BMW 530



Vételár: Ár: 1.590.000 Ft
Évjárat: 2001.6
Okmányok jellege: Érvényes Magyar okmányokkal
Műszaki vizsga érvényes: 2017.8
Kivitel: sedan
Állapot: Újszerű
Km: 309.000
Üzemanyag: Diesel
Sebességváltó fajtája: automata (5 fokozatú tiptronic) sebességváltó
Hengerűrtartalom: 2926 cm3
Teljesítmény: 142 KW / 190 LE
Szállítható szem. száma: 5 fő
Ajtók száma: 5
Klíma fajtája: digitális klíma
Szín: fekete (metal)

Az eladó BMW 530 felszereltsége:

digitális klíma, centrálzár, elektromos ablak, elektromos ablak (elöl-hátul), elektromos tükör, fedélzeti komputer, fűthető tükör, immobiliser, könnyűfém felni, riasztó, sportfutómű, szervokormány, tempomat, tolótető (napfénytető), full extra, fűthető ablakmosó fúvókák, fűthető ülés, bőr belső, automatikusan sötétedő belső tükör, tolatókamera, tolatóradar, hátsó oldal légzsák, oldallégzsák, térdlégzsák, utasoldali légzsák, vezetőoldali légzsák, bi-xenon fényszóró, led fényszóró, xenon fényszóró, abs (blokkolásgátló), aps (parkolóradar), asr (kipörgésgátló), ebd/ebv (elektronikus fékerő-elosztó), esőszenzor, esp (menetstabilizátor), dvd, gps (navigáció), hifi, mp3 lejátszás, aux csatlakozó, erősítő kimenet, hdmi bemenet, usb csatlakozó, érintőkijelző, gyári erősítő, 7 hangszóró, mélynyomó, azonnal elvihető



Egyéb információ:

bőr belső dönthető utasülések fűthető ülés ülésmagasság állítás állófűtés középső kartámasz automatikusan sötétedő belső tükör hűthető kesztyűtartó függönylégzsák kikapcsolható légzsák oldallégzsák utasoldali légzsák vezetőoldali légzsák térdlégzsák hátsó fejtámlák fedélzeti komputer Műszaki tolatóradar tolatókamera ABS (blokkolásgátló) ASR (kipörgésgátló) ESP (menetstabilizátor) EBD/EBV (elektronikus fékerő-elosztó) APS (parkolóradar) indításgátló (immobiliser) visszagurulás-gátló szervokormány sportfutómű Kültér pótkerék automatikusan sötétedő külső tükör fűthető ablakmosó fúvókák ködlámpa xenon fényszóró bi-xenon fényszóró esőszenzor LED fényszóró fényszórómosó elektromos ablak elöl elektromos ablak hátul elektromos tükör fűthető tükör könnyűfém felni tolótető (napfénytető) elektromos tolótető Multimédia / Navigáció rádió CD-s autórádió DVD memóriakártya-olvasó GPS (navigáció) kihangosító bluetooth-os kihangosító USB csatlakozó AUX csatlakozó erősítő kimenet HDMI bemenet tolatókamera bemenet MP3 lejátszás érintőkijelző erősítő 7 hangszóró mélynyomó HIFI Leírás Facelift-es modell! A feltüntetett extrák mind léteznek és működnek is. Van még benne tempomat webasto állófűtés és elektromosan behajtható tükör. Rengeteg mindent cseréltem rajta.(amik le is ellenőrizhetők) Pl: első lámpák kompletten felújítva+polír+fóliázás, porlasztó csúcs(frissen felújítva, garanciális), nagynyomású szivattyú, (frissen cserélve)első futóműben az összes szilent, bal első lengőkar kompletten, motor és váltótartó bakok, első gátlók, kartergázszűrő, kisnyomású pumpa a hátsó ülés alatt, akkumulátor(novemberben), turbónál a csövek, váltóban az olaj+szűrő+tömitések, fűtés ventillátor(gyári bmw) difi olaj, generátor(felújítva, garanciális) bal hátsó csapágy, hátsó féktárcsák+betétek(1 éve). Most ezek jutottak eszembe. Nagyobb szerelések az M3 box-ba lettek elvégezve, minőségi, gyári, vagy azzal megeggyező alkatrészekkel. Másfél éve hoztam be magamnak(287.000 km-el) és azóta 1, 3m ft-ot költöttem rá. Komoly hifi van benne, hertz hangszórókkal, mnc erősítővel, 1 f powerbankkal, phoenix gold mélyládalával, hangváltókkal. A fejegység bluetooth-os, wifis, dvd-s, navigációs, teljes európa térképpel, tolatókamerával stb. A 17-es felni(képeken) jár hozzá, téli-nyári gumikkal+nyomtávszélesítővel. Nem rohad, igazán szép autó, gyárilag M tech futóművel szerelt, fekete tetőkárpitos. Sajnos meg kell válnom tőle a vállalkozásom bővítése miatt:( Csere nem érdekel, van másik autóm! Köszönöm, hogy végigolvasta!



A használt BMW 530 -re itt érdeklődhet:

Eladó neve:
Eladó e-mail címe: bmw530@c2.hu
Eladó címe:  Mogyoród,
Telefonáláskor az alábbi kódra kell hivatkozni!
Hirdetés azonosítója:


109.hu/1014810
Eladó használt BMW 530d (Automata) German Edition, 2001/6, Fekete (metál) színű
Telefon: 06303099746



Térkép









További Hírek:

F1-es Magyar Nagydíj, Hungaroring: Kubica is nálunk köröz

Rali Világbajnokság, Finn Rali: A leggyorsabb rali következik

Brit F1-es Nagydíj, Silverstone: Hamilton negyedszer is behúzta

Osztrák F1-es Nagydíj, Spielberg: Bottas második aranya!

F1-es Osztrák Nagydíj, Spielberg: A Forma-1 már a sógoroknál jár

Lengyel Rali: Neuville triplázásával közelebb a bajnoki címhez

F1-es Európai Nagydíj, Baku (Azerbajdzsán): F1 az egyik legújabb helyszínen

Szardínia Rali: Tanak megnyerte!

Kanadai F1-es Nagydíj, Montreal: Hamilton hatodik kanadai aranya

F1-es Kanadai Nagydíj, Montreal: egy újabb utcai pálya, csak épp Amerikában

Rali Világbajnokság, Szardínia Rali: Ismét murván

Monacói F1-es Nagydíj, Monte-Carlo: Monacóban Vettel uralkodott

F1-es Monacói Nagydíj, Monte-Carlo: Monaco, a Forma-1-es korona ékköve

Portugál Rali: Ogier nyeri a Portugál Ralit

F1-es Spanyol Nagydíj: Most ugrik a majom a vízbe

Orosz F1-es Nagydíj, Szocsi: Bottas nyert!

Argentin Rali: Szoros befutóval Neuville nyerte az aranyérmet!

F1-es Orosz Nagydíj, Szocsi: Szocsiban nem lesz orosz rulett

Rali Világbajnokság, Argentin Rali: Argentínában csapatják!

Bahreini F1-es Nagydíj, Szahír: Egy sima egy fordított

F1-es Bahreini Nagydíj, Szahír: Szusszanás nélkül Bahreinben

Korzika Rali: Neuville Korzika királya

Kínai F1-es Nagydíj, Sanghaj: Hamilton újra hengerel

F1-es Kínai Nagydíj, Sanghaj: Kínában ismét a csúcson a Mercedes?

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Tavaszi kirándulás Korzikára

Ausztrál F1-es Nagydíj, Melbourne: Vettel briliáns stratégiával nyert!

Mexikó Rali: Meeke furcsa aranya Mexikóban

Rali Világbajnokság, Mexikó Rali: Latvala, Ogier vagy más?

Svéd Rali: Ismét skandináv a skandináv dobogón

Rali Világbajnokság, Svéd Rali: Jeges terepen versenyeznek

Monte-Carlo Rali: Ogier negyedik koronáját szerzi Monacóban

Rali Világbajnokság, Monte-Carlo Rali: Izmosabbak, nagyobbak és agresszívebbek

Abu-Dzabi F1-es Nagydíj, Yas Marina: Hamilton nyer, Rosberg a világbajnok

F1-es beharangozó Abu-Dzabi Nagydíj, Yas Marina: Izgalmas végkifejlet

Ausztrál Rali: Mikkelsené a Volkswagen utolsó aranya

Rali Világbajnokság, Ausztrál Rali: távoli szezonzárás

Brazil F1-es Nagydíj, Sao Paulo: Hamilton úszott legjobban az árral

F1-es Brazil Nagydíj, Sao Paulo: Brazíliában világbajnokot avathatunk

Mexikói F1-es Nagydíj, Mexikóváros: Hamilton nyert Mexikóban is

F1-es Mexikói Nagydíj, Mexikóváros: vajon ezúttal ki nyeri a csatát?

USA F1-es Nagydíj, Austin, Texas: Hamiltonnak nyernie kellett kedvenc pályáján

F1-es USA Nagydíj, Austin: Az USA-val nyit az amerikai versenyek sora

Spanyol Rali: Sebastien Ogier negyedszerre is világbajnok!

Rali Világbajnokság, Spanyol Rali: Vegyes utakon tangóznak a ralisok

Japán F1-es Nagydíj, Szuzuka: Rosberg Japánban a császár

F1-es Japán Nagydíj, Szuzuka: Lazítás helyett munka, ezúttal Japánban

Korzika Rali: Sebastien Ogier Korzikán is király!

Malajziai F1-es Nagydíj, Szepang: Taroltak a Red Bullok Malajziában

Rali Világbajnokság, Korzika Rali: Száguldás a „10.000 kanyar raliján”

F1-es Malajziai Nagydíj, Szepang: „Új” helyszínen a Forma-1

  • KLÍMA
  • ABS
  • ASR
  • LÉGZSÁK
  • SZERVO
  • TEMPOMAT
  • AUTOMATA
  • BŐR



(Nagyításhoz kattints a képre)




BMW 530

BMW 530




BMW 530

BMW 530

BMW 530

BMW 530

BMW 530

BMW 530

BMW 530

BMW 530

BMW használtautó kínálatunkból





A BMW 5-ös sorozatról

2004-2010

BMW 5-ös sorozat

    A nagyautók kategóriájának sportosabb képviselői közé tartozik a BMW 5-ös sorozata, megjelenésének idején még különös formája mára megszokottá vált.

A tradicionális formáktól merészen elrugaszkodott a BMW 5-ös sorozat 2004 tavaszán bemutatott jelenlegi generációja. A lépcsőshátút egy évvel később követte a kombi premierje, majd 2007-ben kisebb modellfrissítést végeztek a sorozaton. Azóta a szokatlan stíluselemek a BMW védjegyeivé lettek, míg az 5-ös sorozat a kategória egyik legjobb sportos limuzinjának számít.


Karosszéria, utastér

Hangsúlyos ívekből áll az 5-ös formája, karosszériájának méretei terjedelmesek. 289 cm-es tengelytávolsága kiemelkedő térkínálatot biztosít, a hátsó üléseken különösen sok a hely, és a csomagtartó mérete is megfelelő. Tágas a kombi kivitel, és bár ledöntött hátsó ülései nem fekszenek síkba, de az így kapott raktér az E-osztályt leszámítva az egyik legnagyobb, ráadásul elektromotorral mozgatott ötödik ajtó is rendelhető hozzá. Utasterét szokatlan vonalak határolják, de az ajtóborítás és középkonzol újszerűsége ellenére funkcionális maradt. Az egyszerű műszerek őrzik a hagyományokat, míg a berendezések többségét az iDrive forgatható nyomógombjával, nagy színes képernyőn megjelenített menürendszerben lehet kezelni.


Műszaki tartalom

Élményszámba megy az 5-ös vezetése, erre a testre szabható vezetőülés és jó fogású kormánykerék, valamint a stabil útfekvést biztosító futómű és a hátsókerékhajtás a garancia. Felárért rendelhető az aktív kormányzás, amely tempótól függően változtatja az áttételt, ezért kis sebességnél kevesebbet kell fordítani a volánon: ez parkoláskor és szerpentinen is jól jön Az alapmotorok csak négyhengeresek, de a soros hathengeresek már sportosan mozgatják az autót, és a nagyravágyók kétféle V8-as közül is választhatnak. A csúcsmodell a V10-es motorral, szekvenciális váltóval és rajtautomatikával szerelt M5. 
Ideális választás lehet a 3 literes dízel, amely három teljesítményfokozatban készül, a legerősebbet két turbótöltő segíti. Hagyományosan összkerékhajtású kivitele is van az 5-ösnek. Rezzenéstelenül kapcsoló automataváltója a modellfrissítés óta kézbeillő kis joystick karral kezelhető. Szintén a közelmúltban apró fogásokkal növelték minden modellváltozat hatékonyságát, ezért azok kevesebbet fogyasztanak a korábbiaknál.


Költségek, felszereltség, biztonság

Függönylégzsák és menetstabilizáló rendszer alapáron jár, de az 5-ös csak négy csillagot szerzett a törésteszten. A megbízhatósági statisztikát az élen zárta.

MŰSZAKI ADATOK

MÉRETEK


Hosszúság Szélesség Magasság Tengelytáv Csomagtér
4 ajtós 4841 mm 1846 mm 1468 mm 2888 mm 520 l
kombi 4843 mm 1846 mm 1491 mm 2886 mm 500/1650 l


MOTORVÁLASZTÉK


Teljesítmény Nyomaték Gyorsulás Végsebesség Fogyasztás
2,0 benzin 163 LE 210 Nm 8,7 s 224 km/h 6,7 l
2,5 benzin 190 LE 235 Nm 8,2 s 237 km/h 7,3 l
3,0 benzin 218 LE 270 Nm 7,1 s 248 km/h 7,4 l
3,0 benzin 272 LE 320 Nm 6,3 s 250 km/h 7,7 l
4,0 benzin 305 LE 390 Nm 6,1 s 250 km/h 10,5 l
4,8 benzin 367 LE 490 Nm 5,2 s 250 km/h 10,9 l
5,0 benzin 507 LE 520 Nm 4,7 s 250 km/h 14,8 l
2,0 dízel 163 LE 340 Nm 8,6 s 223 km/h 5,9 l
3,0 dízel 197 LE 400 Nm 7,6 s 237 km/h 6,2 l
3,0 dízel 235 LE 500 Nm 6,8 s 250 km/h 6,4 l
3,0 dízel 286 LE 580 Nm 6,4 s 250 km/h 6,8 l

Forrás: Autóválasztó.hu

2010-

BMW 5-ös sorozat

A nagyautók kategóriájának sportosabb képviselői közé tartozik a BMW 5-ös sorozata, megjelenésének idején még különös formája mára megszokottá vált.


A tradicionális formáktól merészen elrugaszkodott a BMW 5-ös sorozat 2004 tavaszán bemutatott jelenlegi generációja. A lépcsőshátút egy évvel később követte a kombi premierje, majd 2007-ben kisebb modellfrissítést végeztek a sorozaton. Azóta a szokatlan stíluselemek a BMW védjegyeivé lettek, míg az 5-ös sorozat a kategória egyik legjobb sportos limuzinjának számít.


Karosszéria, utastér

Hangsúlyos ívekből áll az 5-ös formája, karosszériájának méretei terjedelmesek. 289 cm-es tengelytávolsága kiemelkedő térkínálatot biztosít, a hátsó üléseken különösen sok a hely, és a csomagtartó mérete is megfelelő. Tágas a kombi kivitel, és bár ledöntött hátsó ülései nem fekszenek síkba, de az így kapott raktér az E-osztályt leszámítva az egyik legnagyobb, ráadásul elektromotorral mozgatott ötödik ajtó is rendelhető hozzá. Utasterét szokatlan vonalak határolják, de az ajtóborítás és középkonzol újszerűsége ellenére funkcionális maradt. Az egyszerű műszerek őrzik a hagyományokat, míg a berendezések többségét az iDrive forgatható nyomógombjával, nagy színes képernyőn megjelenített menürendszerben lehet kezelni.


Műszaki tartalom

Élményszámba megy az 5-ös vezetése, erre a testre szabható vezetőülés és jó fogású kormánykerék, valamint a stabil útfekvést biztosító futómű és a hátsókerékhajtás a garancia. Felárért rendelhető az aktív kormányzás, amely tempótól függően változtatja az áttételt, ezért kis sebességnél kevesebbet kell fordítani a volánon: ez parkoláskor és szerpentinen is jól jön Az alapmotorok csak négyhengeresek, de a soros hathengeresek már sportosan mozgatják az autót, és a nagyravágyók kétféle V8-as közül is választhatnak. A csúcsmodell a V10-es motorral, szekvenciális váltóval és rajtautomatikával szerelt M5. 
Ideális választás lehet a 3 literes dízel, amely három teljesítményfokozatban készül, a legerősebbet két turbótöltő segíti. Hagyományosan összkerékhajtású kivitele is van az 5-ösnek. Rezzenéstelenül kapcsoló automataváltója a modellfrissítés óta kézbeillő kis joystick karral kezelhető. Szintén a közelmúltban apró fogásokkal növelték minden modellváltozat hatékonyságát, ezért azok kevesebbet fogyasztanak a korábbiaknál.


Költségek, felszereltség, biztonság

Függönylégzsák és menetstabilizáló rendszer alapáron jár, de az 5-ös csak négy csillagot szerzett a törésteszten. A megbízhatósági statisztikát az élen zárta.

MŰSZAKI ADATOK

MÉRETEK


Hosszúság Szélesség Magasság Tengelytáv Csomagtér
4 ajtós 4899 mm 1860 mm 1464 mm 2968 mm 520 l
5 ajtós 4998 mm 1901 mm 1559 mm 3070 mm 440/1700 l
kombi 4907 mm 1860 mm 1462 mm 2968 mm 560/1670 l

MOTORVÁLASZTÉK


Teljesítmény Nyomaték Gyorsulás Végsebesség Fogyasztás
2,0 benzin 184 LE 270 Nm 7,9 s 227 km/h 6,8 l
2,0 benzin 245 LE 350 Nm 6,2 s 250 km/h 6,8 l
3,0 benzin 272 LE 310 Nm 6,5 s 250 km/h 7,6 l
3,0 benzin 306 LE 400 Nm 5,8 s 250 km/h 8,1 l
4,4 benzin 407 LE 600 Nm 5,0 s 250 km/h 10,4 l
4,4 benzin 560 LE 680 Nm 4,4 s 250 km/h 9,9 l
2,0 dízel 184 LE 380 Nm 8,2 s 231 km/h 4,5 l
2,0 dízel 218 LE 450 Nm 6,2 s 243 km/h 5,0 l
3,0 dízel 258 LE 540 Nm 7,4 s 250 km/h 5,7 l
3,0 dízel 313 LE 630 Nm 6,5 s 250 km/h 5,4 l
3,0 dízel 381 LE 740 Nm 7,1 s 250 km/h 6,3 l
3,0 hibrid 340 LE 450 Nm 5,9 s 250 km/h 6,4 l


Forrás: Autóválasztó.hu

Vélemények a BMW 5-ös sorozatról


Autós hírek




Sportágként azonban csak hétvégén (május 14-15), egy látványos rendezvény keretében debütál a gymkhana – a motorsportág, ahol az érzék és a tehetség fontosabb, mint a motorteljesítmény, és ahol a közönség többet kap, mint a gymkhanát alkotó mûfajok bármelyikében. Gymkhana – a világhódító sportág Magyarországra ért [3]Az a több tízmillió ember, aki látta Ken Block videóit, és a több tízezer,...

Tovább a cikkhez



Konstrukciója és alapvetõ felépítése tekintetében az új boxermotor mûszaki alapjául a BMW HP2 Sport DOHC-erõforrása szolgált, amit tervezõi a BMW R 1200 RT számára a túrázók speciális igényeit szem elõtt tartva, célzottan dolgoztak át, illetve fejlesztettek tovább. [6]Noha már elõdje 1.170 köbcentiméteres boxermotorja is mindenfajta útviszonyok közepette illetve menethelyzetek során kellõen dinamikus menettulajdonságokkal szolgált, a BMW R 1200 RT e tekintetben is még magasabbra...

Tovább a cikkhez



Már az R 1200 GS és R 1200 GS Adventure elõzõ generációja is kifejezetten dinamikus menetteljesítményeket és intenzív vonóerõt kínált, amit a hosszú túrák tekintetében is igen széles körû alkalmazhatóság, valamint a kanyargós országutak intenzív és élvezetes élménye tett teljessé. A BMW Motorrad most mindezen erényeket az új motorral kívánja tovább erõsíteni. [2]Konstrukcióját és alapvetõ felépítését tekintve...

Tovább a cikkhez



Az elsõ három helyezett, Zubán Gergely Márton, Bonera Krisztián és Maszlik Dávid a havi rendszeres ösztöndíj-támogatás mellett értékes szakmai és tárgyjutalomban is részesült. A pályázattal a Bosch a fiatal mérnöknemzedéket kívánja motiválni újabb támogatási formával bõvítve az eddigi rendszert. [1]A magyarországi Bosch csoport autóipar területén tevékenykedõ vállalatai 2008 októberében hirdették meg a vállalat...

Tovább a cikkhez



Mindkét különleges tanulmány a motorbiciklik és az autók határán egyensúlyoz, de míg a Simple- Sustainable and and Innovative Mobility Product for Low Energy consumption - vadonatújnak számít, addig a Clever 2002-es találmány. [b2]A háromkerekû csodabogár utascellája a kocsikéhoz hasonló védelmet nyújt az idõjárás, a menetszél ellen, valamint pajzsként viselkedik a balesetek során, illetve jelentõsen megszûri a menetzajokat is. A keskeny kialakítást, az ülések...

Tovább a cikkhez



Az új BMW F 800 R Chris Pfeiffer kiadásának megjelenése alkalmából a névadó háromszoros világbajnok stuntlegenda a BMW híres, „Négy Henger”-ként ismert székházának tetején trükközött. „Ez volt a legizgalmasabb dolog, amit mostanában csináltam. A helyszín fantasztikus volt, egész München a lábam elõtt hevert!” – mondta el a háromszoros stuntbajnok. [2]Az F 800 R Chris Pfeiffer kiadás a bajnok motorjának utcai változata a hagyományos BMW Motorsport...

Tovább a cikkhez



A dinamikus, csupasz F 800-as, nem csak az utakon vált gyorsan elismertté. Az extrém könnyû kezelhetõséget jól szemlélteti a négyszeres világ- és európabajnok motoros kaszkadõr Chris Pfeiffer, aki már 2007-ben és 2008-ban az F 800 S speciálisan átalakított változatát használta, ami nagyon hasonló a késõbbi F 800R-hez. A modell 2008. novemberi, milánói hivatalos bemutatója óta, Chris Pfeiffer már az új F 800 R-rel vesz részt a nemzetközi versenyeken és bemutatókon. Motorja csak...

Tovább a cikkhez



A BMW ActiveHybrid 7 a világ elsõ olyan modellje, amely egy V8-as belsõégésû erõforrást, egy 8-fokozatú automata sebességváltót és egy, a Mild-hibrid koncepció keretében alkalmazott elektromos motort kombinál hajtásrendszerében. A BMW TwinPower Turbo és a Második Generációs Közvetlen Benzinbefecskendezés (High Precision Injection) technikájával mûködõ, továbbfejlesztett nyolchengeres aggregát és a háromfázisú szinkronmotor együttes alkalmazásával a BMW ActiveHybrid 7 342...

Tovább a cikkhez


További Modellek: