TOYOTA AVENSIS Wagon 2.0 D 160.000Km



Vételár: Ár: 1.799.990 Ft
Évjárat: 2006.12
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2018.
Kivitel: kombi
Állapot: Újszerű
Km: 160.000
Üzemanyag: Diesel
Sebességváltó fajtája: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 1995 cm3
Teljesítmény: 85 KW / 114 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Klíma fajtája: digitális kétzónás klíma
Szín: ezüst (metal)

Az eladó TOYOTA AVENSIS Wagon 2.0 D 160.000Km felszereltsége:

digitális kétzónás klíma, Állítható kormány, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, immobiliser, szervokormány, színezett üveg, vonóhorog, állítható hátsó ülések, dönthető utasülések, multifunkciós kormánykerék, ülésmagasság állítás, függönylégzsák, hátsó oldal légzsák, kikapcsolható légzsák, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), defekttűrő abroncsok, esőszenzor, esp (menetstabilizátor), hátsó fejtámlák, indításgátló, cd-s autórádió, 2 din, mp3 lejátszás, bluetooth-os kihangosító, autóbeszámítás lehetséges, első tulajdonostól, keveset futott, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, törzskönyv



Egyéb információ:

2db gyári kulcs, bőrkormány, vezetett szervízkönyv. nem kályhaezüst, világos pezsgő metál. Kormány magasság és mélységállítás. 9db légzsák. első és hátsó könyöklő.



A használt TOYOTA AVENSIS Wagon 2.0 D 160.000Km-re itt érdeklődhet:

Eladó neve: Sikk-RS 2004 Kft.
Eladó e-mail címe: szentesauto@gmail.com
Eladó címe:  Szentes,
Vásárhelyi út 133.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/1092028
Telefon: (+36) 30/4159863
(+36) 30/4159863

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép









További Hírek:

F1-es Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Mennyei környezetben zár a világbajnokság

Ausztrál Rali: Neuville-é a szezon utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: Paradicsomi zárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Vettel nyert, Massa búcsúzott

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Utolsó szamba Brazíliában

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton világbajnok lehet Mexikóban

Rali Világbajnokság, Wales Rali: Ogier Walesben ünnepelhet

USA F1-es Nagydíj, Austin: Hamilton nyer, de még nem világbajnok

F1-es USA Nagydíj, Austin: A Forma-1 beveszi Amerikát

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Hamilton nyert, Vettel bánkódott

Spanyol Rali, WRC: Meeke nyert, Ogier a vb cím kapujában

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Finisében a Rali Világbajnokság

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Szünet nélkül Japánban

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Verstappené az utolsó maláj trófea

F1-es beharangozó Malajziai Nagydíj, Szepang: Búcsú Malajziától

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Hamiltoné ez az arany is

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Száguldás sötétben

Olasz F1-es Nagydíj, Monza: A Mercedes ismét hengerelt Itáliában

F1-es beharangozó Olasz Nagydíj: Monzában búcsúznak Európától

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Hamilton újabb aranya

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Pihenés után munka

Német rali: Tanak nyert, Ogier ismét az élen

Rali Világbajnokság, Német Rali: Utolsó aszfaltos megmérettetés

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Sebastian Vettel nyerte a Magyar Nagydíjat

Finn Rali: Lappi északon tartotta a trófeát

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Kubica is nálunk köröz

Rali Világbajnokság, Finn Rali: A leggyorsabb rali következik

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton negyedszer is behúzta

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Bottas második aranya!

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: A Forma-1 már a sógoroknál jár

Lengyel Rali: Neuville triplázásával közelebb a bajnoki címhez

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): F1 az egyik legújabb helyszínen

Szardínia Rali: Tanak megnyerte!

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton hatodik kanadai aranya

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: egy újabb utcai pálya, csak épp Amerikában

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Ismét murván

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




TOYOTA AVENSIS Wagon 2.0 D 160.000Km

TOYOTA AVENSIS Wagon 2.0 D 160.000Km




TOYOTA AVENSIS Wagon 2.0 D 160.000Km

TOYOTA AVENSIS Wagon 2.0 D 160.000Km

TOYOTA AVENSIS Wagon 2.0 D 160.000Km

TOYOTA AVENSIS Wagon 2.0 D 160.000Km

TOYOTA AVENSIS Wagon 2.0 D 160.000Km

TOYOTA AVENSIS Wagon 2.0 D 160.000Km

TOYOTA AVENSIS Wagon 2.0 D 160.000Km

TOYOTA AVENSIS Wagon 2.0 D 160.000Km

További használtautó kínálatunkból





A Toyota-ról:


A Toyota Motor Corporation japán székhelyű multinacionális vállalat, a világ második legnagyobb autógyártója.

Név

A cég eredeti neve Toyoda volt. A névváltoztatásnak három oka is volt: egyrészt Tojoda Kiicsiró ezzel el akarta választani a magánéletét az üzleti ügyeitől, másrészt úgy vélte, hogy a Toyota nevet könnyebben ejtik ki a külföldiek, mint a Toyodát, harmadrészt pedig a Toyota nevet katakanákkal éppen nyolc vonással lehet leírni, ami pedig a japánok szerencseszáma. A katakanás logót az autók nevében már nem, csak a cég felirataiban használják, és Kínában a mai napig, a kínai-japán kandzsi írásjegyekkel, Tojodának írják a márkát.

Története

Korai évek

Az első japán kocsit egy bizonyos Josida Sintaró készítette 1902-ben, majd 1907-től 1909-ig néhány darabot eladásra is gyártott Type Takuri néven. Az első, valóban sorozatban készített autó a Nissané volt 1915-ben, amelyet szorosan követett a Mitsubishié 1917-ben. Mire a Toyota a harmincas évek közepén elkezdett autókat gyártani már sok japán autógyár működött.

Tojoda Szakicsi valamint fia, Kiicsiro nem az autókhoz, hanem a szövőgépekhez értett. Tojoda Szakicsi 1890-ben készítette el első szövőgépét, majd a húszas években megalkotta a világ első automatikus utántöltésű, állandó sebességű szövőgépét, a Toyoda Type G-t.

Találmányát a világ legnagyobb szövőcége, a Platt Brothers &; Co. vásárolta meg egymillió jenért, ami a maga idejében még ipari szinten is igen jelentős összegnek számított. Tojoda Szakicsi ezt az összeget egy autógyár alapításába fektette.

Az öreg Tojoda 1929-ben Európába küldte fiát, Kiicsirót, hogy tanulmányozza az ottani autógyártást. A tanulmányút 1933-ig, tehát éppen a gazdasági világválság végéig tartott. Hazatérte után Kiicsiro gyorsan munkához látott. 1935-re megalapította a Toyoda szövőgépgyártól jogilag független Hinode Motors vállalatot, és motorfejlesztésbe kezdett.

Tojoda Kiicsiro hamar elvetette a Hinode Motors nevet, és cégét 1937-ben Toyotára keresztelte át. Addig kéthengeres motorokkal kísérletezett, és el is készült egy még Hinode márkájú, A1 nevű prototípus. Japán ekkor már részt vett a második kínai–japán háborúban, a csapatoknak pedig teherautók kellettek. Mivel apró kéthengeressel nem lehet nagy rakományt mozgatni, Toyota lemásolta egy akkori Chevrolet teherautó soros hathengeres, 65 lóerős motorját, váltóját, alvázát. Erre készült az AB típusjelzésű első Toyota teherautó, valamint a Chrysler Airflow vonalait és formai elemeit koppintó AA személykocsi.

Egy Toyota AA replika 1936-ból.
Toyota főhadiszállás, Tokió

Mivel a japánok sokáig egyáltalán nem ápolták a technikai múltjukat, ezért mára egyetlen AA sem maradt fenn, tehát a cég (Hinodétől számított) hetvenedik éves jubileumára nulláról el kellett készíteni egy replikát. (Ősi Chevrolet alkatrészeket viszonylag könnyen be lehet szerezni az USA-ban, ezért csak a karosszériát és a belsőt kellett újragyártani.) Az AB teherautó annyira megegyezett a korabeli Chevrolet-kkel, hogy az amerikai hadsereg a háborúban zsákmányolt Toyota teherautókat üzemben tudta tartani a raktáron lévő GM-alkatrészekkel.

1938-ban megkezdte a működését a szövőgyártól különálló első Toyota-üzem Koromóban. 1936 és 1947 között összesen 1757 autó készült itt.

Bár a legtöbb Japán nagyváros hihetetlen károkat szenvedett a második világháborúban, Koromo és a Toyota-üzem csodával határos módon megúszta a komoly bombázásokat, sőt, szinte folyamatosan termelt.

Akárcsak Németországgal, Japánnal is empatikusan próbált viselkedni a világ nyertes fele a béke első éveiben, ezért hamar újra termelni kezdhettek az üzemei. 1945 decemberétől, rövid szünet után újra megindultak a gépek Koromóban, ráadásul a fejlesztőket mintegy kárpótlásul bevonták az amerikai hadiipari fejlesztési programba.

A háború utáni első személyautó, az SA 1947-ben jelent meg, 995 köbcentis, 27 lóerős motorral, 87 km/órás végsebességgel. Miközben minden autógyár háború utáni modellfejlesztési lázban élt, a Toyota a gyártási technológiáit finomítgatta. Ennek következtében a cég 1949-ben kis híján tönkre is ment. Fizetésképtelenség és 1950-ben a cég mai napig egyetlen sztrájkja következett. Ifjabb Tojodának le kellett mondania, az igazgatói posztot amit a még fiatalabb Tojoda Ejidzsi és Szato Soicsi vett át.

1957 Toyota Crown

1951-ben, központi megrendelésre, mérnökök létrehozták az első BJ terepjárót, a mai Land-Cruiser ősét. A karosszériához alapötletként az amerikaiak háborúban használt Dodge Weaponja szolgált (amit Magyarországon a köznyelvben „vipponnak” neveztek), a motor pedig a bevált hathengeres Chevrolet-motor volt. A Toyota az export mellett döntött, és hogy vonzóbbá tegye, alaposan átdolgozta a BJ-t,. Így jött létre 1954-ben az első Land-Cruiser. Ez volt az első motorizált jármű, amelyik önerőből feljutott a Fudzsi hegy hatodik állomásáig.

1955-öt szánták a nagy betörés évének, ekkor indult az export az USA-ba. Két modellre alapozták, a vadonatúj Toyopet Crownra és a Land-Cruiserre. 1957-ben megindult a Toyopet Corona (ez eggyel kisebb volt, mint a Crown) szállítása is, de mindkét személyautó megbukott. 1960-ban a Toyota vissza is vonta a Crownt és a Coronát a piacról, utána 1962-ig csak a viszonylag nagy profittartalmú Land-Cruiser képviselte a Toyotát, pontosabban a Toyopet exportmárkát az Újvilágban.

Toyota gyárak a világon (2008)

Eközben máshol maradt erő a bővülésre. 1959-ben például Koromo várost átnevezték Toyotára. Ekkor Brazíliában a cég létrehozta az első Japánon kívüli gyárát, melyekből 2006-ra szerte a világon 52 lett.

1964-ben a vállalat bevezette az USA-ban az első, igazán az amerikaiak igényei szerint készült autóját, az akkori, belpiaci Coronából erős átalakítással született Tiarát. Mivel éppen annyiba került, mint a Volkswagen Bogár, meglehetős sikerre tett szert, négyhengeres motorjával, külső méreteihez képest tágas utasterével, valamint a kategóriában akkor teljesen szokatlan automata váltójával és légkondicionálójával.

Vélemények a Toyota-ról


Autós hírek




  Esapekka Lappi nyerte meg a Finn Ralit vasárnap, s ezzel világbajnoki ralis pályafutása első győzelmét gyűjtötte be Finnországban. Elfyn Evans britként a második helyre ékelődött be az első Lappi és a szintén finn harmadik helyezett Juho Hanninen közé. A Toyota elégedett lehet, hiszen az első és harmadik helyet szerezte meg két finn pilótája révén. Lappinak ráadásul ez mindössze a negyedik versenye volt a Rali Világbajnokságban. Jari-Matti Latvala, 2014-2015 győztese, nagy harcot vívott a győzelemért Lappival, de a veterán ralis kiesett szombat délelőtt, mikor autójának elektromos irányító rendszere meghibásodott. Lappi ezután megtartotta előnyét az élen a rövid utolsó nap során is. Bár...

Tovább a cikkhez



A Honda a várakozásokkal ellentétben nyolc százalékkal növelte adózott eredményét a második negyedévben az egy évvel korábbihoz képest, 180 milliárd jenre (1,7 milliárd dollár). A javulás a kereslet növekedése mellett annak tulajdonítható, hogy emelték az árakat, csökkentették a költségeket, és így ellensúlyozni tudták az emelkedõ energia-és nyersanyagár, illetve az erõs jen negatív hatásait. A másik nagy japán autógyár,...

Tovább a cikkhez


További Modellek: