MAZDA PREMACY



Vételár: Ár: 899.000 Ft
Évjárat: 2004.2
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2019.6
Kivitel: egyterű
Állapot: Normál
Km: 249.929
Üzemanyag: Benzin
Sebességváltó fajtája: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 1840 cm3
Teljesítmény: 74 KW / 99 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Klíma fajtája: digitális klíma
Szín: kék

Az eladó MAZDA PREMACY felszereltsége:

digitális klíma, centrálzár, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, szervokormány, vonóhorog, oldallégzsák, térdlégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, abs (blokkolásgátló), asr (kipörgésgátló), azonnal elvihető, autóbeszámítás lehetséges, garázsban tartott, nem dohányzó, törzskönyv



Egyéb információ:

Egyterű családi autó, megkímélt, szép állapotban eladó. Vonóhoroggal, szervoval, digi klímával felszerelt. A vezérlés 230 ezer km-nél volt cserélve. Opció: téli-nyári kerékgarnitúra. Hengerűrtartalom: 1840 cm3 Teljesítmény: 74 KW--- 102 LE Műszaki érvényesség: 2019.06.07. HITEL-LEHETŐSÉG! Bármilyen autó (max. 16 év) vásárlásához reális feltételekkel kaphat hitelt segítségünkkel, akár hozott autóra is! Csak bejön hozzánk, mindent elintézünk. Telefonon tájékoztatjuk, kérésére visszahívjuk. Éjjeli baglyoknak NON-STOP ügyelet.



A használt MAZDA PREMACY -re itt érdeklődhet:

Eladó neve: Szilágyi Autókereskedés
Eladó e-mail címe: szilagyiautokereskedes@gmail.com
Eladó címe: 4271 Mikepércs,
Debreceni út 21. sz.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/1098065
Telefon: (+36) 70/77 24 369
(+36) 52/398 112

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép









További Hírek:

F1-es Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Mennyei környezetben zár a világbajnokság

Ausztrál Rali: Neuville-é a szezon utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: Paradicsomi zárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Vettel nyert, Massa búcsúzott

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Utolsó szamba Brazíliában

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton világbajnok lehet Mexikóban

Rali Világbajnokság, Wales Rali: Ogier Walesben ünnepelhet

USA F1-es Nagydíj, Austin: Hamilton nyer, de még nem világbajnok

F1-es USA Nagydíj, Austin: A Forma-1 beveszi Amerikát

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Hamilton nyert, Vettel bánkódott

Spanyol Rali, WRC: Meeke nyert, Ogier a vb cím kapujában

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Finisében a Rali Világbajnokság

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Szünet nélkül Japánban

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Verstappené az utolsó maláj trófea

F1-es beharangozó Malajziai Nagydíj, Szepang: Búcsú Malajziától

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Hamiltoné ez az arany is

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Száguldás sötétben

Olasz F1-es Nagydíj, Monza: A Mercedes ismét hengerelt Itáliában

F1-es beharangozó Olasz Nagydíj: Monzában búcsúznak Európától

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Hamilton újabb aranya

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Pihenés után munka

Német rali: Tanak nyert, Ogier ismét az élen

Rali Világbajnokság, Német Rali: Utolsó aszfaltos megmérettetés

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Sebastian Vettel nyerte a Magyar Nagydíjat

Finn Rali: Lappi északon tartotta a trófeát

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Kubica is nálunk köröz

Rali Világbajnokság, Finn Rali: A leggyorsabb rali következik

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton negyedszer is behúzta

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Bottas második aranya!

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: A Forma-1 már a sógoroknál jár

Lengyel Rali: Neuville triplázásával közelebb a bajnoki címhez

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): F1 az egyik legújabb helyszínen

Szardínia Rali: Tanak megnyerte!

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton hatodik kanadai aranya

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: egy újabb utcai pálya, csak épp Amerikában

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Ismét murván

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




MAZDA PREMACY




MAZDA PREMACY

MAZDA PREMACY

MAZDA PREMACY

MAZDA PREMACY

MAZDA PREMACY

MAZDA PREMACY

MAZDA PREMACY

MAZDA PREMACY

MAZDA PREMACY

MAZDA PREMACY

További használtautó kínálatunkból





A Mazda-ról:


A Mazda Motor Corporation japán autógyár, amelynek székhelye Hirosimában, Japánban van.

2006-ra a vállalat termelése elérte az évi 1,25 millió járműt, amit elsősorban Japánban, Európában, Ausztráliában és Észak-Amerikában, kisebb mértékben Latin-Amerikában értékesítettek.


Egy Mazda gépkocsi

Története

A Mazda története Toyo Cork Kogyo Co., Ltd. néven kezdődött 1920-ban, Japánban. 1927-ben a Toyo Cork Koygo cég átnevezte magát Toyo Koygo Co., Ltd.-re. Toyo Kogyo a gépgyártás után a járműgyártás felé fordult, amikor 1931-ben bemutatta a Mazdagó-t, ami egy motoros riksára hasonlító háromkerekű jármű volt. A Toyo Kogyo a második világháború alatt végig fegyvereket gyártott a japán hadsereg számára. Ezek közül a Type 99 puska a leginkább említésr méltó. A vállalat formálisan csak 1984-ben vette fel a Mazda nevet, jóllehet már a kezdetektől minden autóját ezzel a névvel értékesítette. A Mazda R360-at 1960-ban mutatták be, amit 1962-ben a Mazda Carol követett.

Mazdago

A Ford Motor Company tulajdonában kezdetben a Mazda 15%-a volt, azonban miután a Mazda pénzügyi válságba került a Ford 33,4%-ra növelte részesedését a Mazdában 1999. március 31-én, amivel megszerezte az ellenőrzést a vállalat felett. A Ford egyik vezetőjének, Mark Fieldsnek a nevéhez fűződik a Mazda kiemelése a válságból. A Ford több modelljét is Mazda-alapokra építette, mint például a Ford Probe-ot, az észak-amerikai Ford Escort későbbi modelljeit és a Mercury Tracert, valamint a Mazdával együttműködve fejlesztették ki a Ford Escape/Mazda Tribute párost.

A Mazda segített a Fordnak az 1991-es Explorer kifejlesztésében is, amit a Mazda 2 ajtós Navajó-ként árult 1991-1994 között. Furcsamód a Mazda verziója nem aratott sikert, míg a Ford (ami 4 és 2 ajtós változatban is elérhető volt) azonnal a SUV-eladási listák élére került, és meg is őrizte ezt a pozícióját egy évtizeden át. A Mazda a Ford Ranger pickupját használta az észak-amerikai piacra szánt saját B-series kisteherautóinak az alapjául. Ezek gyártását 1994-ben kezdte meg és a mai napig gyártja őket az Amerikai Egyesült Államokban. Azonban ma ezek az autók a Mazdától származó 2,3 literes soros, 4-hengeres motorral készülnek a régi Ford Lima 2,3 literes soros, 4-hengeres helyett. 3,0 literes és 4,0 literes Ford V6-os motorokkal is kapható volt az autó (igaz a 3,0 literes erőforrással csak a 2007-es modellévig), valamint négykerék-hajtással és 4 ajtós kivitelben is (jóllehet nem hagyományos hátsó ajtókkal, mint amilyennek a GM és a Nissan által készített modellek kabinja volt felszerelve, vagy amilyennel a Ford is kínálta a Sport Tracet).

Egy 1979-es alku lehetővé tette a Ford számára, hogy Mazda emblémával áruljon Fordokat Ázsiában és Ausztráliában. Így árulták a Ford Lasert és a Ford Telstart. Ezek a modellek váltották le azokat a Ford Europe-tól származó modelleket, amelyeket az 1970-es években árultak. A Ford arra is felhasználta a Mazda modelleket, hogy létrehozza a saját kiskereskedelmi hálózatát Japánban. Az Autorama autókereskedői árulták ezeket az autókat és a Ford US és Ford Europe modelljeit is. A Ford gyártmányok Mazda emblémával történő értékesítését 2000 után fejezték be, amikor a Ford a Lasert a már Ford név alatt futó Focusszal, a Telstart pedig a szintén Ford márkanév alatt futó Mondeóval cserélte le.

Ennek a fordítottja történt Európában, ahol a Mazda saját emblémájával árult Ford modelleket. Például a Ford Fiestára alapuló Mazda 121-et. A Ford és a Mazda később még jobban elmélyítette az együttműködést, amikor közös padlólemezre kezdték építeni az autóikat.

Forrás: Wikipédia
Olvass tovább

Vélemények a Mazda-ról


Autós hírek




A vadonatúj SKYACTIV-G 2.5 erőforrást, az eddigi legnagyobb és legerősebb SKYACTIV motort kifejezetten maximális teljesítményre tervezték. Olyannyira, hogy teljesítményadatai (141kW/192 LE percenkénti 5.700-as fordulatszámon, 256 Nm forgatónyomaték 3.250/percnél) sokkal inkább illenének egy felső kategóriás limuzinhoz. A közvetlen benzinbefecskendezéses SKYACTIV-G 2.5minden fordulatszámon lenyűgöző teljesítményre képes: mindössze 7,8 mp alatt gyorsítja 100 km/óra sebességre az új Mazda6-ot, végsebessége eléri a 223 km/órát.A nagyobb teljesítményű motornál óhatatlanul fellépő zajok és rezgések csillapítása érdekében a Mazda mérnökei kiegyensúlyozó tengelyt építettek be, így az erőforrás...

Tovább a cikkhez



A Mazda MX5 elõtt le a kalappal, ugyanis a megjelenése 1989-ben volt. Az Amerikában Miataként, Japánban Eunos-ként ismert kétüléses, könnyû súlyával, jó vezethetõségével és hátsókerékhajtásával szerezte híveit. A csinos MX5 élvezetes nyitott autózást biztosított, viszonylag olcsón. A siker recept a fenti összetevõkbõl állt össze. Az eltelt idõszak alatt, az öt éve történt átalakításkor változott komolyabban az MX5. A lemezek alatti technika...

Tovább a cikkhez



Dávid sikereirõl beszámoló miskolci lap újságírója találóan fogalmazott, mikor jellemezte a fiatalembert. A versenyautóban ülõ gyermek volánforgatására azt írta, hogy kívülrõl olyan, mintha egy sisak vezetné a kocsit. A kolléga beletalált, a magasított ülésen helyet foglaló gyermekbõl leginkább a fejvédõ látszik. Az egész autóversenyzõs történet az apukánál kezdõdött. Egerszegi úr, rali másodosztályában mûvelte a tarkabarkára...

Tovább a cikkhez


További Modellek: