RENAULT CLIO Grandtour 1.5dCi Expression Navis. félbőr



Vételár: Ár: 1.799.000 Ft
Évjárat: 2012.1
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2018.
Kivitel: kombi
Állapot: Megkímélt
Km: 150.000
Üzemanyag: Diesel
Sebességváltó fajtája: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 1461 cm3
Teljesítmény: 55 KW / 74 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Szín: pezsgő (metal)

Az eladó RENAULT CLIO Grandtour 1.5dCi Expression Navis. félbőr felszereltsége:

Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, elektromos tükör, fedélzeti komputer, fűthető tükör, könnyűfém felni, sportülések, szervokormány, színezett üveg, hűthető kesztyűtartó, bőr-szövet és huzat, állítható hátsó ülések, automatikusan sötétedő belső tükör, dönthető utasülések, középső kartámasz, multifunkciós kormánykerék, ülésmagasság állítás, kikapcsolható légzsák, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), csomag rögzítő, esőszenzor, esp (menetstabilizátor), hátsó fejtámlák, indításgátló, isofix rendszer, cd-s autórádió, gps (navigáció), 2 din, mp3 lejátszás, aux csatlakozó, bluetooth-os kihangosító, memóriakártya-olvasó, usb csatlakozó, autóbeszámítás lehetséges, első tulajdonostól, keveset futott, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv



A használt RENAULT CLIO Grandtour 1.5dCi Expression Navis. félbőr-re itt érdeklődhet:

Eladó neve: Sikk-RS 2004 Kft.
Eladó e-mail címe: szentesauto@gmail.com
Eladó címe:  Szentes,
Vásárhelyi út 133.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/1058797
Telefon: (+36) 30/4159863
(+36) 30/4159863

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép









További Hírek:

F1-es Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Mennyei környezetben zár a világbajnokság

Ausztrál Rali: Neuville-é a szezon utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: Paradicsomi zárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Vettel nyert, Massa búcsúzott

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Utolsó szamba Brazíliában

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton világbajnok lehet Mexikóban

Rali Világbajnokság, Wales Rali: Ogier Walesben ünnepelhet

USA F1-es Nagydíj, Austin: Hamilton nyer, de még nem világbajnok

F1-es USA Nagydíj, Austin: A Forma-1 beveszi Amerikát

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Hamilton nyert, Vettel bánkódott

Spanyol Rali, WRC: Meeke nyert, Ogier a vb cím kapujában

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Finisében a Rali Világbajnokság

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Szünet nélkül Japánban

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Verstappené az utolsó maláj trófea

F1-es beharangozó Malajziai Nagydíj, Szepang: Búcsú Malajziától

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Hamiltoné ez az arany is

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Száguldás sötétben

Olasz F1-es Nagydíj, Monza: A Mercedes ismét hengerelt Itáliában

F1-es beharangozó Olasz Nagydíj: Monzában búcsúznak Európától

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Hamilton újabb aranya

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Pihenés után munka

Német rali: Tanak nyert, Ogier ismét az élen

Rali Világbajnokság, Német Rali: Utolsó aszfaltos megmérettetés

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Sebastian Vettel nyerte a Magyar Nagydíjat

Finn Rali: Lappi északon tartotta a trófeát

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Kubica is nálunk köröz

Rali Világbajnokság, Finn Rali: A leggyorsabb rali következik

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton negyedszer is behúzta

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Bottas második aranya!

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: A Forma-1 már a sógoroknál jár

Lengyel Rali: Neuville triplázásával közelebb a bajnoki címhez

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): F1 az egyik legújabb helyszínen

Szardínia Rali: Tanak megnyerte!

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton hatodik kanadai aranya

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: egy újabb utcai pálya, csak épp Amerikában

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Ismét murván

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




További használtautó kínálatunkból





A Renault-ról:


A Renault S.A. Franciaország nagy járműgyártó cégcsoportja. Készítenek személyautókat, buszokat, traktorokat és teherautókat.

Múltja

A céget „Société Renault Frères” néven 1898-ban alapította meg Louis Renault, valamint két testvére Marcel és Fernand. Már hamar a versenyek felé fordult a figyelmük; de sajnos Marcel az 1903-as Párizs-Madrid autóversenyen életét vesztette. Ezután Louis már nem ült többet a volán mögé. A Renault AK 90CV viszont – a gyár akkori tesztelési osztályvezetőjével, Szisz Ferenccel a nyergében – megnyerte az 1906-os Grand Prix versenyt.

Renault FT-17 tank

Az első világháború idején a gyár haditermelésre állt át. Gyártottak lőszert, katonai repülőgépeket valamint a Renault FT-17 tankot.

A második világháborúig leginkább mezőgazdasági és ipari gépeket gyártottak. Mivel a cég a világháború alatt együttműködött a német megszállókkal, ezért a háború után a gyárat államosították és „Régie Nationale des Usines Renault” néven alakult újjá, Pierre Lefaucheux vezetésével.
Az első új autómodell az elsőkerék hajtású „4CV” volt. Ez az autó megnyerte a Le Mans 24 órás, a Mille Miglia és a Monte Carlo raliversenyeket is. A sikereken felbuzdulva 1955-ben megalakították az Société Automobiles Alpine céget.

Renault 4CV

A korábbi modellt a Dauphine váltotta fel.

A vállalat az 1960-as és 1970-es években kezdett terjeszkedni Kelet-Európában és Dél-Amerikában. A Dacia 1968-ban jött létre Romániában, a Renault 12 modell gyártására.

A Renault 5 modellt 1972-ben adta ki. Az 1973-ban kitört olajválság miatt a gazdaságos kisautó hamar népszerű lett. A különféle változatait egészen 1996-ig gyártották.

1976-ban az Alpine-ből a Gordini tuningműhely beolvasztásával létrehozták a Renault Sport részlegét. 1991-ben jelent meg a Clio.

A céget 1996-ban privatizálták, létrejött a Renault S.A. 1999-ben kötöttek megállapodást a Nissannal. 2001-ben eladták a teherautó részleget a Volvonak.

Jelen

A cég jelenleg „Renault-Nissan” csoport része. Övék a:

  • 44%-a a Nissan-nak (a Nissan viszont 15%-ban tulajdonos a Renault-nál)
  • 80%-a a Renault Samsung Motors vállalatnak
  • 20%-a az AB Volvo-nak (akik 100%-os tulajdonosai a Renault Trucks-nak)
  • 99%-a a Dacia-nak
  • 20%-a a Renault Agriculture vállalatnak.

Vélemények a Renault-ról


Autós hírek




  Sebastian Vettel végre megtörte a Ferrari győzelem nélküli sorozatát és a Magyar Nagydíj óta először állhatott fel a dobogó tetejére vasárnap, a Brazil Nagydíjon, Sao Paulóban. A német pilóta szezonbeli ötödik győzelmét szerezte a dél-amerikai pályán, de a legnagyobb ünneplést mégsem ő kapta, hanem a leköszönő helyi hős, Felipe Massa. Bár tavaly már elbúcsúzott, de idén talán még a tavalyinál is méltóbb módon mondott köszönetet mindenkinek. A második és harmadik helyen ismét a mezőny két finn pilótája, Valtteri Bottas és Kimi Raikkönen ért célba. „Nagyon elérzékenyültem ma miattatok. Köszönöm a sok támogatást és energiát, amit ma kaptam, s így a lehető legjobb versenyemet futottam....

Tovább a cikkhez



  A Forma-1-es mezőny elutazott Ázsiából az amerikai kontinensre a következő három amerikai futamra. Először a hétvégén az autógyártás fellegvárában, az USA-ban, azon belül is a texasi Austinban állnak rajthoz a versenyzők. Az észak-amerikai egy rendkívül fontos piac a Forma-1-es résztvevők számára, így ez a verseny kihagyhatatlan a versenynaptárból. Ráadásul a Forma-1 tulajdonosváltásával együtt a jövőben még több amerikai szereplővel bővülhet a versenynaptár. Vasárnap Texasból azonnal repülnek majd tovább a résztvevők Mexikóba, majd Brazíliába, hogy az amerikai megmérettetések után az arab-öbölbeli Abu Dzabiban érjen véget a világbajnokság. Az idei versenyszezon is extra hosszú, s bár...

Tovább a cikkhez



  Sorozatos balszerencséi után a 19., utolsó Maláj Nagydíjat a 20. születésnapját ünneplő Max Verstappen nyerte meg vasárnap a szepangi pályán. Az első rajtkockából induló Lewis Hamilton végül második lett, s tovább növelte előnyét az egyéni ponttáblán. Legnagyobb riválisa, Sebastian Vettel csak az utolsó rajthelyről vághatott neki a futamnak, de így is a negyedik helyre hozta célba a Ferrarit. A dobogó utolsó fokára Daniel Ricciardo állhatott fel, így teljes lehet a Red Bull öröme. „Azt gondolom, hogy az autó jól ment, láttam, hogy Lewis küszködik egy kicsit az autó húzásával…..Neki több veszítenivalója van a világbajnokság kapcsán. Innen kezdve már a saját tempómban haladtam, a saját...

Tovább a cikkhez



  18 év után idén utoljára láthatjuk a Malajziai Forma-1-es Nagydíjat a versenynaptárban, ugyanis a szervezők úgy döntöttek, nem folytatják. Helyette más autó- és motorsportos eseményeket kívánnak a szepangi pályára hozni. A malajziai helyszín nagy újdonságnak számított debütálása évében, hiszen a már tradicionális Japán mellett ez volt a szezon második ázsiai pályája, s ez volt a nyitánya a Forma-1-es cirkusz ázsiai terjeszkedésének. Az akkori folyamat most megtorpanni látszik, hiszen jövőre a maláj futam kiesik, de a német és francia verseny visszakerül a versenynaptárba. Még az ezredforduló előtt, pontosan 1999-ben rendezték meg az első Malajziai Nagydíjat. Az érzékletesség kedvéért,...

Tovább a cikkhez



  Két hete Monzában befejeződött a Forma-1-es szezon európai része, s a most hétvégi futammal kezdődik az Európán kívüli futamok sora. Erőltetett menet következik, hiszen már szeptembert írunk és még hét futam van hátra november végéig, mind ázsiai és amerikai helyszíneken. Szokás szerint Szingapúr első a sorban, amely egyben egy nem mindennapi futam is, lévén villanyfénynél zajlik, az európai nézők által megszokott időben. Ez a versenyhelyszín 2008-ban került be a versenynaptárba, így ez lesz a tizedik éve a Forma-1-ben. Sok új pálya kapott azóta bemutatkozási lehetőséget, de ez az utcai futam még most is különlegesnek nevezhető. Haladva a kor elvárásaival, vagyis azzal, hogy az európai...

Tovább a cikkhez



  Bár Lewis Hamilton volt a 32. Magyar Nagydíj győzelmi esélyese, nem sikerült hatodjára győznie a Hungaroringen. A szombati időmérő edzésen már érezni lehetett, ez most a Ferrari versenye lesz. Az első két rajtkockából induló Sebastian Vettel és Kimi Raikkönen ugyanis behozta a két Ferrarit az első két helyre a forró hungaroringi aszfalton. A dobogó utolsó helyére Valtteri Bottas állhatott fel, miután Lewis Hamilton visszaadta a helyezést finn csapattársának. „Nagyszerű eredmény volt, nagy támogatásunk is volt. Egy fickó a sikánból kijövet mindig feltartotta a nagyujját, mutatva, minden oké! Az igazat megvallva, a kormány nem működött, de most már nem számít, mert győztem!” – nyilatkozta...

Tovább a cikkhez



  Idén immár a 32. Magyar Nagydíjnak ad otthont a Hungaroring. 1986-ban rendezték meg az első futamot Mogyoródon, s azóta már felnőtt egy generáció, amely már egy megszépült és egy modernebb versenypályájával találkozhat. Bár még lenne mit megújítani, a szervezők mindent megtesznek egy szebb és korszerűbb környezet érdekében. A Hungaroring tavaly új aszfaltborítást kapott, amely nagy beruházásnak számított, hiszen mióta megépült a pálya, csak toldozták-foltozták. Újdonság a pálya történetében, hogy idén először a Hungaroringen rendezik meg az egyik szezonközi tesztet. A vasárnapi futam után egy napos pihenő következik, kedden és szerdán pedig ismét Forma-1-es autók köröznek majd a pályán....

Tovább a cikkhez



  A Forma-1-es szezon elérkezett a már nagyon várt európai részhez. Hagyomány szerint a Spanyol Nagydíjra érkeznek vissza a csapatok a tavaszi Európába, hogy most már itt is a nyitott pilótafülkés széria által is elfogadható időjárási viszonyok között versenyezzenek. A Forma-1-es csapatok szinte hazajárnak már Barcelonába, hiszen a szezon előtti téli tesztek itt szoktak folyni, s ez nem volt másként idén sem. Február végén és március elején két közös tesztet hajtott végre a mezőny a napsütötte Barcelonában. Ekkor már sejteni lehetett az idei erőviszonyokat, a Mercedes dominanciája mellett a Ferrari is szép eredményeket tett le az asztalra. A 2017-es Forma-1-es szezon eddig elég...

Tovább a cikkhez


További Modellek: