AUDI A3 2.0 PD TDi Attraction S-line



Vételár: Ár: 1.599.999 Ft
Évjárat: 2004.3
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: .
Kivitel: ferdehátú
Állapot: Megkímélt
Km: 219.000
Üzemanyag: Diesel
Sebességváltó fajtája: manuális (6 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 1968 cm3
Teljesítmény: 103 KW / 138 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 3
Klíma fajtája: digitális kétzónás klíma
Szín: fekete (metal)

Az eladó AUDI A3 2.0 PD TDi Attraction S-line felszereltsége:

digitális kétzónás klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, elektromos tükör, fedélzeti komputer, fűthető tükör, könnyűfém felni, szervokormány, színezett üveg, tempomat, állítható hátsó ülések, automatikusan sötétedő belső tükör, dönthető utasülések, középső kartámasz, tolatóradar, függönylégzsák, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), esp (menetstabilizátor), hátsó fejtámlák, indításgátló, isofix rendszer, cd-s autórádió, gps (navigáció), azonnal elvihető, autóbeszámítás lehetséges, garázsban tartott, keveset futott, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv, törzskönyv



A használt AUDI A3 2.0 PD TDi Attraction S-line-re itt érdeklődhet:

Eladó neve: Sikk-RS 2004 Kft.
Eladó e-mail címe: szentesauto@gmail.com
Eladó címe:  Szentes,
Vásárhelyi út 133.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/1044807
Telefon: (+36) 30/4159863
(+36) 30/4159863

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép









További Hírek:

F1-es Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Mennyei környezetben zár a világbajnokság

Ausztrál Rali: Neuville-é a szezon utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: Paradicsomi zárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Vettel nyert, Massa búcsúzott

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Utolsó szamba Brazíliában

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton világbajnok lehet Mexikóban

Rali Világbajnokság, Wales Rali: Ogier Walesben ünnepelhet

USA F1-es Nagydíj, Austin: Hamilton nyer, de még nem világbajnok

F1-es USA Nagydíj, Austin: A Forma-1 beveszi Amerikát

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Hamilton nyert, Vettel bánkódott

Spanyol Rali, WRC: Meeke nyert, Ogier a vb cím kapujában

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Finisében a Rali Világbajnokság

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Szünet nélkül Japánban

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Verstappené az utolsó maláj trófea

F1-es beharangozó Malajziai Nagydíj, Szepang: Búcsú Malajziától

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Hamiltoné ez az arany is

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Száguldás sötétben

Olasz F1-es Nagydíj, Monza: A Mercedes ismét hengerelt Itáliában

F1-es beharangozó Olasz Nagydíj: Monzában búcsúznak Európától

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Hamilton újabb aranya

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Pihenés után munka

Német rali: Tanak nyert, Ogier ismét az élen

Rali Világbajnokság, Német Rali: Utolsó aszfaltos megmérettetés

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Sebastian Vettel nyerte a Magyar Nagydíjat

Finn Rali: Lappi északon tartotta a trófeát

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Kubica is nálunk köröz

Rali Világbajnokság, Finn Rali: A leggyorsabb rali következik

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton negyedszer is behúzta

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Bottas második aranya!

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: A Forma-1 már a sógoroknál jár

Lengyel Rali: Neuville triplázásával közelebb a bajnoki címhez

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): F1 az egyik legújabb helyszínen

Szardínia Rali: Tanak megnyerte!

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton hatodik kanadai aranya

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: egy újabb utcai pálya, csak épp Amerikában

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Ismét murván

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




További használtautó kínálatunkból





AZ AUDI A3-ról:

Az Audi A3 az Audi AG középkategóriájú autója. Az 1996-os modellbemutató óta 2 generációja létezik, mindkettő Volkswagen "A" padlólemezen nyugszik, amellyel több – a konszernen belüli – modellnél találkozhatunk, úgy mint az Audi TT, a Volkswagen Golf, a Volkswagen Caddy, a Volkswagen Touran, a Skoda Octavia, és a Seat Leon.

Az első generáció 1996–2006

Az eredeti A3-as 1996-ban jelent meg az európai piacon. A német gyár a típus megjelenésével egyfajta trendet indított el az autógyártásban, hiszen a konkurens presztízsmárkák közül elsőként adta ki "csapott hátú kisautó" modellt. Az autó eleinte csak 3 ajtós változatban volt kapható, amely sportosabb megjelenést kölcsönzött a konszern legkedveltebb modelljével (Volkswagen Golf) szemben. Mindegyik motor soros, négyhengeres volt, amelyhez elsőkerék- és összkerékmeghajtást is lehetett rendelni.

1999-ben az Audi a modell még erősebb változatait mutatta be: a 180 lóerős 1.8 Turbót és az 1.9 TDI-t változó geometriájú turbófeltöltővel. A négykerék-meghajtás választható maradt mind a 150, mind a 180 lóerős változathoz. A piaci nyomás hatására az Audi megadta magát, és megjelent a palettán az 5 ajtós karosszéria, amelyet eredetileg soha nem akart kiadni.

2000 végén az A3-ast felújították, új fényszórót kapott, fejlesztettek az autó belsején, és bemutatták a hatfokozatú manuális váltót, amelyet az 1.8-as Turbo (180 LE) változathoz választhattunk. Ebben az időben jelent meg az új fejlesztésű 1.9 TDI motor, amely 130 LE teljesítménnyel bírt. További változás volt, hogy ezekben a modellekben már alapfelszereltség lett az ESP és az elektronikus fékerőelosztó is.

Bár az Audi az A3-ast 2003-ban lecserélte a második generációs típusra, a régi modellt egy ideig tovább árusították a fejlődő országokban.

Motorok

  • 1.6 L (1595 cm³) benzin, 102 LE
  • 1.8 L (1781 cm³) benzin, 125 LE
  • 1.8 L (1781 cm³) benzin, kisnyomású turbófeltöltő, 150 LE
  • 1.8 L (1781 cm³) benzin, turbófeltöltő, 180 LE
  • 1.8 L (1781 cm³) benzin, turbófeltöltő, 210-225LE (Audi S3 néven)

1.9 L (1896 cm³) dízel, hagyományos Wastegates-es turbófeltöltő 90 LE

  • 1.9 L (1896 cm³) dízel, változó geometriájú turbófeltöltő 90 LE
  • 1.9 L (1896 cm³) dízel, változó geometriájú turbófeltöltő 101 LE
  • 1.9 L (1896 cm³) dízel, változó geometriájú turbófeltöltő 110 LE
  • 1.9 L (1896 cm³) dízel, változó geometriájú turbófeltöltő 130 LE

Második generáció 2003–napjainkig

2003-ban a Genfi autókiállításon az Audi útjára indította az A3-as modell második generációját. Az autót Walter de'Silva tervezte és elődjéhez hasonló módon háromajtós, csapott hátú változatban jelent meg, soros, 4-hengeres motorral. Az újdonságot az újratervezett és tágasabb belső, a minimálisan átdolgozott karosszéria és az új benzinmotor megjelenése jelentette. Az új motor FSI rövídítésre hallgat, amely a Fuel Stratified Injection szavakból származik és olyan közvetlen befecskendezést takar, amelynél a tömegerőket mechanikusan kiegyenlítik. Az alap 1.6-os modellen kívül mindegyik modellben alapfelszereltség lett a 6-fokozatú kézi váltó.

2003 közepén két új változatot jelentett be a gyár. Az egyik a 2.0 Turbo FSI volt 200 LE-vel, a másik pedig a 3.2-es 250 LE-s. A Quattro (az Audi négykerék-meghajtásos rendszere) a 3.2-es modellben alapfelszereltség volt, de minden 140 LE feletti modellhez választani lehetett. Megjelent a régi DSP (az audinál tiptronic névre hallgató) automata váltó mellett egy új, DSG (az audinál S-tronic névre hallgató – Direct-Shift Gearbox) automata is, amely egy 6-fokozatú duplakuplungos váltómű elektrohidraulikus működtetéssel.

Megjelenik továbbá az új-generáció ötajtós változata, amelyet Sportback néven árusítanak 2004 júniusától. Az új változat hosszabb, így megnövekedett a hátul ülők tere, csakúgy mint a csomagtér (immáron 370 literes). Innentől kapja meg az A3-as modellcsalád is az Audi új hűtőmaszkját, amelyet eredetileg az A8-ason mutattak be, de ma már az A2-esen kívül minden modell közös jellemvonása, a márka új arculatának jelképe. (Hivatalosan csak a Sportback változat kapja meg, azonban 2005-től minden másik A3-as is.)

2005-től az Audi bevezeti – illetve csak kiterjeszti – az S-Line sportelemeit. Innentől kezdve minden Audi modellhez csomagként rendelhetőek a sportosságot szimbolizáló, impozánsabb megjelenést – mind külsőleg mind belsőleg – biztosító extrák. (Ilyenek a sportfutómű, ültetett karosszéria, különböző szélterelő karosszériaelemek,…)

2006 áprilisában a motorpaletta újabb taggal bővül, Ez a 2.0 TDI 170 LE. Ugyanezen év augusztusában az Audibejelenti az S3 verzió megjelenését, amelyet az újonnan fejlesztett (a régi továbbfejlesztése) 2.0 TFSI motorral szerelnek. Ez 265 LE teljesítmény leadására képes a nagyobb turbónyomásnak köszönhetően (1.2 bar), és természetesen ebben a változatban alapfelszereltség a Quattro a 6 sebességes kéziváltó mellett. Ez a motor képes arra, hogy az autót 5.7 másodperc alatt gyorsítsa fel 0–100 km/h-ra. A sportosság megőrzése érdekében a futóművet és a rugózást is sportosabbra hangolták, és az autó 25 milliméterrel közelebb került a földhöz. Mindemellett 225/40 R18-as gumikkal szerelték.

2007 januárjában a régi 2.0 FSI motort felváltotta az 1.8-as TFSI 160 LE teljesítménnyel.Azonban ez csak elsőkerék-meghajtással rendelhető. Még 2007-ben tervezi az Audi egy teljesen új 1.4 TFSI motorral szerelt változat kibocsátását.

Motorok
1.4 L (1395 cm³) benzin, TFSI (turbófeltöltős FSI) 125 LE

  • 1.6 L (1595 cm³) benzin, 102 LE
  • 1.6 L (1598 cm³) benzin, FSI 115 LE
  • 2.0 L (1984 cm³) benzin, FSI 150 LE (150 PS)
  • 2.0 L (1984 cm³) benzin, TFSI 200 LE
  • 3.2 L (3189 cm³) benzin, 250 LE
  • 2.0 L (1984 cm³) benzin, TFSI 265 LE (Audi S3 néven)
  • 1.9 L (1896 cm³) dízel, változó geometriájú turbófeltöltő 105 LE
  • 2.0 L (1968 cm³) dízel, változó geometriájú turbófeltöltő 140 LE
  • 2.0 L (1968 cm³) dízel, változó geometriájú turbófeltöltő 170 LE

    Forrás: Wikipédia
    Olvass tovább

Vélemények az Audi A3-ról


Autós hírek




Immár a jövő útját mutató kvalitásokkal mutatkozik be az új Audi RS 6 Avant, amely elődjénél lényegesen könnyebben és gazdaságosabban kínál még dinamikusabb menetteljesítményeket. Álló helyzetből mindössze 3,9 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, végsebessége pedig kívánságra akár a 305 kilométer/órát is eléri. A 4.0 TFSI 412 kilowattos (560 LE) teljesítményszint mellett átlagosan 9,8 liter üzemanyaggal is beéri 100 kilométerenként. Az új Audi RS 6 Avant a mindennapok nagyteljesítményű sportautója. Különöses dinamikus karaktere, illetve ehhez kötődő következetesen sportos kialakítása a quattro GmbH, az AUDI AG egyik leányvállalatának munkája. A quattro GmbH RS-modelljei...

Tovább a cikkhez



Az Audi arzenáljában az R8 a csúcsfegyver. A nagyteljesítményű szupersportkocsi ezentúl még dinamikusabb az új S tronic váltó és a külsőt, a belsőteret, illetve a fékeket érintő újdonságok jóvoltából. A teljes egészében LED-technológiájú fényszórók immár az alapfelszereltség részét képezik, a hátsó lámpatestekben pedig a dinamikus irányjelzők – egy újabb innovatív megoldás az Auditól – ünneplik premierjüket. Az új, 404 kilowatt (550 lóerő) teljesítményű R8 V10 plus motorral 3,5 másodperc alatt katapultál száz kilométer/órás tempóra álló helyzetből a jármű, az Audi ultra könnyűszerkezetes építésmódja jóvoltából pedig a típus csúcsmodellje kézi kapcsolású sebességváltóval mindössze 1570...

Tovább a cikkhez



Egészen új, a prémium alsó-középkategória szegmensét nyitotta meg az Audi 1996-ban A3 családjával, amelynek immár harmadik generációja érkezik a piacra. Az új A3 vérbeli high-tech autó, minden műszaki területen innovatív fejlesztések egész sorát vonultatva fel. A hibrid és alternatív – mint a földgáz és az Audi e-gas – hajtású változatok már fejlesztés alatt állnak. Még 2012-ben várható a különösen gazdaságos 1.6 TDI motorral szerelt kivitel, amely átlagosan mindössze 3,8 liternyi gázolajjal is beéri 100 kilométerenként, 99 g/km széndioxid-kibocsátás mellett.A vonzó formavilágú, háromajtós karosszéria az Audi „ultra” könnyűszerkezetes technológiája eredményeképpen különösen könnyű, az új...

Tovább a cikkhez



A korszerû hajtásrendszer már egy nagyobb hathengeres belsõégésû konstrukció kínálta dinamikus menetteljesítményeket biztosítja az Audi luxuslimuzinja számára. A „downsizing” elvének következetes alkalmazása az elektromos hajtások elõnyeivel együttesen az üzemanyag-fogyasztás tekintetében is jól érzékelhetõen fejti ki hatását: az Audi A8 hybrid 100 kilométerenként mindössze 6,2 liter üzemanyaggal is beéri, széndioxid-kibocsátása pedig...

Tovább a cikkhez



„Az ,Audi race experience’ elsõ ízben kínálja ügyfelek számára annak lehetõségét, hogy az Audi professzionális gyári csapatában vegyen részt versenyen, mégpedig hosszú távú és magas anyagi ráfordításokat igénylõ elkötelezettség nélkül“ – magyarázta Klaus Demel, az „Audi driving experience” vezetõje. „Nagy örömmel tölt el, hogy e projektünkhöz az Audi Sport és Reinhold Joest csapatát egyaránt...

Tovább a cikkhez



Az Audi gazdaságosságnövelõ mûszaki megoldásai modulrendszerû programjának célzottan kombinált technikái eredményeképpen az automatikus motorleállítás és -indítás rendszere immár automatikus sebességváltóval együtt is rendelkezésre áll. Elsõként a 77 kW (105 LE) teljesítményû Audi A3 1.6 TDI, valamint a 92 kilowattos (125 LE) 1.4 TFSI kínálja az automatikus motorleállítás és -indítás és az innovatív kettõs tengelykapcsolós S-tronic...

Tovább a cikkhez



Októberben tartotta 18. hivatalos találkozóját Az Audi Sport Quattro Club, a német Audi AG által egyedüli, hivatalos, a gyárhoz kötõdõ klubként elismert szervezet. A találkozó során tisztújító közgyûlést is tartottak, ahol a már 10 éve az elnöki posztot betöltõ Daniel Bachmann és a vezetõség többi tagja is új kezekbe adta a klub vezetését. A hazai autósélet „diplomáciai sikereként” a klub alelnöki posztjára a hazai Audi Quattro körökben is...

Tovább a cikkhez



A világ legjobb pálya- és raliversenyzõi viadalának elõdöntõjén a kétszeres DTM-bajnok Jenson Button, majd a döntõben Michael Schumacher Forma-1-világbajnokokat gyõzte le. „Számomra egészen különleges nap a mai“ – ünnepelte a 31 esztendõs pilóta a Pekingi Olimpiai Stadionban aratott diadalát. „Az idén a DTM-ben sajnos nem sok örömöm telt, ám valóban fantasztikus egy Michael Schumacher elleni gyõzelemmel búcsúztatni a szezont.“ Ekström a jól ismert „Madárfészek”...

Tovább a cikkhez


További Modellek: