AUDI A6 Avant 2.7 TDI DPF quattro Tiptronic ic



Vételár: Ár: 3.599.000 Ft
Kezdő részlet: 1.000.000 Ft
Évjárat: 2009.6
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2017.11
Kivitel: kombi
Állapot: Sérülésmentes
Km: 192.121
Üzemanyag: Diesel
Sebességváltó fajtája: automata (6 fokozatú tiptronic) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 2698 cm3
Teljesítmény: 140 KW / 188 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Klíma fajtája: manuális klíma
Szín: ezüst (metal)

Az eladó AUDI A6 Avant 2.7 TDI DPF quattro Tiptronic ic felszereltsége:

manuális klíma, Állítható kormány, centrálzár, edc (elektronikus lengéscsillapítás vezérlés), elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, fedélzeti komputer, fűthető tükör, könnyűfém felni, részecskeszűrő, riasztó, szervokormány, színezett üveg, távolságtartó tempomat, tempomat, fűthető ablakmosó fúvókák, fűthető szélvédő, hűthető kesztyűtartó, bőr belső, automatikusan sötétedő belső tükör, automatikusan sötétedő külső tükör, dönthető utasülések, elektromosan behajtható külső tükrök, középső kartámasz, multifunkciós kormánykerék, pótkerék, tolatóradar, ülésmagasság állítás, függönylégzsák, hátsó oldal légzsák, oldallégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, fényszóró magasságállítás, fényszórómosó, ködlámpa, xenon fényszóró, abs (blokkolásgátló), aps (parkolóradar), asr (kipörgésgátló), eds (elektronikus differenciálzár), esőszenzor, esp (menetstabilizátor), hátsó fejtámlák, indításgátló, isofix rendszer, cd-s autórádió, gps (navigáció), bluetooth-os kihangosító, 10 hangszóró, garanciális, autóbeszámítás lehetséges, nem dohányzó, rendszeresen karbantartott, szervizkönyv



A használt AUDI A6 Avant 2.7 TDI DPF quattro Tiptronic ic-re itt érdeklődhet:

Eladó neve: Autó Side
Eladó e-mail címe: euroside66@gmail.com
Eladó címe: 1103 Budapest,
Kőér u. 1/a
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/1022821
Telefon: (+36) 70/3650703
+36309429766

Weblap:
     Kattintson
ide!
  



Térkép









További Hírek:

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Bottas nyerte az unalmas szezonzárót

F1-es Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Mennyei környezetben zár a világbajnokság

Ausztrál Rali: Neuville-é a szezon utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: Paradicsomi zárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Vettel nyert, Massa búcsúzott

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Utolsó szamba Brazíliában

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton világbajnok lehet Mexikóban

Rali Világbajnokság, Wales Rali: Ogier Walesben ünnepelhet

USA F1-es Nagydíj, Austin: Hamilton nyer, de még nem világbajnok

F1-es USA Nagydíj, Austin: A Forma-1 beveszi Amerikát

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Hamilton nyert, Vettel bánkódott

Spanyol Rali, WRC: Meeke nyert, Ogier a vb cím kapujában

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Finisében a Rali Világbajnokság

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Szünet nélkül Japánban

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Verstappené az utolsó maláj trófea

F1-es beharangozó Malajziai Nagydíj, Szepang: Búcsú Malajziától

Szingapúri F1-es Nagydíj, Marina Bay: Hamiltoné ez az arany is

F1-es Szingapúri Nagydíj, Marina Bay: Száguldás sötétben

Olasz F1-es Nagydíj, Monza: A Mercedes ismét hengerelt Itáliában

F1-es beharangozó Olasz Nagydíj: Monzában búcsúznak Európától

Belga F1-es Nagydíj, Spa-Francorchamps: Hamilton újabb aranya

F1-es Belga Nagydíj, Spa-Francorchamps: Pihenés után munka

Német rali: Tanak nyert, Ogier ismét az élen

Rali Világbajnokság, Német Rali: Utolsó aszfaltos megmérettetés

Magyar F1-es Nagydíj, Hungaroring: Sebastian Vettel nyerte a Magyar Nagydíjat

Finn Rali: Lappi északon tartotta a trófeát

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Kubica is nálunk köröz

Rali Világbajnokság, Finn Rali: A leggyorsabb rali következik

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton negyedszer is behúzta

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Bottas második aranya!

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: A Forma-1 már a sógoroknál jár

Lengyel Rali: Neuville triplázásával közelebb a bajnoki címhez

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): F1 az egyik legújabb helyszínen

Szardínia Rali: Tanak megnyerte!

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton hatodik kanadai aranya

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: egy újabb utcai pálya, csak épp Amerikában

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Ismét murván

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




AUDI A6 Avant 2.7 TDI DPF quattro Tiptronic ic

AUDI A6 Avant 2.7 TDI DPF quattro Tiptronic ic




AUDI A6 Avant 2.7 TDI DPF quattro Tiptronic ic

AUDI A6 Avant 2.7 TDI DPF quattro Tiptronic ic

AUDI A6 Avant 2.7 TDI DPF quattro Tiptronic ic

AUDI A6 Avant 2.7 TDI DPF quattro Tiptronic ic

AUDI A6 Avant 2.7 TDI DPF quattro Tiptronic ic

AUDI A6 Avant 2.7 TDI DPF quattro Tiptronic ic

További használtautó kínálatunkból





AZ AUDI A6-ról:

Az Audi A6 a német Audi gyár felsőkategóriás autója. Megvásárolható szedán és kombi változatban (Avant). A második, harmadik és negyedik generációs A6-ot az A6 allroad quattro tervezéséhez is felhasználták.

C4 generáció (1994–1997)

Az audi 1994 előtt három generáción keresztül adott ki felsőkategóriás autót. 1994-ben, az Audi 100-as negyedik generációját az Audi felfrissítette, majd újranevezte, A6-osnak, hogy illeszkedjen az újonnan bevezetett modellnév csoportba, miután az Audi a luxuskategóriás A8-at épp előtte mutatta be. A 100-as külsején csak keveset változtattak, leginkább az első és hátsó lámpákat és a hűtőrácsot, új motorokkal és váltóval volt megvásárolható.

Motorok

Az A6 számára elérhető új motorok:

1,8 literes, 20 szelepes 4 hengeres benzines

2,8 literes, 30 szelepes 6 hengeres benzines

1,9 literes, 4 hengeres TDI turbódízel

2,5 literes, 5 hengeres TDI turbódízel

Néhány piacon a régi 5 hengeres 2,3 literes benzinmotorral is megvásárolható volt. Az S6-os változatban 4,2 literes, 290 lóerős motor volt, sőt ennek a továbbhangolt, 326 lóerős változata az S6 Plusban kapott helyet (amit az Audi tulajdonában lévő Quattro GmbH készített).

C5 generáció (1998–2004)

Az Audi 1997-ben mutatta be megújult A6-osát. Nagy jelentőség fordítottak az áramvonalas és nagy szilárdságú karosszériára, illetve a nagy teljesítményű, kulturált motorok fejlesztésére, hogy méltón vegye fel olyan, más német felsőkategóriás autókkal a versenyt, mint a BMW 5-ös, vagy a Mercedes E-osztály. Ehhez jelentősen hozzájárultak a frissen bemutatott V6-os motorok, illetve a 0.28-as légellenállási együttható. Ez a generáció már kapható volt 5 sebességes tiptronic típusú automata váltóval.

C6 generáció (2004–2011)

Az A6-osok hatodik generációs példányai méreteiket tekintve közel kerültek az A8-asokhoz. Számos olyan műszaki megoldást hasznosítottak, amely eddig az A8-as széria sajátjának számított. Ilyen volt a trapézlengőkaros hátsó felfüggesztés, az MMI (Multi Media Interface) kezelőrendszer, az elektromechanikus parkolófék, a kanyarfényszóró. A motorok palettáján a 2,4 literes, 177 lóerős V6-os, a 3,2 literes, 255 lóerős, V6-os FSI, valamint a 4,2 literes, 335 lóerős benzinesek mellett a háromliteres, 225 lóerős, V6-os turbódízel szerepelt. Az autók első vagy összkerékhajtással készültek. Kezdetben csak limuzinokat értékesítettek a kereskedők, 2005 tavaszától viszont kombikat is. Ebben az évben bővült az alkalmazott hajtóművek köre a kétliteres, 170 lóerős TFSI-vel, az ugyancsak kétliteres, 140 lóerős TDI-vel és a 2,7 literes, 180 lóerős TDI-vel.

C7 generáció (2011–)

2011 tavaszától kínálják a kereskedők az A6-osok hetedik generációs típusait. Először a limuzinok kerültek a szalonokba, majd 2011 második felében jelentek meg az Avantok. Az autók hagyományosan front- vagy összkerékhajtással készülnek. A motorok fogyasztását az elődszériához képest sikerült jelentősen (12-21 százalékkal) csökkenteni. A legtöbb aggregát V6-os elrendezésű- ilyen a 2.8-as, 204 lóerős FSI, a háromliteres, 300 lóerős TFSI, valamint a szintén háromliteres, 204 és 245 illetve a 313 lóerős TDI. A soros négyhengeresek képviselője a kétliteres, 177 lóerős TDI. 2011 végétől lehet kapni a hibridhajtású A6-os, amelyben egy 1984 cm³-es, 211 lóerős benzines és egy 54 lóerős villanymotor együttese dolgozik. Az elektromos részegység működéséhez szükséges energiát egy lítiumion-akkumulátor tárolja. Az autó közlekedhet a két hajtómű együttes használatával, de üzemelhet csak benzinmotorral vagy tisztán elektromosan is. Az utóbbi esetben maximum 100 km/órás tempót érhet el, és 60km/órás átlagsebességnél 3 kilométer a hatótávolsága. A kombinált aggregát 100 kilométerenkénti átlagfogyasztását 6,2 literben adja meg a gyár. A fékezéskor felszabaduló energia 100%-a az elektromos rendszerbe táplálódik.


Felhasznált irodalom: Nagykönyv Kiadó: HÍRES AUTÓMÁRKÁK, Az Audi története a kezdetektől napjainkig: 106.-odik oldal.

Forrás: Wikipédia
Olvass tovább

Vélemények az Audi A6-ról


Autós hírek




Immár a jövő útját mutató kvalitásokkal mutatkozik be az új Audi RS 6 Avant, amely elődjénél lényegesen könnyebben és gazdaságosabban kínál még dinamikusabb menetteljesítményeket. Álló helyzetből mindössze 3,9 másodperc alatt gyorsít fel 100 kilométer/órás tempóra, végsebessége pedig kívánságra akár a 305 kilométer/órát is eléri. A 4.0 TFSI 412 kilowattos (560 LE) teljesítményszint mellett átlagosan 9,8 liter üzemanyaggal is beéri 100 kilométerenként. Az új Audi RS 6 Avant a mindennapok nagyteljesítményű sportautója. Különöses dinamikus karaktere, illetve ehhez kötődő következetesen sportos kialakítása a quattro GmbH, az AUDI AG egyik leányvállalatának munkája. A quattro GmbH RS-modelljei...

Tovább a cikkhez



Az Audi arzenáljában az R8 a csúcsfegyver. A nagyteljesítményű szupersportkocsi ezentúl még dinamikusabb az új S tronic váltó és a külsőt, a belsőteret, illetve a fékeket érintő újdonságok jóvoltából. A teljes egészében LED-technológiájú fényszórók immár az alapfelszereltség részét képezik, a hátsó lámpatestekben pedig a dinamikus irányjelzők – egy újabb innovatív megoldás az Auditól – ünneplik premierjüket. Az új, 404 kilowatt (550 lóerő) teljesítményű R8 V10 plus motorral 3,5 másodperc alatt katapultál száz kilométer/órás tempóra álló helyzetből a jármű, az Audi ultra könnyűszerkezetes építésmódja jóvoltából pedig a típus csúcsmodellje kézi kapcsolású sebességváltóval mindössze 1570...

Tovább a cikkhez



Egészen új, a prémium alsó-középkategória szegmensét nyitotta meg az Audi 1996-ban A3 családjával, amelynek immár harmadik generációja érkezik a piacra. Az új A3 vérbeli high-tech autó, minden műszaki területen innovatív fejlesztések egész sorát vonultatva fel. A hibrid és alternatív – mint a földgáz és az Audi e-gas – hajtású változatok már fejlesztés alatt állnak. Még 2012-ben várható a különösen gazdaságos 1.6 TDI motorral szerelt kivitel, amely átlagosan mindössze 3,8 liternyi gázolajjal is beéri 100 kilométerenként, 99 g/km széndioxid-kibocsátás mellett.A vonzó formavilágú, háromajtós karosszéria az Audi „ultra” könnyűszerkezetes technológiája eredményeképpen különösen könnyű, az új...

Tovább a cikkhez



A korszerû hajtásrendszer már egy nagyobb hathengeres belsõégésû konstrukció kínálta dinamikus menetteljesítményeket biztosítja az Audi luxuslimuzinja számára. A „downsizing” elvének következetes alkalmazása az elektromos hajtások elõnyeivel együttesen az üzemanyag-fogyasztás tekintetében is jól érzékelhetõen fejti ki hatását: az Audi A8 hybrid 100 kilométerenként mindössze 6,2 liter üzemanyaggal is beéri, széndioxid-kibocsátása pedig...

Tovább a cikkhez



„Az ,Audi race experience’ elsõ ízben kínálja ügyfelek számára annak lehetõségét, hogy az Audi professzionális gyári csapatában vegyen részt versenyen, mégpedig hosszú távú és magas anyagi ráfordításokat igénylõ elkötelezettség nélkül“ – magyarázta Klaus Demel, az „Audi driving experience” vezetõje. „Nagy örömmel tölt el, hogy e projektünkhöz az Audi Sport és Reinhold Joest csapatát egyaránt...

Tovább a cikkhez



Az Audi gazdaságosságnövelõ mûszaki megoldásai modulrendszerû programjának célzottan kombinált technikái eredményeképpen az automatikus motorleállítás és -indítás rendszere immár automatikus sebességváltóval együtt is rendelkezésre áll. Elsõként a 77 kW (105 LE) teljesítményû Audi A3 1.6 TDI, valamint a 92 kilowattos (125 LE) 1.4 TFSI kínálja az automatikus motorleállítás és -indítás és az innovatív kettõs tengelykapcsolós S-tronic...

Tovább a cikkhez



Októberben tartotta 18. hivatalos találkozóját Az Audi Sport Quattro Club, a német Audi AG által egyedüli, hivatalos, a gyárhoz kötõdõ klubként elismert szervezet. A találkozó során tisztújító közgyûlést is tartottak, ahol a már 10 éve az elnöki posztot betöltõ Daniel Bachmann és a vezetõség többi tagja is új kezekbe adta a klub vezetését. A hazai autósélet „diplomáciai sikereként” a klub alelnöki posztjára a hazai Audi Quattro körökben is...

Tovább a cikkhez



A világ legjobb pálya- és raliversenyzõi viadalának elõdöntõjén a kétszeres DTM-bajnok Jenson Button, majd a döntõben Michael Schumacher Forma-1-világbajnokokat gyõzte le. „Számomra egészen különleges nap a mai“ – ünnepelte a 31 esztendõs pilóta a Pekingi Olimpiai Stadionban aratott diadalát. „Az idén a DTM-ben sajnos nem sok örömöm telt, ám valóban fantasztikus egy Michael Schumacher elleni gyõzelemmel búcsúztatni a szezont.“ Ekström a jól ismert „Madárfészek”...

Tovább a cikkhez


További Modellek: