RENAULT MEGANE Motorhibás



Vételár: Ár: 239.000 Ft
Évjárat: 1998.12
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2016.9
Kivitel: ferdehátú
Állapot: Normál
Km: 186.050
Üzemanyag: Benzin
Sebességváltó fajtája: manuális sebességváltó
Hengerűrtartalom: 1390 cm3
Teljesítmény: 55 KW / 74 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Szín: kék

Az eladó RENAULT MEGANE Motorhibás felszereltsége:

centrálzár, elektromos ablak, szervokormány, középső kartámasz, multifunkciós kormánykerék, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), rádiós magnó



Egyéb információ:

Motorhibás, de ráfordítás ellenében kiváló állapotú Renault Megane eladó. Felszereltség: központi zár, elektromos ablakok elől, vezető-és utasoldali légzsák, multifunkciós kormánykerék, szervo, ABS, rádiós magnó, alukerekek, középső kartámasz, ködlámpa Hengerűrtartalom: 1390cm3 Teljesítmény: 55 KW Műszaki érvényesség: 2016.09.20. Hitel-Lehetőség! Bármilyen autó (max. 16 év) vásárlásához reális feltételekkel kaphat hitelt segítségünkkel, akár hozott autóra is! Csak bejön hozzánk, mindent elintézünk. Telefonon tájékoztatjuk, kérésére visszahívjuk. Éjjeli baglyoknak NON-STOP ügyelet.



A használt RENAULT MEGANE Motorhibás-re itt érdeklődhet:

Eladó neve: Szilágyi Autókereskedés
Eladó e-mail címe: szilagyiautokereskedes@gmail.com
Eladó címe: 4271 Mikepércs,
Debreceni út 21. sz.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/823428
Telefon: (+36) 70/77 24 369
(+36) 52/398 112

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép





















További Hírek:

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

Ausztrál F1-es Nagydíj, Melbourne: Vettel briliáns stratégiával nyert!

Mexikó Rali: Meeke furcsa aranya Mexikóban

Rali Világbajnokság, Mexikó Rali: Latvala, Ogier vagy más?

Svéd Rali: Ismét skandináv a skandináv dobogón

Rali Világbajnokság, Svéd Rali: Jeges terepen versenyeznek

Monte-Carlo Rali: Ogier negyedik koronáját szerzi Monacóban

Rali Világbajnokság, Monte-Carlo Rali: Izmosabbak, nagyobbak és agresszívebbek

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Hamilton nyer, Rosberg a világbajnok

F1-es beharangozó Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Izgalmas végkifejlet

Ausztrál Rali: Mikkelsené a Volkswagen utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: távoli szezonzárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Hamilton úszott legjobban az árral

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Brazíliában világbajnokot avathatunk

Mexikói F1-es Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton nyert Mexikóban is

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: vajon ezúttal ki nyeri a csatát?

USA F1-es Nagydíj, Austin, Texas: Hamiltonnak nyernie kellett kedvenc pályáján

F1-es USA Nagydíj, Austin: Az USA-val nyit az amerikai versenyek sora

Spanyol Rali: Sebastien Ogier negyedszerre is világbajnok!

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Vegyes utakon tangóznak a ralisok

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Rosberg Japánban a császár

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Lazítás helyett munka, ezúttal Japánban

Korzika Rali: Sebastien Ogier Korzikán is király!

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Taroltak a Red Bullok Malajziában

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Száguldás a „10.000 kanyar raliján”

F1-es Malajziai Nagydíj, Szepang: „Új” helyszínen a Forma-1

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Rosberg zsinórban harmadszorra is nyert

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Az egyetlen teljesen éjszakai futam

Olasz F1-es Nagydíj: Monzát is bevette Rosberg

F1-es Olasz Nagydíj, Monza: Utoljára Európában

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Rosberg nyerte a drámai belga futamot

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Az utolsó nyári futam

Német Rali: Sebastien Ogier ismét a csúcson

Rali Világbajnokság, Német Rali: Aszfaltos száguldás

Német Forma-1-es Nagydíj, Hockenheim: Hockenheim Hamiltonnak kedvezett

Finn Rali, WRC: Brité a finn korona

Rali Világbajnokság, Finn Rali: Finnország, a nagy kedvenc

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Hamilton ötödször nyert a ringen

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Halhatatlan Hungaroring

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton újabb fricskája

F1-es Brit Nagydíj, Silverstone: Csillapodnak az indulatok Angliában?

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Hamilton ellopta a showt

Lengyel Rali: Tanaktól örökölte az aranyérmet Mikkelsen

Rali Világbajnokság, Lengyel Rali: Kelet-Európában a Rali Világbajnokság

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: Az Alpok lábánál folytatják

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




RENAULT MEGANE Motorhibás




RENAULT MEGANE Motorhibás

RENAULT MEGANE Motorhibás

RENAULT MEGANE Motorhibás

RENAULT MEGANE Motorhibás

RENAULT MEGANE Motorhibás

RENAULT MEGANE Motorhibás

RENAULT MEGANE Motorhibás

RENAULT MEGANE Motorhibás

RENAULT MEGANE Motorhibás

RENAULT MEGANE Motorhibás

További használtautó kínálatunkból





A Renault-ról:


A Renault S.A. Franciaország nagy járműgyártó cégcsoportja. Készítenek személyautókat, buszokat, traktorokat és teherautókat.

Múltja

A céget „Société Renault Frères” néven 1898-ban alapította meg Louis Renault, valamint két testvére Marcel és Fernand. Már hamar a versenyek felé fordult a figyelmük; de sajnos Marcel az 1903-as Párizs-Madrid autóversenyen életét vesztette. Ezután Louis már nem ült többet a volán mögé. A Renault AK 90CV viszont – a gyár akkori tesztelési osztályvezetőjével, Szisz Ferenccel a nyergében – megnyerte az 1906-os Grand Prix versenyt.

Renault FT-17 tank

Az első világháború idején a gyár haditermelésre állt át. Gyártottak lőszert, katonai repülőgépeket valamint a Renault FT-17 tankot.

A második világháborúig leginkább mezőgazdasági és ipari gépeket gyártottak. Mivel a cég a világháború alatt együttműködött a német megszállókkal, ezért a háború után a gyárat államosították és „Régie Nationale des Usines Renault” néven alakult újjá, Pierre Lefaucheux vezetésével.
Az első új autómodell az elsőkerék hajtású „4CV” volt. Ez az autó megnyerte a Le Mans 24 órás, a Mille Miglia és a Monte Carlo raliversenyeket is. A sikereken felbuzdulva 1955-ben megalakították az Société Automobiles Alpine céget.

Renault 4CV

A korábbi modellt a Dauphine váltotta fel.

A vállalat az 1960-as és 1970-es években kezdett terjeszkedni Kelet-Európában és Dél-Amerikában. A Dacia 1968-ban jött létre Romániában, a Renault 12 modell gyártására.

A Renault 5 modellt 1972-ben adta ki. Az 1973-ban kitört olajválság miatt a gazdaságos kisautó hamar népszerű lett. A különféle változatait egészen 1996-ig gyártották.

1976-ban az Alpine-ből a Gordini tuningműhely beolvasztásával létrehozták a Renault Sport részlegét. 1991-ben jelent meg a Clio.

A céget 1996-ban privatizálták, létrejött a Renault S.A. 1999-ben kötöttek megállapodást a Nissannal. 2001-ben eladták a teherautó részleget a Volvonak.

Jelen

A cég jelenleg „Renault-Nissan” csoport része. Övék a:

  • 44%-a a Nissan-nak (a Nissan viszont 15%-ban tulajdonos a Renault-nál)
  • 80%-a a Renault Samsung Motors vállalatnak
  • 20%-a az AB Volvo-nak (akik 100%-os tulajdonosai a Renault Trucks-nak)
  • 99%-a a Dacia-nak
  • 20%-a a Renault Agriculture vállalatnak.

Vélemények a Renault-ról


Autós hírek




  Lewis Hamilton nagyszerűen versenyzett a borzalmas időjárási körülmények között rendezett Brazil Nagydíjon és győzelmével megakadályozta, hogy legnagyobb riválisa, Nico Rosberg megszerezze a világbajnoki címet. Rosberg csak második lett, s a szezonzáró Abu-Dzabi lesz az utolsó bokszmenet a koronáért. A bronzérmes helyet a brillírozó Max Verstappen szerezte meg. „Örülök, hogy mindenkit megelőztem. Örülök, hogy ugyanolyan autóval megvertem Nicót. Miközben Nico a legjobb formáját nyújtja, semmit nem tud velem kezdeni. Boldog vagyok, hogy csapatként ismét történelmet írtunk és érzem, hogy a szerelők által összerakott autó milyen jól egyben van, hiszen fantasztikus munkát végeztek. Nico...

Tovább a cikkhez



  A szezon utolsó európai futamához érkezünk el a hétvégén, így a csapatoknak mindennél fontosabb lesz a jó szereplés az Olasz Nagydíjon, Monzában. Ez a futam a versenynaptár egyik leggyorsabb és egyik legrégebbi versenye, s nagyon kedvelt a versenyzők között. Monza egyben az őrült Ferrari-rajongók, a Tifosi otthona is, akik 2010 után ismét a dobogó legfelső fokán szeretnék látni egyik ferraris kedvencüket. Magas fordulatszámra kapcsolt a Forma-1 a szezon második felére. A november végi szezonzáró Abu Dzabi futamig ugyanis még hét futam van hátra. Két nagyon kedvelt és nagy hagyományú versennyel kezdtek a Forma-1-esek a nyári szünetet követően. Spa és Monza mindenki kedvence. Ezúttal...

Tovább a cikkhez



  A hagyománytól eltérő módon idén nem a magyar, hanem a német futammal záródott a szezon első fele július végén. Hosszú kihagyás után a pilóták immár kipihenten és frissen érkeznek meg a hétvégi nagydíj helyszínére, a legendás Spa-Francorchamps-i pályára. A szezon második fele ugyanis a szezon egyik legrégebbi pályáján, Belgiumban kezdődik meg. Mindenki rajong ezért a pályáért, ezért a futamért. Ráadásul a különleges mikroklímával rendelkező ardenneki pályán az időjárás sokszor drámai futamot produkál. A belgiumi futamnak az elmúlt időkben kihívást jelenthetett a Magyar Nagydíjat követő futamrendezés. Annyira fordulatos és élményekben gazdag verseny helyszíne volt a Hungaroring, hogy azt...

Tovább a cikkhez



  A szomszédos Ausztriába, a modern Red Bull Ringre látogat a Forma-1-es mezőny a hétvégén. 2014-ben több mint egy évtizednyi kihagyást követően rendeztek ismét Osztrák Nagydíjat a pálya, és egyben a Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz nyomására. Azóta eltelt két év, s érezhető, hogy a hungaroringi futam számára, dacára a kitűnő magyar szervezésnek és a pálya rendkívüli elhelyezkedésének, vetélytársat jelent. Az idei évben a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) azzal sem segítette az osztrák, a magyar és a német verseny szervezőit, hogy egyazon hónapba, júliusba sűrítette be mindhárom versenyt. Ezáltal nehezítve a promóterek dolgát azzal, hogy ugyanazon nézők pénztárcájáért...

Tovább a cikkhez



  A Forma-1-es versenynaptár igen sűrű az idei évben, így a nyári időszakban egymást követik a versenyek. A hétvégi kanadai futam után bizony gyorsan át kellett települniük a csapatoknak Európába, hogy ezen a hétvégén már Azerbajdzsán fővárosának, Bakunak igen érdekesnek és helyenként rendkívül szűknek ígérkező utcai pályáját térképezzék fel. Érdekesség, hogy 2012 után tér vissza ismét verseny Európa Nagydíj név alatt, s ez a pálya most nem egy ultramodern versenypálya lesz, s nem is a monacóihoz hasonlító utcai pálya, hanem e kettő keveréke. Egy biztos, ezt a pályát is ki kellett találni, s ez is a híres mérnök, Hermann Tilke keze munkáját dicséri. A bakui futam szervezői nem bíztak...

Tovább a cikkhez



  Lewis Hamilton a szezon első harmadának végére formába lendült, s monacói teljesítményét át tudta menekíteni Kanadába. A Mercedes brit pilótájának ugyanis Montreálban is sikerült megszereznie a győzelmet. Ezzel kilenc pontra csökkentette hátrányát csapattársával, a most ötödik helyezést szerző, Nico Rosberggel szemben az egyéni ponttáblán. A második hely azé a Sebastian Vettelé lett, aki csapata rossz taktikája miatt csúszott le a dobogó tetejéről. Valtteri Bottasnak sikerült megismételni tavalyi eredményét. A Williams finn pilótája ismét a dobogó harmadik fokára állhatott fel. „Nagyon nyomasztó arra gondolni, hogy milyen nehéz is volt ez a szezon az utolsó két futamig és most...

Tovább a cikkhez



  A Forma-1-es csapatok a csillogó monacói utcai futamot egy másik nagyon kedvelt helyszínre cserélik, mégpedig Montreal buckás utcáira. A hétvégén rendezik meg ugyanis a Kanadai Nagydíjat, amely bár már elvesztette a monopóliumát az észak-amerikai földrészen, de az óriási amerikai piac miatt így is nagyon fontos résztvevője a világbajnokságnak. A Montrealt övező csodálatos környezet, és a sűrű éjszakai élet ötvözve az erős francia behatással egyedülálló atmoszférát kölcsönöz a városnak. Ez megkülönbözteti a többi észak-amerikai várostól, s Barcelona és Silverstone után a Forma-1-es naptár egyik újabb kedvenc megállóhelyévé teszi. Érdekes versenyhétvége elé nézünk, már ami Lewis Hamilton...

Tovább a cikkhez



  A Forma-1-es szezon elérkezett a már nagyon várt európai részhez. Hagyomány szerint a Spanyol Nagydíjra érkeznek vissza a csapatok a tavaszi Európába, hogy most már itt is a nyitott pilótafülkés széria által is elfogadható időjárási viszonyok között versenyezzenek. Mindjárt szenzációval nyit a barcelonai futam. Danyiil Kvjat és Max Verstappen helyet cserél csapataikban. Kvjat visszatér a Toro Rossóhoz, miközben a fiatal holland a Red Bullba repül át. Verstappen Forma-1-es pályafutása ezzel hatalmas lendületet vett. Nem nehéz kitalálni mi áll e döntés hátterében. A Red Bullnál nagyon nem vették jó néven a fiatal orosz legutóbbi mélyrepülését és többszöri valós vagy vélt „támadását”...

Tovább a cikkhez


További Modellek: