ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 TB Distinctive



Vételár: Ár: 2.999.000 Ft
Kezdő részlet: 660.000 Ft
Évjárat: 2011.3
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2019.9
Kivitel: ferdehátú
Állapot: Sérülésmentes
Km: 69.720
Üzemanyag: Benzin
Sebességváltó fajtája: manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 1368 cm3
Teljesítmény: 88 KW / 118 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Klíma fajtája: digitális kétzónás klíma
Szín: piros (metal)

Az eladó ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 TB Distinctive felszereltsége:

digitális kétzónás klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, fedélzeti komputer, fűthető tükör, könnyűfém felni, szervokormány, színezett üveg, tempomat, automatikusan sötétedő belső tükör, automatikusan sötétedő külső tükör, dönthető utasülések, középső kartámasz, multifunkciós kormánykerék, pótkerék, ülésmagasság állítás, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), esőszenzor, hátsó fejtámlák, indításgátló, isofix rendszer, cd-s autórádió, 6 hangszóró, garanciális, autóbeszámítás lehetséges, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv



A használt ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 TB Distinctive-re itt érdeklődhet:

Eladó neve: Autó Side
Eladó e-mail címe: euroside66@gmail.com
Eladó címe: 1103 Budapest,
Kőér u. 1/a
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/1061063
Telefon: (+36) 70/3650703
+36309429766

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép









További Hírek:

F1-es Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Mennyei környezetben zár a világbajnokság

Ausztrál Rali: Neuville-é a szezon utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: Paradicsomi zárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Vettel nyert, Massa búcsúzott

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Utolsó szamba Brazíliában

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton világbajnok lehet Mexikóban

Rali Világbajnokság, Wales Rali: Ogier Walesben ünnepelhet

USA F1-es Nagydíj, Austin: Hamilton nyer, de még nem világbajnok

F1-es USA Nagydíj, Austin: A Forma-1 beveszi Amerikát

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Hamilton nyert, Vettel bánkódott

Spanyol Rali, WRC: Meeke nyert, Ogier a vb cím kapujában

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Finisében a Rali Világbajnokság

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Szünet nélkül Japánban

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Verstappené az utolsó maláj trófea

F1-es beharangozó Malajziai Nagydíj, Szepang: Búcsú Malajziától

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Hamiltoné ez az arany is

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Száguldás sötétben

Olasz F1-es Nagydíj, Monza: A Mercedes ismét hengerelt Itáliában

F1-es beharangozó Olasz Nagydíj: Monzában búcsúznak Európától

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Hamilton újabb aranya

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Pihenés után munka

Német rali: Tanak nyert, Ogier ismét az élen

Rali Világbajnokság, Német Rali: Utolsó aszfaltos megmérettetés

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Sebastian Vettel nyerte a Magyar Nagydíjat

Finn Rali: Lappi északon tartotta a trófeát

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Kubica is nálunk köröz

Rali Világbajnokság, Finn Rali: A leggyorsabb rali következik

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton negyedszer is behúzta

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Bottas második aranya!

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: A Forma-1 már a sógoroknál jár

Lengyel Rali: Neuville triplázásával közelebb a bajnoki címhez

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): F1 az egyik legújabb helyszínen

Szardínia Rali: Tanak megnyerte!

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton hatodik kanadai aranya

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: egy újabb utcai pálya, csak épp Amerikában

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Ismét murván

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 TB Distinctive

ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 TB Distinctive




ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 TB Distinctive

ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 TB Distinctive

ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 TB Distinctive

ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 TB Distinctive

ALFA ROMEO GIULIETTA 1.4 TB Distinctive

További használtautó kínálatunkból





Az Alfa Romeo-ról:


Az Alfa Romeo sportautóiról nevezetes olasz autógyár, a Fiat-konszern része.

Története

A cég elődjét, a Darracq Italianát 1907-ben egy milánói arisztokrata, Ugo Stella lovag és Alexandre Darracqfrancia autógyáros alapította. A cég kezdetben Nápolyban gyártotta a Darraq autókat.

A Darracq Italiana megszűnése után Stella és több olasz befektető egy újfajta Daracqot kezdett el gyártani MilánóPortello nevű kerületében. Ekkor a cég megváltoztatta nevét, innentől használta az A.L.F.A. rövidítést (Anonima Lombarda Fabbrica Automobili, magyarul a hivatalos megnevezése: Névtelen Lombardiai Autógyár). Ugo Stella nagy döntése az volt, hogy felvette a kiváló mérnököt Giuseppe Merosit. Az első modell az 1910-ben gyártott 24 darab sportos HP autó volt. Ezt további 12 HP követte amelyet ugyanazzal a motorral szerelték, de teljesítményét lecsökkentették.

Miután Nicola Romeo megvásárolta a gyárat, az embléma fémes karimájába az ALFA ROMEO-MILANO felirat került. Az első Alfa Romeo márkanév alatt gyártott 1920-ban készült el. Ez volt a Torpedo 20–30 HP.

Szimbólumok

Az első embléma 1910–1915 között

Az Alfa Romeo embléma két jellegzetes milánói szimbólum, a kígyó és a kereszt ötvözete. A halványkék háttérrel ábrázolt Visconti kígyó ötlete a műszaki részleg egyik fiatal tervezőjének a fejéből pattant ki, amikor aPiazza Castello-n éppen villamosra várt és a Filarete tornyon látható kígyót nézte. A kígyót és a fehér háttér előtt ábrázolt vörös keresztet fémes karima veszi körül, amelyen az ALFA („Anonima Lombarda Fabbrica Automobili”) és a MILANO szavak olvashatók, köztük két, aSavoyai-dinasztiára jellemző csomóval.

Másik nagy jellegzetessége, a pajzs az autók elején. 1910-től kezdve, az összes típuson megtalálható, kisebb-nagyobb formában.

1910-ben egy magazin a következőket írta: „ALFA: a név önmagában egy program, vagy inkább egy program egyértelmű magyarázata. Az ábécé első betűjét jelöli, egyfajta kiindulópontot szimbolizál, valaminek a kezdetét, egy új élet kialakulását…

Vélemények az Alfa Romeo-ról


További Modellek: