PEUGEOT 207

3dautoker.jpg, 37kB


Vételár: Ár: 1.340.000 Ft
Kezdő részlet: 268.000 Ft
Évjárat: 2007.7
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2019.7
Kivitel: ferdehátú
Állapot: Normál
Km: 194.617
Üzemanyag: Benzin
Sebességváltó fajtája: manuális (5 fokozatú) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 1360 cm3
Teljesítmény: 65 KW / 87 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Klíma fajtája: manuális klíma
Szín: fekete (metal)

Az eladó PEUGEOT 207 felszereltsége:

manuális klíma, Állítható kormány, centrálzár, elektromos ablak, elektromos tükör, szervokormány, színezett üveg, középső kartámasz, multifunkciós kormánykerék, ülésmagasság állítás, függönylégzsák, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, ködlámpa, abs (blokkolásgátló), cd-s autórádió, 4 hangszóró, autóbeszámítás lehetséges, magyarországon újonnan üzembe helyezett, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott



A használt PEUGEOT 207 -re itt érdeklődhet:

Eladó neve: RACIRE Autókereskedés
Eladó e-mail címe: racirekft@gmail.com
Eladó címe: 5000 Szolnok,
Pipacs utca 4.
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/1035452
Telefon: 06-30/5465-812

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép









További Hírek:

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Hamiltoné ez az arany is

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Száguldás sötétben

Olasz F1-es Nagydíj, Monza: A Mercedes ismét hengerelt Itáliában

F1-es beharangozó Olasz Nagydíj: Monzában búcsúznak Európától

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Hamilton újabb aranya

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Pihenés után munka

Német rali: Tanak nyert, Ogier ismét az élen

Rali Világbajnokság, Német Rali: Utolsó aszfaltos megmérettetés

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Sebastian Vettel nyerte a Magyar Nagydíjat

Finn Rali: Lappi északon tartotta a trófeát

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Kubica is nálunk köröz

Rali Világbajnokság, Finn Rali: A leggyorsabb rali következik

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton negyedszer is behúzta

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Bottas második aranya!

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: A Forma-1 már a sógoroknál jár

Lengyel Rali: Neuville triplázásával közelebb a bajnoki címhez

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): F1 az egyik legújabb helyszínen

Szardínia Rali: Tanak megnyerte!

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton hatodik kanadai aranya

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: egy újabb utcai pálya, csak épp Amerikában

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Ismét murván

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

Ausztrál F1-es Nagydíj, Melbourne: Vettel briliáns stratégiával nyert!

Mexikó Rali: Meeke furcsa aranya Mexikóban

Rali Világbajnokság, Mexikó Rali: Latvala, Ogier vagy más?

Svéd Rali: Ismét skandináv a skandináv dobogón

Rali Világbajnokság, Svéd Rali: Jeges terepen versenyeznek

Monte-Carlo Rali: Ogier negyedik koronáját szerzi Monacóban

Rali Világbajnokság, Monte-Carlo Rali: Izmosabbak, nagyobbak és agresszívebbek

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Hamilton nyer, Rosberg a világbajnok

F1-es beharangozó Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Izgalmas végkifejlet

Ausztrál Rali: Mikkelsené a Volkswagen utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: távoli szezonzárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Hamilton úszott legjobban az árral

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Brazíliában világbajnokot avathatunk

Mexikói F1-es Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton nyert Mexikóban is

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: vajon ezúttal ki nyeri a csatát?

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




PEUGEOT 207

PEUGEOT 207




PEUGEOT 207

PEUGEOT 207

PEUGEOT 207

PEUGEOT 207

PEUGEOT 207

További használtautó kínálatunkból





A Peugeot-ról:


A
Peugeot Franciaország egyik autógyártó cége. A PSA Peugeot Citroën tagja.


Története

Az Peugeot cég története Jean-Pierre Peugeot-val kezdődik, aki textilipari tevékenységbe kezdett. Munkája eredményeként fiaira, Jean-Pierre és Jean-Frédéric Peugeot-ra egy kelmefestő műhelyt, egy olajüzemet és egy malmot hagyott. A két fiú 1810 körül átalakította a Montbéliard melletti malmot és hengerelt acél gyártásába fogott. A Peugeot Testvérek (Peugeot Fréres) nevű cég eleinte rugókat, fűrészlapokat, kéziszerszámokat valamint kávédarálókat és női szoknyaabroncsokat készített.

Fordulat áll be a cég profiljában: 1885-ben megjelenik a járműipar. Az alapító fiai Armand Peugeot irányításával 1886-ban kerékpárgyártásba kezdenek. A Peugeot cég által gyártott kerékpárok igen változatos formájúak. A kezdeti modell első kereke 1.36 m, hátsó kereke 0.40 m átmérőjű. A későbbi modellek egyre jobban hasonlítanak a mai társaikra. A kétszemélyes tricikli kényelmes közlekedési eszköz, melyen az utasok egymás mellett ülnek.

A cég az 1889-es Párizsi Világkiállításon mutatta be a Serpollet gőzmotoros, kétszemélyes triciklit. 1890-ben már az első négykerekű Peugeot is elkészült: ez volt a Type 2, amelyet már nem gőzzel, hanem gázolajjal működtettek. Armand Peugeot Lille-ben alapított új üzemet Automobiles Peugeot néven; ahol 1899-ben több mint 300, majd a következő évben 500 autó készült. 1904-ben a Párizsi Autószalonon mutatják be az új egyhengeres Bébi-Peugeot-t; amely aztán igazi népautó lett. Közben a Peugeot testvérek fiai is autógyártásba kezdtek; az ő emblémájuk volt a jellegzetes Peugeot-oroszlán. A cégek aztán összeolvadtak és 1913-ra a minden második francia autó a Peugeot-tól származott. A termelés 1923-ban haladja meg először a 10 000 darabot.

Az 1929-ben megjelent Peugeot 201 az első olyan autó, amelyet a mai is használt Peugeot-féle típusszámozással láttak el. Ez lett a cég első sorozatgyártásban gyártott modellje.

A második világháború után viszonylag hamar elkészült az egymilliomodik Peugeot is.

Columbo hadnagy egy cabrio 403-mal jár…

A Peugeot 403-mal kezdődik a Peugeot és a Pininfarina együttműködése.

1967-ben a Peugeot felvásárolja a Citroën részvényeinek a 90%-át. Ezzel alakult meg a PSA Peugeot-Citroën holding.

1983-ban jelent meg a Peugeot 205, amelyet aztán 1998-ban követett a sikeres elődhöz fogható Peugeot 206-os modell. A Peugeot 205-ből több mint ötmillió, a Peugeot 206-ból pedig több mint hat és félmillió példány készült. A siker hatására a cég nemzetközi gyártókapacitásainak bővítésébe kezdett és a brazíliai Rio de Janeiro állam Porto Real városában új üzemet indított be 2010-ben.

1993-ban Európa szerte megkezdődik a Peugeot 306 forgalmazása, amely a sikeres elődöt a 309-et váltotta fel.

Az új évezred első Peugeot-modellje, a Peugeot 607 volt. A cég a 2010-es években a versenytársakhoz hasonlóan piacra lépett hibrid (Peugeot 3008 HYbrid4) és elektromos (Peugeot iON, ami valójában a Mitsubishi i-MiEV egy változata) meghajtású modellekkel is.

Sport

Peugeot 206 WRC

1963-ban a Peugeot 404 győzött a Kelet-Afrika Szafarin, 1965-ben pedig az Argentin Grand Prix-n. A Peugeot 307 WRC 2004-ben és 2005-ben is hivatalos résztvevője volt a Nemzetközi Rali Bajnokságnak.

A cég a kerékpársportban is sikereket ért el: 1977-ig tíz alkalommal nyerték meg az általuk gyártott kerékpárokkal a Tour de France-t.



Vélemények a Peugeot-ról


Autós hírek




A mindössze 2,5 méter hosszú, de négy személynek helyet adó BB1 villanyautó mindenféle szempontból újra feltalálja a gépkocsit: kíméli a környezetet,  ugyanakkor felépítése, stílusa, belsõ designja is merõben eredeti. Elõtérbe helyezi a szabadságot, az optimizmust, sõt az altruizmust is. A BB1 egy újszerû autós élmény ígérete. [1]Folytonosan változik a világ. Egyre nõ a városi forgalom. Mindenki szeretne idõt megtakarítani, a környezet védelme viszont fontosabb,...

Tovább a cikkhez



Kiváló menetteljesítményei és 130 kilométeres hatótávja különösen a lítiumion-akkumulátornak köszönhetõ, amely egyaránt megfelel a városi mobilitás és a környezetvédelem szempontjainak. A Frankfurti Autószalonon elsõ ízben bemutatott ion formájában a legkorszerûbb jármûtechnika vonul be a Peugeot modellválasztékába. A Peugeot 1995 és 2003 között, úttörõként nyitott a 106-tal, és mindmáig világelsõ az eladott „zéró...

Tovább a cikkhez



Neve, az RCZ, különleges és egyedi helyzetét jelképezi a PEUGEOT választékon belül, hiszen ez az elsõ személyautója, amelynek típusjelzésében nem szerepel a középsõ „nulla” vagy „dupla nulla”. Az RCZ felmutatja a PEUGEOT értékek összességét, azokét az értékekét, amelyek sohasem változnak, mégis mindig korszerûek, mert az idõ múlásával örökösen megújulnak. Az autóvezetés legtisztább élvezetére tervezett RCZ...

Tovább a cikkhez



A méretes szélvédõ (1,70 m²) a hatalmas panoráma üvegtetõben (1,69 m²),  folytatódik, amely az egyik legnagyobb a Peugeot kínálatában. Így az utasok egyszerre élvezhetik az utastér világosságát és a nem mindennapi kilátást a külvilágra. Az oldalablakokkal, az oldalsó háromszögletû ablakkal és a hátsó szélvédõvel együtt az üvegfelület eléri az 5,77 m² -t! [1]Az 5008 utasterérõl valóban nem túlzás állítani, hogy...

Tovább a cikkhez



Az 1.6 HDi FAP változatokban alkalmazott elektrohidraulikus szervokormány elsõsorban környezetbarát jellegével tûnik ki. A rásegítésrõl elektromos hajtású hidraulikus szivattyú gondoskodik, melynek mûködése igazodik a jármû sebességéhez, a kormányelfordulás sebességéhez és a szervofolyadék hõmérsékletéhez. [1]A többi 407 modellben is (a hathengeres változatok kivételével) megtalálható elektrohidraulikus szervokormány csökkenti a fogyasztást a hagyományos...

Tovább a cikkhez



Röviden a 308 CC-rõl: Valódi csúcsmodellrõl van szó, van benne nyakmelegítõ (airwave meleg levegõ befújás), robbanótöltettel felugró bukócsõ és – a világon egyedüliként – fejlégzsák. Globálisan fenntartható mobilitás [1]A 79. Genfi Szalon alkalmat ad a Peugeot-nak arra is, hogy felmutassa vezetõ szerepét a kis CO2-kibocsátású jármûvek gyártásában, és egyéb környezetvédelmi kezdeményezésekben, amelyek csökkentik a szén-dioxid...

Tovább a cikkhez



Hátul a padló is magasabb kissé, úgyhogy a panoráma-hatásnak köszönhetõen a leghátul ülõknek is megfelelõ kilátás jut. Az üléstámlák dõlésszögét pedig úgy állapították meg, hogy kellemes legyen a testtartás, és komfortos az utazás. Tetszés szerint variálható, praktikus utastér [3] A hétüléses Partner Tepee kihangsúlyozza az egyterû szabadidõ autók variálhatóságát és praktikusságát. A...

Tovább a cikkhez



Összesen 1 904 000* összeszerelt gépjármû és részben összeszerelt egység értékesítése. A fõbb ténnyek: Európa (18 ország): Stabil, 7,3 %-os személyautó- és kishaszonjármû-piaci részesedés Európában (18 ország). A megújult kishaszonjármû-kínálat jó teljesítménye Európában (18 ország), a piaci részesedése 0,7 százalékponttal, 9,4%-ra nõtt. A piaci részesedés érezhetõ erõsödése...

Tovább a cikkhez


További Modellek: