Japánban a császár

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Lazítás helyett munka, ezúttal Japánban

Korzika Rali: Sebastien Ogier Korzikán is király!

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Taroltak a Red Bullok Malajziában

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Száguldás a „10.000 kanyar raliján”

F1-es Malajziai Nagydíj, Szepang: „Új” helyszínen a Forma-1

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Rosberg zsinórban harmadszorra is nyert

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Az egyetlen teljesen éjszakai futam

Olasz F1-es Nagydíj: Monzát is bevette Rosberg

F1-es Olasz Nagydíj, Monza: Utoljára Európában

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Rosberg nyerte a drámai belga futamot

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Az utolsó nyári futam

Német Rali: Sebastien Ogier ismét a csúcson

Rali Világbajnokság, Német Rali: Aszfaltos száguldás

Német Forma-1-es Nagydíj, Hockenheim: Hockenheim Hamiltonnak kedvezett

Finn Rali, WRC: Brité a finn korona

Rali Világbajnokság, Finn Rali: Finnország, a nagy kedvenc

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




PEUGEOT 207 SW 1.6 HDi Trendy

PEUGEOT 207 SW 1.6 HDi Trendy




PEUGEOT 207 SW 1.6 HDi Trendy

PEUGEOT 207 SW 1.6 HDi Trendy

PEUGEOT 207 SW 1.6 HDi Trendy

PEUGEOT 207 SW 1.6 HDi Trendy

PEUGEOT 207 SW 1.6 HDi Trendy

PEUGEOT 207 SW 1.6 HDi Trendy

További használtautó kínálatunkból





A Peugeot-ról:


A
Peugeot Franciaország egyik autógyártó cége. A PSA Peugeot Citroën tagja.


Története

Az Peugeot cég története Jean-Pierre Peugeot-val kezdődik, aki textilipari tevékenységbe kezdett. Munkája eredményeként fiaira, Jean-Pierre és Jean-Frédéric Peugeot-ra egy kelmefestő műhelyt, egy olajüzemet és egy malmot hagyott. A két fiú 1810 körül átalakította a Montbéliard melletti malmot és hengerelt acél gyártásába fogott. A Peugeot Testvérek (Peugeot Fréres) nevű cég eleinte rugókat, fűrészlapokat, kéziszerszámokat valamint kávédarálókat és női szoknyaabroncsokat készített.

Fordulat áll be a cég profiljában: 1885-ben megjelenik a járműipar. Az alapító fiai Armand Peugeot irányításával 1886-ban kerékpárgyártásba kezdenek. A Peugeot cég által gyártott kerékpárok igen változatos formájúak. A kezdeti modell első kereke 1.36 m, hátsó kereke 0.40 m átmérőjű. A későbbi modellek egyre jobban hasonlítanak a mai társaikra. A kétszemélyes tricikli kényelmes közlekedési eszköz, melyen az utasok egymás mellett ülnek.

A cég az 1889-es Párizsi Világkiállításon mutatta be a Serpollet gőzmotoros, kétszemélyes triciklit. 1890-ben már az első négykerekű Peugeot is elkészült: ez volt a Type 2, amelyet már nem gőzzel, hanem gázolajjal működtettek. Armand Peugeot Lille-ben alapított új üzemet Automobiles Peugeot néven; ahol 1899-ben több mint 300, majd a következő évben 500 autó készült. 1904-ben a Párizsi Autószalonon mutatják be az új egyhengeres Bébi-Peugeot-t; amely aztán igazi népautó lett. Közben a Peugeot testvérek fiai is autógyártásba kezdtek; az ő emblémájuk volt a jellegzetes Peugeot-oroszlán. A cégek aztán összeolvadtak és 1913-ra a minden második francia autó a Peugeot-tól származott. A termelés 1923-ban haladja meg először a 10 000 darabot.

Az 1929-ben megjelent Peugeot 201 az első olyan autó, amelyet a mai is használt Peugeot-féle típusszámozással láttak el. Ez lett a cég első sorozatgyártásban gyártott modellje.

A második világháború után viszonylag hamar elkészült az egymilliomodik Peugeot is.

Columbo hadnagy egy cabrio 403-mal jár…

A Peugeot 403-mal kezdődik a Peugeot és a Pininfarina együttműködése.

1967-ben a Peugeot felvásárolja a Citroën részvényeinek a 90%-át. Ezzel alakult meg a PSA Peugeot-Citroën holding.

1983-ban jelent meg a Peugeot 205, amelyet aztán 1998-ban követett a sikeres elődhöz fogható Peugeot 206-os modell. A Peugeot 205-ből több mint ötmillió, a Peugeot 206-ból pedig több mint hat és félmillió példány készült. A siker hatására a cég nemzetközi gyártókapacitásainak bővítésébe kezdett és a brazíliai Rio de Janeiro állam Porto Real városában új üzemet indított be 2010-ben.

1993-ban Európa szerte megkezdődik a Peugeot 306 forgalmazása, amely a sikeres elődöt a 309-et váltotta fel.

Az új évezred első Peugeot-modellje, a Peugeot 607 volt. A cég a 2010-es években a versenytársakhoz hasonlóan piacra lépett hibrid (Peugeot 3008 HYbrid4) és elektromos (Peugeot iON, ami valójában a Mitsubishi i-MiEV egy változata) meghajtású modellekkel is.

Sport

Peugeot 206 WRC

1963-ban a Peugeot 404 győzött a Kelet-Afrika Szafarin, 1965-ben pedig az Argentin Grand Prix-n. A Peugeot 307 WRC 2004-ben és 2005-ben is hivatalos résztvevője volt a Nemzetközi Rali Bajnokságnak.

A cég a kerékpársportban is sikereket ért el: 1977-ig tíz alkalommal nyerték meg az általuk gyártott kerékpárokkal a Tour de France-t.



Vélemények a Peugeot-ról


Autós hírek




A mindössze 2,5 méter hosszú, de négy személynek helyet adó BB1 villanyautó mindenféle szempontból újra feltalálja a gépkocsit: kíméli a környezetet,  ugyanakkor felépítése, stílusa, belsõ designja is merõben eredeti. Elõtérbe helyezi a szabadságot, az optimizmust, sõt az altruizmust is. A BB1 egy újszerû autós élmény ígérete. [1]Folytonosan változik a világ. Egyre nõ a városi forgalom. Mindenki szeretne idõt megtakarítani, a környezet védelme viszont fontosabb,...

Tovább a cikkhez



Kiváló menetteljesítményei és 130 kilométeres hatótávja különösen a lítiumion-akkumulátornak köszönhetõ, amely egyaránt megfelel a városi mobilitás és a környezetvédelem szempontjainak. A Frankfurti Autószalonon elsõ ízben bemutatott ion formájában a legkorszerûbb jármûtechnika vonul be a Peugeot modellválasztékába. A Peugeot 1995 és 2003 között, úttörõként nyitott a 106-tal, és mindmáig világelsõ az eladott „zéró...

Tovább a cikkhez



Neve, az RCZ, különleges és egyedi helyzetét jelképezi a PEUGEOT választékon belül, hiszen ez az elsõ személyautója, amelynek típusjelzésében nem szerepel a középsõ „nulla” vagy „dupla nulla”. Az RCZ felmutatja a PEUGEOT értékek összességét, azokét az értékekét, amelyek sohasem változnak, mégis mindig korszerûek, mert az idõ múlásával örökösen megújulnak. Az autóvezetés legtisztább élvezetére tervezett RCZ...

Tovább a cikkhez



A méretes szélvédõ (1,70 m²) a hatalmas panoráma üvegtetõben (1,69 m²),  folytatódik, amely az egyik legnagyobb a Peugeot kínálatában. Így az utasok egyszerre élvezhetik az utastér világosságát és a nem mindennapi kilátást a külvilágra. Az oldalablakokkal, az oldalsó háromszögletû ablakkal és a hátsó szélvédõvel együtt az üvegfelület eléri az 5,77 m² -t! [1]Az 5008 utasterérõl valóban nem túlzás állítani, hogy...

Tovább a cikkhez



Az 1.6 HDi FAP változatokban alkalmazott elektrohidraulikus szervokormány elsõsorban környezetbarát jellegével tûnik ki. A rásegítésrõl elektromos hajtású hidraulikus szivattyú gondoskodik, melynek mûködése igazodik a jármû sebességéhez, a kormányelfordulás sebességéhez és a szervofolyadék hõmérsékletéhez. [1]A többi 407 modellben is (a hathengeres változatok kivételével) megtalálható elektrohidraulikus szervokormány csökkenti a fogyasztást a hagyományos...

Tovább a cikkhez



Röviden a 308 CC-rõl: Valódi csúcsmodellrõl van szó, van benne nyakmelegítõ (airwave meleg levegõ befújás), robbanótöltettel felugró bukócsõ és – a világon egyedüliként – fejlégzsák. Globálisan fenntartható mobilitás [1]A 79. Genfi Szalon alkalmat ad a Peugeot-nak arra is, hogy felmutassa vezetõ szerepét a kis CO2-kibocsátású jármûvek gyártásában, és egyéb környezetvédelmi kezdeményezésekben, amelyek csökkentik a szén-dioxid...

Tovább a cikkhez



Hátul a padló is magasabb kissé, úgyhogy a panoráma-hatásnak köszönhetõen a leghátul ülõknek is megfelelõ kilátás jut. Az üléstámlák dõlésszögét pedig úgy állapították meg, hogy kellemes legyen a testtartás, és komfortos az utazás. Tetszés szerint variálható, praktikus utastér [3] A hétüléses Partner Tepee kihangsúlyozza az egyterû szabadidõ autók variálhatóságát és praktikusságát. A...

Tovább a cikkhez



Összesen 1 904 000* összeszerelt gépjármû és részben összeszerelt egység értékesítése. A fõbb ténnyek: Európa (18 ország): Stabil, 7,3 %-os személyautó- és kishaszonjármû-piaci részesedés Európában (18 ország). A megújult kishaszonjármû-kínálat jó teljesítménye Európában (18 ország), a piaci részesedése 0,7 százalékponttal, 9,4%-ra nõtt. A piaci részesedés érezhetõ erõsödése...

Tovább a cikkhez


További Modellek: