CITROEN C4 1.6 16 V

3dautoker.jpg, 37kB


Vételár: Ár: 1.079.000 Ft
Évjárat: 2005.5
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2017.7
Kivitel: ferdehátú
Állapot: Normál
Km: 147.000
Üzemanyag: Benzin
Sebességváltó fajtája: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 1587 cm3
Teljesítmény: 80 KW / 107 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Klíma fajtája: manuális klíma
Szín: ezüst (metal)

Az eladó CITROEN C4 1.6 16 V felszereltsége:

manuális klíma, centrálzár, elektromos ablak, elektromos tükör, fedélzeti komputer, szervokormány, tempomat, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, ködlámpa, cd-s autórádió



Egyéb információ:

CITROEN C4 1.6 SX Tempomat. Klima. ABS Vételár: 1.079.000 Ft Évjárat: 2005/7 Állapot: Normál Kivitel: Ferdehátú Kezdőrészlet: 219.000 Ft Havi részlet: 28.000 Ft Futamidő: 45 hónap Kilométeróra állása: 147 000 km Szállítható szem. száma: 5 fő Ajtók száma: 5 Szín: Ezüst (metál) Saját tömeg: 1 200 kg Össztömeg: 1 732 kg Csomagtartó: 320 liter Klíma fajtája: Manuális klíma Üzemanyag: Benzin Hengerűrtartalom: 1587 cm³ Teljesítmény: 80 kW, 109 LE Henger­elrendezés: Soros Hajtás: Első kerék Sebességváltó fajtája: Manuális (5 fokozatú) sebességváltó Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal Műszaki vizsga érvényes: 2017/7 • ABS (blokkolásgátló) • centrálzár • szervokormány • tempomat • ködlámpa • xenon fényszóró • elektromos ablak elöl • elektromos tükör • utasoldali légzsák • vezetőoldali légzsák • térdlégzsák • fedélzeti komputer • CD­s autórádió • autóbeszámítás lehetséges • Magyarországon újonnan üzembe helyezett Leírás Citroen C 4 1.6, Klímával, ABS, 4 Légzsákkal, Szervokormánnyal, Központi Zárral, Cdrádióval, 2 elektromos ablakkal + tükörrel, metálfényezéssel, tempomattal, ködlámpával, fedélzeti komputerrel, xenonnal eladó! Gyors, Rugalmas, Teljes Körű, Helyszíni Ügyintézéssel ( Eredetvizsgálat, Biztosítás Kötés, Hitelügyintézés, STB. ) Várjuk Ügyfeleinket! Öreg Autóját Beszámítjuk! Megkímélt állapotban lévő használt gépkocsikat, az autók vételárába beszámítjuk, 70 darabos használt autó készletünkből választhat! CITY CAR A TÖKÉLETES MEGBÍZHATÓSÁG! AUTÓHITELT SZERETNE A CITY CAR­T KERESSE.



A használt CITROEN C4 1.6 16 V-re itt érdeklődhet:

Eladó neve: City Car
Eladó e-mail címe: citycar@t-online.hu
Eladó címe: 4400 Nyíregyháza,
Debreceni út 164.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/931529
CITROEN C4 1.6 SX Tempomat. Klima. ABS Vételár: 1.079.000 Ft Évjárat: 2005/7 Állapot: Normál Kivitel: Ferdehátú Kezdőrészlet: 219.000 Ft Havi részlet: 28.000 Ft Futamidő: 45 hónap Kilométeróra állása: 147 000 km Szállítható szem. száma: 5 fő Ajtók száma: 5 Szín: Ezüst (metál) Saját tömeg: 1 200 kg Össztömeg: 1 732 kg Csomagtartó: 320 liter Klíma fajtája: Manuális klíma Üzemanyag: Benzin Hengerűrtartalom: 1587 cm³ Teljesítmény: 80 kW, 109 LE Henger­elrendezés: Soros Hajtás: Első kerék Sebességváltó fajtája: Manuális (5 fokozatú) sebességváltó Okmányok jellege: Érvényes magyar okmányokkal Műszaki vizsga érvényes: 2017/7 • ABS (blokkolásgátló) • centrálzár • szervokormány • tempomat • ködlámpa • xenon fényszóró • elektromos ablak elöl • elektromos tükör • utasoldali légzsák • vezetőoldali légzsák • térdlégzsák • fedélzeti komputer • CD­s autórádió • autóbeszámítás lehetséges • Magyarországon újonnan üzembe helyezett Leírás Citroen C 4 1.6, Klímával, ABS, 4 Légzsákkal, Szervokormánnyal, Központi Zárral, Cdrádióval, 2 elektromos ablakkal + tükörrel, metálfényezéssel, tempomattal, ködlámpával, fedélzeti komputerrel, xenonnal eladó! Gyors, Rugalmas, Teljes Körű, Helyszíni Ügyintézéssel ( Eredetvizsgálat, Biztosítás Kötés, Hitelügyintézés, STB. ) Várjuk Ügyfeleinket! Öreg Autóját Beszámítjuk! Megkímélt állapotban lévő használt gépkocsikat, az autók vételárába beszámítjuk, 70 darabos használt autó készletünkből választhat! CITY CAR A TÖKÉLETES MEGBÍZHATÓSÁG! AUTÓHITELT SZERETNE A CITY CAR­T KERESSE.
Telefon: 20/3411679
20/3382979

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép





















További Hírek:

Ausztrál F1-es Nagydíj, Melbourne: Vettel briliáns stratégiával nyert!

Mexikó Rali: Meeke furcsa aranya Mexikóban

Rali Világbajnokság, Mexikó Rali: Latvala, Ogier vagy más?

Svéd Rali: Ismét skandináv a skandináv dobogón

Rali Világbajnokság, Svéd Rali: Jeges terepen versenyeznek

Monte-Carlo Rali: Ogier negyedik koronáját szerzi Monacóban

Rali Világbajnokság, Monte-Carlo Rali: Izmosabbak, nagyobbak és agresszívebbek

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Hamilton nyer, Rosberg a világbajnok

F1-es beharangozó Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Izgalmas végkifejlet

Ausztrál Rali: Mikkelsené a Volkswagen utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: távoli szezonzárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Hamilton úszott legjobban az árral

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Brazíliában világbajnokot avathatunk

Mexikói F1-es Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton nyert Mexikóban is

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: vajon ezúttal ki nyeri a csatát?

USA F1-es Nagydíj, Austin, Texas: Hamiltonnak nyernie kellett kedvenc pályáján

F1-es USA Nagydíj, Austin: Az USA-val nyit az amerikai versenyek sora

Spanyol Rali: Sebastien Ogier negyedszerre is világbajnok!

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Vegyes utakon tangóznak a ralisok

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Rosberg Japánban a császár

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Lazítás helyett munka, ezúttal Japánban

Korzika Rali: Sebastien Ogier Korzikán is király!

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Taroltak a Red Bullok Malajziában

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Száguldás a „10.000 kanyar raliján”

F1-es Malajziai Nagydíj, Szepang: „Új” helyszínen a Forma-1

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Rosberg zsinórban harmadszorra is nyert

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Az egyetlen teljesen éjszakai futam

Olasz F1-es Nagydíj: Monzát is bevette Rosberg

F1-es Olasz Nagydíj, Monza: Utoljára Európában

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Rosberg nyerte a drámai belga futamot

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Az utolsó nyári futam

Német Rali: Sebastien Ogier ismét a csúcson

Rali Világbajnokság, Német Rali: Aszfaltos száguldás

Német Forma-1-es Nagydíj, Hockenheim: Hockenheim Hamiltonnak kedvezett

Finn Rali, WRC: Brité a finn korona

Rali Világbajnokság, Finn Rali: Finnország, a nagy kedvenc

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Hamilton ötödször nyert a ringen

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Halhatatlan Hungaroring

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton újabb fricskája

F1-es Brit Nagydíj, Silverstone: Csillapodnak az indulatok Angliában?

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Hamilton ellopta a showt

Lengyel Rali: Tanaktól örökölte az aranyérmet Mikkelsen

Rali Világbajnokság, Lengyel Rali: Kelet-Európában a Rali Világbajnokság

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: Az Alpok lábánál folytatják

Európa F1-es Nagydíj, Baku: Rosberg ismét a csúcson

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): izgalmas, új helyszínen a Forma-1

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton Kanadában is király

Szardínia Rali: Neuville nyert Szardínián

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: A vándorcirkusz Kanadába érkezik

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Újabb murvás kihívás

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




CITROEN C4 1.6 16 V

CITROEN C4 1.6 16 V




CITROEN C4 1.6 16 V

CITROEN C4 1.6 16 V

CITROEN C4 1.6 16 V

CITROEN C4 1.6 16 V

CITROEN C4 1.6 16 V

CITROEN C4 1.6 16 V

CITROEN C4 1.6 16 V

CITROEN C4 1.6 16 V

CITROEN C4 1.6 16 V

További használtautó kínálatunkból





A Citroën-ről:

A Citroën Franciaország nagy gépjárműgyártó cége.

Múltja

A céget André Citroën alapította fogaskerekek gyártására. A cég emblémájában ma is látható fordított V betű az alapító nyílfogazásúfogaskerék-szabadalmára utal.

Az első autó 1919-ben készült el. Ez volt a Type A, ami már sorozatban készült, és már az „alapmodell” is elektromos fényszóróval, önindítóval és pótkerékkel volt felszerelve. Az 1933-ban bemutatott elsőkerék-hajtású, önhordó karosszériás Traction Avant pedig elegáns formájával és 130 km/h-s végsebességével aratott sikert.
Citroën ezután taxiscéget is alapított, amelyet a saját autóiból állított fel. Ez egyben egyfajta segélyszolgálat is volt: a lerobbant Citroën-eken a taxik segítettek.
André Citroën 1935július 3-án, 57 éves korában hunyt el.

2CV (Kacsa) 1948–1990

Citroën 2CV

Az autó alapötlete még az 1930-as években született, de a második világháború miatt csak később kezdhették el gyártani. A tervezéskor a takarékosság és praktikusság jegyében az alábbi célokat tűzték ki:

  • legyen egyfajta kerekeken gördülő esernyő, amelyet akár kalapban is kényelmesen lehet vezetni
  • legyen képes vele két gazda akár 60 kilométeres sebességgel haladni úgy, hogy egy fél mázsás krumplis zsák vagy egy kisebb boroshordó, esetleg egy rakomány széna is beférjen még a kocsiba
  • az autóval még a színházba járás sem elképzelhetetlen
  • a felfüggesztés olyan legyen, hogy az autóban még földúton se törhessen össze a kosárban szállított tojás
  • ne fogyasszon többet 100 km-en 3 liter benzinnél.

Több mint hatmillió Kacsa készült 1990-ig. A 2CV név a "deux chevaux" kifejezésből eredeztethető, mely azt jelenti "két ló" ill. "két lóerő".

DS 1955-1975

Citroën DS

1955-ben a Párizsi Autószalonon mutatták be. Az első napon 12 000 megrendelés futott be a DS modellre, összesen csaknem 1 500 000 példány készült belőle.
Futurisztikus kinézete, áramvonalassága, és a korban egyedülálló hidropneumatikus (folyadékközvetítéses) felfüggesztése tette ismertté.

Különleges megoldásai közé tartozott az első teljesen műanyagból készült műszerfal, üvegszálas műanyag kabintető, alumínium motorháztető, hidraulikus vezérlésű sebességváltó, az autó süllyedését kompenzáló és a későbbiekben kanyarkövető fényszórók. Fékpedál helyett egy gumigomba szolgált fékezésre, melyhez hidraulikus, a fékerőt a tengelyekre mért terhelés mértékében elosztó fékrendszer kapcsolódott. Az első kerekeket a korban ritkaságnak számító tárcsafékek fékezték. A felfüggesztés egy hidraulikus körre volt kötve a kormányszervóval, fékekkel és sebességváltóval.

Húsz éves pályafutása vége felé az egyik első szériaautó lett, melyben a karburátort elektronikus befecskendezésre cserélték (BOSCH D-Jetronic).

A DS típuselnevezés a francia Déesse szóból ered, amely Istennnőt jelent. Charles de Gaulle személyes használatra, majd protokoll célokra is rendelt belőle. (Az autó megmenette az életét a Petit-Clamart merényletnél, mert a sofőrje kimenekült vele a terrorista támadásból.) Számos filmben is szerepet kapott ez a csodálatos jármű pl.: Fantomasban, és a Piedone, a zsaru című filmben.

Az autó egyszerűbb változata ID (Idée = ötlet, idea) néven került forgalomba.


SM

Citroën SM

1970-ben jelent meg a a híres SM modell. A hat hengeres Maserati V motorral szerelt, hidropneumatikus felfüggesztésű, négy tárcsafékes és speciális szervokormányos autó több mint 220 km/h-s sebességre volt képes (független tesztek szerint 235 km/h), ezzel korának leggyorsabb elsőkerék meghajtású autója volt. Ugyanebben az évben jelent meg a középkategóriás családi modell,a GS

A GS modellben vezették be a DIRAVI elnevezésű kormányművet, amit a Cx és az XM egyes modelljei is megörököltek. Ennél a kormánymű két szelepet vezérel. A DIRAVI (a francia „DIrection assistée à RAppel asserVI” rövidítése) egy sebességfüggő kormányrásegítő, és nevének második fele arra a mellékhatásra utal, hogy járó motor esetén az elengedett kormánykerék álló helyzetben is visszaforog a középállásba. A DIRAVI előnyeként tartják számon, hogy az úthibák nem érezhetőek a kormányon, és hogy defekt esetén is uralható marad a gépjármű. Hátrányának tekintik a nagyfokú érzékenységét és hogy azt, hogy nem érezni a kerékállást, továbbá hogy eltart egy darabig, amíg hozzászokik valaki.

CX

A CX modellt 1974-től 1991-ig gyártották, formatervezője tervezője Robert Opron. Ez az utolsó Citroen, amit a PSA korszak előtt terveztek, bevezetését hosszú fejlesztés előzte meg.

A PSA korszak

1974-ben a Citroën társul a Peugeot-val, és csatlakozik a PSA csoporthoz.

AX, BX és XM

1982-es Párizsi Világkiállításon a mutatták be a BX modellt.
A berline modelleket 1994-ig gyártották hivatalosan, de a kombi break kivitel utolsó darabjai 1996-ban gördültek ki a gyárból. 1986-os Párizsi Világkiállításon jelent meg az AX modell, amit eredetileg a Kacsa leváltására terveztek.
A CX-et leváltó XM elnyeri Az Év Autója címet 1989-ben.

Forrás: Wikipédia
Olvass tovább

Citroen vélemények


Autós hírek




Kris Meeke lett a nevető harmadik a hétvégén Mexikóban, mert bár különös módon majdnem eldobta a biztos győzelmet, mégis sikerült felállnia a dobogó legfelső fokára. Sem Sebastien Ogier, sem a svédországi győztes Jari-Matti Latvala nem szerezte meg az első helyet ezen a mindkettőjük számára bejáratott terepen. Ehelyett átadták a stafétát a Citroennel versenyző fiatal észak-írnek. Ogier a második helyre hozta célba Fordját, miközben Thierry Neuville végre dobogóra vitte a Hyundait. Kiegyenlítetten alakul eddig a 2017-es Rali Világbajnokság. Három rali után három különböző gyártó pilótái értek célba az első helyen. A szezon első murvás versenye más változást is hozott. Idén először ugyanis...

Tovább a cikkhez



A Rali Világbajnokság második fordulója az egyetlen igazi téli-havas versenye a Rali Világbajnokságnak. A Monacóból rajtoló szezonnyitó Monte-Carlo Ralin az észak-franciaországi változó télies körülményeknek köszönhetően a mezőny már belekóstolhatott a havas-jeges utakba. Ennek ellenére a Svéd Rali az, ahol igazán nagy kihívások elé néznek az ezekhez a körülményekhez nem szokott pilóták. Nem véletlen, hogy az északi pilóták előnyben lesznek itt, még akkor is, ha Sebastien Ogier, az M-Sport francia pilótája nyerte az elmúlt két év Svéd Raliját.Ez a skandináv rali, amely Svédország mellett Norvégiába is ellátogat, mindig is egy klasszikus téli verseny volt szegecses gumikkal nagyon gyors és...

Tovább a cikkhez



  A 2016-os Rali Világbajnokság szokatlan helyen ér véget, a kenguruk földjén, a messzi Ausztráliában. A hagyományosan szezonzáró Wales Rali helyét vette át Ausztrália, gyaníthatóan azért, hogy csökkentsék az utazási és szállítási költségeket és kedvezzenek a mindig újításra kész ausztrál szervezőknek. Ez az a verseny, amelyet az elmúlt években kihagyásokkal rendeztek meg, de 2013 óta immár zsinórban negyedszer biztos a helye a versenynaptárban. Ennek sokan örülnek, hiszen ezt a helyszínt mindenki kedveli és várja, bár nagyon messzire kell érte repülni. A világbajnoki címek elkeltek, csendes levezetése lesz ez az utolsó rali a szezonnak. Sebastien Ogier és a Volkswagen korábban...

Tovább a cikkhez



  A Volkswagen pilótája, Sebastien Ogier Németország után Korzikán is nyerni tudott, ráadásul hazai versenyén pályafutása során először állhatott fel a dobogó legfelső fokára. A francia rajtcél győzelmet szerzett és ezzel jó úton halad negyedik világbajnoki címe felé. A második helyezett Thierry Neuville volt a Hyundai volánja mögött, míg bronzérmesként Andreas Mikkelsen ért célba a Volkswagennel. „Nagyszerű érzés és ez az, amit egész hétvégén akartunk. Ez az első győzelmem Korzikán, egy ilyen történelmi helyszínen! A világbajnokság egész jól néz ki számunkra.” – nyilatkozta a címvédő világbajnok. Bár Ogier végig domináns teljesítmény nyújtott azért szerep jutott más pilótáknak is. Kris...

Tovább a cikkhez



  Idén ismét meglepetéseredmény született Finnországban. A Finn Ralit ugyanis ezúttal nem egy északi versenyző nyerte meg. A brit Kris Meeke 29,1 másodperces előnnyel verte az előző két Finn Ralit megnyerő Jari-Matti Latvalát. A bronzérmes helyezés Craig Breené lett, aki ezzel első világbajnoki dobogós helyezését gyűjtötte be. Kris Meeke történelmet írt Finnországban vasárnap, hiszen ő az első brit pilóta, akinek sikerült megnyernie ezt az északi pilóták által uralt raliversenyt. A Citroen versenyzője ráadásul felülmúlta Latvala tavalyi gyorsasági rekordját, hiszen elérte a 126,60 km/órát. Ez volt Meeke idei második győzelme Portugália után. A brit megérdemelten állhatott a dobogó...

Tovább a cikkhez



  Egy kis amerikai kitérő után az út gladiátorai visszatértek a vén kontinensre, hogy a nyarat teljes egészében Európában töltsék. A három nyári hónapban négy, már megszokott helyre érkeznek meg a ralisok. A hétvégére először is Olaszországba utaznak, s Szardíniában kiderül majd, vissza tudnak-e ülni a trónra a Volkswagen pilótái. 2015-ben mind a négy nyári ralin győzedelmeskedtek pilótái, de idén már két másik pilótának is átengedték a győztes trófeát. Sebastien Ogier és Andreas Mikkelsen azért megnyugodhat, mert még mindig az egyéni ponttábla élén állnak. Míg Ogiernek tetemes az előnye a ponttábla legtetején, addig Mikkelsen csak most tornázta vissza magát az elitbe, s előnye a második...

Tovább a cikkhez



  Kris Meeke nem rozsdásodott be azután, hogy az előző két versenyen nem állt rajthoz. A brit pilóta vasárnap Portugáliában ugyanis meglepetésgyőzelmet szerzett. A második helyen a tavaly bronzérmes helyezett, Andreas Mikkelsen ért célba úgy, hogy az utolsó nap során lepipálta csapattársát, a címvédő Sebastien Ogier-ét. Mikkelsen ezzel a helyezéssel elérte a célját, bekerült a dobogósok közé az egyéni ponttáblán. A Citroennel versenyző győztes a 19 gyorsaságiból mindössze az elsőn nem állt az élen, s a tavalyi argentin győzelmét követően most ralis pályafutása második győzelmét szerezte meg. „Azt kell mondjam, szinte teljesen tökéletesre sikerült az a hétvége – ahogy az a nagykönyvben meg...

Tovább a cikkhez



  Kis amerikai kitérő után a Rali Világbajnokság mezőnye visszatér a versenynaptár egyik legkedveltebb és egyben egyik legkalandosabb történelmű ralija színhelyére, Portugáliába. Korábban ez a rali sokáig stabil része volt a Rali Világbajnokságnak, de egy kis kihagyás után 2009-ben tért vissza megérdemelt helyére a raliversenyek elitjébe. Azóta minden évben örömmel látogat el a világbajnoki mezőny ebbe a csodás országba. A téli szezonkezdetet követően ismét egy hosszabb szünet után tértek vissza a csapatok a tavaszi Európába a meglepetéssel zárult Argentin Ralit követően. Dél-Amerikában teljesen felborult a papírforma, ahogy tavaly, úgy idén is. Hayden Paddon ugyanis első győzelmét...

Tovább a cikkhez


További Modellek: