BMW 316 TOURING



Vételár: Ár: 1.299.000 Ft
Évjárat: 2004.2
Okmányok jellege: Érvényes Külföldi okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2018.2
Kivitel: kombi
Állapot: Normál
Km: 283.600
Üzemanyag: Benzin
Sebességváltó fajtája: manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 1796 cm3
Teljesítmény: 85 KW / 114 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Klíma fajtája: manuális klíma
Szín: szürke (metal)

Az eladó BMW 316 TOURING felszereltsége:

manuális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, elektromos tükör, fedélzeti komputer, könnyűfém felni, szervokormány, tempomat, vonóhorog, középső kartámasz, multifunkciós kormánykerék, ülésmagasság állítás, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), cd-s autórádió, 4 hangszóró, autóbeszámítás lehetséges, garázsban tartott, nem dohányzó



Egyéb információ:

Az autó érvényes külföldi okmányokkal rendelkezik. A feltüntetett ár tartalmazza a magyarországi forgalomba helyezés költségeit, az okmányirodai költségeken kívül. Hengerűrtartalom: 1796 cm3 Teljesítmény: 85 KW--- 115 LE Műszaki érvényesség: HITEL-LEHETŐSÉG! Bármilyen autó (max. 16 év) vásárlásához reális feltételekkel kaphat hitelt segítségünkkel, akár hozott autóra is! Csak bejön hozzánk, mindent elintézünk. Telefonon tájékoztatjuk, kérésére visszahívjuk. Éjjeli baglyoknak NON-STOP ügyelet.



A használt BMW 316 TOURING-re itt érdeklődhet:

Eladó neve: Szilágyi Autókereskedés
Eladó e-mail címe: szilagyiautokereskedes@gmail.com
Eladó címe: 4271 Mikepércs,
Debreceni út 21. sz.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/1094052
Telefon: (+36) 70/77 24 369
(+36) 52/398 112

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép









További Hírek:

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Bottas nyerte az unalmas szezonzárót

F1-es Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Mennyei környezetben zár a világbajnokság

Ausztrál Rali: Neuville-é a szezon utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: Paradicsomi zárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Vettel nyert, Massa búcsúzott

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Utolsó szamba Brazíliában

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton világbajnok lehet Mexikóban

Rali Világbajnokság, Wales Rali: Ogier Walesben ünnepelhet

USA F1-es Nagydíj, Austin: Hamilton nyer, de még nem világbajnok

F1-es USA Nagydíj, Austin: A Forma-1 beveszi Amerikát

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Hamilton nyert, Vettel bánkódott

Spanyol Rali, WRC: Meeke nyert, Ogier a vb cím kapujában

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Finisében a Rali Világbajnokság

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Szünet nélkül Japánban

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Verstappené az utolsó maláj trófea

F1-es beharangozó Malajziai Nagydíj, Szepang: Búcsú Malajziától

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Hamiltoné ez az arany is

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Száguldás sötétben

Olasz F1-es Nagydíj, Monza: A Mercedes ismét hengerelt Itáliában

F1-es beharangozó Olasz Nagydíj: Monzában búcsúznak Európától

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Hamilton újabb aranya

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Pihenés után munka

Német rali: Tanak nyert, Ogier ismét az élen

Rali Világbajnokság, Német Rali: Utolsó aszfaltos megmérettetés

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Sebastian Vettel nyerte a Magyar Nagydíjat

Finn Rali: Lappi északon tartotta a trófeát

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Kubica is nálunk köröz

Rali Világbajnokság, Finn Rali: A leggyorsabb rali következik

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton negyedszer is behúzta

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Bottas második aranya!

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: A Forma-1 már a sógoroknál jár

Lengyel Rali: Neuville triplázásával közelebb a bajnoki címhez

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): F1 az egyik legújabb helyszínen

Szardínia Rali: Tanak megnyerte!

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton hatodik kanadai aranya

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: egy újabb utcai pálya, csak épp Amerikában

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Ismét murván

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




BMW 316 TOURING




BMW 316 TOURING

BMW 316 TOURING

BMW 316 TOURING

BMW 316 TOURING

BMW 316 TOURING

BMW 316 TOURING

BMW 316 TOURING

BMW 316 TOURING

BMW 316 TOURING

További használtautó kínálatunkból





A BMW 3-as sorozatról:

2005-2012

BMW 3-as sorozat

    A bajor márka legnépszerűbb modellje, a 3-as sorozat elsősorban kiváló vezethetőségével szerzett híveket magának, kínálata igen sokoldalú.


Karosszéria, utastér

Jellegzetes formájú a BMW 3-as sorozata, amely szinte kompakt méretekkel rendelkezik: a 4,5 méteres hosszt már az egy osztállyal kisebb lépcsőshátúk is elérik. A 3-as nyújtott tengelytávja azonban garancia arra, hogy a hátsó ülésen is elférjenek ketten, itt legfeljebb a fejteret találják majd szűknek. Nem érheti panasz a csomagtartó kapacitását, amely a kombi esetében nem nagyobb, de variálhatóbb, a külön nyitható hátsó szélvédőn át jobban is pakolható. A 2004 végén bemutatott limuzint egy évvel később követte a kombi, majd kupé, fémtetős kabrió és többféle karosszériával készülő M3 csatlakozott a kínálathoz. 2008-ban modellfrissítéssel tették szebbé a korábban kifogásolható formájú hátsó lámpákat.
Presztízsmodellhez illően igényes a belső kialakítás, a nem túl tágas utastérben úgy érezzük, mintha ránk szabták volna az autót. Nincs túl sok pakolóhely, a szerényebb felszereltségekhez egyszerű középkonzol jár, a drágább modellekben az iDrive tekerőgombbal, menürendszerben állíthatók a funkciók. A kormánykerék nagyszerű fogású, az alacsony vezetőülés könnyedén testre szabható, de manuális magasságállítása nehézkes. A kupé igazi túrakocsi, hátsó ülésein is el lehet férni, míg a szintén négyszemélyes kabrió kivételes merevségével és a fémtetős kialakítás ellenére is jól használható csomagterével szerez jó pontokat.


Műszaki tartalom

Rendkívül széles a 3-as sorozat motorválasztéka, minden erőforrás másféle karakterű. Az 1,6 literes benzinmotor mérsékelt dinamikájú, de jóval olcsóbb a sorban következő 2 literesnél. A turbós hathengeres benzin- és dízelmotorok már elképesztő menetteljesítményekre képesek, még mindig szerény fogyasztás mellett. Igazán optimális választás a többféle teljesítménnyel kapható 2 literes dízel, amelyet start-stop rendszer tesz szinte valószínűtlenül takarékossá. Igazi álomautó a többféle karosszériával is rendelhető M3-as a maga nyolchengeres motorjával és 4,8 másodperces gyorsulásával. A feszes futómű, közvetlen kormányzás és hátsókerékhajtás még kisebb motorral is remekül vezethetővé teszi az autót, de sportos futóművel és nagy kerékre szerelt peres abronccsal már nagyot üt az úthibákon.


Költségek, felszereltség, biztonság

Hosszas extralistáról személyre szabottan felszerelhető a 3-as, amelynek biztonsági extráiért nem kérnek felárat, a függönylégzsák és ESP is az alapfelszerelés része, a töréstesztje kiváló eredménnyel zárult. Az iDrive vezérlőpulthoz tartozó képernyő a modellfrissítéssel együtt jobb felbontású, 8,8 colos színes kijelzőt kapott, amelyhez 80 GB kapacitású beépített merevlemez csatlakozhat.

MŰSZAKI ADATOK

MÉRETEK


Hosszúság Szélesség Magasság Tengelytáv Csomagtér
4 ajtós 4531 mm 1817 mm 1421 mm 2760 mm 460 l
kombi 4527 mm 1817 mm 1442 mm 2760 mm 460/1385 l
kupé 4612 mm 1782 mm 1395 mm 2760 mm 440 l
kabrió 4612 mm 1782 mm 1384 mm 2760 mm 210/350 l

MOTORVÁLASZTÉK


Teljesítmény Nyomaték Gyorsulás Végsebesség Fogyasztás
1,6 benzin 122 LE 160 Nm 10,8 s 210 km/h 5,9 l
2,0 benzin 143 LE 190 Nm 9,1 s 210 km/h 6,3 l
2,0 benzin 170 LE 210 Nm 8,2 s 228 km/h 6,4 l
3,0 benzin 218 LE 270 Nm 6,7 s 250 km/h 7,2 l
3,0 benzin 272 LE 320 Nm 6,1 s 250 km/h 7,4 l
3,0 benzin 306 LE 400 Nm 5,6 s 250 km/h 9,1 l
4,0 benzin 420 LE 400 Nm 4,9 s 250 km/h 12,4 l
2,0 dízel 115 LE 260 Nm 10,0 s 202 km/h 4,5 l
2,0 dízel 136 LE 300 Nm 9,3 s 210 km/h 4,7 l
2,0 dízel 177 LE 350 Nm 7,9 s 230 km/h 4,8 l
3,0 dízel 197 LE 400 Nm 7,4 s 235 km/h 5,7 l
3,0 dízel 245 LE 520 Nm 6,1 s 250 km/h 5,7 l
3,0 dízel 286 LE 580 Nm 6,2 s 250 km/h 6,7 l

Vélemények az BMW 3-as sorozatról


Autós hírek




Sportágként azonban csak hétvégén (május 14-15), egy látványos rendezvény keretében debütál a gymkhana – a motorsportág, ahol az érzék és a tehetség fontosabb, mint a motorteljesítmény, és ahol a közönség többet kap, mint a gymkhanát alkotó mûfajok bármelyikében. Gymkhana – a világhódító sportág Magyarországra ért [3]Az a több tízmillió ember, aki látta Ken Block videóit, és a több tízezer,...

Tovább a cikkhez



Konstrukciója és alapvetõ felépítése tekintetében az új boxermotor mûszaki alapjául a BMW HP2 Sport DOHC-erõforrása szolgált, amit tervezõi a BMW R 1200 RT számára a túrázók speciális igényeit szem elõtt tartva, célzottan dolgoztak át, illetve fejlesztettek tovább. [6]Noha már elõdje 1.170 köbcentiméteres boxermotorja is mindenfajta útviszonyok közepette illetve menethelyzetek során kellõen dinamikus menettulajdonságokkal szolgált, a BMW R 1200 RT e tekintetben is még magasabbra...

Tovább a cikkhez



Már az R 1200 GS és R 1200 GS Adventure elõzõ generációja is kifejezetten dinamikus menetteljesítményeket és intenzív vonóerõt kínált, amit a hosszú túrák tekintetében is igen széles körû alkalmazhatóság, valamint a kanyargós országutak intenzív és élvezetes élménye tett teljessé. A BMW Motorrad most mindezen erényeket az új motorral kívánja tovább erõsíteni. [2]Konstrukcióját és alapvetõ felépítését tekintve...

Tovább a cikkhez



Az elsõ három helyezett, Zubán Gergely Márton, Bonera Krisztián és Maszlik Dávid a havi rendszeres ösztöndíj-támogatás mellett értékes szakmai és tárgyjutalomban is részesült. A pályázattal a Bosch a fiatal mérnöknemzedéket kívánja motiválni újabb támogatási formával bõvítve az eddigi rendszert. [1]A magyarországi Bosch csoport autóipar területén tevékenykedõ vállalatai 2008 októberében hirdették meg a vállalat...

Tovább a cikkhez



Mindkét különleges tanulmány a motorbiciklik és az autók határán egyensúlyoz, de míg a Simple- Sustainable and and Innovative Mobility Product for Low Energy consumption - vadonatújnak számít, addig a Clever 2002-es találmány. [b2]A háromkerekû csodabogár utascellája a kocsikéhoz hasonló védelmet nyújt az idõjárás, a menetszél ellen, valamint pajzsként viselkedik a balesetek során, illetve jelentõsen megszûri a menetzajokat is. A keskeny kialakítást, az ülések...

Tovább a cikkhez



Az új BMW F 800 R Chris Pfeiffer kiadásának megjelenése alkalmából a névadó háromszoros világbajnok stuntlegenda a BMW híres, „Négy Henger”-ként ismert székházának tetején trükközött. „Ez volt a legizgalmasabb dolog, amit mostanában csináltam. A helyszín fantasztikus volt, egész München a lábam elõtt hevert!” – mondta el a háromszoros stuntbajnok. [2]Az F 800 R Chris Pfeiffer kiadás a bajnok motorjának utcai változata a hagyományos BMW Motorsport...

Tovább a cikkhez



A dinamikus, csupasz F 800-as, nem csak az utakon vált gyorsan elismertté. Az extrém könnyû kezelhetõséget jól szemlélteti a négyszeres világ- és európabajnok motoros kaszkadõr Chris Pfeiffer, aki már 2007-ben és 2008-ban az F 800 S speciálisan átalakított változatát használta, ami nagyon hasonló a késõbbi F 800R-hez. A modell 2008. novemberi, milánói hivatalos bemutatója óta, Chris Pfeiffer már az új F 800 R-rel vesz részt a nemzetközi versenyeken és bemutatókon. Motorja csak...

Tovább a cikkhez



A BMW ActiveHybrid 7 a világ elsõ olyan modellje, amely egy V8-as belsõégésû erõforrást, egy 8-fokozatú automata sebességváltót és egy, a Mild-hibrid koncepció keretében alkalmazott elektromos motort kombinál hajtásrendszerében. A BMW TwinPower Turbo és a Második Generációs Közvetlen Benzinbefecskendezés (High Precision Injection) technikájával mûködõ, továbbfejlesztett nyolchengeres aggregát és a háromfázisú szinkronmotor együttes alkalmazásával a BMW ActiveHybrid 7 342...

Tovább a cikkhez


További Modellek: