HONDA ACCORD 2,2 I

3dautoker.jpg, 37kB


Vételár: Ár: 260.000 Ft
Évjárat: 1992.5
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2018.6
Kivitel: sedan
Állapot: Normál
Km: 183.574
Üzemanyag: Benzin
Sebességváltó fajtája: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 2155 cm3
Teljesítmény: 110 KW / 147 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Szín: bordó

Az eladó HONDA ACCORD 2,2 I felszereltsége:

cd-s autórádió, azonnal elvihető, garázsban tartott, nem dohányzó, törzskönyv



A használt HONDA ACCORD 2,2 I-re itt érdeklődhet:

Eladó neve: RACIRE Autókereskedés
Eladó e-mail címe: racirekft@gmail.com
Eladó címe: 5000 Szolnok,
Pipacs utca 4.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/854706
Telefon: 06-30/5465-812

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép









További Hírek:

F1-es Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Mennyei környezetben zár a világbajnokság

Ausztrál Rali: Neuville-é a szezon utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: Paradicsomi zárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Vettel nyert, Massa búcsúzott

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Utolsó szamba Brazíliában

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton világbajnok lehet Mexikóban

Rali Világbajnokság, Wales Rali: Ogier Walesben ünnepelhet

USA F1-es Nagydíj, Austin: Hamilton nyer, de még nem világbajnok

F1-es USA Nagydíj, Austin: A Forma-1 beveszi Amerikát

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Hamilton nyert, Vettel bánkódott

Spanyol Rali, WRC: Meeke nyert, Ogier a vb cím kapujában

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Finisében a Rali Világbajnokság

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Szünet nélkül Japánban

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Verstappené az utolsó maláj trófea

F1-es beharangozó Malajziai Nagydíj, Szepang: Búcsú Malajziától

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Hamiltoné ez az arany is

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Száguldás sötétben

Olasz F1-es Nagydíj, Monza: A Mercedes ismét hengerelt Itáliában

F1-es beharangozó Olasz Nagydíj: Monzában búcsúznak Európától

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Hamilton újabb aranya

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Pihenés után munka

Német rali: Tanak nyert, Ogier ismét az élen

Rali Világbajnokság, Német Rali: Utolsó aszfaltos megmérettetés

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Sebastian Vettel nyerte a Magyar Nagydíjat

Finn Rali: Lappi északon tartotta a trófeát

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Kubica is nálunk köröz

Rali Világbajnokság, Finn Rali: A leggyorsabb rali következik

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton negyedszer is behúzta

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Bottas második aranya!

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: A Forma-1 már a sógoroknál jár

Lengyel Rali: Neuville triplázásával közelebb a bajnoki címhez

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): F1 az egyik legújabb helyszínen

Szardínia Rali: Tanak megnyerte!

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton hatodik kanadai aranya

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: egy újabb utcai pálya, csak épp Amerikában

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Ismét murván

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




HONDA ACCORD 2,2 I

HONDA ACCORD 2,2 I




HONDA ACCORD 2,2 I

További használtautó kínálatunkból





A Honda Motor Company, Limited egy tokiói székhelyű multinacionális vállalat.

Az 1948 szeptemberében alapított Honda Motor Co. Ltd. létezése első percétől fogva kivételes színvonalú mérnöki teljesítményéről ismert. Az ezt követő 50 év során ezt olyan értékekkel bővítette, mint a társadalmi felelősségtudat és a környezet védelme. Mára egy több mint 150 ezer embert foglalkoztató világcéggé nőtt, amely 34 országban több mint 110 termelő- és fejlesztőegységet működtet. A 2002. március 31-én lezárt pénzügyi évben a Honda 8 millió motorkerékpárt, 4,4 millió munkagépet és 2,9 millió személyautót értékesített.

1977 óta nem Japán a Honda legnagyobb gépjárműpiaca. Ez a kitüntető cím az Amerikai Egyesült Államokat illeti meg, ahol évente közel 1,25 millió Honda gépkocsit adnak el. Japán csak a márka második legnagyobb piaca, őt pedig Európa követi: itt Németország és Anglia közel 60-60 ezer, Olaszország pedig 40 ezer eladott autóval a legjelentősebb nemzeti piac a földrészen.

A Honda az apró munkagépektől kezdve a kísérleti repülőgépekben használt turbólégcsavaros hajtóművekig nagyon sok mindent gyárt; motorjai a világ legtöbb országában kaphatóak. A Honda nevéhez fűződnek azok a kísérleti villanymotorok, amelyek a világ első, kifejezetten elektromos üzeműre épített, nikkel-fémhidrid akkumulátorról működő autóját, az EV PLUS-t hajtották. A szolárcellás járművek Ausztráliában megrendezett 2000 mérföldes versenyén győzedelmeskedő, a The Dream (Az Álom) névre keresztelt gépkocsiban a nap energiáját használta fel.

Autógyártás

A Honda már 15 éve működött, amikor elkezdett gépkocsikat gyártani, és újabb tíz évbe telt, mire a nemzetközi autóipar fontos szereplőjévé vált. A 80-as évek elején a Honda már vezető multinacionális vállalat volt. A Honda 1963-ban 136 járművet gyártott. Egy évvel később 5210, 1965-ben pedig már 8779 darabot, amelyek egynegyedét exportálták. A termelés ezután visszaesett 3209 járműre, egy újabb év elteltével, 1967-ben azonban ismét fellendült, nem kevesebb, mint 87 000 darabra. A siker kulcsa az erős hazai piac volt: 1968-ban 186 500, 1969-ben 232 000 járművet gyártottak, és a termelésnek csupán 5%-át exportáltak.

A Honda első sorozatgyártású négykerekűje a sportos S500 kétüléses, valamint a T360 haszonjármű volt. Ezeket követte a fejlett S600 kupé, majd 1965 októberében az L700 kombi. Az S500-ast benevezték az 1964-es Liege–Szófia–Liege-ralira, az 1967-es világbajnok, Denny Hulme által vezetett S600 pedig kategóriagyőztes lett a Nürnburgringen szeptemberben megrendezett ADAC 600 kilométeres tartóssági futamon. Ez volt a Honda első sikeres autóversenye.

Az N360 törpeautó kéthengeres négyütemű motorja félelmetes 8500/perc fordulatszámig pörgött fel. A 354 cm³-es erőforrás 31 lóerőt teljesített, és teljesen szinkronizált, négyfokozatú sebességváltón keresztül hajtotta az autó első kerekeit. A Honda a motorokról autókra átnyergelő fiatal japán vásárlóknak szánta a kocsit. Az N360 időzítése tökéletes volt: az 1960-as években megkezdődött a kisautók forradalma.

Honda a léghűtés lelkes híve volt, ami hosszan tartó, emlékezetes viták forrása volt közte és mérnökei között. Az 1969-es Honda 1300 tervein dolgozva szerette volna, ha az N360 és az azt leváltó, N600 mellett a többi utcai modell is léghűtést kapna. Az elegáns kisautó 100 lóerős, keresztben beépített motorja 176 km/h végsebességre tette képessé az elsőkerék-hajtású modellt, amelyet tárcsafékekkel, valamint a zajcsökkentés érdekében Dual-Dyna léghűtéssel (DDAC) szereltek fel. A rezonanciák csillapítására egy bonyolult, hűtőszárnyakkal kombinált légbevezető rendszert terveztek, így a motor minden idők egyik leghalkabb léghűtéses erőforrása lett.

Az autó 1970-ben bemutatott, kecses kupéváltozata népszerű volt, a szedánt azonban 1972-ben le kellett váltani a vízhűtéses 145-ös modellel. A problémáknak köszönhetően a Honda kutatási és fejlesztési részlegei nagyobb mozgásteret kaptak. Honda 1973-ban elfoglalta a legfelső tanácsadó tiszteletbeli posztját.

A Honda Motor nem családi vállalkozás volt, és Honda szabályát, ami megtiltotta a családtagok belépését, az igazgatókra is kiterjesztették. A vállalat minden egyes tagja egyenlőnek számított, különbségek csak a dolgozók szerepében, illetve a fizetésükben mutatkoztak. Ez a filozófia minden újonnan létrehozott irodában és üzemben is érvényes volt.

2006-os Honda Civic

Az autógyártás 1970-ben a léghűtéses Z360-assal folytatódott. Ez később egy egész kisautó alapjául szolgált, és az 1971-es, 1971 cm-es léghűtéses Life mini autón át a keresztben beépített 1,2 literes motorral hajtott Civic 1972-es premierjéhez vezetett.

Az 1300-as magas költségei miatt a motorkerékpár-részlegre hárult a gépkocsigyártás finanszírozása. Az utóbbi csak 1973-ban, a Civic sikerét követően került ismét előtérbe.

1971-ben kezdtek el dolgozni a Honda találékonyságának újabb fényes példáján, a rétegelt feltöltésű CVCC-motoron (Compound Vortex Controlled Combustion, összetett örvényvezérlésű égés). A CVCC megkoronázta a Honda kutatási és fejlesztési munkásságát, amely elismerten évekkel a világ autóipara előtt járt: a versenytársak ugyanis megvalósíthatatlannak tartották az Amerikai Egyesült Államokban 1975-ben bevezetendő Muskie emissziós törvény előírásait.

A Honda a CVCC-motorral felszerelt Civic modellel vetette meg lábát későbbi legnagyobb piacán, az Amerikai Egyesült Államokban.

Miután 1973 októberében Kavasima Kijosi lett a Honda elnöke, a vállalat látványos növekedésnek indult. Ekkor a vállalat forgalma kevesebb mint 400 milliárd jen volt, 1979-re azonban – a háború után alapított japán gyártók közül elsőként – meghaladta az 1 billió jent. A Honda forgalma 1980-ban már 1,5 billió jen volt, így alig 32 év alatt a japán cég elérte a General Motors éves forgalmának egy tizedét.

Kavasima kinevezése egybeesett az első olajválsággal, ami inflációval és recesszióval sújtotta Japánt. Amerika ugyanekkor szigorította károsanyag-kibocsátási törvényeit, ami az egész világon nehéz feladat elé állította az autóipari kutató-fejlesztő mérnököket. 1973-ban a gépkocsik és motorkerékpárok ára világszerte 15%-kal emelkedett, a Honda azonban a termelés növelésével állandó szinten tudta tartani az egy autóra eső költségeket. A motorkerékpárok gyártása évi 3 millió darabra nőtt: ebből egymilliót Japánban készítettek és értékesítettek, további egymilliót exportra gyártottak az anyaországban, a harmadik milliót, pedig külföldön állították elő. Kavasima a Honda munkagépválasztékát is kibővítette; a vállalat áramfejlesztőket, talajművelő gépeket, fűnyírókat, outboard hajómotorokat és vízpumpákat gyártott.

Modelpaletta

Európa

  • Jazz
  • Civic
  • CR-Z
  • Insight
  • Accord
  • Accord Tourer
  • CR-V

Japán

  • Life
  • Zest
  • Freed
  • Vamos Hobio
  • Fit Shuttle
  • Civic
  • Civic Type-R
  • Inspire
  • Crossroad
  • Partner
  • Airwawe
  • Stream
  • Stepwgn
  • Elysion

USA

  • Fit
  • Element
  • Civic
  • Civic Coupé
  • Accord
  • Accord Coupé
  • Pilot
  • Ridgeline
  • Odyssey
  • Acura TL

India

  • Brio
  • City


Forrás: Wikipédia
Olvass tovább

Vélemények a Honda-ról


Autós hírek




  Az őszre helyezett Malajziai Nagydíj után nem pihenhetnek a csapatok, alig egy hét múlva már Japánban állnak rajthoz. A pilóták szeretnek itt versenyezni. A japán sportismerő és szerető nemzet, s a fanatikus rajongók nagy lelkesedéssel fogadják a mezőnyt. A Forma-1-es résztvevők örömét az időjáráson kívül csak Jules Bianchi tragikus balesetének szomorú évfordulója ronthatja el. Tetemes hőmérséklet különbség várható Malajziához képest, amely megterhelő lehet. A tengerentúli futamok során nem nagyon van lehetősége a csapatoknak nagy változtatásokat végrehajtani autóikon. A nagy távolság és a versenyek közötti szűk időkeret nem ad lehetőséget nagy bakik orvoslására. A Mercedesnél pedig...

Tovább a cikkhez



Nagy teljesítményű, alacsony károsanyag-kibocsátású kompakt dízel erőforrással bővül a Civic motorpalettája. Az új, 1,6 literes i-DTEC dízelmotor az Earth Dreams motorcsalád első európai piacra szánt tagja, bemutatkozása 2013 elején várható. A 120 lóerős hajtómű a kategória egyik legnyomatékosabb erőforrása, kétezres percenkénti főtengelyfordulatnál 300 Nm-t ad le, szén-dioxid-kibocsátása pedig mindössze 94 gramm kilométerenként. Fejlett műszaki megoldásainak köszönhetően az 1,6 i-DTEC motor rendkívül alacsony fogyasztást és kiemelkedő vezetési élményt nyújt a felhasználó számára.Civic 1,6 i-DTECAz új, 1,6 literes i-DTEC motor fejlesztésekor kifejezetten az európai vásárlók igényeit...

Tovább a cikkhez



Az IMA betûszó jelentése Beépített Segédhajtómû, amely egy alacsony belsõ súrlódással mûködõ, 1,3 literes benzinmotorból áll, mint az erõ elsõdleges forrása, illetve a rendszer része még egy ultra vékony villanymotor és kompakt akkumulátor-csomag, valamint egy fokozatmentes automatikus váltómû. Ezt a rendszert sikerrel alkalmazták nemcsak az Insightban, hanem a Civic IMA-ban, és utódjában, a Civic hibridben is. Az évek során a rendszer továbbfejlõdött, egyre kisebb lett, csökkent a tömege,...

Tovább a cikkhez



A hibrid technológia fejlesztése mögött meghúzódó motiváció alapvetõ eleme, hogy kerüli a pazarlást. Egyszerûen fogalmazva: egy hagyományos autó hajtásláncában a fékezés közben keletkezõ energia elvész, hiszen hõként és zajként eltûnik az atmoszférában. A Honda kutatással és fejlesztéssel foglalkozó mérnökei pedig azt a célt tûzték ki maguk elé, hogy hasznosítsák ezt az energiát a felhasználók és a környezet...

Tovább a cikkhez



Két és fél hónapon keresztül próbált meg vevõt találni az autógyártó a csapatra, ám nem járt sikerrel. Legutóbb a Virgin cégcsoport elnökét említették mint lehetséges vásárlót, ám Richard Branson csak bizonyos feltételekkel vásárolta volna meg az istállót. Fukui egy sajtótájékoztatón elmondta, a december eleje óta eltelt idõszakban több érdeklõvel tárgyaltak, kaptak is ajánlatokat, ám a valódi vevõt nem...

Tovább a cikkhez



Az Európában elsõként az Autószalonon bemutatkozó új Insight egy ötüléses, praktikus, megfizethetõ árú családi autó, amely nagyszerû fogyasztást és kedvezõ CO2, illetve egyéb emissziós szinteket kínál. [2]A Honda legújabb hibridautója feléleszti az Insight modellnevet, amelyet 1999-ben használt elsõ ízben a vállalat. A Honda abban is követi a hagyományokat, hogy hibrid modellje számára külön áramvonalas karosszériát épített, amely tovább...

Tovább a cikkhez



Most már hivatalosan is bejelentették, hogy ez év végén leállítják a Honda S2000 gyártását. A Honda egyébként a gazdasági válság hatására teljesen elhagyja a sportos rétegmodelljeit és azok fejlesztését is hibernálta. Miután kiszálltak a Forma-1-bõl, bejelentették, hogy leállítják az NSX projektet, most pedig a kínálatuk egyetlen vérbeli sportkocsijától is elbúcsúznak. Az S2000 gyártását 1999-ben kezdték...

Tovább a cikkhez



A Honda megszervezte a 'The FCX Clarity Experience Opening' nevû különleges rendezvényt, ahol gyermekek számára mutatta be fejlett üzemanyagcellás jármûvét. [1]A rendezvény célja az volt, hogy a gyermekek megismerjék az üzemanyagcellák felépítését és mûködését, közutakon utazhassanak az FCX Clarity-ben, hogy lehetõséget kapjanak a környezetvédelem eredményeinek megismerésére, kialakíthassák saját álmaikat a fejlett technológiáról, s hogy közvetlen...

Tovább a cikkhez


További Modellek: